Funny: Enne enne enne? Is al er meer vordering? Hoop het voor je! Mijn duimen draaien hoor! Carla: En hoe is de echo gegeaan? Lilly: Oooh lekker weekendje voor de boeg!.... zou niet te veel geld mee nemen als ik jou was Djezelf: Misschien kun jij dan ook vragen aan mijn kleine vent of hij op 7-8-9 geboren wil worden... vind het zo'n leuke datum Jo: Hoe gaat het met de hond? Vandaag weer een redelijk AUW AUW dagje... maarja, hou mezelf maar voor dat het voor een HEEL goed doel is en dat het wel weer over gaat... BAH stomme BI! Verder weinig bijzonders. Gisteren trouwens wel een hele mooie dure pannenset van mijn ouders gekregen Ben er echt superrrrr blij mee! "Gewoon" omdat wij altijd voor hun klaar staan... (terwijl dat andersom ook altijd zo is! ) Hardstikke onverwacht en lief dus! Maakte het koken vandaag bijna leuk Enne wil nog 1 ding kwijt... pfffffffffff wat gaat deze zwangerschap toch snel
ohw... lees ik hier van jullie dat kruidvat leuke lakentjes heeft en een wandelwagendekentje; tja dan slaan die hormonen genadeloos toe en moet ik het dus gaan kopen. Resultaat: Twee ledikantlakentjes: eentje met haasjes, erg leuk en kan voor beide geslachten. Eentje waarvan ik niet heel goed kon zien wat er op stond, maar ik dacht ook wel uni-sex, helaas bij thuiskomst blijkt het echt wel een echt jongentjeslakentje te zijn (die met de vlaggetjes. En dus dat gehaakte dekentje........ ,....... .......... had nou niemand me kunnen tegen houden en zeggen datik pas EIND september beval en dat ik er dus geen .... aan heb?! pffff...kan gewoon niet meer gewoon nadenken. Dus als iemand een gehaakt, schattig dekentje van de kruidvat wilt overnemen??? pb me maar.
Hi lieve meiden... ik durf het bijna niet te zeggen maar heb vanaf vanmiddag weer weeen. Worden jullie al gek van me? Ik wel van mezelf hoor.. Vk heeft vanmiddag getoucheerd en wederom geen enkele ontsluiting dan kan je dus niet strippen, anders had ze dat willen doen. Daarna ben ik even de stad in gegaan maar letterlijk gevlucht naar huis omdat ik me zo beroerd voelde. Weer aardig bloedverlies en stevige weeen. De vrouw in de Hema vroeg al hoe lang ik moest want ze keek me zo bezorgd aan . Vanavond ff in bad gegaan maar het is niet echt beter geworden. Heb nu om de 10 min. echt pijnlijke weeen maar ik ga pas denken dat het serieus is als de weeen om de 5 min. komen. M'n moeder zat hier net en die zei dat ze zich niet kon voorstellen dat het vannacht niet geboren wordt aan mij te zien. Ga zo proberen wat te slapen... Sorry meiden dat ik niet op jullie reageer ... morgenochtend maak ik het goed! Djezelf, als ik wel vannacht beval komt het door jouw toegesproken woorden en moet je geld gaan vragen!!!!!! Trusten
funny en en en???? ik duim voor je meis! kom je het ook snel laten weten????? of moeten we foonnummers uitwisselen? ik gazo me bedje in... truste all
Funny, wat een gedoe zeg. Echt vervelend voor je. Belachelijk trouwens dat je niet op ons reageert. Je weeen komen toch pas om de 10 minuten, genoeg tijd tussendoor dus....Nee doe niet zo gek, we zijn toch alleen maar geinteresseerd in jouw verhalen. Djezelf; ik moest heel hard lachen om jou berichtjes, wat grappig. Tja die koopdrang + hormonen...daar kunnen we niet helder meer van nadenken. Ik heb ook onwijs leuke stoffen gekocht, maar geen idee wat ik daar van kan maken. Van die waterdichte stoffen. Je zou er tassen van kunnen maken, maar ik heb natuurlijk geen zin in iets ingewikkelds. We gaan zo naar HK, even een weekendje gezellig met z'n 3-en. Ben wel supermoe weer, dus ik moet me nog wel even oppeppen. Ook zie ik wel weer tegen de reis naar Beijing en NL op (over 2 weken). Veel vrienden willen afspreken en gelukkig woont iedereen door heel NL. Ik heb ook een jaar geen auto gereden dus daar moet ik ook weer even overheen. Allemaal niet heel spannend, maar als je zo moe bent lijkt alles zo'n opgave. Gisteren kreeg ik daar spontaan een huilbui van. Karlijn was superlief; gelijk kusjes geven en papa halen want die moest mama ook een kusje geven. "mama ziek?"
Funny, hopelijk kom je zo dadelijk (wanneer het kan) met een heel mooi berichtje! Kaatjesmam, die lieve Karlijn! Tsja, die moeheid is slopend... Zomaar, deze zwangerschap (een 2e dus) gaat idd heel erg snel. Soms heb ik het gevoel dat het nog maar een week of 2 a 3 geleden is dat ik me hier kwam melden in dit topic... Onvoorstelbaar eigenlijk...
Goedemorgen!! @marlieke, was dat geen twee weken geleden dan? Ik klets toch ook pas sinds vorige week mee? Toch?? #-o @funny, oh ik hoop zo straks te lezen dat je je kleine wondertje in je armen houd..... @zomaar, die ouders van jou die verwennen je maar. LEkker hoor! @kaatjesmam, succes met de reis, kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet hoor. @all, ik ben er vanmiddag weer.......nu sporten en naar de kapper! (ja sorry, ik voel me nou eenmaal prima verder...... )
Funny: JAAAAA JAAAA ZOU HET? Heb je nu je kleine mannie in je armen? Laat snel wat van je horen... wij branden van nieuwsgierigheid! Lilly: Tsjee ben jaloers... bij de gedachten van sporten alleen al Heb net ontbijt gemaakt en krijg al pijnlijke harde buiken. Have fun bij de kapper. Djezelf: Koopwoede... Wil jij het geslacht trouwens weten? Anders moeten we je tegen die tijd misschien maar ast binden Kaatjesmam: Snap precies wat je bedoeld hoor, een dagje weg voel voor mij ook al als een mega onderneming dus laat staan een reis naar NL vanuit China... Ik voel dat het vandaag een IK MOET rustig aan doen dagje word
Zou Funny vannacht dan toch bevallen zijn? Ik hoop het wel! @Djezelf, misschien kun je het dekentje nog gebruiken als wikkeldekentje of als extra dekentje als de nachten wat kouder worden? Hier een meisje dat het altijd snel warm heeft, dus voor haar ideaal. En aangezien deze baby begin juli komt, zal het ook wel lekker zijn. @Zomaar, rustig aan! Deze zwangerschap gaat echt snel, ik weet nog dat Funny 17 weken was en ik dacht...oh, dat wil ik ook! Ondertussen ben ik al 28 weken. Probeer er wel echt van te genieten. @Kaatjesmam, zeker een vermoeiende onderneming om naar Nederland te reizen. Het autorijden komt vast snel goed. Ik kwam na een half jaar in het buitenland in Nederland terug, had voor ik wegging mijn rijbewijs gehaald. Mijn man (vriend nog) zat zelf ook nog in het buitenland, maar ik mocht zijn Opel Kadet die rijp voor de sloop was wel gebruiken. Drama, want dat ding had zolang stil gestaan dat hij nogal kuren kreeg. Midden op een heel druk kruispunt in Den Haag kwam ik stil te staan, scheldpartijen, middelvingers en een hoop getoeter . Ja, dat was leuk , we hebben hem kort daarna maar ingeruild voor een iets betrouwbaardere auto. Hier gaat alles goed, weer wat dozen gepakt, al weet ik niet hoe ik alles voor elkaar nog moet krijgen, aangezien we over een week verhuizen en er nog zoveel staat. Robin heeft nu door hoe de diaper champ (luieremmer) werkt en mikt daar nu steeds haar kleren in. De hond moet tweemaal daags in de soda met haar poot en ik heb nog een lijst van hier tot Tokyo met dingen die ik moet regelen. Lekker druk.
@Djezelf: wat een mooie speech! Als de beeb nu nog niet luistert........ @Lilly... euh... had deze dame ook een enorme buik??? Hahaha, nee hoor, een peuterpubertje en een druktemaker in mijn buik zijn genoeg Ben nu eindelijk weer bij!!!!!!! Jonge, jonge, wat een soap maak jij ervan Funny! Elke keer verwacht ik een berichtje tegen te komen dat hij geboren is, maar helaas... nog niets. Heel veel sterkte meid! Ik heb vandaag ook eindelijk weer vrij. Afgelopen werkweek was geen pretje. Ik heb 3 dagen last gehad van een (bijna continue) harde buik. Althans, ik heb in mijn vorige zwangerschap nooit harde buiken gehad, maar zo'n ongelofelijk gespannen gevoel op mijn buik dat ik geen enkele houding kon vinden die prettig voelde (behalve gestrekt op bed). Een zwanger collegaatje heeft mij verteld dat dit een harde buik is... 'Dat moet jij toch weten als dit de 2e keer is', zei ze ... euh, nee dus Vandaag dus maar lekker rustig aan doen, want vanavond hebben we een feestje. Over witte dekentjes; vorige week hadden ze bij Prenatal 2 dekentjes in de aanbieding: de één was aqua met gekleurde girafjes (die heb ik gekocht ) en de ander was wit met bruine girafjes... Is dat wat misschien? Voor de rest ben ik eigenlijk alles alweer kwijt... sorry. Zal echt mijn best doen om alles wat beter bij te houden
................ oooo funny! ik heb nu echt goede hoop!!!!! ben zó benieuwd. Verder niet veel te melden hiero, best lekker geslapen moet vanalles doen vandaag heb gisteren en eergisteren niet veel gedaan en vanavond nog even naar een bewoonster in het ziekenhuis. Zomaar doe dat dan ook! een rustig dagje! das met bi héél hard nodig!!!! djezelf goh, lijkt wel of ik een verhaal van mezelf lees! John is minder gevoelig en trekt me weg bij zulke dingen. hebben we niet nodig anniek! hihihihi
goedenmorgen allemaal. Zo heb eindelijk weer internet, gisterenavond kon ik nog net 1 berichtje plaatsen en toen was het over maar gelukkig ben ik er weer. Hoop zo voor funny dat ze snel bevalt.. Gisterenavond nog even naar de stad geweest en heb daar een wit dekentje bij de hema kunnen scoren, hier in hhw hadden ze hem niet maar daar gelukkig wel. Ik wou ook nog een aankleedkussen en aankleedkussenhoesen kopen maar manlief was het daar niet mee eens want wil geen aankleedkussenhoesen gebruiken net zoals bij Stijn want zonder maakt veel makkelijker schoon dus wij naar de prenatal want ik wil dan graag een lime groene aankleedkussen maar die hadden ze wel maar voelde ruw aan dus dat wou mijn man niet, hij wou een gladde (tis net een vrouw echt waar ), heb hem dus maar even verteld dat hij nu dus verplicht is om binnenkort met mij naar een babywinkel te gaan en gelukkig vond hij dat geen probleem
@Zomaar: hahaha, wat ben jij weer lekker wakker zeg!!! Kaatjesmam dichter bij het einde van de lijst van Jo Nu ga ik ook effe lekker plat... languit op de bank TV kijken. Want als ik nu ga slapen ben ik vanmiddag zo duf als een konijn
Ohh, nog niks van Funny? Zit al de hele ochtend te spieken, maar nog niks! Ben benieuwd!! Hahaha, Cimu, daar moest ik ook aan denken