denk dat funny nu een kleine baby in handen heeft! anders had ze het toch wel gemeld?!!! veertje vreemd zeg! en lekker naar een grote babyzaak is niet mis zomaar je verdient een pak slaag!
Sorry geen tijd om te reageren! Kwam alleen ff spieken of funny al gereageerd heeft............ Wordt wel erg spannend weer zo.............
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNY!!!! Waar zit je joh? Al lekker van je ventje aan het genieten??
Sorry, heb ook niet echt tijd om te reageren, ik kwam ook ff spieken. Funny; ik denk aan je @de rest: fijne avond!! ik probeer nog ff langs te komen
Funny...Funny...FUNNY...Funny??? Waar zit je meid? Of is het wat we allemaal hopen, ben je aan het genieten van de kleine? [-o<
denk echt dat ze de in handen heeft..... Anders had ze ons vast iets laten weten, toch? Eindelijk de avond is begonnen en ik hoef NIETS meer te doen
Denk stiekem ook wel dat ze bevallen is Net ff verf gehaald voor de babykamer, kan ik eindelijk beginnen. Heb ook gelijk gordijnen gehaald voor het kamertje en ik vind ze zo mooi, ben er zo blij mee.
Ons modem is kapot dus kan alleen internetten als de tv uit is haha, gelukkig nu even reclame dus kan ik even stiekem spieken of er al nieuws is.. @wenneke, is een leuk shirt, we hebben hem gekregen ..
Pfffffffff.......wat spannend blijft het hier. Kan toch bijna niet anders dan de eerste van ons clubje is aan het bevallen [-o< @veertje, leuk he met het kamertje beginnen! Ik kan ook neit wachten tot het behang er is, dan kan ik ook de verf gaan uitzoeken en aan de slag! Heb ook al wat accesoires en zo gekocht...... Ik vind aankleedkussenhoezen (mooi galgje woord) juist heel handig @zomaar, foei jij!! Doe eens rustig aan [-X Ik krijg juist veel last van mijn bekken als ik lang zit Zoals bij de kapper.....geeft wel een andere betekenis aan het gezegde: wie mooi zil zijn, moet pijn lijden... @jo, meid gewoon blijven ademen!!! Komt heus wel goed. Maar ik moet bekennen dat ik niet graag in je schoenen zou staan, zwanger verhuizen, pfffffffff. Maar ik weet ook met dat soort dingen is het zo, als je er midden in zit lijkt het verschrikkelijk veel, maar als je het straks achter de rug hebt ben je dat alweer vergeten. Dekentjes en lakentjes........zo ver ben ik nog niet hoor Voor het wiegje gebruik ik gewoon hetzelfde beddengoed als ik voor Ruben had. HEt wiegje is namelijk aquablauw met lime, dus het beddengoed past daar perfect bij. Het kamertje word wel compleet anders dus komt er voor het ledikant wel ander beddengoed maar dat koop ik allemaal pas als het kamertje klaar is. Anders heb ik straks niks meer te kopen Nou ladies, ik hoop echt dat Funny nog gaat reageren hier want morgen en zondag ben ik weg. Voor wie het gemist heeft, ik ga dus 2 dagen sjoppen in Rotterdam met mijn vriendinnetje (En hierna dus 2 maanden op water en brood, kan ik wel hebben want al 6 kilo aangekomen . tiep ik al sjips etend )
Hoi miedenHoi meiden, ik ben bevallen hoor! Lig nu in het ziekenhuis en het internet doet heel raar dus hou het super kort. Onze zoon Finn is vanmorgen om 09.00 uur geboren. Bevalling is thuis niet helemaal goed gegaan vandaar dat we ter opservatie in het ziekenhuis een nachtje liggen. Alles gaat nu goed dus geen zorgen. Moest jullie natuurlijk wel ff laten weten dat ik ee proachtige zoon heb! Morgen thuis (waarschijnlijk dus dan vertel ik jullie het uitgebreid! Dikke x ! Ga nu naar m'n kleine mannetje hem bv geven!
JOEPIE IK MAG HET TOCH NOG MEEMAKEN!!! GEFELICITEERD FUNNY!!!!!!!!! PRACHTIGE NAAM!! Lekker genieten hoop ik voor je, ondanks dat alles dus niet helemaal lekker gegaan is. De details horen we nog wel, het belangrijkste is dat alles goed is met jullie!
Funny GEWELDIG SUPERRRRRR van harte gefeliciteerd, enne geweldige naam hoor Finn! (heb ik ook nog even op mijn lijstje gehad ) Hoop snel meer van je te horen, geniet van het kleine mannetje!
Lilly: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel plezier dit weekend, maar geloof dat dat vast GEEN probleem gaat worden
joepie!!!!!!! Van harte gefeliciteerd met je kleine man FINN kei gaaf! ben zó blij voor je dat er nu eindelijk een einde is gekomen aan die gekke weeën steeds! geniet ervan. verder wel gelezen maar ben op me werk geweest en nu eigenlijk gebroken pff Jessica hier ook nog niet zo ver hoor en geniet morgen van je dagjes shoppen! heerlijk. Ennuh 6 kg ach ja meid het gaat er ook weer vanaf *duwt zich nog een handje noten in de bek* wbt aanschaffen spullen: Heb bij de hema 3 rompertjes gekocht voor 5 euro, was het laatste pakje! Heel leuk hihi ik doe wel nog een beetje rustigaan want ik wil graag de bevestiging op de 20 wkn echo nog eens hebben... maar voorzichtig koop ik wel al wat!
Wauwwwwwwwwwwwwwwwww Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon finn. Geniet er lekker van en het verhaal horen we binnenkort wel helemaal. Ben blij om te lezen dat het goed met jullie gaat..
Ik heb al 3 pakjes gekocht En van Ruben heb ik natuurlijk ook niks meer zoals je zult begrijpen :^o Heb me wel voorgenomen om morgen alleen voor mezelf te shoppen Maar of dat ook gaat lukken........ze hebben daar vast mega leuke winkeltjes........
WHOEHOE FUNNY!!!! Goed gedaan meissie, gefeliciteerd met je nieuwe wondertje. Hoop dat je je helemaal goed voelt en dat jullie lekker kunnen genieten van jullie ventje. (Finn wat kun jij goed luisteren!! ) @funny; de rekening volgt spoedig.