Wat is het rustig vandaag........ Ik heb net lekker schoongemaakt met de tuindeuren open, scheen echt een lekker zonnetje naar binnen...... ZAg mezelf al in de tuin staan bloemetjes planten, met bolle buik uiteraard 8)
Het is zeker rustig, op heel zp. Iedereen zal wel lekker buiten zijn. Heerlijk als het zonnetje weer schijnt, krijg ik ook wel een beetje lente gevoel van.
Normaal krijg je bij ons je echo ook pas met 11 of 12 weken, maar als je een MK gehad hebt, mag je met 7,5 week al. En gelukkig is dat net voor onze vakantie aan!
Ik kreeg ook bij Joshua een vroege echo omdat ik daarvoor een miskraam had gehad. Is wel fijn moet ik zeggen.
Wij gaan lekker skiën in Oostenrijk. Ben heel erg benieuwd hoe zo'n lange autoreis verloopt met een tweejarig kind achterin. We hebben al een dvd-speler voor in de auto gekocht zodat ze rustig Dora kan kijken, maar dan nog zal het een heel eind rijden zijn voor haar.
Hoi Hoi Lekker hoor skien, wij gaan de 23ste lekker een weekje in een landal huisje, kijk er al naar uit Voor de rest hier weinig te melden
@Veertje, waar ga je naar Landal? Wij zijn in het Land van Bartje geweest in Drenthe en een lang weekend in Wirfttal in de Eifel in Duitsland, 3 uurtjes rijden vanaf hier. Wij gaan ook naar Oostenrijk binnenkort, heb er wel zin in al ga ik niet op de ski's staan. Vorige keer wel gedaan, maar toen was ik 12 weken zwanger en dat vond ik al zo'n beetje de limiet. Net Agis gebeld, want ik heb nog niets van de kraamzorg gehoord, maar daar gaat volgens hen soms tot 5 weken overheen, dus we wachten maar weer af.
Lekker hoor vakantie....... Ik ben weer eens een avondje alleen dus dat word op de bank met mijn laptopje 8) Nu eerst doerak onder de douche en naar bed Tot later.
die van mij ligt al heerlijk in zijn mandje te pitten. Wij hebben ons net even te goed zitten doen aan een hamburger van de burger king. Zo lekker bakkie koffie en dan ben ik weer klaar voor vandaag.
Ik zit net even te kijken wat en wanneer ik kraamzorg moet regelen enzo maar kwam op de site van de zorgverzekering ook weer het kraampakket tegen maar moet je die aanvragen als je in het ziekenhuis bevalt? weet iemand van jullie dit? Ik moet namelijk in het ziekenhuis bevallen ivm keizersnee
Ik zou het kraampakket wel aanvragen. Ik ben ook in het ziekenhuis bevallen en ik heb er wel spullen uit gebruikt. Ook is het handig om hem in huis te hebben, mocht je om wat voor reden dan ook niet op tijd in het ziekenhuis zijn, dan heeft de vk hem wel nodig. En ook voor de bevalling, had ik die matjes als in mijn bed liggen, voor het geval mijn vliezen braken.
@veertje, dnek niet dat je het nodig hebt als je in het ziekenhuis bevalt. Het enige dat ik wel kan bedenken is het zeiltje voor in bed, je vliezen kunnen natuurlijk breken. En het flesje alcohol voor het ontsmetten van de thermometer etc komt ook altijd van pas, maar verder...... @tascha, hoop dat ie gesmaakt heeft Ik zit heerlijk, moe (het was DRUK( maar voldaan op de bank........denk dat ik mezelf vanavond ga trakteren op een zakkie chips, heb ik wel verdiend na al dat geren en gevlieg van vandaag
Hebben jullie me nog gemist vandaag? Ik was er niet. Vannacht wel... Oorontsteking...en niet zo'n klein beetje ook. Nu een loopoor en druppels van de ha. Dankzij het loopoor nu niet meer zoveel pijn... Vannacht vroeg ik aan mijn man om me k.o. te slaan. Zoveel pijn had ik.
@ Marlieke, vervelend hoor oorpijn, hopelijk is het snel over en kun je vanacht weer een beetje slapen.
Ja dat zijn wel handige dingen om hem voor te hebben maar die zou ik eventueel zelf aan kunnen schaffen ( heb net bij de verhuizing het grootste deel van mijn kraampakket weg gedaan) Ik ga de vraag over een tijdje wel eens aan de verzekering vragen, eens kijken wat hun er over zeggen.