funny ben zzooo blij je te lezen! gelukkig gaat het nu wel goed, wel een akelige start gehad dan! pff geniet van finn en dylan. nee lilly dat kan niet! hahahah zo ik ga naar bed, ben kapot
o veertje tegek man! ben kei jaloers want voel hier weinig leven en mijn man hélemaal niet! maja wéér placenta aand e voorzijde
@funny: Wat fijn om weer ff een berichtje van je te lezen. We maakten ons wel wat ongerust hier. (beetje maar hoor) Wel vreselijk schrikken dat je ventje er even niet leek te zijn! Pfoeh, hoe ben je daar nu onder? Kan me voorstellen dat je daar nog wel ff een klap van gaat krijgen. (heb je je kraamtranen al gehad ) Ben erg blij voor je dat je nu lekker kan genieten van je wondertje.. ...ennuh die foto houden we nog van je te goed he!!!!!!!!!!!! @veertje: huh kon hij nu al de beeb voelen.... [-( nou puh.... (oke ben super jalours!) Hier voel ik de beeb af en toe, maar zelf zo dat ik de helft van de keren nog twijfel of het mijn darmen niet zijn. @lilly: ja zie je......had al zo'n vermoeden! Bah wat zijn die smakelijk he!!!!!!! Ga ook naar mijn bed... oh en hier ook een 'mijn tent is top'fan! hebben we het morgen wel over Trustuh
@Funny: wat fijn om van je te horen! Ik kan me voorstellen dat je onwijs geschrokken bent na de bevalling! Ik heb met Thiago hetzelfde meegemaakt, met die uitzondering dat ik al in het ziekenhuis was (Thiago had in het vruchtwater gepoept). Het blijft nog heel lang bij je. Mij heeft het geholpen om met de verloskundige/man/ouders over mijn ervaring te praten... Gelukkig dat alles nu goed is! Geniet van je kleine mannetje!!! En laat je lekker verwennen in je kraamtijd! @Jo: Plopsaland de Panne ligt in België aan de kust: een paar kilometer van de Franse grens. @Veertje: ik was ook mijn tent is top aan het kijken, maar ben in slaap gevallen Wie ligt eruit? @Anniek: wel jammer voor je dat de placenta weer aan de voorkant ligt... Jammer dat ze nog niets gevonden hebben om de placenta te verplaatsen (beebje draaien etc kan allemaal wel, maar dit helaas nog niet). 3 x is scheepsrecht, dus gewoon nog voor een derde gaan als dit wondertje geboren is!
Goeie morgen allemaal, Hier ook wederom de placenta aan de voorkant, maar deze beeb is zo druk en schopt zo hard dat ik het heel goed voel. Veertje fijn dat jullie beeb gisteren gevoeld hebben!
goedemorgen Bij kyana voelde ik haar ook gewoon op een moment hoor, nu voel ik ook af en toe iets maar niet echt iets duidelijks... moet ook gewoon geduld hebben natuurlijk!
Goedemorgen!! @funny, hoe kon ik gisteren nou over je bericht heen hebben gelezen?? OF hebben we tegelijk gepost ? Hoe dan ook......ben echt blij te horen dat alles goed is, en heel begrijpelijk als je even geen tijd hebt alles te lezen etc. Wat een nare start zeg....dat moet een nachtmerrie zijn geweest......En dan ook nog evengoed naar het ziekenhuis moeten lijkt me toch ook wel een domper......ook al ben je natuurlijk blij dat ze hem daar goed in de gaten houden. Maar wat fijn dat hij goed drinkt en dat ook je oudste blij is met zijn kleine broertje. Rustig aan en geniet van je kindjes. @Djezelf, ja die zijn echt walgelijk lekker......maar ik heb ze nog niet op hoor @veertje, hopelijk mag je vandaag of morgen voor de echo. En wat heerlijk he om het kindje zo goed te voelen. @jo, lekker geslapen? @patje, ja dat schiet ook op zeg, ben jij nou de eerst volgende?......men o men wat gaat t snel.ik weet t , ik val in herhaling maar het is gewoon zo Nou ik vandaag eens een dagje moe Het kon ook niet alleen maar zonneschijn zijn he 8) MAar gelukkig ook geen wilde plannen. Kan wel het behang ophalen denk ik want gisteravond bleek in een gemiste oproep te hebben van de Decokay \/ Alleen zijn de centjes nu een beetje op (hoe zou dat nou komen?? #-o ) dus moet even wachten met verf kopen tot het weekend. Nou ik ga mijn opstandige peuterpuber maar weer eens onder handen nemen 8)
Geeft niets, meid! Funny, wat een verhaal meid! Net als CImu heb ik ook zo'n naar einde van de bevalling gehad met een (vrijwel) levenloos kindje...Praat er maar veel over meid!
@Lilly, oh leuk, jij kunt aan de slag met je behang! Hier ook voor de tweede keer een placenta aan de voorkant, Robin voelde ik al heel snel en goed, maar deze baby nog meer. Mijn man kon Robin met 21 weken voelen, deze baby met 18 weken. Volgens de echoscopiste zou ik de baby vooral links voelen, nou ik voel hem dus alleen maar rechts. Heel onrustig geslapen, allemaal rare dromen weer over de baby en dat mijn hart op hol sloeg en ik de baby eruit wou, maar die is nog te jong, vaag allemaal. Ben blij dat ik weer wakker ben. Heb er al een halve ochtend schroeven draaiend, schoonmakend en inpakkend opzitten. Er schoot een potlood in mijn hand, toen ik iets los probeerde te beuken, auw! Heb nu echt letterlijk een gat (nou ja, gaat, moet niet overdrijven) in mijn hand!
@veertje, wat leuk dat je man de kleine heeft gevoeld, bij ons kon mijn man het deze keer ook wat eerdre voelen, ook geloof ik rond 17/ 18 weken en bij femke was dat met 20 weken. @lilly, ook wel eens lekker, een dagje lekker luieren!! Tja en de centjes vliegen er hier ook zo af en toe flink de deur uit.
Jeetje, Funny! Da's heftig zeg! Kan me goed voorstellen dat je er hysterisch van werd! Brrr... Maar fijn dat alles nu wel goed gaat!! Geniet ervan! Veertje, haha, prima.. Ga 'm vanaaf ff aan m'n hub laten lezen, kijken wat hij ervan vindt Ik hoop voor je dat je snel een echo mag krijgen en wat leuk dat je man de kleine heeft gevoeld! He bagger dat je zo slecht hebt gedroomd en geslapen Jo.. Ik ken het.. :-s Ik heb trouwens weer 2 nieuwe buikfoto's in m'n album staan.. Hoezo ik ben zwanger?? Ik sta d'r van mezelf al echt van te kijken wat voor buik ik al heb..
@Andi: mooi buikje inderdaad! Niemand kan er nog omheen dat jij zwanger bent! En ik maar denken dat ik al een grote buik heb... maar als ik dit zie, valt dat nog wel mee
@cimu, maastricht ligt eruit. Bij Stijn voelde mijn man hem pas bij 21 weken, ik had hem nu al voorbereid dat het wel eens langer kon gaan duren omdat mijn buikwand een stuk dikker is als toen Gisterenavond lag ik lekker met mijn hand op mijn buik en dacht he ik voel wat in mijn hand dus meteen manlief zijn hand gepakt en hem verteld wanneer ik de kleine voelde en net toen we wouden stoppen schopte de kleine best hard en sprong mijn man helemaal blij op dat hij het voelde Zo ff naar de aldi, ze hebben daar een verzorgingstas te koop maar vond de kleur nogal vaag in het foldertje dus wil hem even in het echt zien, ben benieuwd of het was is, hij kost maar een tientje.. Daarna even wat lekkers halen voor de hond want die word morgen alweer 4 jaar..
@andi, das zeker al een behoorlijke buik!!! Maar ook een hele mooie hoor, ik bedoel het positief Maar dan is de mijne nog maar klein vind ik, vind t op zich wel lekker zit niet zo in de weg, maar ja aan de andere kant zou t ook wel fijn zijn als ik er wat minder DIK en wat meer ZWanger uit zou zien. MAar ja, dat blijft mijn frustratie geloof ik Nou ik ga ff een eindje fietsen,moet er nodig even uit.......
@Andi, mooie buik hoor! En nu ben ik er eindelijk achter hoe ik foto's kan kijken op het vernieuwde forum. Joh, mijn buik is best mega, veel groter dan bij Robin. Ik zal snel eens foto's maken. Ik ben mijn witte buikband kwijt, snap er niets van, maar nu kruipen al die hemdjes en shirtjes zo omhoog. Morgen eens even bij Prenatal kijken voor een nieuwe. Gaan jullie nog naar de mamamazzeldagen?
Jee Funny; ik had even tranen in mijn ogen toen ik je verhaal las. Echt erg schrikken, maar superfijn dat nu alles goed is. Leuk om van je te horen. Geniet lekker! Andi; ja hoor manlief is ook al een paar keer naar NL geweest (hij is ook gewoon nederlands hoor). Ik ben 1x alleen met Karlijn geweest en 1x een week eerder. Nu gaan we lekker heen en terug met de hele familie. Mooie buik heb je! Mooie buggy ook, wij hebben precies dezelfde. Verder is niet zoveel blijven hangen. Tja geld dat de deur uitvliegt. Valt hier wel mee (gordijnen zijn 30 euro, op maat gemaakte kasten (3 stuks) zijn samen 180 euro) maar in HK en NL zal het wel tegenvallen. De gordijnen zijn net gekomen (en inderdaad een beetje kort, maar het kan wel heb ik besloten) en de kasten komen morgen of vrijdag. Ben erg benieuwd. Mijn pijntjes van een weekend rondsjokken in HK zijn gelukkig weer gezakt dus voel me weer ok.
Wat is het stil hier! Net ergens lekker een hapje gegeten en zo ga ik naar zwangerschapsgym. Als het nu weer om een of andere reden niet doorgaat, dan word ik echt razend. Ben benieuwd wat voor vrouwen er zijn.
Wat ben ik blij dat ik ff tijd heb om bij te lezen en te kletsen! Nou mijn fiets was niet (meer) te verzekeren. De nieuwe hoef ik niet direct te betalen bij het ophalen dus dat scheelt. @Andi Dat is helemaal erg, gelukkig hebben ze ons niks '''lichamelijks'' aangedaan. @Veertje Dat vind ik wel jammer omdat Keano zijn kamertje gaat delen valt er niet meer te veranderen dan het 2e ledikantje in elkaar zetten. Die Stijn, hartje luisteren, lief hoor. Over welk tekstje heeft Andi het? Wil je het hier plaatsen? Gefelciteerd met de hond. @Wenneke Bijna trouwen, leuk! @Zomaar Tja, verzekeringen betaal je meestal voor niks. Als je ze nodig hebt keren ze niet uit, maar mijn tweede nieuwe fiets verzekeren we wel! @Patje Ik rust ook als Keano het maar even toelaat Bijna nooit dus. En harde buiken zijn geen goed teken zullen we maar zeggen. Wat gaat het snel zeg, bijna verlof! @Carolien Veel plezier vrijdag. @Marlieke Wie weet als alles maar goed is, groot of klein. Hmm, een groei echo, wel een idee Keano woog tenslotte 4060. @Cimu Veel plezier in Plopsaland! @Funny Wat een bevallingsverhaal zeg, kan me voorstellen dat je gek wordt als de VK je ventje meeneemt naar een andere kamer omdat hij geen adem haalt. Super dat alles nu goed is. @Jo Ik hoop dat je vanavond wel echt gym hebt...
Hoi, Het is inderdaad rustig vandaag. Ach geen nieuws is meestal goed nieuws toch? Lilly: Ach een wat minder dagje qua energie hoort er ook wel eens bij Ik had gisteren eindelijk een dagje MET energie De dag wel overleefd verder? Enne doe eens een buikfoto, ik weet ZEKER dat het een zwangerschapsbuik is en die andere gedachten gewoon hersenspinsels zijn Andi: Ja moooi buikje hoor! Jo: Ik hoop voor je dat je dit keer niet voor niets in de auto zit! Veertje: En hoe was de tas? Ik werd me gisteren avond laat toch een partijtje geschopt echt niet normaal meer wat was de beeb druk! Vandaag trapt hij ook al zo hard dat ik het zo duidelijk ook al kan zien, echt mijn buik gaat dan flink op en neer! Morgen ochtend maar weer eens lekker naar de kinderboederij, even er lekker op uit en iets leuks doen met Noah! Heb trouwens ook een nieuwe buikfoto in mijn album geplaatst. (gaat nu lekker makkelijk, je kunt meerdere foto's in één keer uploaden )
@Veertje Wanneer weet je nu meer over het hartje van de beeb? @Zomaar Waar kun je nu de fotootjes zien? Mijn frummelientje was gisteravond ook druk aan het gymmen, hihi. Hubbie heeft vanavond cursus in Amersfoort, pas om 22.30 thuis ofzo.