@velobabe, het gaat om deze tekst: Een nieuw leven Een nieuw bestaan Strakjes met zijn viertjes Wonderen bestaan Ik weet meer zodra ik de 20 weken echo krijg, ik had gehoopt dat het ziekenhuis vandaag zou bellen voor een afspraak maar helaas nog niks, als ze vrijdag nog niet gebeld hebben denk ik dat ik zelf maar even ga bellen.. @zomaar, vond het helemaal niks, was erg licht van kleur en vond de indeling niet echt top en heb liever een stevige tas, dit was zo een zachte..
Velo: als je op de gebruikersnaam van de persoon bovenin een berichtje klikt! Mijn manlief vandaag voor de 3de keer op een rij ook weer een latertje, rond 23.00 zal het wel weer worden Veertje: Hé jammer! Heb je geen goeie meer van Stijn? Ik blijf dezelfde gebruiken als dat ik nu nog heb, vind hem nog steeds ideaal en leuk heb er 1 van Oililly.
@zomaar, nee hellaas niet, ik had bij Stijn een leuke grote tas wat geen verzorgingstas was maar helaas is ie stuk gegaan. Heb gelukkig een leuke zwarte gezien bij de babyzaak hier en die is ook niet zo heel erg duur
he meiden, ik kom weer ff langs vliegen. Alleen ff voor veertje; bij de kruidvat hebben ze nu ook verzorgingstassen. Geloof voor 10.00 euro ofzo, erg weinig in ieder geval. Misschien daar ff kijken?! ben nu echt kapot, werken was weer eens een uitputtingsslag vandaag, dus ga ff bankhangen. Morgen weer uitgebreider!
Ik moet ook een nieuwe verzorgingtas hebben en een vriendin van me heeft er idd één bij de kruidvat gekocht en die is super! Ik hou de kruidvat bij ons in de gaten. Net even bij de handbal wezen kijken, het begon alweer helemaal te kriebelen om mee te doen, nog 4 maandjes geduld, dan kan ik weer. Ben vandaag erg moe, en de kleine bij mij in de buik doet soms ook aan gymnastiek geloof ik, jee het doet gewoon pijn af en toe.
Goedenavond!!! Nou met de energie is het toch nog goed gekomen....... Manlief was thuis dus toen Ruben sliep ben ik lekker naar de sportschool gegaan, heb me 1,5 uur uitgesloofd en toen voelde ik me weer als herboren @zomaar, jij ook weer eens een dagje met puf, mag ook wel eens! En hier ook zo'n kickboxer hoor, tjeeminee wat een druktemaker @velobabe, frummelientje??????? Een meisje????? @jo, en hoe was de gym,? Leuke medezwangeren? Zijn hier trouwens ook dames die GEEN cursus gaan doen? Ik heb na lang wikken en wegenbesloten dit keer lekker niks te doen, maar het voelt wel 'raar', alsof het hoort om iets te doen Nou ik ga zo lekker mijn bedje in, nog 1 dagje werken en dan weekend!!! En dan twee rustige weken (maar 1 kindje 2 dagen) waarin ik lekker kan klussen in de babykamer, joehoeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Lilly We hopen op een zusje voor Keano vandaar frummelientje. We weten niet of ons tweede wondertje een jongetje of een meisje is, maar wie weet hebben we zo meer kans op een meisje Ik doe trouwens geen cursus dat heb ik vorige keer ook niet gedaan. Dus meiden, mis ik wat??? @Patje Wielrennen zit er voor mij dit seizoen niet in. Bij Keano wel toen zat ik 30 augustus weer op de racefiets, maar nu ik uitgerekend ben half augustus...
@velo, nee dat wordt dan jammer genoeg niet wat! Dan wordt het spinning @lilly, hier ook iemand die geen cursus doet, ik zwem wel maar dat is meer omdat ik nog iets wil doen en het gezellig is. ( alhoewel ik laatst alleen was ) Morgen weer lekker zwemmen en kletsen.
@Lilly, ik zit nu op zwangerschapsgym om wat mensen te leren kennen in mijn nieuwe woonplaats, denk eerlijk gezegd dat ik anders niet weer gegaan was. Al is het ook wel even fijn om alleen bewust met deze zwangerschap bezig te zijn. Vandaag was er dus gelukkig wel gym, die brief heb ik nooit ontvangen trouwens dat het vorige keer niet doorging. Klein groepje, maar dat is wel leuker, volgens mij wel normale mensen. Ik heb trouwens een verzorgingstas die eigenlijk van One Tree Hill is, maar waar het merkje vanaf is gehaald. Het ding kost normaal 70 Euro en ik heb hem voor Robin voor 16 Euro gekocht op internet. Ideaal ding, super kwaliteit, handig isolatievakken aan de zijkanten, verschoonmatje, allerlei handige vakjes. Je kunt hem zelfs op je rug dragen, aan de wandelwagen vastmaken etc. Voor deze baby ga ik hem gewoon weer gebruiken, want hij is nog helemaal goed. Bij Agis krijg je er eentje in je pakket, maar dat is echt een flutding. Ik ga naar bed, morgen gelijk naar de mamamazzeldagen bij Prenatal, weltrusten!
hoihoi ben ik ook nog ff vandaag en ook morgen een druk dagje en vrijdag lekker op vakantie! heeerrlijkkk we zien ernaar uit! jesscia hier ook geen cursus hoor. ik wilde eerst yoga gaan doen maar vind het zo belachelijk duur! voor die 200euro kan ik beter ofja liever leuke dingen kopen of doen. verzorgingstas? ik ga 30 april naar de babydump hier zijn héél veel kortingen en aanbiedingen en daar wil ik gaan kijken voor een gave tas!
Veertje; ik hoop dat je snel wat hoort, die onzekerheid is niks Jo; fijn dat het nu doorging en dat je een "normaal" groepje hebt Leuk om te shoppen voor tassen. Ik heb er 1 van oilily (gekregen) maar die gebruikt onze hulp altijd als ze met Karlijn op pad gaat. Beetje zielig om die af te pakken....zo heb ik nu een goed excuus om weer te shoppen?? Wel jammer want ik ben vorige week naar Lohu geweest (voor de stofjes) en daar kun je allemaal kopieen van o.a. bekende merk tassen kopen voor weinig. Niet dat ik een merk-tas wil hoor, maar "weinig" trekt me wel weer. En helaas geen Kruidvat om de hoek. En chinese winkels hebben chinese kwaliteit en chinese smaak.... Ja en hier ook geen cursus. Doen ze niet aan in China. Hier moet je vooral niks doen als je zwanger bent (geen oefeningen, niks lezen over zwangerschap, wel bottensoep eten (anders komen de tandjes niet)) Ik vind het wel jammer want ik heb nog steeds contact met een paar meiden van de vorige cursus. Ik heb toen mensendieck gedaan en dat vond ik wel nuttig. Nou ja ik doe 2x per week yoga en probeer te zwemmen. Ook goed en genoeg zwnageren hier. Karlijn kwam vanmorgen de slaapkamer instormen; papa werk!!! Geen wekker meer nodig.
Goedemorgen, Ik doe ook geen zwangerschapsgym oid, bij Noah ook niet gedaan trouwens. Wou toen eigenlijk wel maar manlief zag het "niet echt" zitten om mee te gaan. Hij had zo'n cursus al gedaan met zijn ex en zag geen toegevoegde waarde..... (achteraf best even spijt van gehad, ikke dan) nu weet ik onderhand wel wat me te wachten staan zullen we maar zeggen Tassen: Poeh wat ben ik blij dat de mijne nog helemaal super is en ik hem ook nog steeds super leuk vind... heb echt een tassen/schoenen verslaving gehad en ben niet zo makkelijk in het kiezen van een leuke Jo: Fijn dat je dit keer niet voor niets kwam Lilly: SPORTSCHOOL? Pfff #-o doe jij cardio? Zo ik ga met de kleine man naar de dierentuin/speeltuin daaaaaag!
@Jo: inderdaad een goed idee om mensen in je nieuwe woonplaats te leren kennen via zwangerschapsgym. Hopenlijk blijven ze leuk, anders wil je meteen weer verhuizen @Zomaar: mooi buikje! Lekker he, om nu al zo mishandeld te worden , Veel plezier in de dierentuin/speeltuin vandaag! @Veertje: dat jij zo lang kunt wachten! Ik had allang zelf aan de telefoon gehangen!!! Petje af, hoor. @Djezelf: ik heb effe online gekeken bij Kruidvat. Tas is in de aanbieding van 19.99 voor 12.99. Ziet er inderdaad leuk uit! @Lilly: wauw, 1,5 uur sportschool!!! Ik heb de sportschool al maanden niet bezocht Wat ben jij oplettende trouwens! Frummelientje; ik had eroverheen gelezen... Voor wat betreft geen gym; ik zit ook nog steeds te dubben. Eigenlijk wil ik ook niets doen, maar ik vraag me wel een beetje af of dat verstandig is... Moet wel snel beslissen @Kaatjesmam: handig zo'n wekker! Was het wel de juiste tijd??? @Anniek: fijne vakantie alvast! Gisterenavond waren Thiago en ik ook alleen... papa had een feestje met overnachting. We hebben dus heerlijk pizza gegeten op de bank voor de TV (met Dora erop), verse ananas als toetje en daarna nog lekker chocolade (van pasen) gesnoept. Vervolgens heeft mijn mannetje lekker bij mij geslapen vannacht; was gezellig Komt niet vaak voor dat we alleen zijn, dus dan moeten we er ook een feestje van maken zeg maar!
Goedemorgen allemaal!! @zomaar, hier ook een oililly tas die nog prima is En schoenentik, ikke niet hoor :^o Ik doe fitness, eerst een half uur cardio en dan een half uur krachttraining. Ik vind het heeeeeeeerlijk. Doe het op mijn eigen tempo en krijg er energie van. Voelde me gisteren uitgeblust maar na het sporten voelde ik me weer toppie. Dus ik zou t juist aanraden als je veel moe bent.....Maar he, ieder zijn ding he Leuk speeltuin, dierentuin!! Ga ik denk ik morgenochtend doen.... @kaatjesmam, oh hier roept Ruben wel MAMA, MAMA!! Maar hij komt (nog) niet zelf zijn bed uit gelukkig. @jo, dat vond ik zelf het leukste van die cusus eigenlijk, dat je anderen ontmoet. Helaas is hier het contact een beetje verwaterd. We hebben 2x nog een reunie gedaan maar toen was t over.......ach het gaat zoals het gaat...... Maar er zijn er dus veel die geen cursus doen 8) Ik vind t ook mooi zo, het is ook vaak 's avonds en dan heb ik juist vaak geen zin en/of puf meer
@lilly, hier ook geen cursus, bij Stijn ook niet gehad omdat ik toen de enige was en dat leek me nou niet gezellig @zomaar, veel plezier vandaag @cimu, vind het ook erg knap van mezelf maar morgen hang ik toch echt zelf aan de telefoon want hier word ik niet vrolijk van. Hier gaat alles wel zijn gangetje, ga zo naar het winkelcentrum van Stijn heeft afgesproken om met opa een ijsje te gaan eten (kan ik mooi kijken voor een verzorgingstas)
Verzorgingstas; Ik denk dat ik de oude van jonathan hou. Gebruik ik nog steeds wel af en toe, als hij bijv. naar de oppas moet. Maar zat wel te denken om te kijken of ik niet voor weinig (ja kaatjesmam, ik hou ook erg van weinig )een iets grotere kan vinden. Clubje; heb bij Jonathan haptonomie geprobeerd, maar helaas, was niets voor mij. Ik vond die vrouw erg ongepast reageren op bepaalde antwoorden van mij. Daarna aangesloten bij een ZS-gym, maar ook dat vond k geen succes! Heel veel wist ik al (van hier) en (je gaat haast denken dat het aan mij ligt: ) deze vrouw kon ik het ook slecht mee hebben. whahaha Nou niet denken dat ik een vreselijk ongemanierde vrouw ben hoor! Nu zou ik wel een clubje willen, maar dan iets met zwemmen ofzo. Helaas is dat niet hier in de omgeving. Maar hoef niet uitgelegd te worden hoe het vrouwlijk lichaam werkt ofzo. * gaat toch nog even kijken * Vandaag nog prcies 2 weken tot de 20 weken echo.... Echt gek he hoe hard de tijd gaat!
@Djezelf, de tijd vliegt echt deze zwangerschap! Zo, hier een tas vol spullen van Prenatal. Ik ging aardig vroeg, iets voor tienen. De ene kassa was op hol geslagen en nam kortingen ofzo niet mee en de andere wou niet opstarten. Waarschijnlijk sta je vanmiddag echt een uur in de rij daar. Eigenlijk wil ik gaan slapen, maar Robin is nog helemaal niet moe, over een half uurtje maar weer proberen.
@jo: ohw heerlijk, ff shopppen bij de prenatal! Hier zit er alleen in alkmaar 1 en in hoorn geloof ik. Dat is beide meer als 3 kwartier rijden voor mij... Tja dan verijd ik de korting, heeft weinig nut dan. wat heb je allemaal voor leuks gekocht?
MMMMMMM ga denk ik morgen dant och maar ff kijken bij de prenatal hier. Ik wil ;s ochtends even de stad in voor sandalen voor Ruben, dan naar huis voor het tukkie en dan nog even naar de stadsspeeltuin. Het wordt heerlijk weer dus......... Had vanmorgen best flink wat energie en het nadeel daarvan is dat je snel te veel doet, dus heb ik nu best last van mijn bekken. Baal ervan want zou best straks even een wandeling willen maken met de twee kids, alleen die duo-buggy is zoooooooo zwaar Daar kreeg ik normaal al last van mijn bekken van,laat staan nu... @jo, ja wat heb je allemaal!!!!! @anniek, en is je huis al aan kant?? Nog 1 nachtje...... @djezelf, je bent dus het vijandige type?? Heb t altijd al gedacht Ik vond de info bij zw gym ook niet boeiend hoor, was toen nog in opleiding tot verpleegkundige en had ook vaak zoiets van GAAAAAAAAAPPP........letterlijk...... De enige tip waar ik voor mijn gevoel echt iets aan gehad heb is tijdens het persen een vast punt voor je te nemen en daarnaar te kijken, en dus NIET je ogen dicht doen. En goed naar beneden persen. Voor de rest....... Nou ikg a mijn eten voorbereiden want het moet nog 45 minuten in de oven dus als ik nog ff weg wil......tot later!