@Prenatal: lekker dan! Gisteren net een paar rompertjes gekocht... en vandaag zou ik 20% korting krijgen... En ik heb ook geen zin om voor 5 euro ofzo terug te gaan... De zon schijnt, de lucht is blauw... einde werktijd, kom maar gauw! (ik heb echt geen zin meer).
hallloooo lady's hier al aardig aand e gang geweest, heb al heel veel ingepakt eigenlijk is dat al zover kalar alleen de toilettassen nog en het spul wat koud moet blijven in de koelbox enzo. en nog wat netjes in tassen doen om het gesjouw een beetje te voorkomen. Ben nu het huis netjes aan het amken hier en daar stof vegen, zometeen boven nog even snel stofvegen voor zover het kan en even de zuiger boven erdoortrekken en over de trap. en nog hier en daar vanalles opruimen straks hier beneden zuigen en het speelgoed van kyana inpakken en kyana douche en in bed mikken! dus druk genoeg nog ga weer verder
@Anniek, fijne vakantie! Net even in bed gelegen, had ik even nodig. Bij Prenatal een aerosleepmatrasbeschermer gekocht voor in het wiegje, een muggennet voor over de kinderwagen, een broekje met een overslaghesje met beestjes erop voor de baby, een zwembroekje voor Robin, een zomerslaapzak in een maatje groter en een flessenborsteltje. Had nog gekeken voor een poppenwagen, maar dat ding was zo klein, dat ik hem niet genomen heb, haal ik wel ergens anders. En goedkoop was hij ook niet. Ik wou nog wel zo'n Lodger Bunker, maar die haal ik wel van de herfst als ik weet wat het wordt, voorlopig gaat de baby daar toch nog niet in. Jullie zouden me eens moeten zien zitten hier tussen de verhuisdozen. Er zijn er nu zo'n 80 ingepakt, maar overal ligt nog losse rommel, om gek van te worden. Morgen alleen nog om dat in te pakken, gaat nooit lukken, maar dan rijden we nog wel een paar keer met de auto om de rest op te halen. Moet toch nog schoonmaken als we het huis uit zijn.
Zo ben helemaal gebroken maar heb wel de commode in elkaar zitten Gisteren het bedje al in elkaar gezet ben helemaal gelukkig..
@Jo: ga je aankomend weekend verhuizen? Heel veel sterkte! Mijn werkweek zit er weer op; en ik heb geen harde buiken gehad! Deze week is het mij aardig gelukt om me niet te druk te maken! Nu proberen vol te houden. Ik ben wel blij dat het nu zo goed gaat! Morgenvroeg spulletjes inpakken en dan een weekendje België & Plopsaland! Prettig weekend alvast allemaal en tot maandag!
@cimu: =D> goed gedaan meid, geen harde buiken! We zijn trots op je! Nu lekker een weekendje gaan genieten. Heel veel plezier en we zien je maandag weer, groeten aan kwebbel @Anniek; Jij ook veel plezier he! Ben jalours op jullie hoor, pff wil ook op vakantie... @Jo; Ohw flink huis gehouden dus bij de prenatal! Succes met je verhuizing straks, benijd je niet hoor. @lilly: :-$ je hebt me door
Jo succes met verhuizen. Meiden die lekker weg gaan heel veel plezier! Veertje wat leuk al de meubeltjes inelkaar aan het zetten!
Hallo Het was super geslaagd de kinderboerderij/speeltuin! Het word al zo'n groot mannetje glijden, schommelen aan de stangen hangen, hij durft het allemaal al! Heerlijk gewoon. En de diertjes hebben ook weer een hoop aaien en knuffels van hem gehad. Als bonus hebben we ook nog een echte tijger gezien Wie had dat verwacht Verder ben ik dan wel een beetje op na anderhalf uur lopen vliegen en springen met mijn mannetje. Cimu: Oh lekker weekend en geniet van belgië/plopsaland! Anniek: Pfff jij moet dadelijk echt bijkomen op vakantie.... Jo: Ohhhh lekker shoppen... hier is het echt het einde van de maand... dus shoppen zit er nog net niet in... GELD GELD kom nou Djezelf: Hmmm misschien moet je een cursus zoeken die door een man gegeven word Veertje: Nog wat gevonden tijdens het winkelen? Lilly: Ik heb ook altijd aan spinning/ fitness gedaan... heerlijk idd maar ben mijn goede manieren al een HELE poos kwijt..... nee geen maanden maar nu al zo'n 2,5 a 3 jr denk ik. Maar dat energieke en voldane gevoel wat je er aan overhoud kan ik me nog wel voor de geest halen, het meest moeilijke is altijd er NAARTOE gaan als je er bent gaat het allemaal vanzelf. Zo nu ff lekker op de bank hangen en vanaaf hopelijk vroeg naar bed!
@Cimu, fijn weekend in België! @Djezelf, ik zat op de kamer met een collega die ook haptonome was geweest. Ze was best aardig hoor, maar ik kreeg af en toe gewoon de kriebels van haar, ze kon nogal zweverig doen. @Lilly, ja, precies, je ogen open houden en je tanden niet op elkaar tijdens het persen. Iemands vrouw had dat dus niet gedaan en kreeg na de bevalling een tia, had teveel druk op haar hoofd gekregen. Geen fijne kraamtijd zo! Wat ik nog weet is 'pers door je pijn heen', maar dat zeiden ze in het ziekenhuis. Dat ben ik toen ook echt gaan doen. Alleen was er toch echt een knip voor nodig om haar er uit te laten komen! @Zomaar, leuk hè, zo'n kinderboerderij. Het zijn al echte kindertjes, dat babytijdperk is toch echt voorbij. Wat dat betreft vind ik het ook wel weer lekker dat ik ook een baby krijg. Ik hoorde me een gespetter en geplons, kon Robin eerst niet vinden, was ze in de w.c., lekker met haar handen in de w.c.-pot aan het malen. Ik die klep dicht, gaat ze erop zitten en persgeluiden maken, vrolijk 'poepie' roepen, w.c.-papier pakken en haar billen afvegen. Ik moest erg lachen. Ze had niets gedaan hoor, maar volgens mij heeft ze steeds meer door wat de bedoeling is. Alleen ben ik nog niet met zindelijkheidstraining begonnen, omdat ik dat tijdens de verhuizing toch niet consequent vol kan houden, denk dat het over een maandje beter uitkomt.
@cimu en anniek, beiden heel fijn weekend!! Lekker genieten Het word in ieder geval prachtig weer @zomaar, hier is het geld weer gestort.......tralalalalalalala........morgen lekker de stad in Moet sandalen voor de kleine man hebben. Ga natuurlijk ook nog ff langs de prenatal...hoop dat ik me een beetje in kan huren. @veertje, zo jij hebt de spirit er goed inzitten Ik wou dat ik geld had voor nieuwe meubels, of de puf om deze te schuren en te lakken. Wil zo graag wit en dit is bruin, maar om het mooi wit te maken word echt een rotklus. Word flink schuren etc....Dus dat doen we maar niet Naja, wie weet staat het wel harstikke mooi straks. @zomaar, ja als ze eenmaal goed lopen zijn het al zulke kindjes he......ik sta ook regelmatig versteld hoor. Des te leuker om straks een ukkie erbij te hebben he Nou dames, ben kapot dus ga op ruststand, tot morgen!!!
@lilly, ja ik wil het graag af hebben Bij Stijn waren we met 20 weken ook al klaar en daar was ik toen erg blij mee want kon niet veel meer de laatste 3 maanden en ben bang dat dat nu weer gebeurd. Stijn zijn kamertje hebben we 2 dehands gekocht en heb ik toen ook helemaal geschuurd en geverfd, echt een K klus.. Als mijn mannetje zijn overgrootoma niet zo lief voor ons was geweest hadden we dat van stijn weer een flinke schuur en verf beurt gegeven..
veertje handig joh zo'n overgrrot oma jessica lekker op stok, en hier ook weer cemtjes!!!! tututuuu lekker schoppen op cp hihihi jo hihi die robin! geweldig ennuh hier ook geen zindelijkheidstraiing nog, doen we wel in de zomer ofzo cimu veel plezier in plopsaland, lijkt me erg gaaf nou ik ga douche en lekker me nest opzoeken. we komen maandag heel laat pas terug dus ben dinsdag pas weer online! fijn weekend.....
Anniek en Cimu; veel plezier met de vakantie/weekend weg. Lekker hoor. Veertje; goed bezig hoor! Djezelf; jeetje wat ben jij lastig zeg Dat zweverige gedoe is ook niks voor mij hoor. Mensendieck was juist superpraktisch. Best nog wat geleerd. Ook op de cursus na de bevalling om weer een beetje in vorm te komen. Maar in het ziekenhuis was er echt een top-verpleegster waarvoor ik mijn geleerde puffen meteen aan de kant zette en haar volgde. Zij hield ook mijn pers-gedrag in de gaten zodat ik niet teveel druk op m'n hoofd zou zetten. Vond ik best moeilijk trouwens. Jo; op jou ben ik niet jaloers hoor met je verhuizing. Wat zal je blij zijn als het allemaal achter de rug is. Karlijn is trouwens goed bezig met zindelijk worden. Plassen doet ze eigenlijk altijd op de wc nu alleen voor een poepie wil ze een luier om. Ze gaat echt kokhalsen als ze haar eigen poep ziet. Maar helaas niet nadenken over hoe vies die luier voor mama is...... Nou de kasten zijn binnen en lekkere chinese kwaliteit. Eigenlijk vooral het schilderwerk. eerst dacht ik nog om het opnieuw te schuren en verven, maar daar heb ik echt geen zin in. Ach ja te korte gordijnen, slecht geverfde kast.....beetje integreren in de Chinese cultuur. De kast is overigens wel lekker praktisch. da's ook belangrijk. Karlijn viel gistermiddag om 17 uur in slaap op de bank. Nog steeds geen middagslaapjes, heeft ze echt niet meer nodig :^o En vanmorgen was ze al om 5:45 wakker. Gaat lekker. Lilly; lekker hoor dat Ruben z'n bed niet zelf uitkomt. Dat deed Karlijn al van dag 1.
Even snel: Zit hier lekker misselijk te wezen...Moet zo suiker laten prikken (en ijzer). Dus moet nuchter zijn. Ga zo maar snel er naar toe. Koop ik daarna een lekker broodje voor mij en Marciano bij Bakker Bart... Sorry voor mijn egoberichtje...
Goeiemorgen allemaal. Hier niet zo best, die commode in elkaar zetten was toch even teveel van het goeie.. Vanavond krijgen we nog eters ook en het is hier 1 bende en moet nog alle boodschappen doen
Hoi meiden, ff rust hier.. Dylan is lekker met papa aan het zwemmen, Finn ligt te slapen en ik kan even op de computer! Finn is vandaag alweer een week uit! Hij was woensdag al boven z'n geboortegewicht dus ik heb blijkbaar goede voeding . Het is echt een lief en tevreden mannetje. Dylan is wel van slag hoor, hij plast weer in z'n broek en luistert voor geen meter maar hij is nog steeds ontzettend lief voor z'n broertje. Voor hem verandert er ook zo veel ... af en toe extra met hem knuffelen. Straks ga ik voor het eerst naar buiten met Finn! Oh, ik ga zo eerst even een foto plaatsen . Vanavond slaapt Dylan bij oma en is papa de hele nacht aan het werk. Dus als Finn geen last van krampjes heeft dan ben ik vanavond nog even on-line! Sorry meiden voor wederom een echo berichtje! Moet er weer even inkomen
Hahaha bedoel je eruit of oud?? (kan me het eerste wel goed voorstellen) He misschien ook ff je onderschrift veranderen. Klinkt wel fijn voor jullie zo'n tevreden ventje erbij! Gaat alles goed met de kraamhulp of is die alweer weg? @marlieke; ohja bloed prikken, moet ik ook nogsteeds doen. (vind het het ergste wat er is!) Bij jou alles goed gegaan? en was je broodje lekker? Hier in schagen was mijn zus laatst bij bakker bart, er liepen toen allemaal mieren door de zoete broodjes. Toen ze de vrouw daarop aansprak, reageerde die heel laconiek, zo van; tja daar doe je niets aan ale: @veertje; he wat balen voor je dat je zo'n drukke dag heb! Wel op jezelf letten he! Anders toch lekker buiten zitten met je visite, kun je binnen een beetje de boel deboel laten. @Allemaal; zie je, jullie denken nu allemaal dat ik een heel vervelend mokkel ben. Maar idd misschien kan ik het beter hebben met een man (wel een mooie bruine dan, met olie ingesmeerd bijv.) Zei ik dat hard op?
@Djezelf , nee hoor, wij vinden je nog geen vervelend mokkel...tenminste, ik niet ! @Funny, wat een moppie, moest je niet wennen dat het weer zo klein is en kleine kleertjes aanpast? @Marlieke, hoe was het bloed prikken? @Veertje, rustig aan hoor, al moet er nog veel gebeuren! Weet niet hoe mijn computer verbinding de komende tijd zal zijn, dus mocht ik even offline zijn, dan weten jullie ervan. Even flink doorwerken met Robin om je heen werkt ook niet, ze haalt de labelstickers van de dozen, pakt ze weer uit, gooit alles overal neer etc . Ik haal ook werkelijk overal speeltjes vandaan, onder kastjes, achter het bureau, het bed of in laadjes die leeg waren. Ik heb diepvriespasta van de Lidl gehaald die ik alleen in de pan hoef te gooien en een bak kant-en-klare sla, meer werk ga ik er vanavond niet van maken. De baby zit trouwens nu steeds erg hoog tegen mijn maag te drukken, ach, wie weet snoep ik dan wat minder...betwijfel het. Iedereen die het weekend weg gaat: veel plezier!
Goedenmiddag!! @funny, haha al een week uit!! En ego berichtjes zijn absoluut niet erg. Vind het zoooo leuk om te lezen hoe het gaat. Alvast een voorproefje van wat komen gaat he @veertje, oh ik snap dat je het af wilt hebben hoor. Dat heb ik ook. Heb nu 2 rustige weken en dan wil ik het verven en behangen gehad hebben want hier ook geen zin om in de hitte en met een mega buik nog van alles te moeten doen @djezelf, jij vervelend mokkel?? Hoe kom je daar nou bij? @jo, je hebt gelijk! Maak het jezelf lekker makkellijk, het is al genoeg gedoe nu joh. @marlieke, was t broodje lekker? @kaatjesmam, wat toestand Korte gordijnen, slecht geverfde kasten......ach als dat ergste is moet je maar denken. Ik zat hier toch vreselijk in dubio over die meubels. Ik heb namelijk wel bij Ruben een nieuwe kast gekocht, white wash met melkgals in de deuren. Ga ik gisteren ff door MP zie ik dus een ledikant en commode in white wash en melkglas in de deurtjes EN dus in mijn eigen woonplaats. Kon he tniet laten en heb gemaild. Maar heleaas nog geen reactie. Er is 1x op geboden maar dat bod ligt ver onder hun vraagprijs en het staat er pas sinds woensdag op dus kan me neiet voorstellen dat het al verkocht is. Jullie zullen snappen: IK WIL T HEBBEN De hormonen gieren door mijn lijf Ik ga in ieder geval straks mijn eigen spullen ook gelijk op MP zetten. Op zich is t hartstikke mooi, maar gewoon niet wat ik wil. Heb het toen van vrienden over genomen, lekker makkelijk weet je wel...... Oh ik hoop zo dat ze gaat mailen!!!!