JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb morgen een afspraak om te gaan kijken naar die meubeltjes \/ \/ \/ \/ Heb zojuist mijn eigen spullen ook gelijk op mp gezet........en nu maar hopen dat iemand die wil hebben..........
fioeeeeeeeeeeeeee........... @VEERTJE, tenminste nog iemand hier!! Heeeeeeeeerlijk BBQ-en!! Ik kijk ook X-factor (ben wel een beetje klaar met die Luigano figuur hoor ). Wie vind jij het beste?
en ik was even aan het schoonmaken en eten maken en op de twee buurjongens aan het passen, dus nu ben ik er weer
Ik vind rachel ook erg goed maar Roan weet ik nog niet Van mij mogen luciano en whatever meteen vertrekken
Heb alles gelezen... maar helaas geen puf om op iedreen te reageren sorry Ik ben ook X-factor aan het kijken, maar ben aardig opgebrand pfff Whatever en Luciano ben ik ook wel zat! Vond Lisa weer goed vanaaf maar de erst ook, dadelijk Jamal nog... Lilly: Wat super van de meubeltjes! Hoop dat het iets is. Hier iemand die denk ik noooooit meer afscheid kan nemen van Noah's meubeltjes, ben er echt gehecht aan geraakt Hebben jullie bij zwanger worden gekeken? SPANNEND DAAR...
Ik vind JAmal geweldig, maareh.....kunnen we Stacey niet wegstemmen?? Wat een pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepppppppppppppp mens!
Haha ik stem er ook voor om haar weg te sturen vind het ook een pokke mens. Ik ga eens even kijken bij zwanger worden.
Best een leeghoofd, als zij iets zegt dan houd ze een heel verhaal en daarna heeft ze nog niets nuttigs gezegd..... MUTS. Was al bang dat ik de enige was :sick:
Je bent zeker niet de enige, snap al vanaf het begin niet wat ze er moet Vrienden van ons keken het vanavond voor de eerste keer en die begonnen ook al over haar te zeuren Ben benieuwd wie er straks uit gaat..
Goedemorgen! X-factor heeft naar ons geluisterd Heb sinds gisteren avond zo nu en dan buikpijn draaien in bed was ook een "ramp"... echt van die steken krijg ik dan, komt me enigzins wel bekend voor, volgens mij had ik dat met Noah ook toen ik verder in de zwangerschap was. Zit te twijfelen of ik vandaag iets zal ondernemen of juist een rustdagje in zal lassen Marieke: Hoe is het met Cas? Slaapt hij al wat langer? Noah slaapt sinds een week weer beter, tot een uurtje of 07.30/07.45 en dat is wat hij normaal ook deed! Dus hier een blije mama Lilly: Laat je weten wat je met de meubeltjes hebt gedaan? Enne als je die van jou niet kwijt kan wil ik ze best op komen halen hoor (anders zit je er ook zo mee ) Funny: Wat een heeeerlijk klein kereltje is het weer! Enne maakt toch meer indruk dan dat je zou verwachten op zo'n grote stoere broer, maar komt vast allemaal goed
@ll: kom me voorzichtig al een beetje hier melden, eigenlijk pas over 2 dagen mijn NOD, hoewel ik dat ook niet zeker weet omdat de lengte van mijn cyclus nog wel eens wisselt In het fotoalbum zie je mijn toegangsticket voor jullie topic Zo ik ben verder druk vandaag, we krijgen een logeetje dit weekend... dus ws ben ik er pas zondagavond weer. Ik moet me even in lezen bij jullie dus reageer nog even niet te veel. @Funny: Ik had je in het andere topic al gefeliciteerd met Finn, maar hier ook nog een keer van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje.
Funny, fijn weer wat van je te lezen, meid! En wat fijn dat alles goed gaat! En in jouw geval mag een ego-bericht absoluut! Djezelf, bloedprikken ging prima. Alleen...nou ja, dat vertel ik straks verderop in dit berichtje wel even. Maarre...mieren in de zoete broodjes? Getsie! Hier is Bakker Bart gelukkig een heel schone winkel (voor zover ik dat kan zien dan he?) Jo, hier vind ik ook speeltjes op de meest vreemde plekken... En lastig he? Zo'n kindje wat tegen je maag drukt... Ik snoep er eerlijk gezegd niet echt minder om. Eet wel weer wat meer Rennies... Lilly, 't broodje was lekker! Ben je al wezen kijken naar de meubeltjes? Spannend hoor! Zomaar, ik las gisteren bij toeval weer even mee bij zwanger worden...Spannend idd. Ik gun het haar zo... Vervelend dat je soms zo'n buikpijn hebt. Dikke knuffel voor jou!
Ach het gaat wel hor met de steken, ze aan gelukkig vaker dan ze komen Alleen tja denk je gelijk: Oké ik heb pijn MAAR merk de baby er iets van : Onzin natuurlijk want het is waarschijnlijk "gewoon" groei pijn. Hier ook geen fan van bloed prikken, vroeger viel ik altijd flauw bij het zien van bloed en hoewel ik dat al jaren niet meer heb zit die angst er nog steeds in.... Lijkt me mega eng om flauw te vallen als je zwanger bent, je kunt echt niet plannen hoe je valt, zo ben ik vroeger eens op de punt van de verwarming gevallen met mijn hoofd, en achterover op een werkbank op school, of euh die ene keer dat ik anderhalf uur in de rij had gestaan om in de droomvlucht te kunnen bij de efteling... viel flauw, werdt uit de rij gedragen en had dus anderhalf uur voor NIETS staan te wachten maar vallen op je buik als er een baby in zit ale: moet er niet aan denken....
@zomaar: hier nog steeds een mannetje wat te vroeg wakker wordt. Nu ong 7 uur , met het gevolg dat hij zo moe is dat ik hem om 09.30 weer op bed moet gooien. Lekker sat Noah wel al beter slaapt, ik hoop Cas binnenkort ook weer. Hier trouwens wel op mijn buik gevallen ijdens mijn zwangerschap toen ik 30 weken was. Met cas was alles goed, maar ikzelf had mijn pols gebroken @justfem: welkom hier!!!!!! en een heel fijn weekend Ik ben wel blij dat ze Rachel er gister in hebben ghouden, want anders Vandaag gaan ze weer verder met de badkamer, loopt allemaal niet echt lekker. Ik hoop morgen weer normaal te kunnen douchen. Nu komt een vriendin me ophalen, zodat ik ff uit huis kan vluchten. Tot later
@justfem, GEFELICITEERD!!!!!!!! WELKOM!! Eindelijk is het dan zover meis, heerlijk! @zomaar, als je ze echt mooi vind moet je het maar zeggen hoor, dan regelen we wel iets Zou ik best leuk vinden eigenlijk @de rest, sorry verder geen tijd nu, moet zo de deur uit meubeltjes kijken........