@Marlieke, sterkte en beterschap met je oorpijn! @Veertje, volgens mij kreeg ik vorige keer het kraampakket automatisch van de verzekering, terwijl ik poliklinisch wou bevallen (uiteindelijk werd het medische indicatie), dus sowieso ziekenhuis. Ik heb bijna alles gebruikt uit het pakket. Maar er is ook een stichting die die spullen inzamelt en naar Afrika stuurt, aangezien ze daar vaak niets hebben tijdens de bevalling. Misschien doe ik dat nu wel, als ik veel overhoud, het heet geloof ik stichting Babyhope. Wel goed. Was al lekker op de bank in slaap gevallen, maar de hond maakte me wakker, zo'n snuit in je gezicht.
@marlieke: beterschap @veer: ik moet de volgende keer ook in het zh bevallen ivm keizersnede. Ik hoef het pakket niet meer te hebben, want ik heb echt alles weggegooid. Zit je nog lekker op je roze wolk ? @de rest: groetjes
@marlieke, he bah jij ook al? Ik was zoooo blij dat femke's oortje nu ook liep ( lees loopt), dat arme meisje vorig jaar........ beterschap meid! Ik heb in mijn vorige zwangerschap nog met 20 weken geskied, en nu was ik 16 weken. Je moet doen waar je je goed bij voelt, ik had wel zoiets van, als de condities goed zijn doe ik het maar is het erg druk en ijzig dan pas ik. Waar gaan de skiers heen?
goedemorgen veertje ik heb geen idee maar zou hem in iedergeval wel willen hebben als ik jou was, zitten toch wel dingen in die handig zijn, ook als je vloeit oid. nen zelf kopen? jij bent gek! betaal je niet al genoeg per maand aan je zorgverzekering? jessica was je zakkie chips lekker? marlieke arme jij, oorpijn doet ook zó pijn! psssttt vandaag 5 wkn en o wat ben ikblij! hoop dat het shirtje vandaag binnen komt, is gisteren niet gekomen.
Tirol, naar een klein dorp in de buurt van de Zugspitze. We gaan er al jaren heen en meestal naar hetzelfde pension (mijn ouders al zo'n 30 jaar), superaardige mensen en keurige kamers. Af en toe wel eens naar een ander land geweest (twee jaar geleden Frankrijk en eens Zwitserland), maar dat vinden we toch niet zo gezellig. Ik vertrouw mezelf beter op de ski's dan een ander, dat is het jammere, ik val echt zelden, maar helaas heb je genoeg mensen die niet kunnen remmen of opletten en je omver skiën of snowboarden. Ga wel langlaufen, niet echt spannend, maar dan doe ik toch wat.
@anniek, ja erg lekker! Enne ik denk niet dat Veertje veel zal vloeien na haar keizersnede Wat voor shirtje heb je, heb ik ff gemist denk ik
Ik ben er niet goed genoeg voor verzekerd om hem gratis te krijgen grrr. Heb maar 1 ster en moet er 2 hebben, voor kraamzorg ed ben ik wel weer verzekerd, snap er helemaal niks van.
Goedemorgen meiden, Nou de fysio belde net, ze is ziek. Maar omdat er spoed achter zit heeft ze mij doorverwezen naar een ander. Het is wel prettig dat dit via de therapeuten zelf loopt, want dan wordt er ook echt wat aangedaan en haast gemaakt, daar ben ik erg blij mee. Wij zouden dit jaar ook op wintersport gaan maar daar hebben we vanaf gezien. Wij zouden eind februari gaan, maar bij de zwangerschap van Joshua zijn mijn weeen begonnen met 32 weken en dat ben ik dan bijna, dus wij vonden het risico te groot. Wel jammer, maar ik vind het belangrijk om in Nederland in een ziekenhuis te liggen als er wat gebeurd. Er komt vast nog wel een kans. @Lilly, vloei je niet bij een keizersnede. Ook dan moet je lichaam zichzelf reinigen toch? Hoe gebeurd dat dan? Heb me er eigenlijk nooit zo in verdiept. Ik moet ook mijn kraampakket zelf kopen. Maar ik ga hem wel halen. We zijn er nog niet uit waar ik ga bevallen, maar heb hem ook gebruikt bij joshua en toen ben ik in het ziekenhuis bevallen. Dus voor mij dit keer weer.
@tascha, ik heb eigenlijk geen idee Maar het leek me dat je niet vloeit aangezien er niks gebeurd daar Maar misschien loop ik wel gewoon je reinste onzin te verkondigen 8)
Ze spoelen het wel schoon van binnen, je hebt dan niet zoveel last van stolsels enzo ( is mij verteld door de arts)
jessica kletsdummie! idd onzin ik wist het ook niet en vond het eerst nogal een domme opmerking van me! carla idd met 3 zwangere! oja heb gisteren o.a. carla "geshockeerd" met mijn buikie
Weer wat geleerd, ik wist ook niet dat dat na een keizersnee zo was. Vandaag mijn stem kwijt, leuk, kon de hond niet eens roepen in het park, kon alleen schel piepen! Wil ik vanmorgen de was opvouwen, haal ik het uit de droger...meuren! Bleek ik het eergisteren nat er in te hebben gedaan en de droger niet aangezet. Getver, kon dus gelijk alles opnieuw wassen. Daarnet was het erg stil in de keuken, ik wist dat Robin daar was, dus ik ga eens kijken, had ze alle was die klaar was uit de wasmachine gehaald en die was ze netjes in de wasmand aan het stoppen. Aah, zo'n hulpje in de huishouding is wel geweldig! Vanmorgen nog even naar de baby geluisterd met de babysound, rikketikketik, zo leuk!
jo leuk is dat he zo'n angelsound! heb ik ook maar moet nog ff wachten. hij is ook al vaker in de uitleen geweest. Ennuh zo'n hulpje, leuk is dat he! heerlijke kiddies Lilly vergat te antwoorde, sorry. Heb een truitje bestel met voorop; een hartje Kyana wordt... en op de achterkant staan dan; grote Zus