Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Lilly: poeh ben nu toch wel ERG benieuwd naar het kamertje! Enne wat voor een meubeltjes heb je gekozen? White wash? En je hebt helemaal gelijk, het gaat er niet om dat wat je krijgt geld moet kosten, een gezellig lekker ontbijt is ook prima, het is de waardering die telt! Kan iemand dit aan mijn vent uitleggen? ;) (2de moederdag al waarop ik " vergeten" ben :cry: )

Marieke: Ja is zo lastig he om te beslissen wat te doen qua bedjes, je weet van te voren ook echt niet hoe ze erop gaan reageren... Kan alleen 1 ding zeggen, ik ben MEGA blij dat ik het gedaan heb want hij slaapt heeeeerlijk in zijn nieuwe bedje, het heeft maar 3 dagen van " wennen" gekost.

Marlieke: Hmmmm emmers.... dat valt bijna onder de noemer, ik heb niets gekregen voor moederdag ;) Ach, ook niet helemaal waar want hij heeft er tenminste nog aan gedacht!

Funny: Pffff sieraden setje wil niet veel zeggen hoor maar... BOFKONT! Enne kom maar op met die foto van de mannetjes samen!

Djezelf: Nu niet meer jaloers he ;) :)

Ach mijn moedertje had voor mij een rompertje gekocht onder het mom van moederdag met daarop mijn mama is de aller aller liefste voor de kleine spruit :p En dat slappe kopje koffie wat Noah had gezet samen met mij zelf vond ik ook gewoon schattig (hij weet precies hoe de senseo werkt en mag altijd samen met mij koffie zetten :) ) Verder ga ik vandaag met mijn moeders naar de fietsenwinkel.... heb het gevoel dat ik een " beetje" verwend wordt, daar heb ik mijn man niet voor nodig ;) :)
    Straks komt mijn man thuis en heeft hij het nieuwe ledikantje bij.... BEN ZO BENIEUWD!
    Behalve justfem zie ik missflower hier ook heeel weinig en veertje ook al bijna niet meer....
    Bij het CB en de VK was alles PRIMA!

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    zomaar fijn dat alles oke was bij het CB en de VK!

Lilly ben erg benieuwd naar het kamertje!

Jo wat fijn dat bijna alle vlekken uit de kleertjes zijn!

3. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Heb weer nieuwe foto's in m'n album gezet. Wat een geluk he, 2 heerlijke mannetjes! Zie er zelf nog een beetje uitgeput uit.. was een foto van de eerste week!

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ All, vandaag weer gaan werken ... wat ben ik doodmoe nu ! Bah, ik duik dadelijk meteen met Thijs het bed in. Manlief is weg tot 21.30, als hij thuis komt ben ik misschien weer wat fitter ...

Ik heb een foto van mijn buik, een foto van mijn mannen en een foto van Thijs en mij in mijn album gezet. Ik ben blij dat het eindelijk gelukt is ! :)

Groetjes,
    Nikki F

5. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @zomaar: ik heb het ook wel echt overwogen. Maar Cas is een beetje laat met lopen. Hij heeft afgelopen week voor het eerst los gelopen, hij is nu 16 maanden. Vandaar dat ik ook niet echt die besissing durfde te nemen. Ik heb nu al een volledige babykamer besteld en daar zit het ledikantje ook bij. Maakt het verkopen van Cas zijn kamertje straks wel makkelijker als hij compleet is. Ik laat hem gewoon lekker liggen todat hij gaat klimmen. Vind het wel super stoer dat Noah het zo goed doet. Ben je al geslaagd voor een mama fiets???

@lilly: het gaat ook zeker om de gezelligheid en het idee. Ik vond het al superlief dat mijn man samen met Cas een tekening had gemaakt. Ik kreeg van manlief een rituals pakket, maar ik was blijer met de tekening. Ik ben benieuwd naar je foto's

@funny: zo jij bent goed verwend zeg. Ik ben een superfan van Ti sento, super. Ik ben benieuwd naar je foto's

@nikki: mooi buikie!!!!! Voelde jij nou ook al de beeb???

@marlieke: wat romantisch twee emmers..... :)

Justfem was vorige week op vakantie, en ze schrijft nog steeds bij ons vorige topic. Het gaat goed met haar.
    Veertje en Missflower heb ik idd ook al een tijdje niet gezien.
    Her vandaag een drukke dag gehad. Heb ook nog een zandbak voor Cas gekocht, en ik wilde meteen zakken zand haken. JEETJE wat zijn die dingen zwaar. Ik had 4 zakken van 20 kilo, er staan er nog steeds 2 in mijn auto want ik kon het echt niet meer tillen. Cas heeft echt heerlijk gespeeld in de zandbak dus dat maakte het weer helemaal goed.
    Nou ik ga nu greys anatomy kijken.

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Goedenavond!!!
    Bleh, een wat mindere dag........moe.........piekeren.....nog moeier.....komt niks uit mijn handen.......kijk tegen dingen op......bleh, bleh, bleh....... :(

@nikkif, balen dat het werken zo tegenvalt. Zal zo je album eens bekijken ;)

@funny, oh ik ga jouw album zo ook even bekijken :)

@zomaar, we hebben uiteindelijk voor meubeltjes van de Ikea gekozen. Ten eerste omdat we 400 euro of meer toch echt te veel vinden voor een 2e en waarschijnlijk laatste kindje. En daarnaast hebben ze daar een commode die tegen het muurtje in de kamer kan met verdeelkast. Een gewone commode kan daar niet staan maar dit is er een met een plank in de lengte erop zeg maar, hierdoor houd je aan de achterkant ruimte over. Op zich vind ik dat niet zo mooi maar in ons geval is het dus de ideale oplossing, we winnen er een hoop ruimte mee ;) Het worden dus eenvoudige witte meubeltjes.

Jammer dat je manlief zo laks is met moederdag. Ik heb hier ook niet zo'n heel attente man wat betreft cadeautjes en zo.....soms baal ik er wel van maar ja, hij heeft een hoop andere dingen weer wel ;)

Hoe is jullie nieuwe ledikantje? Is dit dan de gene die bij jullie op de kamer komt?

Fijn dat CB en VK alles weer goed was.

@jo, lekker alles weer fris! Als hier alles klaar is dan ga ik ook lekker alles uitzoeken en wassen, heeeeeeeeeerlijk!!

@marieke, foei zo zwaar tillen!!!!! Oh enne, cadeautjes zijn ook leuk om te krijgen hoor ;) Rituals, sieraden....ik zou er ook geen NEE tegen zeggen hoor :D

Ik heb een paar fotoos gemaakt van het behang maar ik weet niet of het wel zo mooi overkomt als het in werkelijkheid is :rolleyes:
    Nou eerst maar eens kijken of ik ze in mijn album kan krijgen, vind het zo irritant dat je steeds moet verkleinen........

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    @Funny, leuke foto's, zo zie je ook eens de persoon achter de naam ;) . En die van je twee kleine mannetjes is echt schattig! Gaat hij een beetje rustig met de baby om? Robin kan nogal een wilde zijn, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.
    @Nikki, mooi buikje hoor en die andere foto's zijn ook leuk!
    @Marieke, kijk je wel uit met al dat tillen? Al kan ik net ongeduldig zijn. Wij hebben sinds kort ook een zandbak en het is een groot succes.
    @Lilly, zal straks eens kijken of het gelukt is met de foto's. Ik vind het wat dat betreft niet echt makkelijker erop geworden met het vernieuwde forum. Ook niet even om snel foto's bij iemand te kijken.

Ik kom net onder de douche vandaan, kijk in de spiegel en poing...ik zie dat ik opeens zwangerschapsstriemen heb gekregen! Vorige zwangerschap kwamen er een paar hele kleintjes onder op mijn buik in de laatste weken...dat belooft wat als het nu al begint!
    Robin is zo lief, mijn man had zich gesneden en een pleister over het wondje geplakt op zijn hand. Nu zegt ze steeds 'papa pijn, papa huilen' (vooral die laatste is wel mooi gezegd) en geeft dan kusjes. Nu slaapt ze lekker.

8. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @Lilly: ik zie nog geen foto's :(

@jo: ohh wat balen van die striemen. Had je het ook bij Robin??? ik heb ze gekregen toen ik 38 weken was, echt balen. Het trekt gelukkig wel weer een beetje weg.

@funny: wat een ontzettend lieve foto's

Nou ik ga afsluiten voor vandaag.
    morgen weer werken :cry:

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Leuke fotoos!!

Sorry kwam in gesprek met iemand en is er dus neit vna gekomen fotoos te plaatsen.

Misschien morgen, ga nu naar mijn bedje.

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    ff snel;

Marieke: Ben je wel helemaal lekker??????
    Niet meer zo zwaar tillen hoor, vooral zakken zand dragen zo lastig!
    (kan ik me nog herinneren van vorige maand toen wij een nieuwe zandbak kochten :oops:)

Heb leuke foto's gezien!

Ik moet morgen ook weer werken dus zal er pas morgenavond of anders overmorgen weer zijn.

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Funny: leuke foto's!

Lilly: die van jou zijn ook mooi ;) Goh we moeten wel geduld hebben met jou :) Oh lekker toch, eenvoudig kan ook hardstikke leuk zijn hoor! En je heb lekker wat nieuws en volgens mij heb je groots uitgepakt op de muren ;)
    Ons ledikantje is superrrrrrr (die staat bij ons op de kamer) hij is van the wood factory (TWF) en wit met een " glas in lood raampje" erin verwerkt ben er hardstikke blij mee :p

Jo: Ik had bij Noah ook striae :cry: verwacht het dit keer ook wel weer te krijgen... het was wel bijna helemaal weg getrokken moet ik zeggen, terwijl ik flinke strepen had.... dus ik houd een klein beetje hoop ;)

Marieke: [-X Niet meer doen hoor!

Zaterdag wordt mijn nieuwe mama fiets bezorgt! :whistle: :whistle: :whistle: Ben superrrr blij, is lang gelden dat ik een ECHT goede fiets had, en nu heb ik een goeie EN mooie!

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    RUBEN GAAT ZO VOOR DE EERSTE KEER NAAR DE PSZ!!!!!!!!!!!!!
    :D :( :D :( :D :( :D

Kan iemand me uitleggen wanneer mijn kleine ventje zo groot is geworden????

13. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Funny en NikkiF, leuke foto's meiden!

Marieke, het is al meer gezegd. Niet meer zo zwaar tillen hoor meid. De regel is toch zo ongeveer 5 kilo. Niet zwaarder!

Zomaar, gefeliciteerd met je nieuwe fiets! Veel fietsplezier gewenst!

Lilly, sterkte vandaag meid. Je kleine (grote) ventje alweer naar de psz. Marciano gaat na de bouwvak voor het eerst...

14. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hi meiden,

Jo, Dylan is echt een banjer de laatste tijd... eigenlijk is het best een beetje zwaar met hem want hij luistert echt niet! Hij plast weer in z'n broek en heeft ook een paar driftaanvallen gehad. Vooral als ik Finn aan het eten gaf dan ging hij juist stoute dingen doen. Maar gelukkig gaat dat nu allemaal beter. Het belangrijkste is dat hij zo ontzettend lief is tegen Finn. Hij blijft maar kusjes geven en aaien (op zijn manier ;)). Ik laat hem niet alleen bij hem want hij kan nog wel eens wild zijn en straks springt hij bijv. op hem!

Die stiae... tja daar doe je weinig aan. Ik had toch echt op het laatste een behoorlijke buik maar heb er nooit last van gehad dus nu ook niet. Wel heb ik nog steeds zo'n hele bruine streep op m'n buik lopen. Kan me niet herrineren dat ik die ook met Dylan nog zo lang had.

Lilly, als je straks je baby in je armen hebt en dan daarna Ruben realiseer je je helemaal hoe groot hij is! Ik word er nog een beetje emo van :). Mooie foto's ;)!!!!

Zomaar, wat heerlijk een nieuwe fiets! Zeker met dit weer!

Marieke, kijk je uit??

Ik heb vandaag een heerlijk dagje... Dylan is naar het kdv (ook wel weer moeilijk), finn ligt te slapen en ik zit met m'n labtop in bed. Ga even een uitnodiging maken voor m'n 30 ste verjaardag!

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nou hij is weg hoor, met papa........ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden.
    Ben al een paar keer wezen kijken en toen vond hij het erg leuk, maar ja dan ben je er wel bij.......nu laat je hem achter he......

@zomaar, wat voor fiets heb je gekocht???
    En ik had dat ook, eindelijk een fatsoenlijke fiets na tig jaar, terwijl ik alles op de fiets doe. Wat een verademing kan ik je vertellen!

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik heb fotoos geplaats maar vind het niet zo mooi overkomen als in het echt hoor.

Die 'grijze' muur links van het behang is dus zilver en de radiator is ook echt zilver.
    De bolletjes in het behang zijn heel mooi glanzend.
    Van de katjes op het behang zie bijna alleen het kopje terwijl er toch echt ook een lijfje aan zit, haha.

Naja, dan hebben jullie een idee.........

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Pffffffffff manlief is al een half uur weg, en psz is maar 5 minuten fietsen..........
    Ga nu toch denken dat Ruben he tmoeilijk heeft daar.......

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Lilly: Mooi!!!! Zou ik ook zo op de muur hebben kunnen doen absoluut mijn smaak! Enne alles kwam duidelijk over op de foto's behalve dat kattelijfje kan ik niet vinden :) zie idd alleen maar het hoofdje... wel de konijntjes, vogels, hert etc...
    oeh SPANNEND ben benieuwd hoe Ruben het gaat vinden!
    Oh ja... heb de sparta amazone, lichtblauw met wit heb ik gekozen want tja is toch een fiets vol met knulletjes :p

Funny: Ah hij is er dus weer lekker even tussenuit! Wie weet doet het hem goed en is hij ook wat minder tegen de draad in als alles een beetje gewend is.

OOOOh :cry: Noah krijgt 3 kiezen en 1 tandje tegelijkertijd :cry: hij heeft er best last van gehad gisterenavond, hij heeft tot 00.00 liggen spoken maar daarna gelukkig wel doorgeslapen tot 08.30, had hem maar druppels van VSM gegeven.

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen
    sow wat hebben jullie hard gebebbeld....

moederdag
    hier niks gekregen omdat ik niks wist, ja oorbellen, maar heb ook al een hele mooie verlovingsring gehad en een mooi wondertje in mijn buik en we zijn nog vollop aan het huis bezig dus voor mij hoefde het ook niet echt.

Jessica
    ik ga zo in je album kijken, ben erg benieuwd. En wbt de meubeltjes, dan weet ik denk ik welke je genomen hebt maar weetje wat wel leuk is {heeft leenbakker ook} je kunt vakjes maken achter die kast, dus gewoon een kastje timmeren die daar tussenpast met vakjes, kun je leuke dingetjes in zetten en dan heb je dat gat ook opgevuld, als je me niet snapt leg ik het op msn wel uit.

uhmmm

jo
    o chips zeg nu al striemen, de mijne van kyana jeuken we dat het verrekt

funny
    wat een schattige foto's... zo lief, wer d er gewoon emo van

zomaar
    sow das niet niks, das auwa in in ze giegeltje

marlieke
    mooie foto!

nikkif
    aahhh je mannetje met zijn spencer.. zooo schattig

nou ik weet de rest echt niet meer...
    ik ga hier eens flink aan de poets, mijn lijf vind dat een minder goed plan maar het is hier echt vies en daar kan ik niet tegen en krijg ik een onwjs slecht humeur van, daar bij was de hond volgens mij niet goed geworden want hij heeft gekotst, gescheten en gepiest in de serre, vetlap.
    Straks naar teamvergadering en ook daar heb ik mega veel zin in pff...

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jessica
    wat een meg lief behang!
    dan is ons kamertje veel drukker hihi.....

Ik moet ook me fotoboek een uptodate, staat niks meer in maarkomt nog

Deel Deze Pagina