Jeetje mina wat een rust........ Heb alleen nog 1 oppaskindje.......1 word op dinsdag al om 10 uur opgehaald......en dit kindje dat er nu nog is speelt heel lief alleen..... Ga zo maar eens even puinruimen boven, wat een luxe En volgens manlief vond hij het prachtig Ga hem straks halen, ben zoooooo benieuwd.... Bedankt voor de complimentjes over het behang trouwens, ben er zelf ook heeeeel blij mee. Oh en 1 muur is dus die mint achtige kleur maar die foto was heel onduidelijk dus dat komt nog
Hoi meiden, ik was er ongeveer een week niet en moest afgelopen weekend weer echt in het forum komen, had nogal last van ontwenningsverschijnselen geloof ik Nou eens even kijken wat jullie allemaal gekletst hebben @Lilly: jeetje wat een verhaal voor je, ik vind dat je er goed mee omgaat, alles komt vast op zijn pootjes terecht. Mijn ervaring is dat je bij dat soort dingen niet te lang moet stil staan, geef het beide een plekje en laat het dan rusten. Het zal vast al een hele opluchting zijn dat het niet meer tussen jullie instaat. Wat betreft PSZ, ik kan me ook nog herinneren dat ik moest wennen dat Noa daar heen ging, zij vond het geweldig en ja dan lijken ze opeens al weer zo groot he... nog even en dan heb je weer zo'n kleintje erbij en je handen vol, dus geniet even van de rust nu zou ik zeggen Heel leuk behang trouwens. @Funny: alles gaat goed met me hoor, ik heb nauwelijks klachten dus heb ook weinig te klagen momenteel... en zoals ik boven aan mijn bericht al zei even een weekje er tussen uit geweest. Hele leuke foto's van jullie, wat een schatje is Finn. En het gedrag van Dylan trekt wel weer bij, dat is 1 van die fases waar je later van zegt gelukkig duurde het niet zo heel lang @Anniek: veel poets 'plezier' dan maar @NikkiF: Wat een leuke foto's. @Zomaar: succes met Noah en zijn 3 kiezen en tandjes, zowel voor moeder als kind niet het meest prettige om te ervaren. Wat fijn dat je een nieuwe mama fiets krijgt, echt ideaal die fietsen. @Marieke: niet te zwaar tillen he En lijkt me geweldig om de kleine in je buik weer te kunnen voelen. @Jo: ik had bij Noa geen last van striae, wel een bruine streep over mijn buik van boven naar beneden. Gelukkig trok die al snel weer weg, ik ben wel benieuwd of ik dat nu weer krijg. Voorlopig heb ik nog niet eens een buikje, eerst daar maar op wachten @moederdag: noa had een mooi knutsel gemaakt op school, met tegoed bonnetjes voor 1x afwassen, 1x boodschappen doen, 1x thee zetten en 1x eten koken. Verder had ze een luchtje gekocht, 1 of ander onbekend merk en het is iet echt mijn kuchtje, maar het komt uit een goed hart Ontbijtje moest ik zelf verzorgen. Maar heb wel mijn bonnetje voor de afwas ingeleverd Zo dan nog even over mij ik heb weinig tot geen klachten, afgelopen zaterdag de MvM consulente over de vloer gehad, met een knalpositieve test als resultaat, dus ik mag nu officieel tot 16 juli in een kannetje plassen hahaha. Vanochtend even de HA ingelichte en vanmiddag bel ik even met de VK-praktijk voor een afspraak. Bijna iedereen van de directe familie weet het nu al, vooral omdat Noa het maar wat graag verkondigt overal . Gisteren heb ik mijn baas ook maar ingelicht aangezien hij volgende week jarig is en dan trakteert hij tompouzen met room gemaakt van rauwe melk, dus die zijn niet goed voor zwangere vrouwen, ws vertel ik het dan ook even aan de rest van mijn collega's want valt natuurlijk toch op als ik iets anders neem dan zo'n tompouce. Nou ik weet niet of ik iedereen heb gehad, maar er is zoveel gekletst dat ik dat niet allemaal kan onthouden.
@anniek, wij hadden bij een Ruben ook een drukkere kamer, of in ieder geval meer felle kleuren, appeltjesgroen, aqua-blauw en als accentkleur rood. Vind het nog steeds leuk, en ook bij hem passen. Maar nu had ik ineens zin in iets heel anders, ben benieuwd of dit kindje ook heel anders zal blijken te zijn. Heel rustig bijvoorbeeld.... .....dat zou niet vervelend zijn @zomaar, over die fiets heb ik ook getwijfeld, ik wilde die of degene die ik nu heb (Gazelle mpb). Veel plezier ermee hoor! @justfem, leuk dat je ook meekletst. En een weekje ertussenuit klinkt niet verkeerd Lekker dat je (nog) zo weinig kwaaltjes hebt. Na al je geduld mag dat ook wel he Wat je zegt over laten rusten klopt wel. Maar het is nu nog erg vroeg. Heb echt dagen dat leven 'normaal' lijkt en dan zijn er af en toe van die momenten dan.....word ik heel boos of verdrietig. Maar het heeft gewoon tijd nodig. Mijn gevoel naar hem is in ieder geval niet veranderd en dat is het belangrijkste. @all, PSZ was prima gegaan! Hij heeft heel ff gehuild toen papa wegging en toen gewoon lekker gespeeld. Toen ik binnenkwam was ie zijn traktatie nog aan het uitpakken, en helemaal in zijn nopjes. Toen we weggingen zei hij: doei zaal! En later Zaal leuk!!! Dus ik geloof dat we de vuurdoop hebben doorstaan. Morgen wil ik een mooie rugtas voor hem gaan kopen. Kan ie die meenemen Ja ikke is trotse mama!!!
@lilly: wat leuk dat Ruben het zo naar zijn zin heeft gehad, ik begrijp helemaal dat je trots op hem bent... en wat betreft je situatie boos en verdrietig zijn is een natuurlijk proces dat iedereen moet doorlopen... zoek niet te veel naar een reden waarom en kijk niet te veel naar het verleden, bedenk je dat het zo gelopen is en dat je daar niets aan had kunnen veranderen op dat moment en ik spreek uit eigen ervaring als ik zeg dat je jezelf ook niet de schuld moet geven, want daar zijn wij vrouwen heel goed in. Heel veel sterkte, oh en zal ik je eens een geheim vertellen een 'normaal' leven bestaat eigenlijk niet
@Lilly, wat fijn dat de peuterspeelzaal goed beviel, toch weer een hele stap in zijn leventje! @Justfem, gelukkig dat alles goed gaat, we maakten ons al een beetje zorgen omdat je even niet op het forum was . @Djezelf, ik heb ook een moederfiets en ben er errug blij mee. Vooral nu met mijn dikke toeter, sowieso fijn om een goede fiets te hebben zonder zo'n ding met een hele gebruiksaanwijzing (remmen die het niet doen, doortrappen, een versnelling die vast zit etc.). Toevallig Robin ook vandaag bij de peuterspeelzaal ingeschreven. Er was weinig tot geen wachttijd voor de psz die onze voorkeur heeft, dus hopelijk kan ze snel na haar 2e verjaardag er heen.
Ha dames! I'm sooo sorry dat ik sinds pagina 214 niet meer gereageerd heb.. .. Jullie gaan ook zo hard met typen.. Verjaardag was best wel geslaagd op een akkefietje met m'n schoonvader na, maar ja.. Heb hier trouwens voor moederdag een.. Donald Duckstrip gehad.. Da's pas romantisch!! Weer naar de vk geweest en alles was weer helemaal in orde, heerlijk! 't Was alleen stervensdruk n de wachtkamer, want de vk was uitgelopen.. Pfff, 40 minuten later was ik pas aan de beurt.. Erg leuk om dan in die tijd je ventje maar zoet te houden, die was het op een gegeven moment ook beu.. Funny, leuk je gezicht te zien op de foto's, wat een lieve foto met je grote en kleine vent, zeg!! Lilly,wat fijn dat het zo goed is gegaan op de psz!! Stelt je toch erg gerust he?? Hoe oud istie nu ook al weer? Zo, ik doe m'n best het vanaf hier weer op te pakken!
@ll we krijgen er ws vanaf morgen weer een nieuw lid hier bij, tenminste misschien kunnen jullie ook even naar het foto album ven dennismartine kijken bij we gaan voor de tweede voor de dames die de weg niet meer weten http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?f=97&t=77274&p=4886163#p4886163 @andi: goed te horen dat alles goed was bij de VK, maar da's idd wel lang wachten pff 40 minuten uitgelopen. Nou ja ze zal wel de tijd nemen voor haar clienten dnek ik da's dan wel weer positief. @jo: leuk dat robin ook binnenkort naar PSZ kan, ik vond het bij noa echt dat ze er aan toe was toen ze 2 was. Hoe reageert robin eigenlijk op je buik?
Lilly: Fijn! Wat een stoere bink die Ruben van jou! Ik zou ook glimmen van trotsigheid Justfem: Heerlijk geen kwaaltjes, geniet er maar lekker van! Andi: druk druk druk druk Jo: Bedoelde je mij toevallig? ipv Djezelf? Hier niet zo'n goeie dag... beetje woorden wisselingen/ verschil van menig/ gedachten/ geen erkenning in gevoelens (ach hoe kan het ook anders ik ben een vrouw en hij een man ) met mijn lieftallige man SOMS wil je ze het liefst even op vakantie sturen (alleen) en een beetje rust!
Hè, wat herkenbaar zomaar die woordenwisselingen, wij hadden dat gisteravond over iets heel lulligs.. Slaat dan ook totaal nergens op.. Meneer is nogal lichtgeraakt in sommige dingetjes.. Waait wel weer over Gabriël vindt mijn plopnavel trouwens maar heel raar..
Oh en ik moet van mijn mannetje hier blijven kletsen want hij wil een zoon @Andi: ja dacht ik ook, ik gun het haar ook heel erg, vooral doordat het in hun situatie best lang zou kunnen gaan duren. @Zomaar: ach ja mannen kwamen toch van mars of niet? Hopelijk is hij snel weer een voorbeeldige zorgzame man (voor zover ze dat kunnen zijn)
@justfem: ja dan moet je zeker hier blijven kletsen. Het is gewoon eng!!! Wat goed dat je baas zo leuk reageerde, wel weer een opluchting dat het bekend is. @lilly: wat een mooi kamertje zeg. Echt super!!! ben helemaal jaloers had ook allemaal leuke ideeen maar misschien doe ik toch maar weer wat aanpassingen Anniek: doe je wel een beetje rustig aan [-X Zomaar: meis, heel herkenbaar hopelijk gaat de dag snel voorbij en staan jullie morgen weer gezellig op. Fijn dat je geslaagd bent voor de fiets, denk dat ik ook maar eens ga kijken. Andi: foei [-X vanaf 214 niet meer geweest Vandaag bij de vk geweest alles goed. Waarschijnlijk krijg ik dit keer een geplande keizersnee. Heb een klein bekken nm. Had het wel een beetje verwacht, maar het is toch wel balen. Maar ikm zou ook balen als ik het normaal probeer, en het dan niet lukt en dan alsnog naar de operatiekamer moet. Maar ja Heb trouwens wel op mijn kop gekregen van mijn lichaam. Ben vandaag door mijn nek gegaan en kan me amper bewegen, ja moet ik ook maar niet zakken zand van 20 kilo gaan tillen. Nou tot later
Justfem, gelukkig lees ik weer wat van je... maakte me toch een beetje zorgen . Zomaar, ik heb me 9 maanden niet echt super gevoeld en vooral veel ruzie gemaakt met m'n man! Sinds ik bevallen ben is ons relatie weer in stijgende lijn en irriteer ik me niet meer... pff wat die zwangerschapshormonen al niet met je doen en mannen zullen dat nooit begrijpen Lilly, mooi behang hoor! Ruben wordt echt groot he?? Je mag ook wel echt trots zijn Anniek, helemaal schoon geworden? Ben je wat rustiger (voldaan) geworden? Marieke, lijkt me niks eerst te moeten zweten en die ellende te moeten doorstaan en dan achteraf nog een operatie. Tja, het is vervelend maar niet anders, toch? Finn kan op maandag pas in november bij het kdv terecht (moet aug. weer werken)! Gelukkig wil m'n mams oppassen op de maandag en dinsdag kan hij naar het kdv. Toch wel heel fijn dat hij een dagje naar m'n moeder kan... hij is nog zo klein. Nog niet aandenken want hij is pas een maand oud Morgen voor het eerst naar de arts van het consultatiebureau, ben benieuwd. Volgende week woensdag krijgt hij een echo van z'n hartje (ter controle). zie wel dat hij anders is als Dylan maar wil het toch zeker weten.
@Zomaar, ja, ik bedoelde jou! En hier is het ook gezellig hoor, ik ben maar even boven in bed gaan computeren, heb weinig zin om tegen hem te praten. Gaat ook nergens over, maar hij reageert soms als een klein kind. @Funny, oh, dat staat mij vast ook te wachten. Maar ja, het is me ook wat als er opeens een broertje of zusje bij komt. Gelukkig is hij wel lief tegen Finn. Fijn dat je moeder op kan passen, hier geen kdv voor ze een half jaar oud zijn, zo'n heel klein ukkie heeft toch wat meer aandacht nodig. @Justfem, Robin geeft mijn buik vaak kusjes, maar ik weet niet of ze echt beseft dat er een baby in zit. Wanneer ga je het Noah vertellen? @Marieke [-X , ja, je wordt gestraft door je eigen lichaam. Spelende vrouw wat heeft u hiervan geleerd? Wel balen dat je bekken waarschijnlijk te smal is voor een gewone bevalling. Mijn buurvrouw had kinderen met enorme hoofden, wel weer een gewoon bekken, maar dus bij allebei een keizersnee. En inderdaad, eerst proberen en half uitgeput alsnog een keizersnee moeten lijkt me ook verre van ideaal.
@ Marieke, dank je wel ! Ik voel wel eens heel zachtjes iets. Dan twijfel ik of het mijn darmen zijn of de beeb, maar ik denk het laatste ! Erg leuk ! En jij ? @ Lilly, einde schooljaar is altijd hectisch, vooral in groep 8, met een kamp, musical en afscheid. Maar goed, nog 10 weken en dan heb ik wel 6 weken vrij, dat is wel erg fijn op dat moment in de zwangerschap (25/26 weken). Dan ben ik nog fit genoeg om de babykamer te maken en zo en kun je toch lekker even helemaal uitrusten. Ik ga zometeen je album bekijken !
@ Lilly, super mooi behang ! Daar zal de kleine blij mee zijn. @ Marlieke en JustFem, leuk dat je ze hebt bekeken ! Bedankt ! @ Anniek, daar kun jij binnenkort ook voor gaan shoppen, voor spencers ! Leuk hoor !
@ Marieke, heb je bij Cas ook een keizersnede gehad ? Sterkte met je blessures ! Doe maar rustig aan ! Groetjes, Nikki F
Zo ik val ook weer even binnen, heb niks teruiggelezen, sorry. Gisteren weer begonnen met werken na 2 weken vakantie en dat valt toch wel even tegen...maar goed nog even volhouden, vandaag over een maand ga ik met verlof, moet alleen nbog zoveel doen op ml;n werk voor die tijd.....moet zorgen dat de rapporten grotendeels af zijn, want tja dan kan ik natuurlijk niet aan een invaller overlaten die de kids niet kent...(werk ook op een basisschool!) Nou hoop weer wat vaker hier te zijn vanaf nu!
Niet normaal zeg, zoveel als jullie ouwehoeren! Kan me amper iets herinneren van wat jullie allemaal geschreven hebben. Ik begreep dat iemands kind ineens heel groot is geworden. (overnacht ofzo? ) Iemand kwam er achter dat haar partner een man was en dat die het wonderbaarlijke vermogen hebben om tijdens discussie weer terug te vallen in hun pubertijd. Iemand is heel blij met een nieuwe fiets en iemand anders dacht dat ik die had. Dat er iemand hier verplicht moet schrijven om de voortzetting van de manlijke genen te waarborgen. Iemands beebje zich voordoet als darmen. Iemand niet alleen van ons maar ook van haar lijf op d'r kop heeft gekregen. pfoeh............hier een bizar hectische dag achter de rug en kan amper meer nadenken! Straks finale van mijn tent is top (geloof ik) Morgen weer werken en dan 'savonds begint mijn fotocursus dus ik spreek jullie dnderdag weer! (please niet zoveel bij schrijven hoor [-o< )