Beetje melig, al die regen. En mijn ventje slaapt al vanaf drie uur dus kan ik eindelijk even een keer relaxen.
Hallo dames! Ik heb alles gelezen maar geen puf om te reageren... Ben ziek, heb last van mijn keel, heel erg verkouden en voel me ellendig, Noah heeft het ook Hoop dat ik me morgen/overmorgen wat beter voel want mijn fiets komt en wil zo graag een stukje fietsen! Fijn weekend allemaal.
@ lilly: oeh dat is wel spannend ja. Heb je al iets gehoord? @bekkenpijn: waarom mag je het niet meer b.i. noemen (handig zo'n afkorting, heb het woord wel 3x proberen te schrijven ) @waggelen: oh erg he, ik dacht het ookal bij mezelf te bespeuren. Vandaag voor de laatste keer de muren geverfd en dan gaat morgen mijn buurman me helpen om het bed te bouwen. Pfff Ben zo benieuwd hoe het gaat worden!!
Hahahaha, Djezelf, dan ben ik gelukkig niet de enige. Erg hè? Goeiemorgen Carla! Werd hier vanmorgen wakker getrappeld door het ventje, m'n buk bewoog echt ontzettend veel. Zo grappig, en m'n hub zag dat pas voor het eerst. Zo, en nu ga ik naar de kerk waggelen!
Goedemorgen....... Nou er is gereageerd hoor Laten we zeggen dat het er niet beter op is geworden. WAt ik nu weer allemaal over me heen heb gekregen......ik geloof dat ik wel 10x heb gezegd dat we het niet via de mail moeten uitvechten maar live zeg maar. Maar het maakt niks uit.....hij gaat maar door met verwijten en het verleden oprakelen Heb maar besloten zijn mail niet meer te lezen en nergens meer op te reageren, en dit heb ik ze maar gemaild. Manlief was zooooooooo boos Weet je, ik weet wel dat het niet mijn schuld is, ik heb echt met de beste intenties vna de wereld contact opgenomen maar als je in korte tijd zoveel shit over je heen krijgt ga je bijna afvragen wat er mis met je is hoor Nou, jullie zullen wel denken wat een zooitje bij die Lilly.......lijkt wel een soap. Ik ga straks alles teruglezen en reageren.
Lilly: Er is vast helemaal niets mis met je... soms heb je van die vervelende periodes in je leven waarop alles tegelijk lijkt te komen. 1 voordeel je hebt het weer even gehad en waarschijnlijk kom je snel in wat rustiger vaarwater. Jij hoeft je later tenminste nergens schuldig over te voelen, zo van HAD ik maar... jij hebt je best gedaan! Velo: Ik ben gewoon enorm knap jij toch ook zeker Op mijn site staan wel eens verdwaalde foto's van mij... Carla: Thanks. Heb trouwens best lang in jouw woonplaats gewerkt Woonde vroeger in Uden.... Anniek: ikke? superwomannnnn? Voel me nu verre van Djezelf: Leuke avatar... Past die bij de vooroordelen die we hadden En in schagen heb ik best veel familie wonen Mijn nieuwe fietsie is vanmorgen vroeg al geleverd vanaaf of morgen gaat mijn mannetje de fietsstoeltjes even monteren, hij is nu werken Hier even een giga dipje lichamelijk helemaal niet lekker en daardoor ben ik ECHT niet te genieten, ben heel somber en alles is me te veel Noah lijkt in mijn bui mee te gaan en is dan opstandiger dan normaal... kan hem eigenlijk niets kwalijk nemen zou nu ook niet rondom mezelf willen zijn Ben blij als het morgen is, lekker even een stukje fietsen, ongeacht hoe ik me voel, zal me misschien goed doen, en in de middag lekker naar mijn ouders op bezoek, gewoon er even tussen uit.... Met een stiefkind die zijn been in de gips heeft kun je nergens naar toe en mijn man is constant werken
@zomaar, jij klinkt een beetje zoals ik me nu ook voel Alleen ben ik niet ziek.....Ruben slaapt nu en ik ga ook lekker ff liggen, ik heb echt nawelijks geslapen vannacht. Ik kan maar niet bevatten hoe sommige mensen kunnen reageren Maar inderdaad, ik heb alles gedaan wat ik kon. Aan mij heeft het zeker niet gelegen, maar nu is het wel klaar, ik heb ook mijn zelfrespect, come on!! Doe maar lekker rustig aan, en idd even eruit kan wonderen doen. En het is vervelend om op zulke momenten alleen te zijn. Dat heb ik nu ook, dat nu net deze dagen manlief lange dagen in de studio zit, daar baal ik wel van. Sterkte meis, over een paar dagen schijnt het zonnetje vast wel weer @andi, waggelze Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik al vrij vroeg last vna mijn bekken, en gewoon algehele gammelheid, en dan hoorde ik mijn man wel eens achter me kwaken als een eend Hij zegt nu dat ie het schattig vond, jaja heeeeeeel schattig @djezelf, de redenatie is dat een bekken zowiezo niet 'stabiel' te noemen is, omdat het in beweging is. De klachten die je kunt krijgen zijn te wijten aan verweking van de gewrichten door hormonen. De banden en spieren om het gewricht moeten extra hun best doen de boel bijelkaar te houden en dat veroorzaakt die pijn. Dus gaat het om bekkenPIJN en niet om instabiliteit. Zo is het in ieder geval aan mij uitgelegd.....pffffffff De muren van de babykamer bedoel je??? En waarom helpt de buurman je en niet je eigen lief??? Wel fotoos plaatsen als het af is, ben errug benieuwd naar Nemo! Nou ik ga ff liggen en proberen alles uit mijn hoofd te zetten. Wat kan een mens vreselijk piekeren he.......
He......... nu staat er bovenaan het forum ineens: "hoi Lilly, deze maand gaan we over naar het nieuwe forum............" Hebben jullie dat ook? Maar dan zonder Lilly he
Zomaar, beterschap! Lilly, je hebt gedaan wat je kon en je komt op mij heel normaal over hoor. Ik denk eerder dat zij niet normaal zijn... Velo, ik zie mezelf gewoon helemaal niet als meidenmoeder. (speelde vroeger altijd al met jongens en deed ook jongensdingen) Verder lijkt me voor Marciano een broertje ook veel leuker dan een zusje. Vooral wanneer ze wat ouder worden. Denk aan de tijd dat ze naar de disco gaan bv. Bekkenpijn, pfoeh. Hier lijkt het met de dag erger te worden... Echt opstartproblemen en een enorme waggelgang. Pijn in mijn billen, benen, liezen en schaambeen en onde rin mijn rug. Auwie! Met Marciano had ik alleen wat bandenpijn op het eind. Dit ken ik niet... Nou ja, nog maar een kleine 7 tot 9 weken, moet ik maar denken...
@andi, ohw mij valt nu pas op....... @marlieke, jee dat schiet al op zeg voor jou, nog krap 4 weken en je mag al bevallen!!! Ik nog een paar weken en dan is ons kindje levensvatbaar Ben blij dat ik hier nog een beetje normaal overkom Mijn moeder was hier vanmorgen en heb voor Ruben een heel cool t-shirt gehad en ook voor de baby een super leuk pakje. Een shirtje, spijkerbroekje en mutsje van name-it in maat 50/56 Zo schattig. Zelf had ik alleen nog van die zachte kleertjes gekocht zeg maar, katoenen broekjes en shirtjes, echte baby kleertjes. Dus dit is wel ff leuk
He chickies, Kom alleen ff een ego-berichtje sturen Ben zoooooooo blij met jonathan's nieuwe bed. Het is helemaal geworden zoals ik het in mijn hoofd had! (en dat in 1 dag tijd?!!!) Oh en waarom mijn buurman het doet: Ik heb hen geholpen met hun zomerhuisje-pr, oppassen en nog wat dingentjes en ze wilden heel graag wat terug doen. Ze hadden het eerst over geld geven, maar daar voel ik me altijd zo opgelaten bij. En mijn buurman is super handig met klussen en heeft daar ook alle spullen voor. (Zaagtafels, freezen en weet ik veel hoe die dingen heten) Waarom mijn eigen vent dat niet doet: WHAHAHA Zijn oplossing is voor alles waarvoor je fysieke arbeid moet verichten; daar huren we wel iemand voor in. (ja ik weet het, breek me de bek niet open! ) Morgen schilderen en dan zal ik een foto plaatsen! Trustuh meiden! @lilly: hier vinden wij je absoluut niet vervelend hoor, dus je zwager zal het wel mis hebben!!!!! @Zomaar: Ik heb een nichtje met wie ik altijd "ruzie"maak over wie van ons tweeen op Ariel lijkt, en dan is de ander automatisch Ursula. Hmmm, begin een partoon te zien :-k
@Lilly, nou, ik vind het moedig van je, en je hebt de eer aan jezelf gehouden. Jammer dat ze dan weer zo reageren. Gelukkig wel weer leuke babykleertjes om bij weg te zwijmelen! @Zomaar, beterschap! @Andi, haha, ja dat waggelen herken ik. Zal bij mij binnenkort ook wel gebeuren. Ik weet nog dat ik mezelf in de spiegeling van ramen zag toen ik de hond uitliet, zo'n enorme waggeleend, ik wist niet dat ik er echt zo bij liep! @Marlieke, ik was er vorige keer echt van overtuigd dat ik een jongen zou krijgen, maar het ze is dus echt een meisje. Maar ik was zo gewend hoor, niet dat ik zo'n tuttiemoeder ben, maar het is erg leuk! @Djezelf, aaah, dat is helder. Ik kreeg al een soort beeld van een bruin gespierde buurman die half ontbloot bij jou aan het klussen was , terwijl je man weg was! Ondertussen is het huis nu helemaal overgedragen. De dag ervoor bleek er een bommelding te zijn op de school er tegenover, was alles afgezet, geëvacueerd etc. Loos alarm hoor, maar goed...En er scheen ook nog eens een kinderlokker in de buurt rond te lopen. Nou, wij zijn tenminste weg daar! Vanavond vroeg naar bed, Robin wordt de laatste dagen vroeg wakker tussen 6 en half 7. Er komt ook weer een tand door, daar heeft ze volgens mij een beetje last van.
@ Lilly, ik kan me voorstellen dat het je af en toe te veel wordt hoor, ik heb dat op momenten ook ... die hormonen werken ook niet mee ... en mijn mannetje begrijpt daar soms echt geen biet van ... @ Knuf, gefeliciteerd met je kleine manneke ! Fijn dat alles goed was op de echo ! @ Cimu, ik ben benieuwd wat mijn HB is vrijdag ... zo te voelen erg laag ... afwachten maar ... @ Anniek, ik ben heel benieuwd naar het kamertje ! Fijn toch, dat het al klaar is ! Super !
@ All, misschien verwachten de 4 meiden die het geheim houden wel een meisje ... wie weet ! Ik ben benieuwd ! Hebben jullie al een tweede jongensnaam bedacht ? De meisjesnaam hebben we al heel lang, we vinden een jongensnaam echt heel moeilijk, hebben jullie dat ook ? Heeft nog iemand tips ?
NikkiF: hahahahahaha jongens namen... sorry dat is hier ook elke keer een drama, meiden namen konden we zo 8 opnoemen als het nodig was geweest maar jongens pfff... en nu... tja nu hebben wij uiteraard weer de allerlaatste mooie jongensnaam die er is in 2007 was dat Noah en nu dus deze, dus hij is al vergeven Djezelf: Ik was als kind HELEMAAL gek van de kleine zeemeermin! Enne Ursula is echt zo'n tja hoe zal ik het zeggen GEMENE ursula Hoop dat je de strijd wint en binnekort dan toch ariel bent, of botje ook leuk Oeh ja ja is jouw buurman een beetje zo'n poolguy type dan zou ik ook niet klagen hoor... Neee ben zo blij dat ik een HELE handige man heb die klussen ook echt leuk vind want mijn ex (maar dan ripe ik altijd mijn vader of broer, die zijn ook enorm handig ) Jo: Poeh das vroeg ja Lilly: OOooh leuk merk ook Name-it! Blijft hardstikke mooi! Lekker verwend dus! Marlieke: Ooh ook al bekkenpijn/bi Poeh sterkte ermee hoor! Mijn eerste zwangerschap was ook veeeeeel makkelijker dan deze. Hoe is dat eigenlijk...? Fietsen met bekkenpijn? Wordt het bij jullie erger of is de beweging juist goed? Hoop dat het weer een beetje opklaart anders kan ik niet eens een stukkie fietsen met Noah