Goodmorning!! @djezelf, ik dacht eerlijk gezegd gewoon dat er een bed in elkaar gezet moest worden en dat je daar helemaal de buurman voor nodig had Mijn man is ook niet zo'n klusser hoor. Hij kan en doet wel een hoop dingen maar zelf een bed maken of zo, nee. Eigenlijk ben ik meer de klusser in huis Maarre, het juiste gereedschap hebben scheelt al een hoop @zomaar, ja tis ook echt een leuk setje! Ik kon op zich wel prima fietsen met bekkenpijn, had wel last met het op en af stappen. ALs je dat hebt moet je er voor zorgen dat je goed stevig en stabiel staat voor je je been op tilt om op te stappen. Op mijn oude fiets had ik wel veel last, maar die had geen versnellingen etc. @nikki, ja wij hebben de naam al Als 2e naam gaan we hem vernoemen naar mijn vader, en de 1e naam verklap ik lekker niet Het is wel een korte naam....... Wat ik een hele mooie naam vind is David. Wij gebruiken hem niet omdat ik iemand ken die zo heette, maar vin wel erg mooi. Ook kylian (zo heette een oude chef van mijn man, dus ook niet bruikbaar) is een van mijn favorieten, en Julian (Ruben's 2e naam). Maar ja, namen zijn zooooooooo persoonlijk he..... Ik probeer iets te bedenken dat we kunnen gaan doen vandaag Iemand ideeen?
Ha ha, ja dames, ik kan heel goed begrijpen dat jullie je naam geheim houden. We hebben er nu een die kanshebber kan zijn, maar zeker weten doen we dat nog niet ... ach ja, ... misschien hebben we wel geen jongensnaam nodig ! Nee hoor, voor de bevalling wil ik één mooie jongensnaam hebben en één mooie meidennaam ... hard zoeken ! Groetjes, Nikki F
Zoooooowwww daar ben ik ook weer even. Sorry sorry maar ik heb het echt super druk gehad met mijn werk, nu hoef ik gelukkig pas weer woe te werken. Ik merk wel dat ik zwaarder begin te krijgen met lange operaties om aan tafel te staan, maar ja wat doe je eraan..... @lilly: wat leif van je moeder!!!! Heb je nog wat leuks gedaan vandaag??? Hier was het af en aan slecht, we zijn uiteindelijk ff op de koffie geweest bij vrienden. Ben jij nog naar de lichtfabriek geweest??? ik niet ik moest uieindelijk werken @zomaar: en heb je nog lekker kunnen fietsen??? heb je Noah nu nog voorop??? is het een beetje aan te raden, want ik ben er nog over aan het twijfelen. @nikki: haha jongensnamen, waren bij ons ook echt heel moeilijk. Meisjesnamen hadden we er wel 5. We zijn er nu gelukkig wel oevr uit. Ik kan je wel de namen geven die het bij ons niet zijn geworden. Wij houden van lekker Hollands en kort. Thijs, Stijn, Mees, Ruben, Bas, Niek, Tim volgens mij was dat het wel. @Jo; wat lekker dat jullie helemaal over zijn. Hoe is het nu met Robin, heeft ze al minder last van haar tandje??? Cas is ook weer lekker bezig, ben blij als het weer over is. @Marlieke: hoe is het nu met jou??? @andi; waggelse Nog drie dagen en dan heb ik mijn pretecho, ben nu wel een beetje nerveus hoor. Ben zo benieuwd of de echoscopist gelijk had en dat ik me mag aansluiten bij alle jongens We geven vrijdag een klein feestje om het onze vrienden het te vertellen. We bestellen een taart met een foto van de echo erop, dus dan maken we het op die manier bekend. Nou ik ga ff wat drinken inschenken.....
@Zomaar Het is nu toch rotweer nu dus gauw beter worden en als het weer opknapt in de loop van de week lekker gaan fietsen Heb nog niet op je site gekeken, kom echt tijd tekort... Ben nu trouwens ook niet lekker, keelpijn en oorpijn verdorie. @Lilly Bah, bah. Ik was er al bang voor, sommige mensen zijn zo ??? Focus op jezelf en Ruben en de beeb. Liefs van mij. Name it is zo leuk! @Marlieke Ik had vroeger ook meer vriendjes dan vriendinnetjes, maar dat maakt geen verschil vind ik. Je hebt misschien wel gelijk dat het voor Marciano leuker is als hij later met zijn broer kan gaan stappen (als hij dat wil tenminste). Maar een zusje om te beschermen is toch ook wel wat En jeetje nog 7 tot 9 weken... @Jo De klussende buurman van djezelf @Nikki Wij hebben al een jongens en een meisjesnaam. Maar als iemand nog een naam weet die leuk bij Keano past...
@Lilly, en wat heb je uiteindelijk gedaan vandaag? @Nikki, wij hebben een nieuwe meisjesnaam gekozen en een jongensnaam die vorige zwangerschap (toen wilden we ook niet weten wat het werd) nu weer bedacht als tweede naam en een andere als eerste naam. Ik weet juist veel meer leuke jongensnamen. We hadden nu wel 3 meisjesnamen. Maar wat we bedacht hebben, houden we voor ons . @Marieke, wanneer ga je met zwangerschapsverlof? Zo'n zwangere buik kan volgens mij ook wat belemmeren in je werk. Vanmorgen mijn ouders opgebeld en gevraagd of ze op Robin wilden passen, zodat wij eens flink door konden werken aan het huis. Het resultaat is er, de zolder is bijna af en er zijn weer tig dozen uitgepakt. Hond ook meegegeven vandaag, maar daar is nu voor de vierde keer weer een nagel losgescheurd, dus die loopt mank. Nu maar een pijnstiller gegeven, want ze rilde helemaal en dan kan ik morgen weer op naar de dierenarts. Gelukkig sliep Robin vanmorgen langer door. Gisteren huilde ze even kort toen het zo ging onweren, maar ze zei al snel 'Robbie slapen' en sliep daarna weer snel verder.
@ Marieke, wat een leuk idee, zo'n feestje ! Super ! Ik ben heel benieuwd ! Dank je wel voor de namen ! Thijs heet ons eerste wondertje en Bas heet een hele goede vriend van ons. De andere namen zijn goede ideeën ! We willen inderdaad ook een echte korte, Hollandse naam, net als Thijs. @ All, we waren vandaag op bezoek bij een van mijn beste vriendinnen en ze had super nieuws ! Ze is ook zwanger, 11 weken nu ! Ik ben zo blij voor haar en ik vind het zo geweldig dat we samen zwanger zijn ! Echt te gek ! Groetjes, Nikki F
goedemorgennnn hier ook beetje druk en nu zit ik hier met een kindje van ijn vriendin! veel te vroeg voor mijn doen maar goed, ik moest haar ff uit de brand helpen en KYana en vriendinnetje kunnen altijd fijn samen spelen en dan vraagt kyana bijna geen aandacht, dus het heeft ook zo zijn voordelen. nikkif wat gaaaffff vriendin en ik zijn ook samen zwanger, we schillen ons natobene 2 dgn hihi wbt namen... pfff zucht steun kreun... pff maar ik hou waarschijnlijk van hele andere namen als jij/julie. Jo das wel fijn dat je nu écht van het andere huis af bent, pak van je hart! en dat lekker doorwerking is soms écht mega fijn he! marieke nu pas vertellen? euhhh wil je me vertellen dat jij nog geen buik hebt dan? of begrijp ik er nu geen zak van? ennuh spannenddd een 3d echo, maar wel heeellll leuk
Marieke, leuk idee om op die manier het geslacht te laten weten! En het ga tgoed met mij op de bekkenpijn na. Gisteravond op internet las ik dat ik waarschijnlijk iets heb met de si-gewrichten ofzo. De klachten die ik heb wezen meer die richting op dan de bekkeninstabiliteit. Het lijkt me lastig om zolang te moeten staan met je werk. Kan je niet wat regelen? NikkiF, heb helaas ook weinig namen voor je. De onze zijn lange namen en jawel, italiaans. Maar misschien kan je ven zoeken op naamwijzer.nl? Daar kan je ook kijken welke namen bij de rest van je gezin passen. Is echt een leuke site. Zomaar, al beter? Velobabe, hoe is het met jou? Jo, hoe gaat het met de hond? En lekker opgeschoten in jullie nieuwe huis, las ik? En onweer? Hier niets...Gelukkig!
@Anniek: bedankt voor de uitleg over hb... dat wist ik niet @Funny: slagroom?!? Geen wonder dat Finn meteen wil 'snoepen' als hij wakker wordt! @Lilly: ik begon met lezen dat je een bericht had gestuurd naar je zwager en vond het eigenlijk knap van je! Maar een stukje verder lees ik dat hij niet zo positief heeft gereageerd... Balen zeg! @pijn in je bil: ik heb inderdaad ook last van pijn in mijn (ook al) rechterbil... Gelukkig valt het allemaal nog wel mee, ik heb alleen wat opstartproblemen en kan af en toe niet op mijn rechterzij slapen... Ik wist niet dat dit onder bekkenpijn viel... Ik kan me nu dus ongeveer voorstellen wat de dames met echte bekkenpijn meemaken sterkte! @Jo: alsof de duivel ermee speelt... die mensen die jullie huis gekocht hebben, zullen wel blij zijn (NOT)! @Marieke: het zou pas een wonder zijn als het geen jongetje blijkt... Ik heb verder een vermoeiend weekend achter de rug! Om een of andere reden was ik donderdagavond helemaal afgebrand... en vandaag pas een beetje bijgetrokken. Snap er niets van... Ik kon echt niets anders dan op de bank liggen of slapen... En manlief maar druk met de tuin, het huishouden, boodschappen hebben we samen gedaan en gisteren zijn we naar een communie geweest... Vind het wel vervelend, maar er zat echt niets in afgelopen weekend... Hopen dat ik nu de energie een beetje vast kan houden! Nog 2 weken werken (en deze week maar 2 dagen) en dan vakantie/verlof!
Hoi dames, ik ga eventjes ego doen, want het ging gisteren eventjes niet goed. Ik kreeg 's avonds om een uur of 8 ineens heel erg last van m'n onderrug, deed echt ontzettend veel pijn en rond half 10 straalde dat ook helemaal door tot aan m'n buik.'t Deed zo'n zeer dat ik er bekant niet van kon lopen. Dus heb de vk gebeld en die verwees me door naar de huisartsenpost. Eventjes gekopieerd van ergens anders, was om 00:54: Ha dames! Beetje laat, ik weet het, maar we zijn wel weer thuis! Blaasontsteking was het in ieder geval niet, dus daarna werden we doorverwezen naar de gyneacologie. Daar is er via de buitenkant van de buik gekeken en ook inwendig of de baarmoedermond nog goed dichtzat en dat was wel het geval. Het wees er nog niet op dat de harde buiken ervoor zorgden dat ons mannetje te vroeg zou komen. Ze zagen ook geen reden om me te houden, dus we mochten weer naar huis. Ik heb nu wel twee hele sterke pijnstillers meegekregen voor wanneer het moment komt dat ik van de pijn niet meer normaal kan functioneren en zodra ik de tweede heb gebruikt, moet ik weer aan de bel trekken, want dan zit er iets niet goed. Alles zag er wel gewoon uit zoals het hoorde, dus er was niks vreemds te zien. Het enige vreemde is dus die vele harde buiken en pijn die erbij komt. Maar het was nu onduidelijk waarom ik zo'n pijn heb, dus we kijken het maar aan. Nog wel ff ons mannetje gezien, dat was wel leuk(en het was nog steeds duidelijk een ventje ), alleen de omstandigheden wat minder. Zo, en nu ga ik naar bed, morgenochtend uitslapen voor zover Gabriël me dat toelaat Ik heb niet goed geslapen vannacht en werd regelmatig wakker van de pijn, die is dus nu ook niet verdwenen. Het is wel ietsjes minder, maar toch nog wel zo dat ik nu met een kruik in m'n rug zit, harde buiken heb ik ook nog wel. Hub is voor me thuisgebleven en heeft mij verplicht tot de bank. Ik mag niks van hem doen voordat de pijn verdwenen is, dus zit hier nu met m'n laptop op schoot We kijken het dus nog eventjes aan hoe het gaat. Liefs van ons!
@Anniek, pfffoew, dat is zeker vroeg, maar ja wel leuk dat ze lekker elkaar bezig houden! @Cimu, gelukkig weer een beetje bijgetrokken met de energie! Tja, je kunt weinig doen, behalve rusten. @Andi, wat een verhaal! Gelukkig is alles goed met de baby. Had je je erg druk gemaakt de laatste tijd of viel dat wel mee? Als je zo'n last houdt, gelijk weer bellen. Fijn dat je man voor je zorgt. Vanmiddag moet ik inderdaad weer met de hond naar de dierenarts. Weet niet precies wat hij gaat doen, want ik heb nog wel meer klachten waar ook naar gekeken moet worden. Heb al weer veel te veel gedaan in een paar uur tijd. Robin is ook zo'n leukerd, heb je haar net aangekleed, poept ze. Ga ik haar verschonen, poept ze een half uur later weer . Had al een slechte bui. Mijn man zou gisterenavond gaan verven, zeg ik 'ach, anders laat je dat toch en kom je de Da Vinci Code kijken. Ja, dat deed hij, maar niet gezellig hier in bed, maar alleen beneden, want de televisie boven was volgens hem alleen voor 's avonds (het begon om half 9 ). Leuk joh, wat is het toch een gezellig type. Kortom er is niets geschilderd en we hebben allebei heel gezellig apart t.v. gekeken.
Hè wat gezellig gescheiden tv kijken Jo.. :-s Ik heb me de laatste tijd echt niet druk gemaakt en niet anders gedaan als anders, gisteren zelfs heel rustig gedaan! En ik bel zeker weer als het niet gaat. Vond het gisteravond echt maar niks, want het deed net zo'n zeer als met de weeën die ik had van Gabriël, daar had ik ook alleen maar rugweeën bij, dus schoot wel eventjes in de stress.. :-s Goeiemorgen Carla
Pffffffffff........ff ego bericht. Het gaat niet zo lekker hier. Flinke ruzie gehad hier en ik bent helemaal zat. Zelfs zo zat dat ik erover denk manlief een paar dagen weg te sturen Ik wil rust, ik wil van mijn zwangerschap genieten en ik wil dat hij eens aan MIJ denkt, dat heb ik verdomme wel verdiend. Sorry, maar ben het dus echt spuugzat. Ik ga ff verder met het kastje voor de baby, doe ik nog iets contructiefs vandaag.
@Nikki Samen zwanger. Leuk @Anniek Sommige mensen zijn echt kippig hoor @Marlieke Keelpijn is weg, maar daarvoor in de plaats kiespijn, grr. Vandaag een afspraak gemaakt voor de pretecho. Vrijdag 5 juni @Andi Ik hoop dat het nu weer beter gaat. Dat is schrikken zeg. Vooral omdat je het gevoel echt herkende. @Lilly Ik leef echt met je mee. Deze zwangerschap gaat al zo snel.
@lilly: meid ik leef zo met je mee. Dikke knuf en probeer toch gewoon te genieten. @anniek; nee die buik kan ik niet meer verbergen hoor. Ik bedoelde dat ik het geslacht bekend maak bij mijn vrienden. @zomaar: where are you???? @andi: meis wat een verhaal. Wel een beetje rustig aan doen [-X Hoe is het nu met je??? @nikki: ow wat leuk samen zwanger zijn. En er zit niet eens heel beel tussen. Over da schilderijtje hoor je woe of do wel meer @jo: hoe is het gegaan bij de dierenarts??? Gezellig zo'n man en gaat het nu vanavond schilderen??? Wij moeten met 34 weken met verlof, dus ik moet nog wel ff werken. Ik ga alleen kijken of ik niet meer bij van de lange operaties aan tafel hoef te staan. Dat zou al heel erg schelen Hier vandaag lekker een rustig dagje. was ik ook echt ff aan toe. Heb net ff de taart besteld voor vrijdag. Heb een foto van de echo erop gezet en het wordt een....jongen. Ik weet het het is een risico, maar als ik tot woe moet wachten dan is de taart niet op tijd klaar. En als het toch een meisje is, dan neem ik mijn vrienden gewoon ff in maling Ik hoor dat Cas alweer wakker wordt, gatver. Ik had nog zo gehoopt dat ik zelf nog ff had kunnen liggen nou ja jammer dan
Tnx. Lucht is weer enigzins geklaard. Het is gewoon een rot situatie, en ik ben zooooo moe van alles..... Maak me zo'n zorgen om mijn kindje
Lilly: Voel met je mee meid! he bah wat een situatie he.... Hoop dat het weer een beetje beter is nu. Marieke: HIER Andi: Poehhh kan me voorstellen dat jij je rotgeschrokken bent... hopen dat het snel over is en niet meer terug komt totdat de bevalling mag beginnen Carla: Goedemiddag Hier was gisterenavond de bom ook even gebarsten... in de meeste huishoudens gaan de ruzie's meestal over geld of over de opvoeding ed... en hier is dat helaas meestal mijn stiefkind, je kunt het al snel oneens zijn qua opvoeding maar dan moet je het eens proberen met stiefkinderen gaat nog veel makkelijker En ik heb ook vaak het gevoel dat ik in die hele kwestie altijd aan het kortste touwtje trek. Moet wel voor hem zorgen maar er iets over te zeggen hebben (dus beslissingen samen nemen) .... Ach... pfffffffffff Maarrrr heb vandaag wel heerlijk een uurtje gefietst met Noah op mijn nieuwe fiets
He Bah Lilly, wat vervelend dat het zo knalt tussen jou en je hubbie!! *dikke knuffel*!! 't Gaat nu wel wat beter, maar ik merk wel wanneer ik eventjes gelopen heb en ik ga weer zitten dat de rugpijn erger is. :-s Heel vervelend. Maar het is niet ondragelijk. M'n hub maakt zich hartstikke ongerust en vraagt om de haverklap hoe het gaat. Gelukkig hoef ik vanavond niet te koken, want m'n werkgeefster/oppas van gisteraaf/vriendin kookt vanavond voor ons. Heel lief van haar. Maar 't was zeker even schrikken, want rugweeën en gewoon rugpijn zijn soms zo lastig uit elkaar te houden, dat ik echt bang was dat er wat mis was.. pfff.. :-s