Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    dames toch, Kaatjesmam heeft dat een x-aantal pagina's terug (20?) ook gezegd he? Dat ze naar Nederland ging...
    Maar goed speurwerk idd Cimu!

Marieke, veel plezier vandaag!

All, ik heb een bekkenband meegekregen en krijg 1 a 2 keer een massage...
    Dus toch bi. Die band geeft al wel de nodige verlichting. Net even de trap opgelopen met Marciano terwijl ik die band droeg. Wat een verschil!

2. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Marlieke: ja; oorzaak zwangerschapsdementie! Met mij is het echt heel erg, hoor... Ik belde mijn man vanmorgen met de vraag of hij Thiago z'n knuffelbeer mee had genomen gisteren toen hij Thiago ging ophalen bij het kdv... hij reageerde een beetje vaag en zei uiteindelijk: maar jij hebt Thiago toch opgehaald gisteren... :oops:
    Ja, zo erg is het met me! Ik word er zelf gek van!!! Dus ik moest inderdaad gaan speuren om erachter te komen dat Kaatjesmam op vakantie is...

Anyway; fijn om te lezen dat de band jou zo'n verlichting geeft! Zomaar: is dat niets voor jou dan???

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Schrijf ik een heel verhaal, plop, internetverbinding weg :x !
    Nou, nog maar kijken wat ik weet:
    @Andi, ja, ik was ook heel tevreden over de Waarden, helaas is de kraamhulp van toen bejaardenverzorgster geworden.
    @Marieke, hoe was het vandaag, we zijn benieuwd!
    @Marlieke, fijn dat die band zijn werk doet!
    @Carla, auw, die krampen kunnen zo'n pijn doen! Ik had het een week of drie geleden, ook gillen met de tranen in mijn ogen. Ik rekte me onbewust uit toen ik wakker werd en toen schoot het er in.
    @Zomaar, hoe gaat het vandaag?
    @Cimu, haha, ja je hebt wel een erge vorm van dementie te pakken :) !

Ik dacht me ook te herinneren dat Kaatjesmam twee weken naar Nederland ging.
    Vanmorgen ben ik naar de verloskundige geweest, alles is goed.

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo :)

Jo: Vandaag gaat het wel, heb letterlijk HELEMAAL niets gedaan in het huishouden ;) vanmorgen even heerlijk naar de speeltuin/kinderboerderij geweest en daarna op de koffie bij mijn moeder :D Dan heb ik nog wel last van bekkenpijn maar op een "draagbaar" niveau zeg maar... Thanks voor het vragen!

Cimu: Ik had dezelfde speurwerk ook al verricht, ook bij Veertje ;) die is gewoon actief alleen niet hier... (hoezo wij zijn nieuwsgierig :) )
    Enne zo'n bekkenband heb ik, had ik bij Noah al, alleen is hij wel redelijk fijn voor mijn bi maar werkt hij niet zo leuk op mijn scoliose :( (s kromming in mijn ruggenwervel) dus tja... het is of last van mijn bekken of van mijn onderrug....

Marlieke: Fijn dat je nu weet wat het is! Enne dat je iets hebt wat verlichting lijkt te bieden!

Funny: Succes!

Carla: Grrrr kramp VERSCHRIKKELIJK is dat he! Begin het ook te krijgen als ik me "strek" in mijn slaap... terwijl ik het nooooooit heb als ik niet zwanger ben!

Marieke: Enne? Enne? Enne?

Vandaag heeft mijn moeder een spaarrekening geopend voor Noah ze gaat alle 20 centjes sparen voor de kleine man :D Hij heeft al heel zijn spaarpot mogen vullen met 138 centjes van 20 :) Lol dat hij had!

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Klopt, dat ik er nog wel ben maar hier niet zoveel reageer.
    Was het gezeur over het geslacht een beetje zat :D kan er niet zo goed tegen als mensen niet kunnen respecteren dat we het niet vertellen solly :D

Maar iig even update van mij, het gaat allemaal wel redelijk, veel last van mijn bekken maar daar moet ik even mijn weg in vinden.
    Afgelopen maandag naar de vlos geweest en het hartje sloeg niet meer over, vanmiddag naar de gyn geweest en die heeft het hartje nog een keertje nagekeken en zag er echt perfect uit, de kleine ligt ook perfect op groei.
    Helaas hier geen scanner anders kon ik de foto laten zien die ze vanmiddag gemaakt hebben, is echt mooi, de kleine ligt daar te duimen..

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    WAAR IS MIJN HELE VERHAAL VAN VANMORGEN???????????????

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Ik had op zo'n beetje iedereeng ereageerd :cry:

Ikke snap niet........

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Lilly: Die heb ik gemeld aan de modorators... hij kon echt niet... en toen hebben ze hem verwijderd :) :) ;) Nee... zonder gekheid, ik heb geen bericht van onze lilly gezien behalve deze ;)

Zeg Marieke... heb je toevallig toch roze nieuws gekregen omdat je zolang op je laat wachten?

Veertje: Volgens mij was het niet bedoeld als zeuren oid maar meer als grappig "plagen"... Fijn dat alles goed gaat in ieder geval.
    (bijt op haar lippen (of is het nu vingers) om nu geen misplaatste grap over het geslacht te maken ;) )

8. veertje

veertje Fanatiek lid

@zomaar, weet wel dat het grappig bedoeld was hoor :D maar kon het echt even niet hebben, iedereen hier in mijn omgeving begon ook te vissen en te doen dus was het even zat :D

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Marlieke
    Mijn kies zit er nog en doet nu gelukkig geen pijn meer.
    Hoe was het bij de VK?

@Funny
    Oh, ooh ik hoop maar dat ik me straks niet ENORM schuldig voel tov mijn kleine venteke.
    Ik duim voor een goede afloop van het onderzoek!

@Andi
    Ik heb ook best vaak harde buiken, maar ja er zal toch wat gedaan moeten worden, lastig.

@Lilly
    Beter leuke vriendjes en geen neefjes en nichtjes die hij misschien maar een paar keer zou zien en dat er dan weer ruzie is. Keano heeft trouwens geen neefjs/nichtjes. Daar kan ik niks aan veranderen. Als mijn zwager nou eens niet zo'n ... was dan werd het misschien nog eens wat, hihi.

@Jo
    Ik ga weer voor de Eilanden.

@Marieke
    Hoe was de echo???

@Veertje
    Fijn dat het goed gaat!

Vandaag ook weer heerlijk gefietst, ben wel elke keer als ik ff een winkel binnenga bang dat mijn fiets weg is als ik terug kom, maar dat gaat hopelijk nog wel een keer over :(

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @zomaar, :) :) :)

Ik ben bang dat het door dat nieuwe gedoe komt, dat als iemand anders een bericht plaatst terwijl jij bezig bent een bericht te plaatsen dan gaat ie tegenwoordig automatisch eerst een voorbeeld van je bericht geven, dat je dan dus daarna eerst nog moet bevestigen......

DEnk dat dat gebeurt zijn maar dat ik toen de pc heb uitgezet :rolleyes:

Nou eens ff denken of ik het allemaal nog weet........

@funny, ja dat stelt me wel een beetje gerust, tnx ;) Hoe was de echo?

@zomaar, moet jij niet een naar een fysio voor je bekken??

@marieke, hoe was de echo?

@marlieke, fijn dat die band helpt tegen de BI, en hopelijk brengt de massage ook wat verlichting.....

@kaatjesmam, laat eens wat van je horen!!!

@veertje, gewoon meekletsen hoor, en als je het niet leuk vind dat er gevist wordt ZEG DAT DAN!!! Het is gewoon al moeilijk om te 'raden' of iemand iets niet leuk vind, laat staan met een schermpje ertussen ;) (bijt ook zowat haar tong eraf om er niet toch nog stiekum een grapje achteraan te zetten :oops: :D )

@carla, AUWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!

@velobabe, dat kan ik me voorstellen. Hoeveel sloten heb je er nu op zitten?? :)

@cimu, oooohhhh dat schiet lekker op allemaal! Jij kan straks heerlijk van je verlof genieten in een mooi aangelegd tuintje ;)

@jo, ik heb jouw berichtje over je hond gemist ben ik bang :oops: Maar ik zind het in ieder geval altijd vreselijk als ik een van mijn hondjes achter moet laten bij de DA, sterkte! Hoe is t met uitpakken??

@all, hier een apart dagje....eerst lekker gesport, wat klusjes gedaan....voelde me eigenlijk wel prima maar in de loop van de dag is t een beetje omgeslagen :( Zit maar te piekeren over alles en wil eigenlijk enorm huilen maar ben geblokkeerd of zo :(

Maar goed.......

Gisteren cursus gehad, was eerrug leuk. Volgende week laatste avond en dan krijg ik mijn franch en Free overeenkomst en kan ik naar kvk en belastingdienst en alles gaan regelen. Daar heb ik wel echt zin in hoor!! En hierna krijg ik ook een cursus kinder EHBO, ook daar heb ik zin in. Kortom genoeg leuke dingen om naar uit te kijken, nu dat trieste gevoel nog even van me afschudden...

Fijne avond allemaal!

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo meiden !

Ik had gisteren een heel verhaal getypt hier en toen kreeg ik een foutmelding ... was zo kwaad dat ik de computer meteen uit heb gezet en weg heb gelegd ... nu nog een poging !

@ Marieke, ik ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag !

@ Veertje, iedereen is vrij om het wel of niet te zeggen. Kan me voorstellen dat het vervelend is als mensen blijven aandringen, maar ik denk dat er geen kwade bedoelingen bij waren ... fijn dat het goed gaat.

@ Andy, kijk maar uit met harde buiken ... had mijn collega ook al zo vroeg en ze is bevallen met 32 weken.

@ All, mijn MvM zit er sinds vandaag echt op ! Heb de trechers meteen in de containe gegooid ! Wat ben ik blij dat ik ervan af ben !

Ik ben doodop, hele middag studiemiddag gehad ... ga uitrusten nu ...

Groetjes,'Nikki F

12. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Lieve meiden,

Ik mag me aansluiten bij de jongensmama's het wordt nm een JONGEN!!!!

Ben echt superblij, en ik was erg verbaasd dat hij nu al zo op Cas lijkt. Ben helemaal verliefd!!!!en super trots natuurlijk.

Sorry voor mijn late bericht maar ik had de echo as om acht uur vanavond en ik ben nu super geirriteerd omdat de site weer zo lekker snel is :(

Sorry voor mijn ego bericht,morgen kom ik uitgebreider. Ik moet nu echt gaan slapen, het is al veel te laat.

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant

Wanneer worden de 2de wondertjes geboren?

April:
    Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 verwacht een
    ? Bevallen van Finn op 17-04-2009

Mei:
    Harmless - 1ste Toon 31-05-2007 - uitgerekend 08-05-2009 en zwanger in ronde 1 verwacht een
    ?

Juni:
    Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4.
    Mandy1 - 1ste Noa 24-03-2007 - uitgerekend 18-06-2009 en zwanger in ronde 1.
    Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. verwacht een
    verrassing

Juli:
    Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 verwacht een
    verrassing
    Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 11-07-2009 en zwanger in
    ronde 1verwacht een
    verrassing
    Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 verwacht een
    ?

Augustus:
    Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend 18-08-2009 en zwanger in ronde 4 verwacht een
    verrassing
    Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 Verwacht een
    ?
    Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12 Verwacht een ?

September:
    Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 zwanger in ronde 4 Verwacht een
    ?
    Andi- 1ste Gabriël 27-02-2007 - uitgerekend 16-09-2009 zwanger in ronde 6verwacht een
    ?
    Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - uitgerekend 18-09-2009 en zwanger in ronde 5 Verwacht een
    ?
    Knuf- 1ste Daphne 03-01-07 - uitgerekend 21-09-2009 zwanger in ronde 4
    Veertje- 1ste Stijn 07-01-07 - uitgerekend op 22-09-2009 zwanger in ronde 14 verwacht een
    verrassing
    Djezelf-1ste Jonathan 10-01-07 - uitgerekend op 27-09-2009 zwanger in ronde 11 - verwacht een
    ?

Oktober
    Marieke-1ste Cas 10-01-08 - uitgerekend op 29-10-2009 zwanger in ronde 5 verwacht een
    ?

November
    NikkiF- 1ste Thijs 10-10-2006 - uitgerekend op 4-11-2009 zwanger in ronde 3
    Carolien82 - 1ste Naomi 28-10-2005 - uitgerekend op 27-11-2009 zwanger in ronde 4

December
    Missflower- Danischa ? - uitgerekend op 3-12-2009 zwanger in ronde?

2010!

Januari:
    Justfem- 1ste Noa 26-09-'01 - uitgerekend op 01-01-2010 zwanger in ronde 8

Geboren:
    1 jongetje

Verwacht:
    9 jongetjes
    0 meisjes
    5 verrassing

http://s244.photobucket.com/albums/gg35/patje03-06/th_Baby_feet.jpg[/img ]
    Dit is het plaatje alleen moet je even de spatie tussen de laatste weg halen!

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal!

Jaja weer een jongetje toegevoegd aan het lijstje!!!

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    :confused: :confused: :confused: Nou ik ben gewoon in shock weten jullie dat :rolleyes: :rolleyes:

ALWEER een jongen....maarre, hartstikke leuk natuurlijk en gefeliciteerd Marieke!!!
    Oh en dat had ik ook dat deze beeb al zo op Ruben vond lijken. Ruben was lang en slank en zijn gelaatstrekken waren heel fijntjes. Ook hele fijne handjes en voetjes, beentjes etc. En dat vond ik bij deze beeb ook. Wat zal ik gek staan te kijken als er straks zo'n lekkere mollige beeb te voorschijn komt :)

Maar de kans op dubbele namen word wel steeds groter zo :rolleyes:
    En ik vraag me ook af of er eentje bij zal zitten bij wie ze het mis hebben gehad.

Hier verder weinig nieuws......

Wel een vraag; zijn er mensen die het leuk lijkt om een keertje wat af te spreken?
    Ik ben in ieder geval wel benieuwd naar bepaalde mensen. Ik heb er altijd een beetje huiverig tegenover dit soort meetings gestaan omdat ik bang was dat mensen in het echt tegen zouden vallen (of dat IK tegen zou vallen ;) ). En ik wilde ook altijd mijn anonimiteit bewaren, maar ik vind dit zo'n leuk clubje......

Dus als er mensen zijn die het leuk lijkt.......geen verplichting natuurlijk, als je het om wat voor reden dan ook niet wilt dan niet ;)

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lilly, wij doen met de maart mama's van 2007 ook wel eens meetings, toevallig komende zondag weer, altijd erg gezellig!

17. veertje

veertje Fanatiek lid

Kan gelukkig ondertussen de grapjes wel weer hebben dus kom maar op :D

Zat toen erg in mijn hoofd nog met het hartje van de kleine en dan begint iedereen op dat moment in mijn ogen te zeuren over het geslacht en dat kon ik even niet hebben en ja had het gewoon even moeten zeggen dan had ik gewoon lekker door kunnen kletsen hier..

@marieke, Wat leuk, worden echt veel zonen, las het net voor aan mijn man en hij schrok ervan :D

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hahahah, Marieke,dan was het dus toch al goed met je termijnecho!! :D Wat superleuk!!! Gefeliciteerd!

Oei, NikkiF, dat klinkt niet zo mooi met 32 weken al bevallen..Dat knoop ik goed in m'n oren..

Lilly, ik denk niet dat ik een meeting lichamelijk zou trekken... Helaas.. :(

19. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Zo wij zijn net terug van de kinderboerderij en de speeltuin was helemaal gezellie :D
    Ben helemaal aan het idee gewend dat het weer een binkie gaat worden, ben echt super blij.

@lilly: ja ik vond dat dus ook echt. Ben benieuwd of het in de realiteit ook zo gaat zijn, of dat het echt twee verschillende kinderen gaan worden. Wat betreft de ontmoeting, ik vind het prima. Dacht er eerst er een beetje hetzelfde over als jij, maar ik vind dit wel een heel leuk clubje :D

@veertje: ja dat had je idd even moeten zeggen [-X nee hoor, ik ben blij dat je weer meekletst. Eng idd he :)

@andi: ja ze had toch gelijk. Hoe is het nu met je harde buiken???

@carla: thanx voor het aanpassen van de lijst.

Ik ga straks samen met mijn vriendinnen naar Utrecht. We gaan eerst een hapje eten en daarna lekker naar Dirty dancing. Ik ben benieuwd of het wat is. Ik zal er dus niet meer zijn, zal wel weer morgen worden
    Fijne dag allemaal nog

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Lekker druk dagje heb je Marieke!
    't Is nog niet veel beter. De enige momenten dat ik geen harde buiken heb is wanneer ik niks doe.. Dus stilzitten/liggen/slapen.. :-s Als het morgenochtend nog niet verbeterd is, bel ik de vk weer, want ik word er wel een beetje onzeker van dat het niet verbeterd. Heb soms ook last van pijnlijke harde buiken, maar dan heb ik écht teveel gedaan volgens m'n lijf(en dan heb ik bijv alleen maar de tafel afgeruimd en Gabriël en mij aangekleed en gefatsoeneerd.. :() Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.. Want op deze manier kan ik niet eens boodschappen doen of mijn lijf protesteert al! *zucht*

Deel Deze Pagina