Nou, heb net nog maar ff de vk gebeld om te vragen of er wat tegen te doen is. Het komt er gewoon op neer dat ik veel moet rusten en zodra de harde buiken lang pijnlijk en/of regelmatig worden dat ik dan weer aan de bel moet trekken, want dan is er iets mis. Maar zolang ze nog geen pijn doen of regelmatig zijn, is het puur aangewezen op rusten. En dat betekent dus bij mij nu dat ik gewoon niks kan doen, want anders krijg ik harde buiken.. Zodra ik wat wil doen in het huishouden, protesteert mijn lijf al.. Volgens de vk zou het maar zo kunnen zijn dat het binnenkort over kan zijn, maar het zou ook de hele zwangerschap nog kunnen duren. :-? *zucht* Mijn man baalt.. Die zal nu voortaan de boodschappen moeten doen en de zware klussen in het huishouden. Als het lang gaat duren, dan zou ik nog de thuiszorgorganisatie kunnen vragen of wij in aanmerking komen voor thuiszorg, zodat sommige klussen in het huishouden door hun gedaan worden. Nouja, wat moet dat moet en alles voor de kleine, maar stiekem baal ik er wel een beetje van dat het dit keer niet allemaal van een leien dakje gaat zoals met Gabriël. Z'n broertje is wel lekker actief aan het schoppen, draaien en bewegen dus daar geniet ik wel heel erg van. Vind het alleen erg naar met Gabriël, want ik kan hem nu niet meer de aandacht geven die ik normaal altijd gaf.. Je kunt zo weinig doen met dat ventje als je op de bank ligt. En hij snapt er niks van... We gaan maar gewoon door en ik hoop dat het over een poosje gewoon over gaat en dat we weer normaal de draad op kunnen pakken!
@Marieke, kon niet missen, weer een jongen! Wat grappig dat hij nu al op zijn broer lijkt. @Lilly, ja, lijkt me leuk een keer af te spreken, al word ik steeds minder mobiel, dus het ligt er erg aan waar. Ben er van de week pas achter dat Carolien vlakbij woonde (vorige huis), grappig hoor! @Veertje, kan me voorstellen dat dat dan niet goed valt, andere dingen zijn dan even belangrijker! Vorige keer wisten wij niet wat het werd (nu ook niet), maar begonnen mensen echt te vissen of gewoon te zeggen dat wij het wel wisten, maar niet wilden zeggen. Als ik het over 'hij' had, zou ik me al versproken hebben etc. Of ze gingen echofoto's helemaal laten bestuderen door anderen en ons vervolgens vertellen wat het werd. Haha, ze zaten er allemaal naast, maar daar heb ik natuurlijk niets over gehoord . @Andi, dat klinkt niet zo mooi , vooral zo'n kleintje kun je gewoon niet uitleggen dat mama nu niets kan. Heb je geen familie in de buurt wonen die bijv. een dagje in de week kunnen oppassen en een handje in de huishouding helpen? Of een buurvrouw? Moeilijk hoor, je wilt ook weer niet anderen tot last zijn, maar soms heb je geen keus. Nou, ik was dus niet de enige wiens verhaal compleet verdwenen was . Eindelijk heb ik mijn computer weer terug en een normale internetverbinding. Ben maar eens begonnen met de geboortekaartjes, adressen invoeren, moet nog een tekst verzinnen enzovoort. Bah, ik heb de hele dag het zuur, al een paar dagen, maar vandaag constant. Kan natuurlijk nergens meer mijn Rennies vinden, morgen maar nieuwe kopen.
Marieke: Joehoeeeeeeeeeeee! Leuk hoor! Dadalijk ook trotse mama van 2 binkies! Lilly: Tja idd... de kans op dubbele namen wordt zo steeds groter! LUISTER eens iedereen die naam die wij hebben is van ons hé Enne een meeting lijkt me ook wel gezellie maar weet ook niet of ik daar dan de puf voor heb dus dat hangt dan ook af van wanneer en waar... Andi: Tja nog steeds rustig aan dus Hier begon de ochtend pas om 10.45 Noah had blijkbaar wat slaap van gisteren in te halen Heb vandaag veel last van steken/krampen in mijn buik gehad BaH zat me niet lekker maar vanaf 18.00 heb ik het niet meer gehad [-o< als ik het vaker blijf houden trek ik ook maar ff aan de bel... heb echt geen idee wat het geweest kan zijn... heb rugweeen gehad dus weet ook niet zo goed hoe buikweeen voelen uberhaubt. heb het ook maar lekker rustig aan gedaan vandaag... beetje saai maar was wel nodig denk ik. maandag gaan we met mijn kleine man en ouders naar de dierentuin ik ben zondag jarig en leek me zo leuk om dan nog eens even lekker te doen voordat de beeb er is dat ik het als mijn 'verjaardagcadeau' heb gevraagd, even met mijn grote binkie genieten van de dieren, ben zooooo benieuwd he hij het gaat vinden mijn ouders vonden het zo leuk en wouden graag mee mijn vader heeft er zelfs vrij voor genomen heb er zin in \/
@ Marieke, ik erger me ook aan de site ... als je geluk hebt wordt je bericht geplaatst ... gggrrrrrrr. Super, twee mannekes ! Ik zie mezelf straks ook al helemaal op pad gaan met drie mannen, maar goed, dat is nog niet helemaal zeker ! @ Carla, achter mijn naam op de lijst mag ook "verrassing" want we willen het zelf ook niet weten voor de bevalling. Alvast bedankt ! @ Andy, ja, ik moet er wel bij zeggen dat zij gewoon door bleef rennen de hele tijd. Ze heeft geen rust genomen, had op het laatst constant harde buiken. Naar mijn idee had ze gewoon minder moeten gaan werken, al eerder in de zwangerschap (ze werkte full-time). Ik hoop dat het snel beter met je gaat. @ All, morgen moeten we al om 8.00 bij de VK zijn ! Ik verheug me erop ! Daarna nog even boodschappen doen en op weg naar Drente ! Ik denk dus dat ik zondagavond of maandag pas weer hier zal zijn. Een fijn weekend allemaal ! xxx Nikki F
Marieke, GEFELICITEERD!!! Veertje, welkom terug.. hihi Lilly, gezellig! Ben ik wel voor in hoor! Voor mij wordt het steeds makkelijker ipv zoals bij jullie zwaarder Echo van Finn was super. Zijn hartje is helemaal gezond dus toch weer opgelucht. Vannacht heeft hij van 22.00 uur tot 04.00 uur geslapen!!! Het is zo'n heerlijk mannetje. Meiden, het is echt zo'n wonder 2 gezonde kindjes om je heen! Begin nou m'n draai te vinden dus kan een beetje gaan genieten.
DAMES! Ik kwam net een berichtje van Harmless tegen in het meitopic, maar ze is 9 mei bevallen van Stan!!
@Marieke: zie je wel! Leuk hoor! @Funny: wat fijn dat de echo helemaal goed was!!! Lekker van genieten. @Nikki: hoe was het bij de verloskundige? @Andi: heel veel sterkte! Ik kan me heel goed voorstellen dat je én tijd met je mannetje wilt doorbrengen én rust wilt nemen voor de beeb... Ons mannetje vindt het ook erg gezellig om samen een uurtje ofzo op 'het grote bed' tv te kijken. Is een mooie combi tussen rusten en tijd samen doorbrengen! Ons geboortekaartje is zover af... Nog even laten bezinken en dan een proefdruk bestellen! En vandaag is mijn zus geweest om een mooie muurschildering te maken op de babykamer. Hadden de creatieve dames niet kunnen waarschuwen??? Muurverf moet je minimaal per liter kopen (voor 8 vierkante meter), maar ik had maar een beetje nodig. Dus op het laatste moment moest ik nog op zoek naar plakkaatverf. Lang leve de Action: het is gelukt! De muurschildering is perfect geworden! Morgen gaat manlief met z'n neef de bestrating leggen in de tuin! En hopelijk kunnen wij een beetje van het mooie weer genieten! Prettig weekend allemaal!
Voor deze keer even niet bijgelezen. Wil wat vragen, maar ik vergeet het steeds. Weet iemand van jullie waar je van die roze/blauwe tule kan kopen om de deur mee te versieren etc.?
@Velo, ik zou even op de markt kijken, daar hebben ze dat denk ik wel. @Funny, wat een geruststelling, fijn dat alles goed is! @Zomaar, leuk, wij zijn ook al lang van plan eens naar de dierentuin te gaan. Had nog zo'n bonnetje van 'tweede persoon gratis', maar dat ben ik tijdens de verhuizing kwijtgeraakt . Wordt vast een gezellig dagje voor jullie. @Andi, wat leuk dat Harmless bevallen is! @Cimu, lekker opgeschoten, leuk zo'n muurschildering (als je er handig in bent, bij mij zou het waarschijnlijk een beetje klungelig overkomen ). Hier ook vandaag eens werk gemaakt van de geboortekaartjes, we hebben nu wel definitieve ontwerpjes uitgezocht, alleen nog even de tekst verzinnen. Adressen vast ingevoerd, altijd meer dan je denkt. Dit keer houden we waarschijnlijk een kraamfeest, maar daarvan doe ik de uitnodigingen er wel los bij of mail ze. Het komt nu wel dichtbij!
Wanneer worden de 2de wondertjes geboren? April: Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 verwacht een ? Bevallen van Finn op 17-04-2009 Mei: Harmless - 1ste Toon 31-05-2007 - uitgerekend 08-05-2009 en zwanger in ronde 1 verwacht een ? Juni: Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4. Mandy1 - 1ste Noa 24-03-2007 - uitgerekend 18-06-2009 en zwanger in ronde 1. Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. verwacht een verrassing Juli: Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 verwacht een verrassing Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 11-07-2009 en zwanger in ronde 1verwacht een verrassing Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 verwacht een ? Augustus: Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend 18-08-2009 en zwanger in ronde 4 verwacht een verrassing Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 Verwacht een ? Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12 Verwacht een ? September: Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 zwanger in ronde 4 Verwacht een ? Andi- 1ste Gabriël 27-02-2007 - uitgerekend 16-09-2009 zwanger in ronde 6verwacht een ? Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - uitgerekend 18-09-2009 en zwanger in ronde 5 Verwacht een ? Knuf- 1ste Daphne 03-01-07 - uitgerekend 21-09-2009 zwanger in ronde 4 Veertje- 1ste Stijn 07-01-07 - uitgerekend op 22-09-2009 zwanger in ronde 14 verwacht een verrassing Djezelf-1ste Jonathan 10-01-07 - uitgerekend op 27-09-2009 zwanger in ronde 11 - verwacht een ? Oktober Marieke-1ste Cas 10-01-08 - uitgerekend op 29-10-2009 zwanger in ronde 5 verwacht een ? November NikkiF- 1ste Thijs 10-10-2006 - uitgerekend op 4-11-2009 zwanger in ronde 3 verwacht een verrassing Carolien82 - 1ste Naomi 28-10-2005 - uitgerekend op 27-11-2009 zwanger in ronde 4 December Missflower- Danischa ? - uitgerekend op 3-12-2009 zwanger in ronde? 2010! Januari: Justfem- 1ste Noa 26-09-'01 - uitgerekend op 01-01-2010 zwanger in ronde 8 Geboren: 1 jongetje Verwacht: 9 jongetjes 0 meisjes 6 verrassing http://s244.photobucket.com/albums/gg35/patje03-06/th_Baby_feet.jpg[/img ] Dit is het plaatje alleen moet je even de spatie tussen de laatste weg halen!
Zo we zijn weer online. Duurde ffies voordat ik alles doorhad omdat ik niet kon inloggen, ben een beetje blond haha..
Ja, had ik ook, maar daar ben ik weer. Laatste bericht staat op 22 mei. Vandaag een beetje teveel gedaan geloof ik, want mijn buik is nogal gespannen. De rest van de avond doe ik niets actiefs meer. Eens even uitvogelen hoe de vernieuwde site werkt. Was net aan de vorige lay-out gewend.
Gezellig dat jullie er ook weer zijn maar ik ga jullie weer verlaten, ga lekker vroeg naar bed, heb nogal veel last van harde buiken helaas..
Goeiemorgen, Heeft iedereen zijn weg al een beetje kunnen vinden hier? Ikke vind het beter als de vorige als ik eerlijk ben. Moet er alleen nog even voor zorgen dat ik weer mail krijg als er gereageerd is maar dat komt vast wel goed..
Zo, dat was wel even puzzelen. Op elk topic waar ik op reageer zit alleen een abonnement waarvan ik een melding krijg bij nieuwe berichten. Moet eens even uitvogelen hoe ik dat weer weer krijg, beetje irritant. Hier gaat alles zijn gangetje, beetje aan het opruimen.
ja hier ook even zoeken. Ik ben op zoek naar het overzichtje waar je al de topics kunt zien waar je ooit op hebt gereageerd. Veel handiger dan via het forum overzicht. Zal wel heel eenvoudig zijn maar ik ben behoorlijk gaar. Eerste weekend zonder man overleefd. Gisteren met vrienden naar Shenzhen geweest om te shoppen. o.a. Ikea en supermarkt. We zijn van 9-5 onderweg geweest dus wel een slopertje. Vanmorgen heerlijk gezwommen met karlijn in het zwembad hier. Het water is nu echt heerlijk warm. Maar vanmiddag wilde ze helaas niet slapen. IK WEL!!! Dus we waren vanmiddag allebei niet zo heel gezellig.
Goedemiddag!! ik vind de nieuwe lay-out ook nog leuker en beter dan de vorige, dus wat dat betreft prima, maar ik moet nog wel het een en anders uitvogelen hoor......