Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.870
    113
    @Velobabe, mooie fiets hoor!
    Ik heb een union moederfiets, ook een fijne fiets. Daarnaast heb ik nog mijn Batavus gehouden, kon hem niet weg doen.
    @Funny, welkom hier!

Wat rustig is het hier vandaag! Ik was op familiebezoek en aangezien zowat iedereen een uur rijden hier vandaan woont, zijn we altijd wel even weg.
    Af en toe voel ik de baby heel licht, leuk!

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ben ook de hele dag in de weer geweest dus weinig tijd voor jullie gehad.

Ben vanmorgen eerst naar de vlooienmarkt geweest in hengelo en heb daar nog wat leuke neutrale babykleertjes gekocht en voor femke een bodywarmer en een korte broek.
    Ook heb ik een buikdrager gekocht voor 1 euro, zo vaak gebruik ik hem toch niet dus kan me niks mee gebeuren.
    Ik kwam ook nog een heel leuk babybadje voor femke tegen en heb ik ook maar mee genomen zodat zij de pop in bad kan doen als wij de baby in bad doen.
    Weinig geld uitgegeven en veel dingen gekocht.

@velo, mooie fiets! Kun je heel wat km op fietsen!

@jo, leuk he als je wat voelt. Ik voel af en toe wat druk op mijn blaas dus hij of zij zit lekker onderin.

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hoi meiden,

Ben vandaag de hele dag bij mijn moeder geweest en aangezien die 1.5 uur rijden hier vandaan woont, zijn we dan de hele dag weg. Ben nu ook echt kapot en lig heerlijk in mijn bedje. Heb ook ff geen puf om te schrijven, maar wilde jullie even een fijne avond wensen. Tot morgen.

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @jo, wat heerlijk lijkt me dat.....

Ik zal echt blij zijn als de 12 weken voorbij zijn, ik een echo heb gehad en het hartje kan horen. Vind dit maar onbestemde tijden :(

5. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Lilly, heb je al een afspraak voor een echo?

Ik heb as dinsdag een pretecho, hopelijk past hij nog op het scherm ;)

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @funny, nee dat hoor ik pas bij de intake op de 26e :( Vorige keer mocht ik heel snel ivm onbekende termijn maar nu zal ik wel tot 10 a 11 weken moeten wachten. Vind het echt LANG duren pffff

Heerlijk een pretecho, ik heb m toen met 23 weken gehad en dat was nog vrij klein dus denk dat 27 weken wel heel mooi is!

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Lilly
    Nee, ik wilde niet perse een mamafiets, het stuur is mij toch wat te breed.
    Ben ook heel erg aan een racefiets gewend en dan is een mamafiets toch iets heel anders ;)

@Anniek
    Waar heb je het shirtje besteld?
    Dat van die badeendjes is leuk he, wil het misschien ook zo doen.

@Marlieke
    ADHD, alle dagen heel druk, maar het hartje gehoord, leuk!

@Zomaar
    Ik mag wel hoor, maar tijd is hier schaars en druk bezet, hihi.
    Het is zeker een leuk cadeau, ben er heel blij mee.
    Jammer dat het voor jou te ver is, had het wel leuk gevonden om af te spreken. Misschien een andere keer? Enne wat was er mis vandaag?

@Veertje
    Naar welke film ga je/ben je geweest?

@Funny
    2 fietsen, kun je niet kiezen, haha.
    Ben benieuwd naar de pretecho.

@Patje
    Oei, Hengelo, dat is niet bij mij in de buurt. Low budget leuke dingen kopen is altijd leuk! En het is inderdaad de bedoeling er veel km op te maken samen met Keano.

@Tascha
    Slaap lekker.

Nog even wat over fietsen, heeft iemand een fietskar?

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    HALLLLLLLLLLLLLLOOOO funny, enne waar blijft jouw buikfoto ;)

Lilly: Vervelend hé dat wachten :(

Jo: OOOOOH ikke wil ook, wat heerlijk is dat hé!

Zoooo ga nu lekker een filmpje kijken.... dag meiden

9. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Zomaar, hij staat erop hoor, hahaha! Het is wel van een maand terug dus ik realiseer me dat er nodig een nieuwe foto gemaakt moet worden want ik ben aardig gegroeid!

Lilly, had de vorige keer ook een pretecho met 19 wk maar toen werd er nog geen 20 wk echo vergoed. Heb er zin in! Wat krijg je pas laat een echo, moet je weer wachten...

Velobabe, 2 fietsen? heb het niet over fietsen gehad ;) Zet de echo volgende wk op m'n album!

Ga nu lekker op tijd naar bed met m'n man ....

Fijne avond allemaal!

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Funny
    Ik bedoelde natuurlijk Jo.
    Het si bedtijd voor mij, je ziet het :oops:

11. veertje

veertje Fanatiek lid

Weet niet meer wie het vroeg maar we zijn naar de film Witlicht geweest, was een best pittige film :D

Ga nu lekker mijn bedje in want ben helemaal gebroken

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Veertje: ja lijkt me ook een heftige maar wel mooie film, terwijl ik normaal niet aan NL-se films moet denken :( Was een latertje zo te zien!

@Funny: Kijk dat is nou een zwangerschapsbuikje ;) Mooi hoor! Zullen wij nog even op moeten wachten...

@Velobabe: Ik ben er zelf ook wat minder vaak hoor ;) Merk dat Noah wat meer aandacht begint te vragen, hij verveelt zich steeds sneller en dan kan hij nogal een iets baldadigs gaan doen :)
    Ja is idd wel jammer ja, ik woon helaas niet zo centraal gelegen :(
    Enne ach alles ging gisteren mis, stiefkind had een verjaardag precies op een rottijd om 12.30 tja en Noah gaat normaal om 11.30 naar bed.... conclusie een huilend kind omdat hij naar bed wou, gaat dan echt het hele huis op stelten zetten, vervolg de hele dag flinke hoofdpijn dat soort dingen ;)

@Lilly: Ik moest ook tot 10 weken wachten, moet zeggen dat ik het nu wel een veeeeeel mooiere echo vond dan bij Noah met 8,3 weken! Dus dat lange wachten wordt wel beloond met een bewegend kindje met armpjes en beentjes! :p

Zoooooo zeg ben me vandaag toch brak opgestaan... ben weer verkouden :confused: (waar is mijn weerstand gebleven? :( ) en als je naar buiten kijk, tsjee het lijkt wel herfst, donker, nat en de boom in de tuin gaat van links naar rechts.... Kom maar op met dat lekkere voorjaarsweer, ik ben er helemaal klaar voor! :)

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

velobabe
    bij kidsers
    een ontzettend nette persoonlijk service,
    ook ontzettend snel met terug mailen!
    en tja dat wij het shirtje niet hebben is waarschijnlijk buiten hun schuld om.

uhm uhm weet het niet meer hahaha

kyana zegt nu
    grote sus hahahaha

lilly
    ik ben 9 wkn als ik naar de vk moet dus ben benieuwd hoe de echo eruit gaat zien! tenminste als ik het goed begreep kijken hun met de echo. heb geen idee of ik ook nog naar het ziekenhuis moet ofzo. ik zie wel
    vorige keer heb ik ook rond die termijn een echo gehad maar toen omdat ik dacht dat het er 2 waren omdat ik zo groeide maja dat gaat nu weer op hahaha... ik wacht rustig af! 2 zou best leuk zijn!

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @zomaar, ja dat zal ook wel zo zijn ja dat het dan mooier is maar pfffff. Sorry voor mijn gezeur hoor maar vind het gewoon moelijk deze keer, zullen de hormonen wel zijn. Bij Ruben had ik alleen een hoop andere dingen om me druk over te maken :) ;)

@anniek, en hoe werd er gereageerd op het goede neiuws?
    JA hier doen ze eerst de intake, en dan krijg je een afspraak voor de echo. Ook al doen ze die ook zelf :rolleyes: Dus dat word 2x in korte tijd heen :rolleyes:

En een tweeling....lijkt me erg zwaar, maar als het zo is, dan is het zo he ;)

Verder geen nieuws, ben vanaf vanmiddag tot dinsdagavond laat alleen en daar kijk ik wel een beetje tegenop, vooral vanwege de honden die uit moeten en zo. Maar goed, komt allemaal ook wel weer goed.

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly
    balen dat je alleen bent
    en idd met de doggies is het dan een geregeld he

ennuh het nieuws werd erg leuk ontvangen! hihi me mamie was helmaal blij en was alweer in gedachten aan het shoppen! zo grappig!

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @anniek, leuk als mensen zo blij zijn joh! Hoe voel je je? Veel kwaaltjes?

@all, ik heb een beetje een dip. Kom ook doordat manlief er niet is en het slecht weer was. Dan heb ik te weinig afleiding en te veel tijd om te piekeren. Het is ook echt zo'n avond dat ik mijn papa even gebeld had...... :cry:

Wou dat ik die echo maar gehad had, heb het echt even nodig mijn kindje te zien bewegen.

*einde klaag/ego berichtje*

17. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Lilly
    Nu zie je echt nog heel weinig hoor, je geduld wordt beloond!
    En morgen weer zo'n regendag, bah.

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Echt waar? En donderdag was het nog zo lekker.kreeg echt zin het voorjaar ;)

Ja ik weet dat je nu nog niet veel ziet hoor. Bij ruben had ik een echo met 8 weken en 3 dagen of zoiets. En het was een vlekje maar wel een kloppend hartje ;)

Heb net mijn lief gesproken en nu gaat t wel weer :D

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.870
    113
    @Anniek, leuk dat iedereen blij was!
    @Lilly, hopelijk zit je snel weer wat beter in je vel. En die hormonen spelen natuurlijk ook mee.
    Wat wel een voordeel is als je wat later een echo krijgt, zie je echt al een kindje met armpjes en beentjes en een gezichtje! Hou dat maar in gedachten (hoop dat het werkt, maar dit zul je vast zelf ook al bedacht hebben)!

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.086
    3.870
    113
    Oh, haha, mijn antwoord is een beetje dubbelop lees ik nu!

Deel Deze Pagina