Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Om precies te zijn heb ik mijn echo over 12 uurtjes vanaf nu! Om 11 uur dus! SPANNEND! :D
    Ik kon er in de vroege avond ook nog niet op en nu net als ik naar bed wil gaan (om te kijken of het lukt om vannacht toch te slapen ;) )kom ik wel weer op de site :(

Enne veertje en marieke jullie mogen hier uiteraard posten :) we hopen dat jullie ook snel een nieuw bannertje mogen maken!

Pfffff nu begint het echte aftellen tot morgen......... was niet zenuwachtig maar nu begint het wel te komen :rolleyes:

Meiden tot morgen!

2. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    China meldt zich ook!

Karlijn wordt volgende maand 2 en heeft heeeelemaaaaal geen last van de peuterpubertijd....
    Als alles goed gaat krijgt ze in augustus een broertje of een zusje.
    Afgelopen donderdag heb ik de eerste echo gehad en pillen tegen de misselijkheid. Die zijn echt een verademing. Het is niet helemaal weg, maar het scheelt een stuk.
    6 feb hebben we de combinatietest.
    Ik ga zo weer even yoga-en. Even kijken of de pillen het nog steeds doen als ik op m'n kop ga hangen.

Zomaar succes vandaag!

3. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Anniek, ik las in het andere topic dat je zwanger bent! GEFELICTEERD MEID!

en ik hoop dat ik vanaf vandaag hier meteen weer mee mag kletsen. Ik heb nog niet getest, daar wacht ik nog een paar dagen mee, denk ik. (of ik test toch morgen maar even als ik tijd heb)

Ik ga nog even terug naar het andere topic, want ik mag hier officieel nog niet komen. Doei dames!

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna bijna.... Ik hoef bijna niet meer te wachten en ga ik voor de eerste keer ukkie zien! :p Nou duimen dat het allemaal helemaal :thumup: is!

@Knuf: Spannend! Hoop dat jij je idd snel hier zult melden :)

5. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Zomaar, veel plezier met je echo vandaag. We horen het wel

6. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Hoihoi, ik kom mij hier ook melden!

Ik kletste een tijd geleden al mee op het "wie gaat er nog meer voor een 2e kindje"-forum :) en daarna ook op het forum juni 2009 mama's. Maar vind het ook supergezellig om hier mee te doen ;)

Heb dus een dochtertje Britt, ze wordt op 7 maart alweer 5, en eind juni krijgt ze er een broertje/zusje bij :D

Zomaar veel plezier met je echo!

Oh en iedereen nog gefeliciteerd met de zwangerschap natuurlijk 8)

7. MamaVanBrittje

Nou het feestje moet hier nog een beetje op gang komen merk ik 8)
    Errug rustig!

Iemand een ideetje voor een leuke lijst? Bij elk forum hoort natuurlijk een lijst he :D

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @knuf, ooooooooooh wat spennend! Je bent gewoon al overtijd :confused: en je test niet eens :rolleyes: Nou wel morgen testen dan hoor, niet langer wahcten! Heb je kwaaltjes?

@zomaar..........oooooooohhhhhhhh op dit moment lig jij naar frummel te kijken, ben zooooooo benieuwd!

9. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    ook ikke kom hier af en toe mee spieken hoor! Mag vast wel he? Ik hoop hier deze maand ook mee te gaan schrijven.......... nog een paar daagjes en dan testen, spannendddddddddd
    @Zomaar: ben benieuwd hoe het bij de vk is gegaan!!!!!

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik meld me ook even aan. Ben nu 25 weken zwanger van de 2e en heb een zoontje van 21 maanden. Ik ben 3 weken na de 2e verjaardag van mijn zoontje uitgerekend. Ik ben op precies dezelfde dag uitgerkend als mijn zoontje, maar die is 3 weken te vroeg geboren. Ik vind het best zwaar moet ik zeggen. Lig nu ook plat met erge bekken problemen en kan met mijn zoontje, niet de dingen doen die ik graag wil. Maar we moeten het er allemaal maar voor over hebben. Straks een mooi 2e wondertje en dan ben ik het vast allemaal vergeten. Mijn zoontje heeft de baby vandaag voor het eerst voelen schoppen en dat was wel heel leuk. De eerste keer schrok hij heel erg, maar daarna wilde die iedere keer weer voelen, was echt heel lief. De baby krijgt ook iedere keer kusjes en knuffels en dat maakt het allemaal wel weer waard. Leuk om zo'n topic te hebben waar je kunt meekletsen.

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA daar ben ik dan 8) Alles gaat helemaal toppie met onze kleine etos frumpie! Beweegt lekker en ligt precies op schema :p

Heb maar 5 echo's mee gekregen 8) En had toevallig dezelfde vk als bij mijn bevalling van Noah dus het was erg gezellie :) :p Ben gewoon erg happy dus 8)
    Zal binnekort ff kijken of ik een echo ergen in kan scannen en in mijn album kan zetten.

tacha en mamavanbrittje: welkom

Carolien: Succes met het wachtbankje!

Knuf: :) Mag hier "officieel" nog niet komen :)

BEN ZO BLIJ!

12. MamaVanBrittje

Gefeliciteerd zomaar! En nou lekker genieten he? :D

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Gefeliciteerd met je mooie echo.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    @Tascha, wat leuk dat je zoontje de baby heeft kunnen voelen! Vervelend dat je lichamelijk niet helemaal in orde bent nu met de zwangerschap, wanneer kreeg je last van je bekken?
    @Mamavanbrittje, welkom, we kunnen sowieso een uitgerekende datalijst maken :D !
    @Zomaar, wow, jij kan de hele dag wel dansen zeker na de echo!

Even klagen: Ik baal, ik had afgeprijsde kleertjes bij Villa Happ gehaald dit weekend, nog een maatje groter genomen dan normaal, maar die pasvorm slaat echt nergens op. Die mouwen komen tot de grond en rond haar buik zit het blousje helemaal strak. Die broek lijkt wel een soort heupmodel, ik krijg hem niet hoger getrokken en ook daarvan moet ik de bovenste knoop openlaten :x , wat een geldverspilling!

15. MamaVanBrittje

Bah zeg, denk je een leuk koopje te hebben gedaan blijkt het nog een kat in de zak! En je kunt er ook niet mee terug want het was afgeprijsd :( Echt balen!

@ Bekkenklachten: hier ook eentje! Loop al een maand bij de fysio :x

@ Lijst: eens even gaan uitpluizen hoe we dat kunnen doen. Ideetjes? Kom maar op!

16. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @zomaar: Onwijs gefeliciteerd met je goede echo! :D :D :D
    Wat zal jij blij zijn, lekker genieten meisie

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @zomaar, van harte super gefeliciteerd!

Hier kriebelt het ook enorm maar heb eerst nog de intake over 2 weken.......pfffffffff....en dan nog afwachten wanneer ik de echo krijg......duur me veeeeeeeeeeeeeeels te lang. Maar ja zolang ik me elke ochtend zo beroerd voel zal het wel goed zitten he ;)

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Zo, daar ben ik dan ook maar.
    Ik kon het allemaal al helemaal niet meer volgen bij "ons" topic dus had me daar ook al een beetje afgemeld.
    Nu is het hier wel weer wat overzichtelijker en ik zal proberen een beetje bij te blijven maar soms ben ik erg druk en heb ik weinig tijd om op iedereen te reageren.

Ik zal me nog even voorstellen.
    Ik ben patricia, ben 30 jaar heb een kleine meid die op 12 juni 2007 is geboren en ik ben nu op 16 juni uitgerekend dus net als marlieke hebben we het weer goed gepland ;)

Femke wil de hele dag wel kusjes op mijn buik geven en als ze het woord baby hoort dan wijst ze gelijk naar mijn buik, zoooo schattig.

@zomaar, wat fijn dat de echo goed was, nu kun je echt lekker gaan genieten.
    Ik vind het genieten nu wel heel anders hoor, we zijn nu niet met een babykamer bezig maar met een peuterkamer. Soms heb ik helemaal geen idee dat ik zwanger ben.

@jo, wat balen van je koopjes, ik zou ze gewoon weer op marktplaats zetten! Je weet het nooit....

@tascha, wat balen dat je erg veel last hebt van je bekken, maar idd als je de kleine eenmaal in je handen hebt dan ben je het weer allemaal vergeten. ( alleen zul je jammer genoeg nog niet gelijk pijnvrij zijn natuurlijk :( ) Ik hoop dat je wel lekker van je zwangerschap kunt genieten.

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @lilly, ik had bij de intake ineens een echo omdat ik vertelde dat ik bloedverlies had gehad....hint hint ;) ;) ;)
    Ik stond er raar van te kijken, en ik was alleen dus ik heb de beeb toen alleen voor het eerst bekeken. Wat wel raar was, de tweede echo was het mannetje er wel bij gelukkig.

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    He en daar is patje ook!

He hadden jullie ook dat je vanaf week 6 ongeveer echt doodmoe was?
    pfffffffff.......het duurd 2 uur voor ik opgestart ben, dan kan ik 1 uurtje wat doen en nu heb ik alweer het gevoel dat ik zoo zou kunnen slapen :(

@tascha, helaas ken ik het bekkenpijn :( Hoop dat het deze zwangerschap minder zal zijn. Wat lief van je zoontje, ik ben ook zo benieuwd hoe Ruben zal gaan reageren als ik een buik krijg en de baby kan zoelen schoppen :)

Deel Deze Pagina