Zullen we zien dat ze de 26ste toch ineens een echo krijgt valt ze flauw als ze het hoort Meid kom op wij zijn er ALLEMAAL voor je! *knuffel* *knuffel*
Dankjewel hoor, knuffel terug. (zou het graag geloven maar hier doen ze echt eerst intake en rond 11 weken de echo......)
Ben helemaal moe van t dansen Maar hij is leuk hoor, thanx zomaar Nou....het is hier weer ongelooflijk druk, is in ieder geval niet moelijk bij te houden zo
Waar is iedereen, hebben ze gewoon nog een leven buiten dit forum om ofzo ? Ik ga keelsnoepjes pakken beneden, het bed opmaken en dan lekker slapen. Morgen de laatste dag van MvM, ik ben uitgepiest in dat kannetje !
Goeiemorgen. Lilly gaat het alweer beter vandaag? Kan me zo goed voorstellen dat je wat wilt zien. Zo moeilijk om geduld op te brengen terwijl je je wel misselijk en moe voelt. Ik ben trouwens ook wel blij als ik weer een kloppend hartje zie na dat bloedverlies (nog steeds niet helemaal weg). Anniek; leuk dat je het verteld hebt en dat ze blij waren. Jo; gaat het alweer beter met je keel? Ik heb wel een beetje medelijden met jullie hoor in die regen. Hier was het gisteren gewoon zomers. Korte broek aan! Heerlijk. Maar bedenk wel; dit is hartje winter en ik ga op de heetste dag van het jaar bevallen.......poeh Volgende week is het Chinees nieuwjaar (HET feest voor de chinezen) dus iedereen is in feeststemming. Overal hangt versiering en manderijnenboompjes. Gisteren m'n laatste pil ingenomen tegen de misselijkheid. Hopelijk neemt m'n vriendin woensdag nieuwe mee (nog de vraag of de gyn ze aan haar meegeeft). Ben benieuwd hoe ik me ga voelen. Ben evengoed 's avonds erg misselijk. En nu ik nog aan het klagen ben: ik ben ook zo chagrijnig de hele tijd. Ik kan helemaal niks hebben. Best lastig met een peuter. Ook aan onze hulp, die echt een schat is en onwijs haar best doet, kan ik me ergeren. Gelukkig kan ik me nog wel inhouden, maar ondertussen word ik helemaal gek van mezelf.
Hallo! Daar ben ik ook weer eens. Lilly, nog een paar weekjes geduld en dan zie je je ukkie voor het eerst! Je kan het meid! Kaatjesmam, balen zeg, die misselijkheid! Over het weer, hier is de straat een beetje wit. Het gekke is: achter ons huis ligt niets en voor dus wel. Raar he? Gisteravond een drukke avond... Mijn oor werdt steeds pijnlijker en ik kon steeds minder goed horen door al het vocht. Dus naar de ha-post geweest. Penicilline meegekregen en de waarschuwing dat ik de sofradex druppels weg moest gooien... Stap ik daar weer in de auto...schiet het gigantisch in mijn rug...ter hoogte van mijn longen aan de rechterkant. Auwie. Aangezien ik nog veel moet hoesten vanwege de verkoudheid is dat dus niet zo prettig. Na een nacht met veel pijn en maar op 1 manier nog een beetje lekker kunnen liggen lijkt het nu wat beter te gaan. Maar goed, ik heb mijn portie dus wel weer gehad. Hopelijk blijft het hierbij voorlopig...
@jo, EEN LEVEN NAAST DIT FORUM NEEEEEEEEEE @kaatjesmam, lijkt me leuk om mee te maken het chinees nieuwjaar. Weet jij ook in wel teken het nieuwe jaar staat? Het jaar dat Ruben geboren werd stond in het teken van het varken en het was ook nog eens een gouden jaar. Dus veel chinezen wilden dat jaar kindjes krijgen Ik ging toen hoogzwanger een kapotte broek laten maken bij een chineze dame en die vertelde me dat. Was helemaal blij voor me dat ik juist in dat jaar vou bevallen Poeh, ik denk dat als ik bloedverlies zou hebben dat ik dan helemaal in de stress zou zitten. GElukkig voel je je nog lekker beroerd, is toch eent eken dat de hormonen nog flink aan het werk zijn Ik voel me sinds een dag of 5 a 6 een stuk beter. Erg fijn natuurlijk, maar daar word ik dan juist ook weer onzeker van (het is ook nooit goed). @marlieke, gatver dat klinkt niet lekker. Hopelijk werkt die kuur snel! Beterschap.
Marlieke, wat een pech zeg. Hopelijk voel je je snel weer beter. Lilly, dit jaar wordt het jaar van de os. Heel goed jaar, want daarin ben ik ook geboren.... Karlijn was net te vroeg geboren om een varken te zijn. Had ik nog wel zo'n mooi varkentje op haar boxkleed gemaakt.
goedemorgen... hier alles ok ga dadelijk me gewone broeken maar eens doorpassen, ben bang dat me de helft niet meer past vanmiddag op me werk me teamhoofd inlichten. ben benieuwd wat haar reactie is
Heey meiden. Hier gaat alles eigenlijk lekker, de misselijkheid is bijna weg, heb alleen ontzettend veel last van bloedneuzen, dit had ik bij Stijn ook. @anniek, ik hoef gelukkig nog niet mijn broeken door de spitten want was de laatste maanden wat afgevallen en die broeken waren te groot maar zitten nu alweer precies pas Mijn darmen zijn echt ontzettend opgezet. @kaatjesmam, lijkt me niks om te bevallen in ontzettende hitte maar ja als het kindje eruit wil komt het toch wel of het nou warm of koud is. Weet nog wel bij Stijn stormde het, vond het niet leuk om met hem naar buiten te gaan want was bang dat hij ziek werd maar moest toch naar huis
veertje raar het dat het zo snel gaat! ik heb niet meer veel van broeken over, heb er nu 1 aan die ik bij kyana ook de hele zwangerschap aangehad heb... verders nog 1 lage spijkerbroek die eigenlijk ook niet echt geweldig zit... de rest past niks meer fatsoenlijk nou ik ga ff aan de opruim
@anniek, ik pas nog 2 broeken, een beetje losse/wijde spijkerbroeken. Mijn strakkere spijkerboreken zitten echt niet meer IK heb vanmorgen omdat mijn 2 goede broeken dus in de was zitten, een positie broek aangetrokken, dit accentueert nogal en nu zie ik er dus nogal zwanger uit Ptobeer de foto's te verkleinen via photobucket maar het lukt niet want de site loopt steeds vast grrrrrrrrrr
jessica ben niet nieuwsgierig maaruh ZIEN ZIEN ZIEN leuk man bij mij zie je het ook veel beter als ik positie aantrek maar de rest duwt me buik zo omhoog pfff denk trouwens dt ik maar ga huilen, heb nu al pijn. en ik moet nog een avonddienst draaien zucht....
@Marlieke, vervelend, zoiets wordt ook altijd erger in het weekend lijkt wel, sterkte met je oren en je rug! @Kaatjesmam, ach, ze zullen toch wel airco hebben in het ziekenhuis in Hongkong? Denk meer dat het de laatste weken van je zwangerschap wat vermoeiend is, die warmte. Maar ja, hier moeten we ook maar zien wat voor weer het wordt, misschien wel weer een hittegolf, je kunt er weinig aan doen. Vanmorgen moest ik overgeven, ik ren naar de w.c. en Robin hobbelt achter mij aan en gaat staan kijken. Kom ik van de w.c. af, zie ik dat ze in de gang heeft gespuugd. Ik hoop dat het toeval was en ze niet gaat spugen, omdat ze mij dat zag doen. En ook niet dat er weer een buikgriep aan komt, want dat kan ik er niet meer bijhebben. Vorige zwangerschap heb ik ook nog wel tot iets van 16 weken af en toe overgegeven.