@jo, dat is wel een apart toeval ja Laten we hopen dat het een eenmalig iets was Ik word gek hier. Heb echt al tig keer geprobeerd die foto's te verkleinen maar hij loopt steeds vast dit site......en ik wil zo graag mijn buikie showen
lach maar! maar nee, ik ga niks tegen colega's zeggen! ook tegen bewoners niet... ik ga het nog verzwijgen en verbergen! GVD VERTEL ME HOE! maaruh jessica jij hebt ook al een aardig buikje hoor! zeker op de eerste foto zie je het goed vind ik! vin dat het bij 8 wkn ook echt al mag! leuk leuk
Zou best wel willen pronken al maar wil het ook nog even verborgen houden hoor.....Maar dan moet ik wijde dingen gaan dragen WAt gaat dat dan ineens snel he JA anniek, weet ook niet hoe j het moet verbergen, maar hoe is je buik normaal dan als ik vragen mag. Want dit gaat wel heeeeeeeeeeeel snel Ach en anders weten ze het toch gewoon En niet huilen jij, maar rustig aan doen!
mijn buik is normaal.... met een strakke broek een klein rolletje. geen groot maar weet je wel zo'n ik heb vel over van me zwangerschap rolletje. heb overigens altijd een vrij platte buik gehad maar dat schommelde nu nogal... ben geen magere, absoluut NOT. maar heb geen foto van mezelf staand geloof ik, en als ik hem heb dan heb ik kyana op me arm en zie je niks hihi
dit is in mei geweest, in cp hier sta ik wel beetje raar maar is 1 van de weinige foto's waar je mij fatsoenlijk op ziet. na de kerstdagen was ik denk ik ietsie flinker
Nou dan snap ik niet dat jij twijfelde of je wel zwnager was eerst Ach meisje, het is zoals het is en bij jou gaat het gewoon super snel! Niks aan te doen en ook wel leuk toch?
begrijp hem niet helemaal... me buik is een aantal dgn na de test gaan opzetten, daarna heb ik niet getwijfeld hihi naja ik moet zo gaan werken en heb géén zin grtz en tot morgen
@Lilly, ja, duidelijk buikje al hoor , maar wat een troep zeg ! @Anniek, nou, ook goed een verschil tussen die foto in mei en nu. Maar ja, je kunt nu zeggen dat je met Kerst teveel gegeten hebt. Ik droeg eerst maar steeds van die brede riemen die zo over mijn buik zaten en wikkelvestjes enzo.
Zooo..... zal ook eens even wat schrijven in ons te drukke clubje Ben vandaag wezen shoppen, heb een mooie positie spijkerbroek gekocht, een trui, een t-shirt en een mouwloos hemdje... Had ook zo'n gave vest gezien voor over het hemdje maar er zat 7% wol in... KRIEBELEN Brrr (ben allergisch voor wol ) Maar verder al mooi geslaagd Zag weer mooie buikjes voor bij komen 8) Zal morgen ook weer eens een nieuwe maken, wat het gaat hard