@Lilly & Anniek: wat een mooie buikjes al zeg... En ik maar denken dat het snel is dat mijn broeken niet meer passen, hahaha. Eigenlijk moet ik ook foto's gaan maken, maar dat heb ik de vorige keer ook niet gedaan. Ik hoop dat mijn buikje net zo bescheiden blijft als bij mijn eerste zwangerschap... Met 36 weken ging ik met verlof en iedereen dacht dat ik pas 5 maanden was, hahaha. @alle andere dames; ik heb alles bijgelezen, maar was zo onder de indruk van de buikjes, dat ik alles weer kwijt ben Vanmorgen controle gehad bij VK; bloeddruk goed, baarmoeder halverwege navel en we hebben even naar het hartje mogen luisteren Volgende afspraak 23 feb. 20 weken echo 3 maart. Effe geduld dus weer. Het gaat al snel genoeg nu ik de 12 weken voorbij ben Vanmorgen zei de VK; 13.6 alweer... waarop mijn man reageerde: je bent toch pas 11 weken... hahaha. dat bedoel ik: de tijd vliegt
Lilly, mooi buikje hoor! En troep? Waar dan? (moet je onze badkamer eens bekijken, heb hem al in geen 3 weken meer gedaan vanwege ziekte ) Anniek, wow! Wat een buik al zeg! Zitten er geen 2 of misschien zelfs wel 3 in : : :
Wat een mooie buikjes zeg. Ik schreef toch vorige keer dat ik was aangekomen, nou dat was dus een verstopping in mijn darmen en die is nu weg en de 2 kg ook weer. Geen buikje te bekennen, nou ja, een heel kleintje misschien. Scheelt wel want ik ben woensdag jarig en ik ga nog niks verklappen. Hoop dus dat het niet opvalt @Lilly Wat een enorme troep @Cimu Fijn dat alles goed gaat en ik roep het zo vaak...de tijd vliegt...
Tjonge jonge, wat kunnen jullie kletsen zeg! Ben je ook een paar daagjes niet hier, kun je de boel meteen niet meer bijhouden. Wat kan een mens toch blij zijn met wat misselijkheid. Ik was alweer flink onzeker omdat ik vrijwel niet misselijk was. Tot ik vanochtend enorm misselijk werd. Goed zo...
@knuf, ik ken het gevoel....ik voel sinds een paar dagen behalve moe en hongerig verder prima. Vond het toch ook fijner toen ik nog zo misselijk was
Hoi dames, Sorry dat ik niet zoveel meeklets, maar ik ben zo moe, dat ik niet de energie heb om te computeren, du dan vooral lekker onderuit lig op de bank of op bed. Ik mocht wel vandaag weer voor controle naar de vk. Alles was helemaal goed. Was in 4 weken tijd een halve kilo aangekomen, mijn bloeddruk was 130/75 en de kleine was erg goed gegroeid en mijn baarmoeder lag vrij hoog, maar wel goed. Ze lag nu met het koppie naar beneden, maar dat hoeft niet zo te blijven, maar nu mag het nog. Alles was dus helemaal goed. Mijn bekken waren ook geen reden om perse in het ziekenhuis te bevallen, dus dat vind ik ook prettig. We zijn er nog niet helemaal uit, maar ik zou graag thuis willen bevallen. Ook heb ik mijn zoontje voor een extra dag ingeschreven op het kdv. Mijn man werkt nu 2 dagen thuis ivm mijn bekken en dat kan ie niet blijven doen. Dus we hopen snel een extra dag te krijgen, dan hoeft mijn man nog maar 1 dag op te vangen. Maar goed, ben er best verdrietig om, dat ik niet voor mijn eigen mannetje kan zorgen, maar het is nu even niet anders. Nou meiden, ik ga snel even bijlezen weer op jullie reageren, schaam me dood. Ook zal ik eens een nieuwe buikfoto in mijn album zetten. Kunnen jullie ook hier even spieken.
Lilly en Anniek, dat zijn toch echt mooie zwangere buikjes hoor! Ik ben nu net zo dik (buikomvang) als dat ik op het einde was met Dylan. Het gaat deze keer zo hard! Morgen een echo en zal dan meteen een foto maken van m'n buik.. schrik niet Kaatjesmam, een vriendin van mij heeft 3 x de hele zwangerschap door last van bloedingen gehad en 3 gezonde dochters dus het kan maar fijn is het niet! Meiden, misselijkheid is een drama. Je kan er inderdaad behoorlijk chago van worden. Had het deze keer eerder en langer (tot ruim 17 wk!) maar het is het toch waard hoor en ik had daardoor ook het gevoel dat ik echt zwanger was / ben. Al ben ik nu erg blij niet meer misselijk te zijn! Tacha, ben je de eerste keer thuis bevallen? Ik heb nu behoorlijk last van m'n rug maar denk dat het een beetje griep is. Het is zo wie zo zwaarder met een kindje die aandacht en zorg wil! Sterkte!
Hier ook een nieuwe foto in mijn album gezet, hij is van vandaag! In mijn Nieuwe positie kleding 8) Oh wat een verademing kan dat zijn hé, het zit heeeeeerlijk! Funny: Tsjee jij bent al begonnen met aftellen elke keer schrik ik weer van hoever jij al weer bent, ruim over de helft! Cimu: Fijn dat alles weer in orde was! Velobabe: Alvast gefeliciteerd (met mijn geheugen ga ik het anders vast vergeten tja zwanger hé ) Ga vanaaf EXTRA vroeg mijn bedje in, ben alleen thuis manlief komt pas laat en ik BEN kapot, lichamelijk en geestelijk een beetje OP vandaag! Dus lekker ff bijtanken!
Mooi buikje hoor zomaar, en heerlijk toch even lekker vroeg je bed in. Gewoon van genieten. Ik heb trouwens allemaal mooie buikjes gezien. Je ziet toch dat het bij de tweede sneller groeit allemaal.
Hallo allemaal... Als jullie het goedvinden wil ik me graag bij jullie aansluiten... Had me al aangemeld bij de augustusmama's maar kan het tempo daar gewoonweg niet bijhouden en toen zag ik ineens dit clubje staan met een iets rustiger tempo.... Zal me eerst even voorstellen! Wel zo handig he... Ik ben dus idd zwanger van de tweede, vandaag 9 weken volgens de berekeningen en we hebben een dochtertje van bijna 2 (17 febr 2007) Ik werk in de bejaardenzorg normaal gesproken maar door de allesoverheersende kwaaltjes zit ik nu al thuis helaas. Bij de eerste was het nog erger toen had ik er nu al 2 weken zkh opzitten ivm spugen/uitdrogen maar ook deze keer weer flink beroerd... Dus veel tijd om te internetten, zou je denken haha.. Helaas erg moe en suffig dus niet altijd even veel puf om te schrijven maar zal mn best doen Ik heb nu alleen de laatste reactie's gelezen dus kan nog niet veel reageren op jullie, maar zag dat het over de buikjes ging en zag een aantal foto's.. Mooie buikjes al zeg! Groeien bij sommigen al flink he! ook hier beginnen mn darmen flink op te zetten, maar van een buikje is nog niet echt te spreken meer een klein bolletje zeg maar. Maar bij de eerste zagen mensen die het niet wisten pas rond 18 weken dat ik zwanger was.. En dan nog waren ze heel voorzichtig met vragen... Heb normaal een heel platte buik dus ik vond toen dat t behoorlijk was maarja... Blijkbaar viel dat wel mee. Nou voor iedereen waar het niet zo lekker gaat heeeeel veel sterkte! En voor degenen waar het wel lekker gaat houden zo! Ik ben er alweer moe van, schandalig he... Tot de volgende keer, dan zal ik me wel een beetje inlezen en ook wat meer op jullie reageren natuurlijk! Doei!
@zomaar,anniek en lilly: wat een mooie buikjes zie ik voorbij komen. Gaat toch echt sneller bij een tweede Zomaar wat lekker dat je zo goed geslaagd ben met je kleding @cimu:wat fijn dat alles goed was @djezelf: wat heerlijk dat je lekker hier mee kan kletsen(ik doe het lekker nog stiekem ) @veer: wat fijn dat je je zo super voelt
@viefje, welkeom en gefeliciteerd! @djezelf, he wat gaaf! Gefeliciteerd meid! Volgens mij was het maar goed dat we een nieuw topic hebben want het gaat ineens heel hard met de zwangeren! Super zeg!
zomaar leukk buikie hoor! mooi mooi viefje welkom ennuh noordlimburg is heel kort bij mij en ik heb een meisie van 5 maart dus dat scheelt niet veel.... dus als je het leuk vind, pb me maar waar je woont hihi ben niet nieusgierig hoor hihi
Joehoe! Djezelf! Super zeg, gefeliciteerd. En gezellig dat je er ook bij bent! Viefje; ook welkom. Onze kindjes schelen precies een week. En nu ben ik ook ongeveer een week langer zwanger. Grappig. Wat een lekkere buikjes zeg. Die van mij kan ook redelijk meedoen in het rijtje, maar ik ben te lui om een foto te maken. Misschien later. Ha grappig dat jullie de misselijkheid missen. Kan me er weinig bij voorstellen (en Jo helemaal niet volgens mij). Maar ja je wilt graag bevestiging dat het goed zit he. Gelukkig mag m'n vriendin de misselijkheidpillen meenemen dus morgen kan ik weer aan de drugs.. Ik heb vandaag zo'n dagje dat alles misgaat. Soms moet je zoveel geduld hebben in dit land (iets wat ik normaal al niet heb, laat staan nu). Heerlijk. op een gegeven moment barste ik echt in tranen uit (om niks natuurlijk) en ik zei tegen onze hulp die naast me stond; ga maar even weg. Nu denkt ze dat ik boos op haar was. Arme vrouw. Ik heb geprobeerd het uit te leggen, dus ik hoop dat ze het snapt. Ik heb de chinese les maar afgebeld voor vanavond. Dat ging helemaal niks worden. Wel gaaf is onze nieuwe supermarkt; de Walmart. Eindelijk is ie open en ik ben vandaag gaan shoppen. Erg fijn. Hoef ik minder vaak naar de supermarkten een uur hier vandaan. Zelfs het vlees zag er goed uit. Gewoon in pakjes ipv van dat je een deel van een koe moet aanwijzen. (natuurlijk liggen er ook kippen met kop eraan en een hele krokodil, maar daar ben ik aan gewend)
@Zomaar: ook al zo'n mooi buikje! @Viefje: welkom! Klinkt nogal heftig die kwaaltjes van jou! Heel veel sterkte ermee. @Djezelf: GEFELICITEERD! Leuk man! @Kaatjesmam: klinkt goed die supermarkt daar... Ik weet nog dat in Spanje ook hele kippen in de supermarkt lagen. Bah.. ik zou er spontaan vegetarier van worden; hypocriet he!?! Ik ben gelukkig ook niet meer zo misselijk... ja, ik ben er wel blij mee Voor alle dames: er is nog hoop! Rond de 12 weken wordt het minder!
DJEZELF: WAUWIE GEFELICITEERD, EINDELIJK IS JOUW LANGE WACHTEN OOK BELOOND! (ik had de hoop al opgegeven toen ik je eerdere berichtjes las.... Leuke verassing dus!) WELKOM Viefje: Wekom Kaatjesmam: hahaha krokodil, is weer eens wat anders dan drop en pindakaas hé En idd zoals Cimu zegt als ik vlees aan moet wijzen van een nog "zichtbaar" duidelijk dier zou ik ook overslaan.... Bestelde in amerika is een duurder restaurant eens een frenche frise and baby chicken.... toen mijn bord kwam lag er een klein kuiketje zonder hoofd en pootjes op mijn bord maar nog duidelijk een klein kuikentje :sick: Heb netjes mijn bordje aan de kant geschoven... Marieke: het word tijd dat jij ook snel legaal hier mee gaat schrijven hoor Hier heerlijk geslapen..... maar wat denk je.. nog steeds moe pfff Ga vandaag het speelgoed van Noah eens omwisselen, het speelgoed wat nu beneden staat even naar zolder en houten blokken en een garage naar beneden, zal hij wel leuk vinden even ander speelgoed om mee te spelen!
Viefje, welkom hier en gefeliciteerd nog! Wel wat minder dat je zo beroerd bent... Djezelf, GEFELICITEERD! Wat super zeg! Zomaar, hier hebben we 2 (kleine) speelgoedkisten die we elke 1e van de maand omruilen. Werkt redelijk goed moet ik zeggen! Dus ik denk dat het bij jullie vast ook werkt! Enne, een kuikentje op je bord? Tsjee. Ik heb dat ook hoor. Zolang ik het dier maar niet hoef te zien dan smaakt het me wel. Maar anders niet. Kaatjesmam, krokodil? Is dat lekker? Kan me er niets bij voorstellen.