Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.087
    3.870
    113
    @Kaatjesmam, ja, Walmart heeft mooie supermarkten. In Australië kun je er ook gewoon kangeroevlees enzo halen. Heb het wel eens gegeten, was niet lekker, krokodil ook, dat smaakte goed.
    En in Spanje liep ik met mijn zus over een marktje, zien we iemand opeens zo'n schattig wit pluiskonijn optillen en zijn nek breken, stonden wij daar allebei in shock te gillen!
    Zelf eet ik maar weinig vlees, ben lang vegetarier geweest, vind het vaak helemaal niet lekker en triest wat voor leven die beesten hier in Nederland hebben gehad. Haal dus meestal biologisch vlees.
    @Zomaar, wij hebben een paar dagen geleden ook maar eens wat nieuwe speeltjes van boven gehaald, wat Duplobeestjes enzo, kan een hoop eens afwassen en naar de vliering brengen, want daar speelt ze niet veel meer mee.

Nou, ik ga Robin verschonen, die riep weer 'poepie' en nu ruik ik het ook, daarna op de fiets naar de markt nu het droog is.

2. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Ja ik ben ook niet zo van de hele beesten. Maar zelfs in een restauarant zit de kop en de poten er nog aan. Kippe tenen is trouwens een delicatesse (niet voor mij). Ja, in china eten ze echt alles. Laast koeiemaag gegeten. Niet mijn favoriet.

Karlijn is met haar Duplo aan het spelen. "Mama huis maakt!" "Mooi hoor, maar die kan vast nog wel wat hoger" Houdt ze 'm hoog in de lucht hahaha

Goeie tip van de speeltjes. Ga ik ook maar eens instellen.

En Cimu, fijn dat alles goed was gisteren. Op naar de 20 weken echo.

Lekker he die poepies. Karlijn heeft wat diarree en ik moet steeds kokhalzen. Goeie combi.

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Djezelf: WAUW GEFELICITEERD!

Mooie buikjes gezien! zal vanaaf ook eens een foto plaatsen.

viefje welkom!

4. viefje

viefje Actief lid

10 okt 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    Dankjulliewel voor de felicitatie's! Jullie natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd he!

@ Anniek, heb je ge-pbt hoor... :D

@kaatjesmam, idd grappig! Heb ik ook met een collega, voige keer was ik 5 weken verder en nu is zij 4 weken verder dan mij... Onze teamleidster zag er de humor niet direct van in haha..
    En BRRRR Hele beesten ben ik ook niet zo van... Ben toch al niet zo'n vleeseter maar dan al helemaal niet.. Ben ik toch blij dat ik in dit kouwe kikkerlandje zit en lekker naar de jumbo kan... haha

@cimu, dankje, ach het is al stukken minder als bij de eerste maar idd erg vervelend.. Komt allemaal wel goed, :D

Wens jullie een fijne dag, ik ga zo nog even liggen en dan mn meisje ophalen op het kdv.. Vanmorgen wou ze voor het eerst niet uit bed :confused: Normaal wil ze er niet in! Mijn vriend ging haar halen en ik hoorde haar roepen, OH NEE papa, lisa lapen, lisa is niet wakker! Vond het zoo zielig maar ik kan t op t moment gewoon niet de hele dag zelf vooral de ochtenden zijn een ramp. Gelukkig draaide ze meteen bij toen hij zei dat ze naar de "kindjes" ging.. Okee dan zei ze en toen was t goed.. Gelukkig! :)

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik verlies helder rood bloed, wel maar een beetje

heb de vk gebeld en mag om 14 uur daarnaar toe!
    ik ben erg bang
    kyana is bij mam
    en john komt naar huis!

pff voel me gewoon misselijk ervan

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Oh nee anniek.......kan me voorstellen dat je je vreselijk ongerust aan het maken bent. Probeer rustig te blijven....wie weet valt het allemaal mee!

Sterkte en laat he tons weten.

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Mijn laptop is kapot gegaan en kon nu pas die van manlief krijgen....

EN WAT ZIE IK!

DJEZELF, wat fantastisch! Eindelijk na 11 rondes was het toch? Echt van harte gefeliciteerd en een dikke knuffel!

@viefje, welkom en wat naar dat je je zo slecht voelt. Hopelijk word het binnenkort beter.

@de rest, ik moet nog ff lezen maar zag het bericht van djezelf :) en van anniek :( dus dat moest even als eerste.

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @kaatjesmam, ja dat is dan even anders winkelen...... ;)
    Hoewel ik er zelf niet perse op zit te wachten vind ik het toch wel wat hebben dat er hele dieren hangen etc.
    Waarom? Nou omdat ik het idd wel eens hypocriet vind dat mensen wel vlees willen eten, maar er niet aan willen denken dat het vlees is :rolleyes:

Ik zei ooit eens tegen iemand dat ik geen leverworst eet omdat het idee van gemalen lever me niet zo aan staat. Begon ie hard te lachen :confused: 'Leverworst was toch niet echt van lever :) ?
    PARDON? Waarom zou het zo heten denk je? :) :)

En ik zit ook niet echt te wachten op een koeienmaag maar het idee van, wat je doodmaakt eet je dan ook echt helemaal op spreekt me dan ook wel weer aan :rolleyes:

Ben ook een tijd vegetarier geweest en heb ook veel biologisch vlees gekocht maar sinds ik niet meer werk is het me vaak wel te duur :oops: (probeer ik dan weer een beetje goed te maken door maandlijks stichting wakker dier te steunen).

Hier verder vandaag alles prima........merk dat ik misselijk word als ik een paar uur niks eet, zolang ik dat goed in de gaten houd gaat t goed.

Voel me alweer minder zwanger want heb een gewone broek aan (uit een periode dat ik wat kilootjes zwaarder was) met een wijd shirt en dan zie je er dus niks van :( Dat is uiteraard ook de bedoeling maar ik kan niet wachten tot ik lekker mag gaan showen hoor :)

@zomaar, jij hebt echt een mooi buikje! En hie is het weer daar? Hier schijnt vandaag eindleijk weer eens de zon af en toe!

9. veertje

veertje Fanatiek lid

@anniek, jeetje, heel erg veel sterkte, ik hoop dat alles goed is.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ben ik weer

het zag er niet slecht uit
    en we hebben een kindje gevonden
    en even dachten we ook een knipperend puntje te zien.
    2 vk's hebben meegekeken.
    John was toch nog ongerust {enik ook beetje} en wilde toch nog naar het ziekenhuis en we zouden doorgestuurd worden, vk belde naar het zkh maar ziekenhuis zei dat ze waarschijnlijk niet véél meer zouden zien. blijkbaar begint een hartje te kloppen om 5 wkn en 4 dgn... ik heb gezegt dat ik bijna 6 wkn zou zijn, ongeveer. volgens mijn berekeningen zou ik nu zo ongeveer 5 wkn en 4 dgn zijn! het is dus nog ff afwachten en gaan dus niet naar het zkh. ik moet voor komende week wel een afspraak maken in het ziekenhuis om te zien of het hartje nu echt klopt maar volgens beide vk's zag het er niet slecht uit!
    dus ben redelijk opgelucht

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.087
    3.870
    113
    @Anniek, dat is schrikken, gelukkig ben je nu wat meer gerust gesteld. Hopelijk volgende week een duidelijkere echo in het ziekenhuis.

12. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Anniek: ik schrik me rot van jouw verhaal... Fijn dat je meteen een echo kon krijgen! Hopen dat je volgende week weer meer duidelijkheid krijgt! Sterkte!

13. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @anniek: wauw dat is zeker wel erg schrikken!
    Maar wat ontzettend fijn dat je meteen terecht kon.
    Je zal wel bloedzenuwachtig geweest zijn!

@kaatjesmam: oh lijkt me heerlijk zo'n grote supermarkt.
    Heb er nu al zin in om daar rond te kunnen struinen.
    Ik heb overigens niet zo'n moeite met dat vlees.. :oops:
    Moet eerlijk bekennen, als ik die dikbillen hier verderop in de wei zie staan...
    Kan dan echt trek krijgen in een lekkere lap vlees.

@lilly: verder heb je niet last gehad van misselijk zijn?
    ik heb nu ook (nog) nergens last van..
    had ik bij Jonathan ook niet..

@all: bedankt voor het warme welkom!
    Had ook niet meer verwacht hier deze maand nog te zijn en moet ook vreselijk aan het idee wennen.

zeg wanneer moet je ook alweer de vk bellen?/
    (weet het niet meer..)

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Djezelf: Ooooh nee das zielig, die arme beestjes...... denk er maar eens aan HOE ze ineens aan hun einde komen... Nee, ik ben een persoon die al bijna kan huilen als ik een vrachtwagen afgeladen met nog levende varkentjes zie... die snoetjes zo door dat kiertje :cry: :cry: :cry: Heb het financieel niet breed, dus nu spaar ik airmiles voor apen maar vroeger steunde ik ook altijd goede doelen voor dieren! Het is dat ik weet dat je lijf ook iets van vlees nodig heeft maar het is niet mijn hobby om het te eten.

@Anniek: Tsjeeeee snap dat je ff helemaal in paniek was! Das schrikken zeg, wel fijn dat je zo snel van de vk langs mocht komen. Hoop dat het beebje lekker blijft zitten waar het zit!

@Lilly: Hier was het ook best goed weer 8) Nou nog een graadje of 23 en ik ben blij ;) KOMOP LAAT DIE LAPTOP MAKEN, BEGIN JE ONDERHAND TE MISSEN ;)

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Voor de nieuwe (of net zwangere ;)) Als je op de lijst wil laat het me ff weten, als je de juiste gegevens even geeft voeg ik je toe :)

16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @zomaar; begrjip me niet verkeerd, ik ben geen dierenbeul hoor.
    Koop eigenlijk altijd als de keuze er is het meest verantwoorde vlees.
    Ook wat eieren betreft.
    Als ik zie hoe dieren behandeld worden kan ik er ook vrij beroerd van worden.

Maar ben eerlijk als ik zeg dat ik toch wel graag een stukkie vlees eet.

nu wat anders..
    ik wil ook graag op de lijst! :)
    ben uitgerekend op 27-09-09

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Hoi ben ik ff snel, moest toch weten hoe het nu met anniek was........

En gelukkig een beetje opluchting!
    Volgende week een mooie echo ;) Verlies je nog bloed?

@djezelf, ik ben heel erg misselijk geweest, vanaf VOOR nod al, was een van de redenen waardoor ik ging denken dat het wel eens raak kon zijn. Ton ongeveer een week geleden, toen werd het een stuk minder.

Oh, en ikke vind af en toe een stukkie vlees ook lekker hoor ;)

probeer straks nog ff te komen, maar helaas moet laptop opgestuurd worden dus zal ik ervoorlopig een stuk minder zijn.........

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nee verlies helemaal niks meer
    niks noppes nada!
    gelukkig, begin langzaam aan weer een goed gevoel terug te krijgen!
    en het is misschien raar maar ik ben nog gelukkiger als eerst, besef nu nóg beter dat het een o zo groot wonder is!

19. veertje

veertje Fanatiek lid

Goed om te horen dat het goed gaat anniek.

Ben vanmiddag even de stad ingeweest om alvast een zwangerschapsbroek te kopen nou das was nog een opgave want heb niet de kleinste maat, gelukkig bij de h&m geslaagd, gelijk een shirtje bij gekocht voor 5 euro (ja kon ik natuurlijk niet laten hangen)
    Gelijk even bij de prenatal wezen neuzen want had zwembandjes nodig voor Stijn en die hadden ze daar gelukkig ( de enige winkel zo een beetje) en gelijk natuurlijk wat voor de nieuwe krummel meegenomen, een rompertje met erop papa's kanjer :D

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Leuk veertje!

pffffffff.....ik kand at nog niet hoor dingen kopen.........had ik bij ruben ook. Pas na de 1e echo durfde ik een rompertje te kopen, en pas na de 20 weken echo ben ik echt gaan shoppen.

Ik durf er op de een of andere manier nog niet helemaal aan toe te geven, maar wel steeds meer hoor. Wacht maar, als ik eenmaal die echo gehad heb, ga ik helemaal los :) :)

Nou ik ga ff douchen en dan op de bank, ben helemaal stuk....ik probeer later nog ff te spieken als drumpapa het toe laat ;)

Deel Deze Pagina