498 @Kaatjesmam Jij ook wakker @Jo Vorige keer hielp het strippen pas de derde keer. @djezelf Vast een mooi kamertje geworden Finding nemo Het 5000ste berichtje op p500 knap gedaan, hihi. @Lilly Ik ga deze keer voor zonder kleerscheuren, maar ja je moet wel realistisch blijven. @Funny Driftbuien :x Je eerste werkdag, pff, als ik dat lees ben ik zo blij dat ik niet hoef. Wat een lekker ventje jouw Finn! @Nikki Als je de kleine ziet is het goed toch, wat maakt het uit in welke positie Lekker koppie. @Kaatjesmam Jammer dat het niet doorgezet heeft. Jammer dat je 3 dagen niet online kunt als je bevallen bent, maar dan weten we in ieder geval dat je beebje er is We zullen je echt wel missen hoor. @Xenas Gelukkig weer beter. @Zomaar Het is nog rustig, voel de beeb nog lekker druk bewegen, maar niets wijst op een naderende bevalling... Gisteren alle kleertjes gewassen, met het warme weer drogen ze lekker snel en 's avonds alles gestreken. Nu de box nog neerzetten en... Afsluiten van de kraamweek is ook emotioneel. Had ik vorige keer ook, je maakt het tenslotte niet vaak mee. Fijn dat je een leuke, goede kraamhulp hebt gehad. Veel plezier morgen. Verklap eens wat er dan ook weer zo speciaal is! 07/08/09 komt zeker dichterbij. Vandaag naar Plaswijckpark (met altijd klagende jarige schoonmoeder en zwager en natuurlijk mijn hubbie en kleine kanjer) en dan morgen...
Nikki; mooie foto's hoor! Djezelf; ja ik weet dat het weinig zegt, zo'n slijmprop verliezen, maar ik klamp me aan ieder dingetje vast.... 's nachts heb ik steeds voorweeen, maar het zet niet door. Ben het zo zat (oh had ik dat al gezegd...) Het regent hier nu ook de hele tijd en ik mis m'n mannetje. oooohhhhhh...ik ben zo zielig
@Kaatjesmam Hoe kun je je beebje nu al zat zijn? Voor je het weet kun je hem/haar knuffelen. Knuf van mij 38+1.
@nikki, wat een lekker mollig koppie al... @velobabe, voor jou begint het nu echt spannend te worden he En wat doe jij zo vroeg op het forum??????????? Van het weekend word het wat koeler dus wie weet een mooie tijd om te bevalen @kaatjesmam, ik snap het hoor dat je het zat bent maar probeer te bedenken dat het echt hooguit nog maar een paar weekjes duurt en achteraf denk je'; het is voorbijgevlogen!! Hang in there!!! @djezelf, heerlijk naar het buitenzwembad....zou ik ook wel willen maar ik ben bang dat ik dan echt de hele tijd achter Ruben aan moet rennen en dat gaat nu even niet. BAH, ik heb echt een slechte week Ik slaap slecht en mijn bekken doet zoooo zeer...op sommige momenten kan ik er zo naar verlangen dat die buik weg is GEwoon normaal zitten, lopen, eten......maar ja, nog max 6 weken want ben vandaag 36 weken!!! Nog 1 weekje en ik mag thuis bevallen, joeheeeeeee!!!
Hallo, ik ben vrij nieuw hier op het forum. Ik ben ongeveer 5.5 weken zwanger van ons tweede kindje. Onze dochter zal 1 jaar en 10 maanden als de baby geboren wordt. Best spannend allemaal en soms denk ik weleens. Hoe ga ik dit allemaal doen? Want het meeste werk komt toch echt op mij aan. Zo wil onze dochter niet door papa naar bed gebracht worden, dan begint ze alleen maar harder te huilen. Wel lastig want zo moet ik overal bij zijn. Hoeveel schelen jullie kindjes en is het vol te houden als ze weinig leeftijdverschil hebben?
Heh dames! Nog niet bevallen? Hoop voor jullie dat het gauw gaat gebeuren, want hoogzwanger met dit weer is echt prut!! Lilly, haha, jij mag over een week ook al bevallen!! Schiet op, zeg!!
Ja Velobabe, ik ben gemiddeld altijd zo'n 6 uur eerder wakker dan jullie! Maar wat deed jij zo vroeg? Kreeg je de kriebels? We gaan morgen gewoon voor de duo bevalling hoor. Al is het bij mij nu rustig in mijn buik. Maar Lilly zit ons op de hielen... Lilly; ja inderdaad zondag (als ik volgens de dokter 39 weken ben) nog maximaal 2 weken. Ze laten je hier niet langer dan 41 lopen. Mij lukt dat buitenzwembad alleen met Karlijn ook niet. Ik kan er alleen via het trappetje uit en dan is zij allang weer gevlogen en ligt ze weer in een ander deel van het zwembad. Nu gaat dat best goed trouwens met de bandjes om. Ze kan zelfs al een beetje vooruitkomen. Maar toch geen lekker idee. Minny; welkom hier. We hebben een mooi lijstje met alle data, dus je kunt even terugbladeren of wachten tot hij weer voorbij komt. Schoonmoeder en dochter zijn even de deur uit. Wel even lekker, al gaat het prima hoor. Karlijn heeft wat uitslag rond haar mond en wit uitgeslagen lipjes. Heeft iemand een idee wat dat kan zijn?
@Zomaar, ik vond het ook zo vreselijk dat die kraamweek voorbij was, vooral omdat het hoogstwaarschijnlijk toch wel echt bij 2 blijft. Fijn dat je zo'n goede kraamhulp had. @Nikki, wat een leuke foto's, je kunt het al goed zien! @Djezelf, och, hier ook nog iemand die geen leven heeft hoor ! Het is vooral erg geworden sinds ik Koos Werkloos ben met forummen. @Kaatjesmam, heeft ze ook plekjes/blaasjes op haar handen of vingers? Robin heeft vorig jaar mond- en handziekte gehad, haar mond zat vol plekjes en blaasjes en haar handen ook. @Lilly, ja, die laatste tijd is weinig aan als je zo gammel bent. Vandaag nog eens een hete dag. @Minny, welkom hier! Bij ons zit er bijna een jaar tussen. Zou 23 maanden zijn, maar de kleine besloot wat langer te blijven zitten. Net boodschappen gedaan met de kinders. De hond is naar mijn ouders, want mijn man is door een insect gestoken in zijn been en daar is een bacterie bijgekomen, dus die loopt zo mank als het maar kan. Hij heeft een antibioticakuur gekregen, maar moet zo min mogelijk lopen van de dokter. Luc is alweer 3 weken, wat gaat dat snel!
Zo net terug van het zwembad. Was echt super leuk! Het is een buitenzwembad bij een dorp, dus lekker rustig en ook erg kindvriendelijk. @Lilly: Bij dit bad kan jonathan lekker zelf spelen en ik kan lekker zitten toe kijken. Het is loopt van 5 cm tot max. 40 cm diep. Perfect dus! @Minny: Welkom! Bij ons zit er straks 2 jaar en 8 maanden tussen. Tja en hoe dat zal gaan?? Zal ik eerst even moeten bevallen @Kaatjesmam; snap dat je je aan elk gevoeltje vastklamt hoor. In dat geval; volgens mij beval je ook nog dit weekend!!! Zal in ieder geval voor je duimen. @Jo: getver gestoken door een insect en aak nog bacteries, blech klinkt griezelig! En draagt hij de pijn als een man???? (of als een vrouw ) @nikki: Mooie echo's hoor! vind dat je het nog hartstikke goed kunt zien! Pfoeh, heb het nu echt wel super warm hoor! Ga maar ff de ventilator naar beneden halen en er voor hangen.
dag dames ik mag me bij jullie aansluiten heb vandaag posi getest 4 dagen voor me nod dus het is nog wel voorzichtig maar ben weer o zo blij :d nou nog hopen dat brusje blijft hangen
@minnie, welkom!! Ook hier wet ik nog niet hoe het zal gaan, beebje moet nog geboren worden immers. Hier zullen ze 2,5 jaar schelen met elkaar. En je hebt nog ruim 7 maanden de tijd om je dochter aan wat andere dingen te laten wennen zoals het naar bed brengen. Behalve dat heeft mijn zoontje ook van die fases gehad dat hij alleen maar mij wilde. Inmiddels is dat over en vandaag was het alleen nog maar papa voor en papa na. Laatst werd ik zelfs de kamer uitgestuurd bij het voorlezen Wild ehij gewoon even alleen met papa zijn @djezelf, ja zo'n zwembd hebben ze hier ook maar daar zit ook een grotere bij, en een speeltuin en Ruben is het type 'ongeleid' projectiel en 'ik wil ALLES zien en DOEN'. GElukkig hebben we 'zwemles' en kan hij zich al redelijk goed redden met bandjes, ook in het diepe maar ik maak me dan eerder druk om alle druktemakers om hem heen die volgens papa en mama oud genoeg zijn om alleen te gaan maar vervolgens wel de gekste capriolen uithalen @jo, het ene moment heb je het nog helemaal gehad met alles en het andere moment is Luc alweer 3 weken DAt bedoel ik dus, als je er nog middenin zit kan et je niet snel genoeg gaan (vandaag heb ik echt zo'n 'ik wil niet meer zwanger zijn dag') en achteraf denk je pffffffff het is voorbij gevlogen....... Oeh en klinkt eng van je man, houdne ze het wel goed in de gaten? En hij ook? Kan best gevaarlijk zijn zoiets volgens mij. @kaatjesmam, oh tot 41 weken maar?? Kijk, begrijp me niet verkeerd, ik zit er totaal niet op te wachten om net als de 1e keer tot 42 weken te lopen maar ik zou wel heel graag een natuurlijke bevalling willen. Als het kindje het nog goed heeft, en de placenta nog werkt wil ik liever niet ingeleid worden. Als ik dan weer tot 42 weken moet wachten, nou dan meot dat maar..... Wat betreft die uitslag van karlijn....geen idee...... @all, zoals ik al zei......vandaag ff de pee erin. Ging met Ruben naa rhet julianapark maar moest na max 2 uurtjes aftaaien. Kon niet zitten, geen puf etc. Het terug fietsen was drama....BAH was ff kalar met zwanger zijn. Maar ik meot gewoon accepteren dat de laatste loodjes zijn begonnen en dat ik niet alles meer kan. Nu gaat het wel weer....ben een avondje alleen en dit keer heb ik wel chips, hoera!!!
@ Velo, dat vonden wij nou ook. De echografe maakte zich drukker erom dan wij ! Hij of zij lijkt erg op Thijs, leuk dat je dat zo al kunt zien ! @ Kaatjesmam, dank je wel ! Ik kan me voorstellen dat je het gehad hebt. Als het nou begint, kan je man dan wel op tijd bij je zijn ? @ Lilly, zeker weten lekker mollig ! Zo was Thijs ook, en dat terwijl mijn man en ik beiden slank gebouwd zijn. Heerlijk dat je al zo ver bent ... zou wel met je willen ruilen hoor ! @ Minny, welkom hier ! Mijn oudste zal 3 jaar en 1 maand zijn als nummertje twee geboren wordt. Ben ook wel heel benieuwd hoe het zal gaan allemaal, al vindt hij nu echt alles wat met de baby te maken heeft prachtig ! @ Jo, ja het verbaast ons steeds weer dat het kleintje al echt zo gaaf is. Geweldig ! Veel beterschap voor je man ! @ Djezelf, heerlijk hoor zo'n zwembad in de buurt ! De echo was inderdaad weer erg bijzonder ! @ Trotsemamma1, welkom hier ! Het is hier erg gezellig ! Groetjes, Nikki F
@trotsemama1: Welkom hier en gefeliciteerd!!! @Lilly: Ooohhh ik wil ook iets te snaaien. Ik ga zo op strooptocht! Dat "het zat zijn" herken ik wel hoor! De ene dag gaat het prima, de andere dag kan ik wel janken. Slecht geslapen, pijn in mijn bekken en buik etc Nou we slepen elkaar er allemaal wel doorheen. @Veertje: ohw wat sterk van jou; komkommer! Knap hoor!! Ik ga zo ff douchen en dan naar bed. Morgen komt Marieke voor foto's te maken. Hoop dat het weer net zo lukt als de vorige keer Tot morgenavond ladies!
Nikkie, mooie foto's hoor... blijft bijzonder!! Kaatjesmam, klaag maar lekker hoor... ik denk toch dat je voor maandag je baby in je armen mag houden Voor de dames die nog zwanger zijn.. heb met jullie te doen hoor als het zo warm is! Maar denk ook een beetje met heimwee eraan terug (terwijl ik de laatste 3 wk het echt niet meer zag zitten.. Minny, welkom. M'n 2 jongens schelen 3 jaar en 2 mnd. Dus niet zo dicht op elkaar. Dylan is gek op z'n kleine broertje. Ik vind het heerlijk. Vandaag naar het strand geweest.. Finn ligt heerlijk te slapen en Dylan kan zichzelf zo goed vermaken. Heb wel een armbandje omgedaan met tel.nr. Hij zal niet weglopen maar het was zo druk dat ik bang was hem kwijt te raken! Trotsemama, gefeliciteerd en welkom! Zomaar, vandaag lekker buiten geweest met je mannen?? Ik ga een ijsje pakken en daarna Finn eten geven en heerlijk slapen! Trusten allemaal!
Lilly; ja ik wil het liefst ook natuurlijk bevallen hoor. Iedereen vindt het gek dat ik me sowieso niet laat inleiden zodat m'n man er zeker bij kan zijn en we hier niet de boel hoeven af te wachten in HK. Dat doen andere expat-vrouwen uit China wel. Maar overal hebben ze weer een andere grens wat ze verantwoord vinden. Volgens mij is het in Nederland ook weer overal anders. Nikki; ja het wordt inderdaad spannend of mijn man op tijd kan zijn. Tenzij hij in het weekend wordt geboren uiteraard. Vannacht superlang wakker gelegen. Beetje voorweeen, maar vooral lekker malen in mijn hoofd. Heeeel nuttig....