Wat leuk, zou Velobabe bevallen zijn? Ik denk het wel. @Kaatjesmam, zou ik ook hebben hoor, ik zou niet meer gaan zwemmen. Ik hoop dat de baby snel komt (voor de rest ook natuurlijk). @Zomaar, ja joh, alsof je een trektocht van een maand gaat maken...haha, wij waren vanmorgen al een uur verder voor we een keer naar de supermarkt gingen. Luc plaste door zijn luier heen en had zure melk gespuugd, dus die stonk en hebben we toch maar weer even gedouched (vindt hij heel leuk), voeden, spulletje tegen spruw geven, Robin aankleden, boterham smeren, ondertussen opruimen, jezelf aankleden etc. Poeh... De taart heb ik nog met rust kunnen laten, met veel pijn en moeite. Straks gooi ik er nog een laag aarbeien en frambozen op en ik heb bij de Hema nog een jongens geboortetaart besteld, dus dan ben ik klaar voor de kraamborrel.
Velo: ik hoop ook dat je je kleintje nu in je armen hebt Hopelijk kom je snel langs met goed nieuws. Kaatjesmam: kan me je gevoel goed voorstellen. Zomaar: fijn dat Noah zo lief is voor Levi. Het zal idd wel even druk zijn, ben ook zo beniewd hoe dat straks allemaal gaat. Jo: veel plezier met je kraamborrel. Verder weinig te melden. ja ik ben moe......
@Jo&Djezelf: een koopjes-jagende-schoonmoeder; klinkt heel bekend! Maar gelukkig krijgen wij geld voor de verjaardag met één klein cadeautje. @Patje: de griep... Ik zou er ook van schrikken! Ik hoorde op het journaal dat beebjes t/m 3 maanden voor de mexigriep opgenomen moeten worden in het ziekenhuis... En vrouwen in het laatste trimester van de zwangerschap moeten ervoor behandeld worden. Ik hoop zo dat het aan ons voorbij gaat! (Geldt natuurlijk voor alle vrouwen en beebjes hier!!!) @Lilly: lekker verlof! Geniet ervan!!! @Jo: minder cadeautjes en interesse bij de 2e; komt me bekend voor! Bij de 1ste had ik nog 2 kraammanden gekregen en een heleboel kleertjes... Nu een stuk minder. Maar inderdaad ook minder visite; veel gefaseerder. Heerlijk! Ach, misschien komt het door de vakantie Wat zielig van de cavia... Maar een goed besluit inderdaad! Voor wat betreft de geschifte melk van Luc: Jacinto heeft dat ook. Volgens de kz is dat melk die uit de maag terugkomt en dus al deels verteerd is. @Zomaar: lees nu pas dat papa net op tijd was voor de bevalling! Gelukkig zeg! Ik zou denk ik helemaal in de stress geschoten zijn @Anniek: de kleine nog steeds in een stuit... Ik duim voor je dat hij nog draait!!! Ik kan me voorstellen dat je een stuitbevalling niet ziet zitten en opkijkt tegen een ks... *duim, duim, duim* @Lilly: superleuk kamertje! En wat een geweldig wiegje!!! Er is een kleine man die moet eten... en ik loop nog steeds achter de feiten aan; maar ik ga het inhalen!!!
hallotjesss anniekje is weer terug van een kleine vakantie... later lees ik bij en reageer ik... begreep wel dat velo bezig is? toi toi toi
maar de speculatie wordt steeds groter we hebben nog niks van haar gelezen..... Anniek: heb je het lekker gehad??? Zo de eerste verjaardag is achter de rug. Cas net naar oma gebracht en nu ff eten en dan weer naar een verjaardag. Gelukkig hoef je alleen maar te zitten, maar toch wordt je er moe van
@Lilly Het is zeker een mooie tijd om te bevallen, maar helaas. En jouw max. 6 weken zijn ook zo voorbij hoor Al hoop ik echt voor je dat je beebje eerder komt. Ik denk dat ik net als jij zo lang mogelijk wacht met inleiden, strippen vind ik wel een optie maar dat hielp vorige keer ook pas met 41+6. 43 weken doen ze nergens in de regio Rotterdam, volgens meerdere onderzoeken nemen dan de complicaties enorm toe. @Minny en trotse mama Welkom. @Kaatjesmam Ik kon niet slapen. Overdag als ik in beweging ben gaat het goed, maar als ik op bed lig... Hier willen ze ook met 41 weken evt. wel inleiden en/of strippen, maar of ik dat wil? @Jo Beterschap voor je man! @Veertje Ik dacht wat al aan het puffen oh van de hitte En wat heb jij een lief zusje! @Djezelf Wanneer denk je dat ik ga bevallen @Funny Heb jij nog tips of leuke suggesties voor de kraamweek ofzo? @Marieke Ik had de geboortedatum (onder voorbehoud) gevraagd. @Zomaar Helaas nog geen beebje @Zomaar en Jo Op expeditie, hihi. Plaswijckpark was gezellig 06/08/09. Tegen alle verwachtingen in heeft sm niet de hele tijd lopen klagen over het weer. Keano vond het super! O.a. In de draaimolen, in een kiddy ride (oude renault), in het treintje en beestjes kijken. 07/08/09 helaas niet bevallen en vandaag gaat het ook niet gebeuren. En had geen tijd om te posten omdat ik druk bezig was de nieuwe kasten op zolder in te ruimen en vandaag hebben we laminaat gekocht en dat is hubbie nu aan het leggen. Zal jullie nooit meer zolang in onzekerheid laten. Het gevoel dat de beeb helemaal af is heb ik ook dus kom maar op beebje. Grrr. ik voel helemaal niks...
@Velo, poeh, nee inderdaad, laat ons niet meer zo lang in het ongewisse ! Fijn dat jullie dagje uit met schoonmama leuk was. @Veertje, dat is lief van je zus! @Anniek, vond het al stil om jou, fijne vakantie gehad? Kraamborrel weer overleefd. Ik kon het niet opbrengen gezellig te doen tegen mijn schoonvader, die nu voor het eerst eens langs kwam, dus ik heb vooral tegen anderen gepraat. Echt bar veel interesse had hij toch ook niet, heeft even boven het wagentje gehangen en gekeken, maar dat was het wel. Schoonmoeders is jankend vertrokken toen we die mand met prullaria weer terug gaven (zoals we hadden afgesproken, maar zij deed alsof het als donderslag bij heldere hemel kwam ). Iemand heeft ons traphekje compleet aan gort getrokken, het hele handvat eraf, het mechanisme lag eruit en heeft dat zo lekker laten staan zonder dat even te melden :x. Gelukkig hebben we het ook wel gezellig gehad hoor, al is het toch erg vermoeiend. Luc hebben we alleen bij ons gehouden, had geen zin om hem van arm tot arm te laten gaan. Ik ga weer opruimen.
@Jo Thanks en nogmaals sorry Wie heb je dan uitgenodigd die het hekje zo gesloopt heeft Laat de kleine ook niet van arm naar arm gaan hoor, die blijft lekker bij mij of bij papa
@Lilly & Djezelf: wat een ontzettend mooie buikfoto's!!! Ik heb stiekum op de site gecheckt en ze zijn echt alle 6 geweldig! @Velo: ik heb deze keer dus ook een knip gehad omdat de VK bang was dat ik zou inscheuren. Ik was er allang blij mee; de kleine was er toen binnen enkele seconden En van die hechtingen voel ik weinig (had ook al een knip bij de 1ste); af en toe in de winter trekt het een beetje, maar verder voel ik ze niet. @Funny: wat een schatje; die Finn! Alweer 3 maanden... wat gaat dat snel, he! @Nikki: wat fijn dat je een mooie/goede echo hebt gehad! Geniet maar van de plaatjes! @Minny: welkom hier! Leuk hoor... 6 weken zwanger. Spannend! Bij mij zit er 3 jaar tussen... (op een paar dagen na!). @Trotsemama1: gefeliciteerd met je pos test! En welkom hier! @Jo: fijn dat je een leuke dag gehad hebt (ondanks alles ). Ik kan me goed voorstellen dat je de kleine voor jezelf gehouden hebt! En altijd weer fijn als die drukte achter de rug is, toch? Hier gaat ook alles nog steeds goed! De kleine groeit goed. Afgelopen donderdag op het cb geweest; hij weegt alweer 3740, terwijl zijn geboortegewicht 3295 was. BV gaat dus goed Onregelmatige voedingstijden komen dus niet voort uit een tekort zeg maar... Naveltje moest aangestipt worden ivm wild vlees; dus do a.s. weer effe langs het cb. Thiago is heel blij met zijn kleine broertje; komt elke keer kusjes geven en knuffelen; echt geweldig! En als ik aan het voeden ben, wacht hij heel geduldig! Wat ben ik toch trots op mijn groot mannetje!!! Ik ben helemaal bijgelezen inmiddels, maar ben geen bevallingen meer tegen gekomen; klopt toch? Zomaar/Levi was de laatste, toch? Nou, dames, kom op! Het wordt tijd! Morgen is het 10-08-09!!! Die datum was toch gereserveerd??? Heb niet op alles gereageerd; vergeef me Maar wel mijn best gedaan! Verder heb ik nog maar wat Hyves uitnodigingen verstuurd; hoop dat jullie vriendinnetjes willen worden Nu ga ik naar bed! Welterusten en tot morgen.
@cimu, heb je mij ook uitgenodigt??? (jessica) Oh wat heerlijk dat Thiago zo leuk reageert, ik ben zo benieuwd hoe Ruben het allemaal gaat oppakken.....En wat fijn dat de BV zo goed gaat, ik wil dat ook zooooo graag.... @velobabe, oh jammer joh! Ik was er echt bijna van overtuigd Maar ja, sommige mensen hebben ook gewoon een leven Ik weet eigenlijk niet of ze hier een strakke grens hebben.....strippen had bij mij geen zin, ik zat echt tot het einde potdicht, kindje was niet eens ingedaald. Vandaar ook de lange bevalling denk ik, er was gewoon nog echt niks gebeurt. @jo, pfff....fijn dat jullie het toch nog gezellig hebben gehad maar het klinkt niet helemaal ideaal met een ongeinteresseerde schoonvader, een huilende schoonmoeder en een gesloopt hekje En als he tniet goed voelt om je kindje rond te laten gaan dan moet je dat ook vooral niet doen!! @marieke, fijne verjaardag! @djezelf, jij zit zeker te photoshoppen @all, de nesteldrang is toegeslagen hoor. Ik heb gepoets, gesopt, bekleding van de MC gewassen, badje en Tummy tub gesopt, kastjes geruimd, kraampakket uitgezocht........en en en en.... ......en toen begonnen de pijnlijke harde buiken.....ging een uur door...en ze bleven maar komen......en neit dat ik door de grond ging van de pijn hoor maar wel dat ik dacht; dit moet niet zo door gaan!! Lig nu lekker op de bank en het is over, gewoon te veel gedaan dus. Nou ik ga lekker rusten, het schijnt dat ik straks een massage krijg
zo ben ik ook fftjes... heb een beetje bijgelezen.. Jo fijn dat het ondanks alles toch wel geslaagd was, alleen erg jammer van die beteuterde schoonma, bah o en het traphekje brrr velo hihi toch niet bevallen kaatjesmam a nog steeds in stuit denk ik eerlijk gezegd. ga dadelijk in bed nog eens op onderzoek uit Verder wel een fijne vakantie gehad maar eerlijk is ieerlijk zwaar was het wel! pff en blijkbaar ben ik nogal bijzonder om naar te kijken als zwangere dame pff maar we hebben genoten... nu lekker thuis en heb echt nesteldrang... heb vele plannen we wilde de box net opzetten.... Mischien wat vroeg maar hond en kind moeten toch wennen denk ik en tja als meneer nog in stuit ligt en ik moet volgende week voor een draaipoging en het mocht de bevalling in gang zetten wil ik wel alles klaar hebben {noem me maar gek, maar het geeft me rust} verder niet heel veel te melden eigenlijk
Lilly, massage!!!! Kan ik ook wel gebruiken Cimu, mij ook gevonden op Hyves? (vanessa) Kaatjesmam, zou als ik jou was ook niet meer gaan zwemmen..jammer het is zo heerlijk. Hoop voor je dat het snel 'echt' begint (voor de rest van de dames natuurlijk ook) Jo, Finn spuugt behoorlijk. Behalve dat het lastig is heeft hij er geen last van en groeit als kool. Het voordeel is dat ik hem daarom niet snel aan een ander geef en lekker bij me hou.. Gelukkig heb je die K*T dag ook weer achter de rug... Velo, tips? Vooral genieten!!!!! Het is en blijft een wonder en vooral de eerste weken gaan zo snel. Ik heb een beetje pijn in m'n keel.. ga hopelijk niet ziek worden. vind het een beetje eng met die mexicaanse griep en m'n mannetjes!
@Lilly: ik had jou nog niet uitgenodigd; maar nu wel! @Funny: jou had ik wel al uitgenodigd; als je niets gehad hebt, heb ik de verkeerde Vanessa uitgenodigd Jullie kunnen mij ook op hyves vinden onder cimu27 (Cindy)...
Cindy, ik heb je toegevoegd hoor @anniek, ach wat heet gek...als jij die box wilt neerzetten dan doe je dat toch @funny, heel vervelend van die smoesjes om je kindje lekker bij je te houden Ik ben het meer en meer zat ook al moet ik nog 3,5 week.....Maar aan de andere kant hoort dat er ook bij natuurlijk. Op een gegeven moment moet je ook gewoon naar de bevalling gaan uitkijken anders zou er niks van komen denk ik dan Wij gaan waarschijnlijk zo even naar Enkhuizen, bootjes kijken en de winkels zijn open (niet dat ik geld heb maar goed). Nog 1 week vakantie en dan mag Ruben alweer naar de PSZ, heb ik 2 ochtenden voor mezelf
@Velo; he jammer, maar wel gezellig dat je nog niet bevallen bent. Kunnen we toch nog even samen klagen. @Jo; zo jij zult wel even moeten bijkomen van je kraamborrel. Succes. @cimu; zo jij had een hele klus met bijlezen. knap hoor. Zal je binnenkort ook even opzoeken op hyves. @lilly; klinkt niet zo goed die harde buiken. Rustig aan hoor. Velo en ik willen eerst bevallen....En heb je nog een massage gehad?? @Funny; vervelend dat spugen en ik hoop voor je dat je niet ziek wordt. @Anniek; blijft spannend dus met de stuitligging. Ben benieuwd hoe dat verder gaat. Mijn man zit nu weer in de taxi terug naar China. Helaas niet gelukt om te bevallen dit weekend dus. Ik was vrijdag en zaterdag een beetje huilerig. Ik vind het toch wel erg spannend allemaal. We zitten ook midden in het typhoon-seizoen. Stel je voor dat de weeen beginnen en er rijden geen taxi's. Allemaal als, als, als....compleet nutteloos om je er druk over te maken. Vandaag gaat het wel weer. Ik ben wat minder bezig met elk krampje en probeer me er op in te stellen dat het nog 2 weken gaat duren. We hebben verder ook wel een lekker weekend gehad; naar het zwembad (ik zwetend langs de kant) en uit eten. Echt vakantie. De kramp in mijn been is ook een stuk minder dus ben weer iets mobieler. Morgen naar de dokter. Ben erg benieuwd hoe het er voor staat.
Het is ook hollen of stilstaan hier he @Velobabe: Ahhhhh was je gewoon niet aan het bevallen. pffff nou niet meer doen, ons zo lang laten wachten. @Anniek: wij hebben hem sinds gisteren ook weer staan, de box. Idd ook met het idee dat de hond en Jonathan eraan moeten wennen. Heb net een boxkleed bestel, pfff het is een tweelingbox, nou ga daar maar eens een mooi kleed voor vinden. @Kaatjesmam: hoe is het nu eigenlijk met Karlijn? Ze had toch van die witte lipjes? Ben je er al achter wat het was? @Jo: :x Ohwww kan daar zo kwaad om worden, dat mensen iets slopen en dan niet even zeggen! Gelukkig is je kraamborrel nu weer voorbij en mag je lekker weer zelf van je kleintje genieten. @Marieke: Is de mooiste dag he 10-01 Ben al bezig met je foto's hoor, maar we zijn hier allemaal erg hangerig en lamlendig, dus het zal nog ff duren. @Lilly: ga zo ff kijken bij de meetingafspraken. @Cimu: heb je toegevoegd. We hebben een start gemaakt met de babykamer, maar zoals al eerder genoemd, we zijn allemaal niet zo lekker. Net maar besloten om ff naar Bergen naar het zeeaquarium te gaan. ff er uit en wat anders aan ons hoofd. Voor wie ik vergeten ben: ik kom vanavond weer ff verder reageren hoor!
er liep net een donkere man met witte baard en tulband. zegt Karlijn: daag Sinterklaas!!! ik moest zo lachen @Djezelf; witte lipjes zijn weg, maar ze heeft nog wel uitslag rond haar mond, maar dat wordt wel iets minder. maak me niet echt zorgen. 10-01 is best een leuke datum, maar niet zo mooi als 10-2 en 10-8(!!!!!!!! please...., o nee ik heb net geschreven dat ik er wat relaxter mee omging..)