Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @djezelf, ik had ook een tweelingbox hiervoor (nu een tripus, probeer dáár maar eens een kleed voor te vinden:D) met een heel mooi kleed van Bopita, die heb ik gekocht bij de Babyplus in Hoorn;)
    (kun je mooi combineren met de stadsspeeltuin:p
    En leuk Bergen, zijn wij ook regelmatig te vinden. Hoe staat het met de fotoos???

@kaatjesmam, meid het hoort allemaal bij die laatste fase moet je maar denken. En je kindje komt er echt snel aan hoor!
    Harde buiken waren toen ik eenmaal ging liggen over hoor, net in de auto had ik er wel weer een. Ik zie het maar als voorwerk zodat het als ik dan eindleijk mag niet zo lang duurt;)

Ga nu ff surfen.....zag in Enkhuizen bij de Intertoys een geweldige knikkerbaan staan van hout maar erg aan de prijs. Heb m inmiddels al voor de helft gevonden op internet dus denk dat het een foutje was in de winkel (mag je toch wel hopen pfff). MAar eens kijken of iemand hem op MP aanbied;)

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo dames !

Even een snel berichtje uit Tirol ! :) Net een hele reactie getypt en ... weg was het ... niet zo'n geweldig netwerk denk ik !

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn foto's ! Marieke, ik denk ook dat het een jongetje zal worden ... mijn man is daar nog niet van overtuigd ! :)

@ Patje, ik las iets over de griep, ik hoop dat we allemaal de dans ontspringen ... hier in Oostenrijk komt het gelukkig nog nauwelijks voor.

@ All, ik probeer te lezen ... het is internet tegen betaling hier, eigenlijk belachelijk, maar goed ! Ik probeer ook te reageren, maar dan even snel. Als we weer thuis zijn zijn we er weer voor 100 % !

Groetjes,
    Nikki F

3. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Cimu
    Ik maakte me toch zorgen dat in/uitscheuren ''beter'' was dan knippen maar zo te lezen niet dus. Het is bij mij om te voorkomen dat ik naar het zh zou moeten. Fijn dat je er niet veel last van hebt.
    Ziet het er niet raar uit? Van vorige keer zie je bij mij niks.

@Lilly
    Ik hoop voor je dat de kleine nu wel zelf aanstalten zal maken! Ik liep al 3 weken rond met 3 cm ontsluiting dus dat scheelt.
    Als je gelijk hebt over die harde buiken dan wordt deze bevalling een eitje. Heb al zoveel en vaak harde buiken gehad, hihi.

@Anniek
    Lekker neerzetten die box.
    Wij hebben hem afgelopen vrijdag neergezet.

@Funny
    Dat bedoel ik de tijd gaat zo snel, dacht misschien weet jij hoe je de tijd even stil kan zetten ;)

@Kaatjesmam
    Klagen? Nee hoor, ik begrijp je.
    Laat je weten hoe het morgen bij de dokter gegaan is?

Vandaag verder gegaan op zolder.
    Na de kastenwand is nu ook het laminaat gelegd!
    Nu nog de laatste spullen sorteren, weggooien of bewaren, maar waar? De kast is vol... En dan nog 1 muurtje behangen.

Had vanmorgen nog wat. Stond het plankje in de badkamer schoon te maken en het barstte spontaan uiteen in duizend stukjes. Ik schrok me te ***. Keano stond gelukkig net wat verderop, maar de scherven lagen in de badkamer, op de overloop, in het washok (de deur daarvan was zelfs dicht) en in de slaapkamer van de kleine. Had daarvoor al gezwabberd en nu kon hubbie ook nog eens het glas opstofzuigen en dweilen. Nou ja het is nu dus schoner dan schoon en hij zei scherven brengen geluk en scherven hadden we genoeg ;) Nu maar een plastic/kunsstof plankje halen.

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Wie had er ook alweer van die kleine bakjes/kastjes aan de muur in de babykamer?
    Lilly; dat was jij toch?
    Vandaag weer ff wat aan de babykamer gedaan en ik wil toch nu wel nog wat van die bakjes ophangen, maar weet niet waar ze vandaan komen.

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Even geen tijd om op iedereen te reageren maar we hebben jullie hulp nodig :D

We hebben nog steeds geen babynamen, erg he?

Wat past er goed bij Stijn? jongens en meisjesnaam moeten we nog, we vinden het zo moeilijk.
    Hebben jullie ideeen? moet lekker kort zijn..

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Ondertussen spitten wij nog wat lijsten door met een lekker snackie erbij.. (alweer komkommer, ja je moet wat over hebben om niet teveel aan te komen in de zwangerschap)

7. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hey dames,
    ik wil wel weer eens babynieuws hier zien!!;)

Ik zie dat alles goed gaat hier met iedereen geloof ik, dus dat is mooi, meeruh ik vind dat er wel eens iemand mag gaan bevallen hoor!:D

Hier op zich alles goed, alleen heb ik een beginnende borstontsteking, morgen misschien de ha maar even bellen als het niet iets beter is.

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @djezelf, ik heb ze bij de xenos vandaan. Het zijn officieel cd kastjes. Ze kosten 10 euro maar dan moet je ze nog wel zelf schilderen. (tipje, zet ze wel eerst in de grondverf, had ik bij die van Ruben wel gedaan en die zijn toch wle mooier geworden dan die van de beeb vind ik).

@veertje, mmmmmm de jongensnaam die wij hebben is lekker kort, en past ook wel bij Stijn;) Maar die ga ik natuurlijk niet verklappen:p Wat vind je van Cas(per), Bas, Mees..... Meisje: Myrthe, Julia, Amber.....Succes, enne knap hoor...ik vreet de laatste dagen alles wat los en vast zit pff:)

@nikki, jij bent echt verslaafd:D

@velobabe, nou ik hoop het voor je! Ach, ik probeer het maar gewoon positief te bekijken want het is af en toe echt vervelend pijnlijk:(

All, ik heb ff de pee erin. Gisteren die harde buiken en nu zo'n pijn in mijn linkerbil/been/kuit dat ik er nauwelijks op kan staan:(
    Moest er ff om janken. Normaal ben ik wel een 'sterke'dame en gewend om alles alleen te doen maar vandaag wilde ik gewoon dat ik even mijn mama kon bellen zo van kom een daggie voor me zorgen:)
    Maar ja, dat kan nou eenmaal niet en van zielig doen veranderd het niet dus we gaan gewoon door:p Morgen is het vast weer een stuk beter;)

Truste vast allemaal!

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    kaatjesmam
    benen bijelkaar voor volgend weeken dus! ;) maar wel fijnd at het nog zo leuk was, en dat huilerige kan ik me wel voorstellen en dat als als als daarbij helemaal pff
    en idd nog steeds spannend en begin nu al beetje de zenuwen te krijgen voor donderdag...

djezelf
    ow lekker ruim joh een tweeling box! leuk!

velobabe
    tjonge das ook schrikken van dat glasplaatke joh pff zou maar in je ogen springen oid...

veertje
    ja je bent echt erg hoor
    maar john en ik zullen ff moeite voor je doen;

Jongensnamen;
    Siem
    Jurre
    Raf
    Kay
    Sem
    Koen
    Ruben
    Mike
    Jorit
    Jorick
    Matz
    Lucas
    Youri

meisjesnamen;
    Bente
    Lenthe
    Jinthe
    Zoë
    Britt
    Linn
    Sam
    Amber
    Aimee
    Emma
    Jasmijn
    Yara
    Mirre

wel moeilijk verzinnen hoor want wij houden meer van aparte namen... Maar zit ik een beetje goed te denken?

10. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Lilly en Kaatjesmam, janken jullie maar even lekker hoor!!! Misschien lucht het op! Lilly, een lekker warm bad? Verder geen tips want ik voelde me de laatste wk precies zo!!

Kaatjesmam, Dylan en Karlijn zijn op dezelfde dag jarig (was ik ff vergeten!). Zoek jij me op op Hyves? Weet je naam niet.. hihi

Nikki, je bent echt verslaafd! Fijne vakantie!

Velo, tijd gaat zo snel dat ik nu al af en toe aan een 3 denk terwijl ik (wij) dit echt afgezworen hadden. Voorlopig dus echt genieten van m'n 2 wondertjes!

Cimu, heb je geaccepteerd hoor! Je had wel de goede vanessa!!

Djezelf, heb gisteren foto's gemaakt van Dylan en Finn in dezelfde kleding (zal ze van de week uploaden)... Zo grappig! Wil graag een x met je afspreken als Finn goed kan zitten!

11. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Djezelf: geeft niet hoor. Hier ook al het hele weekend lamlendig, dus ik snap wat je bedoeld. Was het wel leuk in Bergen???

Veertje: ik kan je onze meisjesnamen wel geven: Esmee, Lisa, Emma
    Voor jongens hadden we Mees, Luuk, Thijs, Tim(o) en ik vind natuurlijk nog steeds Cas een hele leuke naam;):D

Lilly: meis, je moet ook echt een beetje rustig aan doen. Ik hoop dat het idd morgen wat beter gaat.

Patje: vervelend die borstontsteking, ik hoop dat het toch een beetje meevalt

Nikki: fijne vakantie

Kaatjesmam: haha 10-08 is ook mooi hoor:D

Sorry voor mijn korte reactie, maar ik ben echt helemaal op. Tank is op. Morgen ben ik weer van de partij

12. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Anniek, zijn jullie er al uit qua naam? Vind Lynn voor een meisje leuk maar zal dat nooit kiezen (als er nog een 3de komt) want Finn en Lynn lijken teveel op elkaar!

Veertje, moeilijk he??? Vind voor een meisje Indy of Fenna leuk en een jongen Arno (finn z'n 2de naam). Roan voor een jongen vind ik ook leuk. Misschien iets te 'apart'?

Ga zo naar boven. Finn is een beetje onrustig.. Menno is naar de kermis en ik ben moe! Ga lekker op tijd slapen, hoop ik!

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier wel uit de naam hoor
    eigenlijk al best lang maar de naam hoor je niet vaak net als de naam Kyana niet... tegenwoordig iets meer kyana's maar toen kyana geboren werd welgeteld 1 beebiesite en verder hoorde je hem ook nooit, wel keano.
    De naam wat we voor onze knul hebben is ook weer redelijk apart mar wel ook wer gewoon... maar lijkt helemaal niet op lynn finn oid vind beide namen erg leuk maar niet passend bij ons. Overigens is lynn een plaatjes hier verderop alleen schrijf je het anders maar spreek je het hetzelfde uit in het dialect
    overigens DEAN vonden wij een leuke naam
    maar Kyana zei meteen; dien sjips
    nouja in ons dialect zeg je dean hetzelfde als "jouw"

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    @Nikki, jij ben ook een verslaafde hè, tijdens je vakantie toch nog even spieken op het forum ;):p! Veel plezier in Oostenrijk!
    @Velo, zeker van dat speciale glas...vervolgens vind je weken lang nog op de meest onverwachte plekken dan scherfjes. Maar goed, jullie krijgen wel veel geluk.
    @Zomaar, ik heb nog iemand in de (schoon)familie die net bevallen is van een Noah en die had al een Levi. Haha, moest gelijk aan jou en Mandy denken, echt toevallig.
    @Patje, ik hoop dat de borstonsteking niet doorzet, kun je flink last van hebben. Al eerder gehad?
    @Veertje, Lars, Wim, Koen.
    Hee, Lilly, jij hebt zowat alle namen genoemd die wij ook in gedachte hadden voor een meisje. Luc zou Mirthe hebben geheten als het een meisje was geweest.
    @Lilly, ja af en toe kun je het zo zat zijn. Ik heb 1 nacht voor die bevalling begon echt alles bij elkaar gejankt (volgens mij konden ze het bij de buren ook wel horen :)). Overal pijn en ik kon niet normaal meer functioneren.
    Moeilijk dat je dan niet even je moeder kunt bellen om je even een dagje te helpen.

Wat betreft boxkleden, ik heb een Bopita Bokki in een onmogelijke maat (80 x 80 binnenmaat, kun je ook zowat niets voor vinden). Op marktplaats zijn er wel wat vrouwen die hele leuke boxkleden op maat maken. Ik moet er ook nog steeds eentje voor Luc laten maken (ben zelf niet zo handig, mijn man kan beter met de naaimachine overweg dan ik).

Arme Luc heeft nog zoveel last van krampjes. Is iemand van jullie wel eens naar een osteopaat geweest met de baby, ik hoor daar altijd wel positieve verhalen over. Wie weet haalt het wel iets uit.

15. veertje

veertje Fanatiek lid

Zo er zijn zeker een paar leuke namen voorbij gekomen, we hebben nu een lijstje moeten alleen nog even de knoop doorhakken :D

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Goedemorgen,
    Lynn vind ik een ook leuke naam. Haha, nou, uit die namenkiezer kwamen bij mij weinig leuke namen.
    @Funny, ik heb je ook een hyves uitnodiging gestuurd.

Heb een leuke mobile voor Luc op MP gekocht, nu hangt er nog eentje met roze beertjes, schattig, maar niet echt voor een jongen. En een nieuwe voetenzak voor in de wandelwagen, want die van Mutsy heeft Robin kapot getrapt. Heb zo'n wallaboozak, net als ik al voor de maxicosi had, die bevalt prima. Op de site van Ouders van nu is hij 30 Euro goedkoper dan in de winkel. Ze verkopen daar regelmatig van die cadeaus die je bij abonnementen krijgt en ze overhebben voor leuke prijsjes ;).

Heerlijk geslapen, Luc kwam maar 1 keer. Alleen had ik zo'n berentiet ondertussen door de stuwing, dat hij zich tig keer verslikte. Had beter even iets af kunnen kolven. Met de spruw gaat het beter.

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Ik heb sinds 5 min onwijse steken laat maar zeggen aan mijn onderkant. Het is net of er met een mes in gestoken wordt. Ik ken dit helemaal niet, komt het iemand bekend voor???
    Het is echt zeer pijnlijk:(

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @marieke, indalen??
    Sorry meis ik weethe tniet, maar als he tniet over gaat even bellen met vk of HA.

Nog niemand aan t bevallen vandaag??

Nou zl en ik gaan lekker ff zwemmen!

19. veertje

veertje Fanatiek lid

@marieke, ik heb af en toe wel eens een paar stekenç ik spring dan echt even op van de pijn maar het is meestal snel weer over.. heb iig geen idee wat het is.. Had het bij Stijn niet volgens mij..

@jo, bij ons kwamen er namen uit die we net daarvoor allemaal op een lijstje gezet hadden :D

@lilly, veel zwem plezier.

Hier gaat alles lekker eigenlijk..
    Mag morgen voor de laatste keer naar de verloskundige en manlief gaat voor de eerste keer mee :D
    Ik ga nog ff de namenlijsten doorspitten voor een 2de naam voor ons beebje..

Deel Deze Pagina