heb net maar even op google gekeken, en het zijn waarschijnlijk idd indalingsweeen. Voor wat ik weet ligt de kleine nog in stuit, dus ik dacht eigenlijk dat het dan nog niet kon. Ach ik moet me maar niet te druk maken. Veer: ben benieuwd wat het is geworden Zo Cas ligt lekker te slapen, ik denk dat ik even een uurtje met hem mee ga pakken.
:x:x:x:x:x:x Aaarrggh had een heel verhaal voor iedereen, ben ik het weer kwijt! Nou lang verhaal kort: @Lilly: ik kijk ook wel even bij de action, daar willen ze ook nog wel eens van dat soort dingen hebben. @Marieke: ik herken het wel, maar heb het nooit meerdere keren achter elkaar gehad. Zou best indalen kunnen zijn toch? @Funny: Leuk als je een keer met je kids komt. Maar heb mijn man moeten beloven dat ik pas weer na de bevalling afspreek voor foto's. Omdat het toch allemaal ff te vermoeiend is @Kaatjesmam: 10-08 is ook een mooie datum! dan is mijn man jarig. (vandaag dus...) De taart staat al aftekoelen. Krijg alsnog visite vanavond. Maar gelukkig alleen mijn moeder en zus en de buurtjes. Zo nu weer even verder lezen
Zoooooooo zwemmen was lekker maar ook vermoeiend. Zou wel eens de laatste keer kunnen zijn dat ik ben geweest hoor Nog drie nachtjes en dan mag ik al thuis bevallen!! Alles staat al klaar.... Hoe moet je nou rustig en geduldig blijven terwijl je alles al klaar moet hebben Maar de box daar wacht ik nog even mee hoor, dat kan met 40 weken ook nog. Bij Ruben stond ie ook al met een week of 38 in de kamer en toen kon ik er nog 4 weken tegenaan kijken8) Dat vond ik niks Nou ik ga maar eens wat nuttigs doen, het is hier een bende
Kaatjesmam is nog niet geweest . Meestal heeft ze al wat geschreven als wij 's morgens online komen. Misschien dan toch echt voor 10-08 Ben benieuwd. Djezelf: ja, het waren steken de ong 5 min duurden. Daarna niks meer gehad. Ik zie het wel, als het vaker komt dan vraag ik het wel ff aan de gyn. Voel je je alweer beter dan gister?? Lekker taart, daar heb ik echt trek in Lilly: jee, alweer 37 weken Ik kan me echt nog zo goed herrineren dat je positief teste. Dan lijkt het wel ineens heel snel te gaan. Hier is de boc niet eens weg geweest. Cas zit er zeker al een half jaar noiet meer in, het is nu meer een opslagplaats. Ik wilde hem expres niet weg doen, dan zou ik ook niet wennen aan de ruimte. Ik ben blij als hij er straks echt uit kan Iemand trouwens ervaring met zo'n wipper met trilfunctie???
Ja joh, die taart staat op de klep van de oven en ik kan hem vanaf hier zien... Heb er erg trek in. Het is een simpele appel-kruimeltaart, maar heb er wat extra hazelnoten (gestampte) doorheen gedaan.. Nou nog even wachten.. Moet nog: * wassen, * was opvouwen, * lasagna maken, * Stofzuigen, * naar de vk om 15.15 * vaatwasser in en uit ruimen * boven stofzuigen, * Badkamer schoonmaken, WHEHEHEHE
Fieoeeeeeeeeeeeeee.......... Nesteldrang is niet goed voor een mens hoor!! Ik heb zo'n beetje alle meubels van hun plek gesjouwt om eronder te zuigen De stoelhoezen van de stoelen gesjouwd (het zijn van die kleine fauteuilletjes met armleuningen en zo, dus die heb je er niet zomaar af en natuurlijk heb ik 6 stoelen), en die gaan zo de was in. Zo'n beetje alles afgenomen, ja ook de tafel en stoelpoten..... Ik zit nu ff met een bakkie koffie te wachten tot de vloer droog is want ik merk dat ik elke dingetje storend vind, dus sommige plekken zijn al 2x opnieuw gedweild omdat ik een voetafdruk zag Ruben zal het wel aangevoeld hebben want die ligt al een tijd heerlijk te pitten @djezelf, ach joh met een potje nesteldrang heb je die dingen toch in een uurtje gepiept Lekkerrrrrrrr taart!! En gefeliciteerd met je lief @marieke, ja donderdag 37 weken Aan de ene kant is het voorbij gevlogen, aan de andere kant is er zoveel gebeurt in die maanden....Als ik terug denk aan het moment dat het RAAK was dan lijkt het bijna alsof ik toen iemand anders was Beetje vaag he Koffie bijna op....eens kijken of ik nog op kan staan........
@Marieke, klinkt als indalen. Ik heb er ook wel last van gehad, inderdaad, echt van die scherpe steken. @Lilly, als je nog energie overhebt, mag je mijn vloer wel komen schoonmaken hoor! @Djezelf, appelkruimeltaart...kwijlkwijl! Geen ervaring met een wippertje met trilfunctie, maar voor deze baby hebben we een heel lekker kussen gekregen, wat echt een succes is Pettel Import - Tom-tom zitkussen . @Kaatjesmam, waar ben je? Zit je met je baby op je arm? Gelukkig slaapt Robin nu weer aardig 's middags, kan ik ook nog even tukken. Maar ik ga haar zo weer wakker maken, voor ze te lang slaapt en 's avonds weer geen oog dicht doet.
@marieke, dat 'wippertje' met trrrrrilfunctie, is dat voor de beeb of voor mama??? (sorry ben een beetje flauw vandaag)
Weet je wat echt het toppunt is van nesteldrang??? Gewoon helemaal in je nopjes zijn met je nieuwe allesreiniger en er gewoon de hele tijd met je neus in willen hangen en op zoek gaan naar dingen om schoon te maken zodat ook dat naar sinaasappeltjes ruikt
Lilly: Gaat het??? Hahahah Nou van mijn lijstje hoef ik alleen boven nog te stofzuigen. Toch goed gedaan hè. Zou kaatjesmam nu toch echt bezig zijn?? Ahhhh ik wil ook! Heb van de vk een receptje gekregen wat ik vanaf 37 weken mag nemen, daar schijnt mijn bmm van te verweken en dus de bevalling eerder in gang te zetten. Ben benieuwd
was een beetje in een flauwe stemming En zie je wel, beetje nesteldrang en je hebt alles zo gepiept EEn receptje om de bevalling eerder op gang te helpen Daar heb ik nog nooit van gehoord.... Hoe heet t? Wil t wel eens googlen....
Heb ik net lekker gekookt (nasi) is het toch echt niet te eten Ik ging echt zowat over mijn nek. Zoonlief en manlief vonden het gelukkig lekker, dus het zal wel aan mij liggen. Voor mij even geen nasi meer. Ik vraag zo of mijn man ff lekker een patatje haalt voor mij Lilly: eummhhmm, is alles goed met je Jij hebt je lekker vermaakt igg. Kan me voorstellen dat je je een heel ander mens voelt, is ook niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt. Hoop tch dat je straks op een fijne zwangerschap kan terugkijken Wbt het wippertje, het is uiteindelijk toch voor moeders (om het mezelf af en toe makkelijk te maken) Jo: ik zal zo ff kijken. fijn dat het gevoel bekend is, dan weet ik het zeker. Ik dacht het ook wel, maar ik vind het al zo vroeg. Djezelf: gefeliciteerd met je mannetje. Hoe smaakt de taart??? Ben benieuwd of dat spul gaat werken, had je er zelf om gevraagd of kwamen ze er zelf mee??? Was verder wel alles goed bij de vk?? Nou ik ga even mijn kleine man in bad doen en daarna manlief lief aankijken of hij een heerlijke vette hap voor me wil halen
nee nog geen beebs hier tjonge wel spullen met trilfunctie lees ik.... nou doe mij maar een wippertje met muziek ipv tril wahaha nu ff serieus; marieke zo'n ding kost een hoop geld en kyana vond er geen zak aan... heb wel gelezen hoor maar uhm... tja weet het niet meer heb teveel gedaan vandaag en vanaaf ook nog kapper ben moe ga naar bedje kaatjesmam go go go ne verder truste en sorry voor het niet reageren
Had net een heel bericht getypt zet Keano de laptop uit @Veertje Vind je Mees wat? Of de naam van ons venteke? Hoe was het bij de VK? @Patje Blijven aanleggen helpt het beste en masseren! @Lilly Irritant he die kramp, ben vannacht ook weer meerdere keren wakker geweest. @Anniek Ik zal voor je duimen donderdag. Donderdag mag ik weer naar de vk. Kennismaken met de vakantieinvalster... Over Keano...Kyano hoor je ook wel, maar wij vinden Keano leuker. @Funny Dat meen je niet, denken jullie nu al aan een derde? Hubbie maakt hier af en toe wel grapjes, maar het past echt niet bij ons in huis en dan heb je een grotere auto nodig en een fietskar voor drie kindjes en en en... nee voor ons niet. @Jo En heb je babymassage al geprobeerd? @Kaatjesmam Volgens mij ben je bevallen!!! @Djezelf Waarom heb je dat recept gehad? Ben wel nieuwsgierig. 10082009 is voorbij en geen beebje hier :x Vandaag 39 weken zwanger! Op naar 20082009 ---> Gisteravond de muur op zolder behangen met jungle/bamboe fotobehang samen met mijn hubbie, best aardig gelukt, maar 1 vouw die er niet uitwil. Onze groene oase. Ik baal dat het regent want wat ga je doen als je niet weg kan? Nog maar weer eens poetsen... Neeeeeee!
@Velo, daar had Robin eerst ook zo'n handje van, de computer uitzetten, maar gelukkig gaat het de laatste maanden goed. Ik zal eens babymassage proberen, bij Robin ook gedaan (zelfs zo'n cursus, maar Robin is gewoon wat te beweeglijk daarvoor, als baby al). Heb nog ergens zo'n boekje liggen. Ik ga ook poetsen vandaag, heb beneden al de ramen gelapt, moet stofzuigen, dweilen en opruimen. Vanmiddag nog kraamvisite en de hond heeft iets met haar huid (we zullen vanmiddag wel bij de dierenarts horen wat), dus ik heb al haar kleedjes in de was en ga zo maar extra met Dettol haar mand schoonmaken.
Zo alles was goed bij de verloskundige.. Bloeduitslagen waren ook allemaal goed. De vorige keer zeiden ze dat de kleine aan het indalen was maar nu ligt het nog niet ingedaald..