@Marieke Best zwaar af en toe, zwanger en baldadige peuter. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje moet je maar denken. Het wordt inderdaad vaak gezegd dat kindjes het aanvoelen dus wie weet heeft ons ventje gelijk. Die massage heb ik niet gekregen al heb ik hem al zeg ik het dan voor deze keer zelf echt wel verdiend. Hubbie begon nog te zeuren dat Keano vandaag te laat had geslapen van 14.15 tot 16.30 met korte tussenpauzes wakker erbij. Nou ja zeg. Laat hij lekker 39 weken zwanger zijn en de hele dag voor hem zorgen! @Funny My lips are sealed @Djezelf Ik denk niet dat je lui bent hoor. Zou willen dat ik eens meer aan mezelf dacht, blijf maar rennen. Heb anders het schuldgevoel waar Patje het ook over heeft. @Lilly Het komt doordat ik blij ben dat ik voor de tweede keer mama wordt en heel goed besef dat meer kindjes ''er niet inzitten''. Maar zoals je kunt zien ben ik nu online 22.55 ipv dat ik op bed lig. Was wel om 21.00 naar bed gegaan, maar kan nu al niet meer liggen door de kramp in mijn benen (nee, niet in mijn buik). Ik baal. @Jo Hopelijk helpt het snel!
http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/148859-mamas-de-kop-noord-holland.html Aanstaande vrijdag in Hoorn. JE mag me ook pb-en. @velobabe, hier ook een die vroeg naar bed wilde gaan....... sterkte met de kramp. @jo, goed dat je het zeg, ga ik zo gelijk maar even doen.... truste allemaal!!
Pfff nou Marieke, ben je me niet reuze dankbaar? Ben nu nog bezig met je foto's. Hahaha vind het gewoon zo leuk om te doen dat ik dan niet meer kan stopen he. Aaarrggh en moet morgen gewoon nog werken. Nou nu taai ik echt af. @Kaatjesmam: hoeveel dagen moeten we nog wachten op je grote nieuws?? (nog twee zeker?)
Hij is er!!! Op 10-8!! Ik ben nog in het ziekenhuis en heb speciaal voor jullie een compu gehuurd ........ja echt hoor. Even de samenvatting: Alles is super gegaan. Om 13 uur braken m'n vliezen bij de dokterspraktijk tijdens het inwendig onderzoek. snel even nachthemd en deo gekocht en met schoonmoeder en karlijn (die waren mee naar de dokter) naar het ziekenhuis gegaan. Om 14 uur waren we daar en begonnen de weeen. Schhonmoeder en Karlijn weggestuurd toen het echt pijn deed en om 17 uur is Joris geboren. De dokter en Dennis kwamen tegelijk binnen en 10 minuten voor het einde. Het was wel pittig dat ik alles alleen moest doen (de verloskundige ging steeds weg en Dennis was er natuurlijk niet), maar gelukkig ging het lekker snel (snelle bevalling hoeft dus niet altijd negatief te zijn zoals sommigen hebben ervaren) en heb ik zelfs geen hechting. Helaas is er wel een stukje placenta achtergebleven en krijg ik zo een curretage. Da's wel balen. Joris is een poepie en wil alleen maar slapen. Hij lijkt op niemand dus Dennis is heel hard aan het piekeren.... Het ziekenhuis is net een hotel, erg lekker eten en een supermooie kamer. Morgen weer terug naar het appartement en ergens volgende week naar huis zodra we een paspoort hebben. Nu nog even een uurtje liggen voordat ik onder narcose moet.
@Kaatjesmam, gefeliciteerd met Joris!!! Wat fijn dat alles goed is gegaan, sterkte nog even zo met dat stukje placenta en geniet van je kleine mannetje! Hoe vindt Karlijn haar nieuwe broertje?
Kaatjesmam: Gefeliciteerd met jullie zoon Joris!!!! Fijn dat de bevalling zo spoedig is verlopen. Sterkte nog even met het laatste restje placenta, daarna lekker gaan genieten. We zien snel de foto's
Djezelf: tuurlijk ben ik je dankbaar Ik vind het voorproefje al erg mooi. Veel succes met je laaste dagje werken, en dan lekker VERLOF!!!!!
Trouwens, wij hadden net echt iets raars. Mijn man ging Cas wegbrengen naar de creche,maar hij moest hem voor de deur afgeven want dan zouden ze zijn handen gaan wassen enzo. ivm de Mexicaanse griep. Er schijnen 3 kindjes getest te zijn (gelukkig niet op zijn groep) en morgen krijgen ze daar de uitslag van. Lekker dan, dat had ik wel willen weten. Ik moet me maar niet te druk maken.
@jo, de borstontsteking heeft niet doorgezet gelukkig! @kaatjes mam, gefeliciteerd met jullie zoon, leuke naam!! Fijn dat alles zo goed en snel gegaan is!
kaatjesmam!! GEfeliciteerd met jullie zoon en broertje Joris! Klinkt als een top bevalling Jammer dat je nog een curretage moet maar hopelijk is dat ook snel voorbij en hoef je alleen nog maar te genieten! Klinkt misschien gek, maar ik krijg nu toch ook wel de kriebels hoor... MAar eerst VElobabe @marieke, ik ben zoooo benieuwd naar die foto's!! Mogen wij ook een voorproefje?? BTW, woon jij ook in NH? DAn zou je ook naar de mini-meeting kunnen komen, als je wilt.... Hopleijk is het vals alarm op de creche!! Zou je CAs thuishouden als blijkt dat er mex griep is bij een van die 3 kindjes? Hier wat fitter opgestaan dan gisteren dus hoop vandaag wel wat vna mijn plannen te kunnen uitvoeren (SOPPEN!!). MAar nu eerst buienradar checken want ik wil even naar de supermarkt wandelen met de honden. @velo, het is heerlijk fris vandaag! Heb je nog een beetje geslapen? @djezelf, succes met je laatste dagje.
Beetje mosterd na de maaltijd, wat heb je er dan nog aan als ze wel positief blijken te testen, straks krijgt Cas het ook. Ik ben zo'n overbezorgd moedertje wat dat betreft. Het schijnt in de praktijk wel mee te vallen, maar toch, ik zit er niet op te wachten.
@Kaatjesmam: GEFELICITEERDDDDDDDDDDDDD met jullie zoon en broertje Joris!!!!!!! Gelukkig dat het toch snel is gegaan (mooie datum trouwens (is mijn verjaardag)) @All: ik kan het hier niet meer bijbenen hoor, dus lees zo af en toe even mee. Hier gaat alles nog steeds perfect al lag ik gisteren al om 21.00 uur in bed met weer een flinke migraine aanval en heb ik daar nog steeds last van. Gisteren ook nog bij de vk geweest en alles was goed het is wel een dwarsligger maar goed dat kan allemaal nog draaien en gisterenavond in bed draaide ze ineens weer dus het zal wel hahaha. Nou meiden toedeloedieeeeeeeeeeeeeeeee
Jo: ja dat had ik dus ook een beetje:x Ik wil natuurlijk niet dat Cas ziek wordt, maar zelf ben ik ook wel een beetje bang voor die uk in mijn buik. Ik ben toch ook kwetsbaarder. waarschijnlijk is het niks maar ik vind het toch wel fijn als je dat soort dingen weet. Moet zeggen dat ik me er tot nu toe weinig mee bezig heb gehouden, maar het komt dan ineens zo dichtbij. Lilly: ja ik zal straks ff kijken hoe ik hier foto's kan uploaden, heb et nog niet gedaan sinds de nieuwe site. Nou ja, en er komen er natuurlijk ook nog wat op hyves als de dvd binnen is, kan je daar ook nog spieken. Ik woon idd in Nh, maar dat is zeker ook met kids??? Kan ik er ergens iets over lezen???? lijkt me leuk om jou ook eens in de reallife te zien Over onze vaders nog even, ik denk dat er idd altijd van die dagen blijven komen, dat je er extra bij stil staat. Mijn vader heeft ook niet bij mijn trouwen kunnen zijn, daardoor wilde ik ineens ook geen mega bruiloft meer. Nikki: Ik moet ff kijken wbt de wipper. Misschien eentje van mp, dan is het minder erg als de uk hem niet leuk vind. Wbt de inenting, ik heb me eigenlijk tot nu toe me er bewust niet veel mee bezig gehouden omdat ik mezelf daar alleen maar gek mee kan maken. Ik moet er goed over nadenken, en evt even overleggen met de ha. Ik weet al dat ik 20 oktober een keizersnee ga krijgen, dus misschien dat ik nog wel even tot na die tijd wil wachten. Ga jij het wel doen??? Wat een weertje vandaag Cas is weg, dus ik denk dat ik vandaag ook maar eens toe ga geven aan mijn nesteldrang. Ik begin met de badkamer
HOERA KAATJESMAM van harte gefeliciteerd met jullie zoon Joris... alles is toch wee op zijn pootjes terecht gekomen mooi hoor! alleen balen dat je nu nog onder narcose moet... toi toi toi
Kaatjesmam GEFELICITEERD met JORIS (zo heet manlief bij ons, leuke naam!) Hoop dat de curretage meevalt. Geniet van de eerste dagen, voordat je het door hebt zijn ze al weer 2 weken oud
@marieke, ik had bij Veertje al een link geplaatst. Het topic staat bij de algemene clubs. En het is idd met kids. Uploaden, als een nieuw bericht maakt zie je bovenin bij de icoontjes ook een paperclipje. Als je daar op klikt kun je heel makkelijk foto's oploaden
@Kaatjesmam Gefeliciteerd, I knew it! 10082009, haha. Fijn dat je happy bent met je bevalling. Balen dat de placenta niet meewerkt. Komt vast goed! Daarna lekker genieten Joris is vast een lief ventje. @Marieke Wat een toestand... @Lilly Lief dat ik eerst mag Ben vannacht om 01.00 terug naar bed gegaan en heb nog wel wat geslapen, maar niet veel. Ben vanochtend met mijn kleine kanjer naar Hoogvliet geweest en heb daar 3 zitzakken gekocht voor op zolder. Wat een weer inderdaad, hoosbuien... @Carolien Nog gefeliciteerd! Had een berichtje gepost bij het topic VK. Zij zegt ook dat ik meer kans heb overtijd te gaan omdat ik dat vorige keer ook ging. Geduld...