Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @marieke, nee ik had de simpele versie....misschien dat die active wel goed zit, die heeft ook een band om je middel, maar die is weer zo achterlijk duur:$ Voor dat geld kun je er dan ook weer eentje kopen die ook op je rug kan denk ik dan.

@velo, dat is goed om te weten....dan ga ik pas iets denken als je na 21 uur nog niet gepost hebt ok?

2. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Goedemorgen!!!

Gelukkig hier een goede nacht gehad. Cas is weer helemaal de oude.

@lilly: hij was 150,- euro. Ik vond het wel een hoop geld, nu maar hopen dat hij werkt, anders zet ik hem wel op mp
    Ben je nog zo opgezet???

@djezelf: nou lekker maaltijdje hoor:p En blij dat je mannetje weer thuis is???? of is hij blij dat hij zijn verpleegkundige weer terug heeft

@anniek: we kunnen ook proberen te meeting een beetje centraal te doen. Ik vind het nooit erg om een stukje te rijden. Eerst ook maar eens kijken wie er allemaal interesse hebben.

@velo: zu die datum dan geluk gaan brengen. Zou wel leuk zijn als het wel op de uitgerekende datum komt.

Zo ik zo ff boodschappen doen. Vandaag en morgen gaan we klussen.. Er kunnen al wat dingen geschilderd worden. Maandag begint de aannemer weer, want dan is de bouwvak over. Hopelijk is hij snel klaar zodat ik snel de babykamer kan doen
    Fijne dag allemaal, het schijnt heel mooi te worden

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Whaaa dames, nog steeds niemand bevallen? JAMMER, ben zo benieuwd! Heel veel sterkte vandaag met jullie dikke buiken en deze hitte!

@Lilly: Ohhh das idd jammer, gelukkig heeft ruben zich wel vermaakt in de speeltuin.

Velo: Komop meid ik ben nieuwsgierig :D:p (enne hier (nog) geen last van die spitsuurtjes hoor... ze zijn beiden nog voorbeeldig)

Marieke: Hmmmm klus jij nog steeds ja? Je bent toch al zwanger ;):p:D

Hier ook een baby bjorn active, juist deze ivm scoliose dus hoop dat het gewicht ook goed over mijn rug verdeeld gaat worden! (mag ik echt hopen voor dat geld ;)) Zooo het word vandaag HEET, wij gaan zo naar mijn ouders die zijn op een camping en daar is een reuze leuk badje voor kleintjes, dus kan Noah zich lekker uitleven! Fijne dag allemaal en succes met de laatste zware loodjes.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.876
    113
    @Velo, ja, af en toe word ik gek, maar ik geniet ook van mijn kleine frummel, de borstvoeding, de glimlachjes (ehm, zenuwtrekjes, maar dat zeggen we natuurlijk niet ;)), in badje doen etc.
    @Lilly en Anniek, oh, irritant hè, van die mensen van Marktplaats die onzinbiedingen doen of 9 op de 10 keer geen mail meer beantwoorden. Dan heb je ook nog figuren die 5 minuten van tevoren afbellen of gewoon helemaal niet op komen dagen.
    @Djezelf, haha, wij zijn gisteren gewoon naar de Chinees gereden en hebben wat afgehaald. Was erg grappig, die Chinese vrouw vroeg hoe oud Luc was, toen ik zei dat hij 4 weken was en 9,5 pond bij de geboorte woog, was ze hoogst verbaasd en moest het gelijk aan de andere Chinezen vertellen :D!

Ik heb ook zo'n Babybjorn active draagzak en hij bevalt goed, had hem al voor Robin. De draagdoek vindt Luc vreselijk, hij kan alleen maar janken. Er zat een krasje in de kast van Babypark (kan het niet eens meer terugvinden zo klein) en toen hebben we een bon van 100 Euro gekregen, dus konden we weer wat kopen.

Lekker gewinkeld vanmorgen. Ga nu even een broodje eten, nog niet aan toegekomen. We hadden al even wat gedronken ergens en toen sliep Luc. Daarna werd hij midden in de V&D wakker en heb ik hem maar in een pashokje gevoed, wist zo snel niets anders.
    Ik vind het wel weer tijd worden dat iemand hier gaat bevallen hoor!

5. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Pff, papa en mama moe en Keano die wil niet slapen ;)
    Vanochtend voor schoenen gaan kijken, niks gevonden.
    Nu Keano toch niet wil slapen gaan we zo maar verder zoeken.

@djezelf
    Ik vind de Mini Monkey toch het fijnst en Keano ook.

@Anniek en Djezelf
    Jammie, jammie.

@Lilly
    Strak plan!

@Zomaar
    Hoe vind Noah het nu?
    En hoe gaat het sapen bij elkaar op de kamer?

@Jo
    Sommige momenten zijn super en andere wat minder dat hoort erbij.
    We zullen allemaal moeten wennen. Als ik kijk hoe goed het nu gaat met zijn drietjes dan lukt dat vast ook met zijn viertjes.

6. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Lodger aktie: ik weet niet meer wie zei dat ze het niet terug kon vinden... Maar ik ben maar even op onderzoek uitgegaan. Je kon inderdaad 'maar' inschrijven t/m maart 2009...Helaas...Sorry.

@Marieke: wat fijn dat de kids van het kdv geen mexi-griep hadden! Hele geruststelling, toch?

@Lilly: balen zeg, dat je de enige was... :(
    Wel fijn dat 'de muts' via mp de vraagprijs heeft geboden. Misschien heeft ze hier je opmerking wel toevallig gelezen, hahahah!

@Djezelf: Links op het kaartje staat het eerste couplet van "Barcelona" van Freddy Mercurie & Montserrat Caballé. Links in het Catalaans (taal van Barcelona) en daarnaast in het oorspronkelijke engels.
    Rechts op het kaartje staat:
    Ik was hun eerste wonder
    nu hebben papa en mama een tweede donder
    ik mag u laten weten
    dat mijn broertje Jacinto zal heten
    En dan nog onderin
    Leuk als je met ons beschuit met muisjes komt eten,
    maar laat het wel even van te voren weten

@Jo: wat goed dat Robin in het grote bed heeft geslapen!!!

@Baby Björn; ik heb ook de active. Deze heb ik bij Thiago heel lang gebruikt. Zeker t/m 1 jaar! Door de ruggesteun ging dat prima! Ben nu ook van plan hem lang te gebruiken. Ideaal!

@Dinersuggesties: tsja, ik heb een eigen 'chef', hahaha! Hubbie kookt :D (alleen thuis hoor, hij is geen kok ofzo)

@Velo: nog geslaagd met shoppen?

Jacinto had vanmiddag erg veel last van krampjes; zo zielig! Maar nu ligt hij gelukkig weer even lekker te slapen!
    Vanmiddag heb ik een nieuwe luiertas besteld bij Little Company. De 'Spice Shoulder Bag'. Hij is afgeprijsd van 59.95 voor 19.95. En volgens mij is dit dezelfde als die mijn zus heeft... Heb ik wat meer ruimte om voor 2 kids luiers etc mee te nemen.
    Manlief is met Thiago boodschappen doen, dus ik ga maar even de was ophangen buiten.

7. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Oh ja, en allemaal nog bedankt voor de complimenten op het kaartje! De voorkant is door een vriend van ons ontworpen (grafisch ontwerper) en de binnenkant heeft manlief voor het grootste gedeelte gedaan!
    De blokken met de letters J A C I N T O staan ook op de muur van de babykamer: boven de commode (onder het schap).
    Jacinto ligt elke keer vol bewondering naar de letters te kijken; het contrast kan hij blijkbaar al zien!

8. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @Marieke: nee ben weer erg blij dat mijn ventje weer thuis is hoor!!
    (en hij is weer blij dat ik hem kan verzorgen :p)
    Ik wil ook best wel een stukje rijden hoor voor een meeting.
    Maar dan wel als ik bevallen ben. Dus ergens in november vind ik het helemaal prima!

@Velobabe; ja had die mini-monkey al gezien, maar ik denk datik last ga krijgen van die band over mijn schouder. Bij die doek dan is het gewicht over heel mijn rug en schouders verdeeld en dat voelt echt heel prettig vind ik!
    'Maar heb wel gedacht over zo'n monkey voor erbij..
    (maar zo blijft het he ;) )

@Cimu: Ik had daarnaar gezocht. Jammer, dat zijn wel van die leuke acties!
    Leuk de tekst van Barcelona; Orgineel!!!
    (ben een super Queen-fan dus kan dat wel waarderen :))

9. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Cimu: heerlijk zo'n man die kookt. Hier hoef ik echt geen culinaire hoogstandjes te verwachten. Idd het is fijn dat die kindjes geen mexicaanse griep hebben, vond het al ineens zo dichtbij komen. Wel een goede deal van die tas, scheelt toch weer

Djezelf: ja daarom ben ik ook voor november, kan ik tenminste mee en weet ik zeker dat ik bevallen ben. Nou ga jij maar lekker voor je mannetje zorgen vanavond:p;)

Zomaar: fijn dat alles zo lekker bij je loopt. Heerlijk dat die twee zo voorbeeldig zijn. Ben benieuwd hoe de bb-active jou bevalt. Was het nog leuk op de camping???

Velobabe: wat vervelend dat Keano niet wilde slapen. Vanavond maar vroeg naar bed.

Nou ik ga ff koken, tot later

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @Cimu: Ik ben ook nog opzoek naar een grote luiertas.
    Maar wat zijn die dingen duur zeg!!
    Heb dan ook net die van jou bekeken, die prijs is wel schappelijk.

Jonathan heeft weer en van die lastige buien;
    Moe, niets en tegelijkertijd alles willen, boos, huilen, hysterisch lachen etc...Pffff Lastig hoor!!

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik heb alles gelezen maar er is maar weinig blijven hangen;)

@zomaar, wat fijn dat alles lekker loopt!!

@jo, likt me niet gek dat je even je draai moet vinden met z'n allen, dat hoort er bij. En ik denk dat een 2e ook heel anders is dan de eerste;)

@luiertas, ik heb er een van Oilily, bij Ruben via MP gescoord en die vind ik wel prima. Alles past erin iig.

Zo wij hebben lekker de BBQ aangestoken vanaaf. VAnmiddag gelkust in de tuin dus ik ben helemaal gesloopt en zoonlief hobbelt nog rond:) Ga hem dus snel onder de douche en zijn bed inslingeren!

12. veertje

veertje Fanatiek lid

ff kort berichtje vanaf hier..

Het voorwerk is hier begonnen, heb vanavond een half uur erg pijnlijke voorweeen gehad, gelukkkig zijn ze weer weg :D

13. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Djezelf: ik weet precies hoe je je voelt:( Cas is ook echt zo aan het puberen. Alsof ze het aanvoelen........

Veertje: jeetje zeg. Ben je eigenlijk met Stijn te vroeg bevallen???

Ik heb lekker een film gehuurd, en manlief is nog aan het verfen. Ik voel me wel een beetje schuldig

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Nee met 40,6 weken pas..

Hier ook een puber pfff

Ga nu lekker naar bed..

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    veertjes
    das sterk ikke hier vand e week ook savonds maar vanacht en eigenlijk al de hele dag af en aan is het al flink bezig. Heb de vk zelfs nog ervoor gebeld. Mijn ventje lag donderdag al vast bij de vk maar kan dus nog blijkbaar verder zakken.. pff soms doet het echt pijn joh

jessica
    gelkust... naja leer mij dat ook eens? ;)

meeting
    ik wil ook wel rijden hoor daar niet van, Kyana vind dat geen probleem... en november is ok

16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ja dat gelkust maakte dat ik ook even mijn wenkbrauwen optrok! :D

@veertje: heb met jonathan nooit oefenweeen gehad. Voelen die als de gewone?

@Marieke: welke film??
    Ennuh, niet je schuldig voelen he! Jij bent aan het broeden, dat is ook zwaar werk!
    Ik denk dat als je zou vragen of je vent wil ruilen dat hij dan vast en zeker NEE zegt!
    (kun je makkelijk vragen, het kan toch niet whoehahaha)

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    djezelf
    voorweeën oefenweeën indalingsweeën,,,, geef het beestje maar een naam. Bij mij voel het als hevige menstruatie kramp, de ene wat pijnlijker dan de andere. Soms trekt het ook echt in mijn rug en soms wordt mijn buik gewoon mega hard en dat voeld dat een beetje beklemmend.
    Maar goed nu moet ik ook zeggend at ik niet weet hoe "lichte" weeën voelen.

nou truste allemaa, ben alweer veel te laat maar nu ook de enveloppen geprint.... begint nu echt op te schieten allemaal

18. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    even kort:
    de eerste fotootjes kun je zien op: Karlijn en Joris

verder alles ok hier. weinig slaap en zere tepels, maar verder genieten. ben wel blij als we weer thuis zijn.
    djezelf: HK hoort officieel wel bij china, maar is eigenlijk nog een land apart, met eigen regels. we moeten dan ook een paspoort en visum regelen voor joris om de grens hk-china over te kunnen. veel papierwerk.

voorweeen: had ik bij karlijn niet en nu wel een week lang. inderdaad een soort menstruatiekramp. niet te vergelijken met het echte werk.

draagdoek: bb active vind ik ook geweldig. lange doek heb ik ook maar karlijn wilde daar niet in en is nu veel te warm. ik heb nu een ringsling gemaakt, maar weet nog niet of dat gaat werken. heb zo mijn twijfels.

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.876
    113
    #5219 Jo79, 16 aug 2009
    Laatst bewerkt: 16 aug 2009
    @Marieke, toen ik 28 weken zwanger was, zijn we verhuisd. Vorige verhuizing heb ik zoveel geklust en dit keer amper, voelde me ook wel schuldig, maar goed, niets aan te doen. Mijn man vond het ook niet erg.
    @Kaatjesmam, Leuke foto's hoor, schattig!

Ik heb een luiertas van One Tree Hill voor Robin afgeprijsd voor 16 Euro gekocht, veel gebruikt en nog helemaal goed. Al krijg ik wel een beetje zin om een nieuwe te kopen, al is het niet echt nodig, maar gewoon omdat ik het leuk vind. Ach, ik zie wel, ga er geen vermogen voor neerleggen.

Nou, vannacht hoorde we een klap, gevolgd door gehuil, was Robin uit haar nieuwe bedje gevallen! We hebben dat witte, ijzeren meegroeibedje van Ikea, volgens mij heeft Kyana die toch ook? Is die er wel eens uitgevallen?
    Ik ga even ontbijten en dan boven stofzuigen en dweilen voor het te warm wordt.

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Goedemorgen.
    GEKLUST:D

@voorweeen/oefenweeen, ik heb ze ook al 2 weken. Bij mij begint het als een harde buik. DE spanning begint bovenin en trekt dan langzaam naar beneden tot een kramp in mijn rug en onderbuik.
    Ik vind het voelen als een pittige menstruatiekramp of een milde wee. Kortom het kan flink pijn doen maar je gaat niet door de grond;) Bij Ruben nooit gehad dus ik hoop stiekum dat het eent eken is dat het dit keer wat vlotter zal gaan allemaal.

@pubertijd, de ene dag valt het hier erg mee, andere dag niet:D Ruben zit helemaal in de NEE fase! ALLES is NEE!!!! Hij wil ook niet dat je bepaalde dingen doet. Wel grappig eigenlijk, vooral dat eigenwijze bekkie dat hij erbij trekt.

Woensdag begint hier weer de PSZ, daar kijk ik wel naar uit, 2 halve dagen voor mezelf en mijn poetsdrang.

@kaatjesmam, vervelend van je tepels, maar dat zal er wel een beetje bij horen als je kindje zoveel wil/moet drinken inene. Kunnen ze je daar wel goed helpen bij de BV?? Zorgen dat je goed aanlegt etc?? Ik ga nu ff naar je fotoos kijken!

@jo, wij hebben niet dat bedje maar Ruben is er in het begin wel eens uitgevallen. Ik heb toen een matrasje naast het bed gelegd. Hier bleek het een kwestie van wennen. Na 3 nachten was het over.

Bah, ml is net vertrokken naar Rijswijk voor een (onzinnig) gesprek met de platenmaatschappij......heeft er ook geen zin in maar bepaalde dingen moeten blijkbaar (OP ZONDAGMORGEN:x).
    Vanmiddag BBQ bij de zanger van de band inclusief alle bandleden en aanhang. Ben benieuwd of ik het ga trekken maar ik weiger om alleen nog maar thuis te zitten, straks loop ik weer tot 42 weken....
    Dus ik denk dat ik een comfortabele stoel zoek en me maar laat bedienen:p

Deel Deze Pagina