Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Kaatjesmam: wat een leuke foto's, echt schattig!!!

Djezelf; volgens mij was het Bride wars. echt zo'n heerlijke nietzeggende vrouwenfilm:D Oh ja en ik heb het nog even aan manlief gevraagd, maar hij denkt dat zwanger zijn een beetje alienachtig is;) dus ik hoef me idd niet schuldig te voelen:D

Jo: Wat zielig voor Robin:( durfde ze wel weer in het bedje te gaan liggen??? Ik denk als ik een groot bed voor Cas ga kopen, dat het er wel eentje met zijsteunen wordt want Cas die beweegt zo ontzettend veel in de nacht.

Zo ben weer allerlei spullen aan het uitzoeken. Manlief is weer aan het verfen. Sraks lekker naar Soest naar mijn lieve oma.
    Tot later

2. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Kaatjesmam, wat een mooie foto's!!! Had de eerste week ook zere tepels ondanks het goede aanleggen en met Dylan 6 mnd gegeven. Gelukkig duurde het niet zo lang.

Cimu, wat een mooi geboortekaartje!

meeting, gezellig meiden! November is prima! (niet de 1ste week aub, zijn we een weekje op vakantie!)
    Lilly, ik ben er bij hoor!!!

Voel me al een paar dagen niet zo lekker (pijn in m'n keel, hoofdpijn etc) geen koorts anders zou ik wat anders gaan denken! Finn en Dylan zijn allebei ook erg verkouden misschien slapen ze daarom niet zo super. Pfff, ben zo moe!
    Menno vanmorgen ook nog aan het werk dus ga zo met Dylan Wii-en!

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @kaatjesmam, wat een leuke fotoos! Wat heeft Karlijn een lekker koppie met die krullen en wat is Joris een gaaf en mooi ventje. Krijg helemaal de kriebels als ik dat kleine lijfje zie.

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Jo
    Kyana heeft die idd ook en die is er nog nooit uitgevallen maar komt misschien omdat ze daar al ruim 1 jaar in ligt? {was anderhalf} Bedje staat overigens niet meer op de kleinste stand omdat wij bij haar in bed gaan zitten om voor te lezen en dat mijn mijn dikke kont en buik anders niet te doen is... dus misschien gaat het binnenkort alsnog een keer gebeuren.
    Had ze zich pijn gedaan?

jessica
    o gezellig! ennuh, mannen genoeg voor wat bediening!

funny
    wii-ze hahaha

kaatjes mam
    leuk hoor...

nou hier ook niet super veel op de planning, vanaaf naar vrienden van ons. John wil eigenlijk vanmiddag nog naar zijn pa maar weet niet of ik daar zin in heb...
    Verder hier nog wat nesteldwangen hahaha

5. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Jo; arme Robin. Karlijn heeft die ook en is er 1 keer uitgevallen. Verder nooit meer. Best knap he, als ze daar uitvallen.

Funny; sterkte, hopelijk kun je even een keer goed bijslapen.

Het aanleggen gaat op zich goed. Veel hulp in het ziekenhuis gekregen en daar zeiden ze ook allemaal dat het goed zat. Gelukkig wel veel minder last dan bij Karlijn. Ik baal alleen dat alle boeken zeggen dat het echt geen pijn mag doen. Ik geloof het niet meer.

Net voor het eerst de Ringsling gebruikt en een stuk gelopen (bij 35 graden) Ging heel goed, zowel de drager als met mij. Het gaat fysiek echt een stuk beter dan na mijn eerste bevalling.

6. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Cimu
    We zijn gisteren niet meer weggegaan, Keano had (en heeft) ons echt gesloopt :(

@djezelf
    Als we een meid krijgen bestel ik wel gelijk een roze minimonkey :)

@Marieke
    Vroeg naar bed gaan heeft geen zin, kan toch niet slapen ;)
    Jouw Cas ook al aan het puberen.

@Lilly
    Hopelijk was jouw ventje gezelliger tijdens de bbq dan ons ventje :D
    Veel plezier straks bij de bbq.

@veertje
    En ik dacht whaaaaaat??? Oh, voorweeen, hihi.

@Anniek
    Harde buiken. Echt kanonskogelhard, die heb ik ook steeds.

@Kaatjesmam
    Leuke (en mooie!) foto's zeg.
    En ik wil niet vervelend zijn, maar aanleggen mag echt geen pijn doen, als het wel zeer doet is het toch niet helemaal goed.

@Jo
    Alles goed met Robin?

@Funny
    Beterschap!

Vanavond om 17.30 naar een wokrestaurant omdat oma 6 augustus 65 is geworden en ik heb er zo'n zin in...NOT. Hoop dat mijn kleine kanjer snel weer zichzelf is...

7. veertje

veertje Fanatiek lid

@djezelf, hier voelt het ook als erge menstruatie krampen, niet zo erg als weeen en voelt ook iets anders..

Gisteren nog wel wat harde buiken gehad maar voor de rest gelukkig nergens meer last van :D

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.093
    3.876
    113
    Volgens mij was Robin vooral geschrokken, maar ze sliep weer binnen 5 minuten. Er zitten inderdaad nog aan de uiteinden een soort opstaande randen, maar daar is ze dus toch overheen of tussendoor gerold. Ik heb nu haar speelkleed maar naast het bed gelegd, mocht ze er weer uitvallen, dan doet het niet zo'n pijn.
    @Velo, niet mokken, lekker wokken :D! Pfff, was het dagje uit laatst niet genoeg voor oma?
    @Lilly, ja, kan me voorstellen, alleen thuis zitten is ook niets aan, laat je maar gewoon lekkere hapjes voeren.
    @Kaatjesmam, tja, bij mij was het toch in beide gevallen de eerste week echt pijnlijk hoor, maar ja, volgens mij moet je huid daar gewoon weer even aan wennen om nat te worden en vaccuüm gezogen te worden ;). Ik zat werkelijk met gekromde tenen en nu gaat het prima, hij hapt op dezelfde manier als in het begin. Ging het bij Karlijn na de eerste dagen ook beter of bleef je pijn houden?
    @Funny, beterschap!

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier hebben we toen de rtijd het ledikant matrasje erlang gehad liggen.

10. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Lilly: hoop dat je een leuke dag hebt gehad, en dat je je lekker hebt laten bedienen:p

Funny: beterschap!!!

Kaatjesmam: wat fijn dat je je al zo goed voelt, dat lijkt me ook heerlijk.

Velo: ja idd heerlijk aan het puberen, alhoewel het vandaag een modelkindje was. Hoe was je etentje???

Jo: gelukkig dat ze weer gewoon is gaan slapen. Het zal wel een kwestie van wennen zijn. Hopelijk gebeurd het niet nog een keer.

Hier een lekker dagje achter de rug. Cas had weer een goede dag, dus we hebben lekker even wat leuke dingen gedaan. Mijn enkels en handen zijn alleen echt enorm opgezet, ik hoop dat dat snel weer weg trekt.

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ All, even een laatste berichtje uit het zonnige Oostenrijk ! Morgenvroeg vertrekken we weer naar huis !

We hebben de namen ! Eén jongensnaam en één meisjesnaam ! Een hele opluchting ! ;)

@ Veertje, ik las toevallig jouw vraag, de kleine hier beweesgt soms ook zo hard dat het pijn doet.

Nog even mijn manneke voorlezen en lekker slapen !

Tot snel !

xxx
    Nikki F

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @Uit bed vallen: wij hebben voor Jonathan toen ooit een soort randje gekocht bij de ikea.
    Die schroef je in een hand omdraai op elk bed.
    Super handig ding, want als Jonathan gaat logeren nemen we die ook mee en kan hij dus bij iedereen slapen.

@ringsling: ja die lijkt me erg handig gewoon voor erbij!
    (ohw oke en erg leuk, :D)

@Kaatjesmam: Leuk om die foto's te zien.
    En wat zag jij er de dag na de bevalling al florisant uit,
    Pff had je mij moeten zien na de bevalling van Jonathan...:$

Ga nu de gebr. Grimm kijken.

@marieke: de dvd doe ik morgen op de bus!
    Dan heb je hem dinsdag als het goed is.

13. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Djezelf: super!!! ben wel heel erg benieuwd. Veel plezier met geb. Grimm

Nikki: goede reis, en super dat jullie uit de namen zijn.

Ik ga zo baby te huur kijken, echt een hilarisch programma

14. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Nou ik heb weer heerlijk geslapen, not, van 23.00 tot 02.00 en daarna niet meer...ben er dus maar om 05.00 uitgegaan.
    Gelukkig heb ik gistermiddag nog 30 minuutjes geslapen.

@Jo
    Niet mokken maat wokken :D Ik kwam niet meer bij van het lachen, hihi. Oma is dol op (veel!) eten dus wokken kon ze niet laten.

@Marieke
    Het etentje was gezellig, we zijn van 17.30 tot 19.30 gebleven.
    Toen wilde Keano echt niet meer op de kinderstoel blijven zitten en omdat je de riempjes niet echt vast kon zetten probeerde hij steeds de stoel uit te komen. Dus haalde papa hem eruit en liep dan wat met hem rond om bij de wok te kijken, etc. dat vond hij heel interessant.

We waren om 20.00 thuis, we dachten ook lekker baby te huur kijken.
    Kwam het pas om 22.00 nou ja, ik was toch nog wakker.
    Wat is die vriendin van Raiko een muts zeg!

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Goedemorgen!!

Feessie was leuk. Ruben heeft zich prima vermaakt met door de tuin (lees: aflopende grasvlakte) heen te rollen. Ze hadden ook 2 honden en een jong poesje, dus vermaak genoeg.

Mij was wel wat te druk en he tkoste me allemaal wat meer energie dan anders. Maar t was ook wel gezellig.

Nu op naar de VK!!

@velobabe, en ik dacht dat mijn nacht ruk was:$ Sterkte vandaag!

16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Leuke zondagavonden hebben jullie allemaal gehad!
    De film was wel leuk, maar kon er niet van slapen.

@Lilly: alles weer oke bij de vk?

@Baby te huur: ik heb dat wel eens gezien, maar ik stoor me er zo ontzettend aan!!
    Snap werkelijk niet dat mensen hier hun kind aan uit lenen.
    (op de 1e verjaardag???, Op de 1e schooldag??? :()
    En de koters die er aan mee doen.....zooooo dom!
    overigens komen die ook van een castingbureau, dus heel 'echt' is het ook niet.
    (hihi wat reageer ik weer hormonaal he ;) )

@NikkF: Succes met de terugreis! En fijn dat jullie de namen nu hebben!
    Ben benieuwd ;)

@Velobabe: pfff wat een t...Nacht voor jou! Hoop voor je dat je het vandaag lekker rustig aan kan doen!

Vandaag zou Jonathan naar de psz gaan voor eht eerst.
    Krijg ik vrijdag een kaartje met een uitnodiging voor hem op dinsdag :(
    Blijken ze de dagen ineens veranderd te hebben en 'vergeten'om dit eerder aan mij door te geven.
    Nou nog mazzel dat ik verlof heb en dus wat kan regelen. Maar hoe dat straks moet als ik weer ga werken???? pfff

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Alles weer prima bij de vk hoor!
    Volgende week mag ik weer. Is toch wel heel erg voor t eggie he als je ELKE WEEK mag;)

@djezelf, dat ik ook lekker op tijd zeg..... ik zou even bellen of het geen fout is. Het moet voor jou ook kunnen allemaal. Ik vind het maar raar!! Hopelijk vind hij het verder wel leuk op de psz!!

En ben t helemaal met je eens wat betreft baby te huur. Ik heb het een keer of 2 gekeken toen ik nog zwanger was van Ruben of net bevallen of zo.......en ik vond het vreselijk:( Werden die kindjes afgegeven door de ouders. Sommigen waren helemaal overstuur....Nee ik snap daar helemaal niks van dus ik kijk het uit principe gewoon niet. BEhalve dat is het niet goed voor mijn bloeddruk denk ik, maak me veel te druk om dat soort gedoe:D

@nikki, goede reis en fijn dat jullie de namen hebben.

Ruben is nu zo goed als zindelijk overdag:$
    Hij heeft af en toe nog een ongelukje maar we zijn net een uur van huis geweest. Luier was droog en bij thuiskomst ging meneer gelijk uit zichzelf op het potje voor een plas en een poep. Ben helemaal trots:D

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hey dames,

hoe gaat het hier met de zwangeren?
    Nog steeds niemand aan het bevallen? Wordt nu wel een keer tijd hoor dames, starks gaan jullie allemaal op dezelfde dag bevallen......hahah.

Hier een beetje druk gehad de laatste dagen dus daarom geen tijd gehad om hier actief mee te lezen.
    Hier gaat alles goed, alleen moet ik echt goed op mijn borsten letten want ik heb nu al voor de tweede keer bijna bortsontsteking gehad. Wow wat doen die verstopte melkkliertjes al pijn....wil niet weten hoe een bortsontsteking voelt.

Oh er is er één wakker.... even ophalen. Kan ie even in de box liggen die we dit weekend op pim hoogte hebben gemaakt.

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kom ook weer even binnenvallen...
    Nog beebjes zie ik, kom op meiden!!!

Hier al 2 goede nachten achter elkaar gehad! di nja slipe van 22.00 tot 6.00!

Gisteren is ze gedoopt, dus een klein feestje gehad!

Zal jullie nog even vervelen met wat spam!

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dinja

Deel Deze Pagina