Jeetje Nikki wat een verhaal zeg... Hier vandaag begonnen met dinja in te bakeren. Ze slipe overdag niet en was erg onrustig. Nu vanmorgen begonnen en toen heeft ze eerst 10 minuten gehuild en viel toen in slaap en werd 1,m5 uur later wakker toen het tijd was voor haar flesje. Toen bij het eerste teken van moeheid weer ingebakerd en in bed gelegd en nu slaapt ze nog! AL vanaf half 2.
@marieke, de gyn heeft mij verteld aan het begin van de zwangerschap dat ik er ook voor mag kiezen maar dan moest ik met 30 weken al terug komen en het liefste beval ik gewoon natuurlijk maar wie weet moet ik dan nog wel heel erg lang lopen en dat trek ik momenteel lichamelijk en geestelijk niet maar als het moet dan moet het.. @nikki, wat een reis zeg pfff.. Net ff bij mijn moeder op de koffie geweest en heb gewoon de heen en de terug weg tijdens het fietsen een constante harde buik gehad..
Nou heb een draagdoek besteld. Wel zo'n zelfmaakkit, maar dat ga ik dan gewoon maar proberen. (met hulp van mijn handige buufje ) Hier een linkje naar hoe hij moet worden! RingSlingShop - Barok Blauw
@Jo Lekker laten kletsen over dat oogwit hoor. Als ze niks hebben om over te zeuren dan zoeken ze net zolang tot ze iets gevonden hebben Heb ik nooit want ik reageer er niet op. Dat werkt. @Marieke Lekker koppie net als mijn beebje @Lilly Een keizersnede zou ik niet kiezen hoor. Vaak is het echter zo dat je dan geen keus hebt. Heb het zh gebeld en met 41 weken leiden ze in als je dat wilt. Wil ik dat? Voorlopig niet. @Nikki Mijn man heeft bij Renault gewerkt... Hij wist al wat voor auto je had toen ik het probleem vertelde. Mag ik je aanraden voor een Skoda te kijken of vind je dat niks? De prijs is leuk, de kwaliteit goed en de kofferbakruimte mag er zijn. @Veertje Mooi kamertje! Hubbie hoort net van Piet Paulusma overmorgen de warmste dag van het jaar wordt. Morgen 30 graden en overmorgen 32 graden...
@velo, nee als je geen keus hebt is he tniet anders. Als het niet anders kan mogen ze beeblief eruit snijden hoor Ik moet het nog eens navragen bij de vk volgende week hoe dat hier zit met inleiden etc. Ik weet nog wel dat ik bij Ruben met precies 42 weken een afspraak had bij de gyn. Maar ik had eigenlijk geen idee wat er dan zou gaan gebeuren en OF er dan wat zou gaan gebeuren Maar goed, ik moet eerst maar eens de 40 weken gan halen en dan zeuren we wel weer verder. Voor jou in ieder geval een geruststelling dat als je wil je dus in ieder geval voor begin september kunt bevallen. @veertje, hoe komt het dat het je zo zwaar valt? Of is dat te prive?? Mooi kamertje hoor, ik vind woezel en pip leuk, vooral de liedjes. @djezelf, ziet er goed uit die RS succes met maken! Ik heb 1 lange en twee kortere draagdoeken klaarligen. Over een paar maanden wil ik een BEco carrier kopen (als ik weer mijn volledige salaris vang). @carla, wat fijn dat het inbakeren werkt!! @het weer, ik hoorde dat het morgen bloedheet zou worden en dan donderdag zou regenen en onweren Maar nu zijn het dus 2 van die dagen Ff geklaag hoor, maar ik kan er dus ABSOLUUT niet tegen!! Ik vond het vandaag al niet te harden......... Godzijdank gaat Ruben naar de psz en is ML 's ochtends thuis om samen bodschappen te doen. Ja het aftakelen is begonnen hoor8)
zucht... is toch niet warm he? Moet zeggen dat ik er nog redelijk tegen kan al is vanaond mijn humeur een beetje beneden peil... maja zal wel een combi van vanalles zijn velo... vanacht gaat het gebeuren {duim duim duim} djezelf leukkk uhm verder kan ik ff niet terug
@lilly, het valt me heel erg zwaar omdat ik lichamelijk bijna niks meer kan en dus hele dagen thuis zit en ondertussen de muren op me af komen, stijn is de makkelijkste ook momenteel niet (al moet ik zeggen dat dat al iets beter gaat ) Het irriteerd met ontzettend dat ik niks kan, als ik ga stofzuigen moet ik dat al zittend doen want kan gewoon niet lang staan en eten koken doe ik zittend.. Dus ik kijk ontzettend uit naar de bevalling en dat ik dan weer kan gaan herstellen
Nikki: jeetje wat een verhaal zeg. Fijn dat je wel weer veilig thuis bent. Eat voor renault hebben jullie??? Ik heb nm zelf ook een renault megane ( maar dat is mijn boodschappenauto) Lilly: hier nog eentje die echt zit te wachten tot het vrijdag is en weer iets koeler wordt. Nou hoorde ik dat het zondag weer net zo hard omhoog gaat, ik trek dit ook echt niet. Normaal kan ik echt uren bakken8) Ik denk dat de foto's morgen komen Veertje: ja je moet het idd ook gewoon maar op je af laten komen. Trek je het niet meer kan je het altijd nog met de gyn overleggen. Leuk kamertje trouwens, ik had stiekem al ff gespiekt. Nou ik hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht. Afgelopen nacht 5 keer eruit geweest om te piesen. Lekker overdags opzwellen om vervolgens de hele nacht op het toilet te zitten
@Nikki, oh nee, wat een vreselijke terugreis! Gelukkig heb je verder een fijne vakantie gehad. Bleh, vreselijk inderdaad zo'n bloedhete dag. Ik zal aan alle zwangeren denken. Morgenochtend maar vroeg boodschappen doen, dan hoef ik alleen nog een keer de hond uit te laten, maar verder blijf ik denk ik maar binnen.
@ All, ja, het was me een reisje wel ... vandaag maar even extra rustig aan gedaan ... al heb ik nog steeds hoofdpijn van alles ... Bedankt voor jullie reacties. @ Marieke, wat een mooie foto van jullie manneke ! Geniet ervan ! We hebben / hadden een Laguna uit 2003, kortom: een probleemauto ten top, nooit kopen ... @ Carla, wat fijn dat het inbakeren zo goed helpt ! Ik zal het onthouden voor hier ... Heb je er een speciale slaapzak voor gekocht ? @ Djezelf, wat een mooie draagdoek ! Veel plezier ermee ! En succes met naaien ! @ Veertje, wat een mooie kamer ! Woezel en Pip zijn echt super, Thijs is helemaal fan ! Wij beginnen morgen met behangen ! Ik hoop dat het mooi zal worden ! @ Velo, ja het is een Laguna uit 2003, we hebben hem nu 1,5 jaar en alleen nog maar problemen gehad. Dit is het toppunt, nu hoeven we hem ook niet meer terug. Ik zal je tip aan mijn man doorgeven. Hij heeft zijn oog laten vallen op een Passaat, maar goed, die moeten we wel nog even uit zien te halen. Volgende week is de Renault weer in Nederland ... We hebben vandaag rustig aan gedaan, moet zeggen dat we de hitte nog redelijk buiten hebben kunnen houden. Hopen dat ons dat blijft lukken ... ik kan er heel slecht tegen als het overal bloedheet is ... Groetjes, Nikki F
nikki tjonge wat balen joh wij hebben overigens ook een laguna 1.8 uit 97 geloof ik maar een kei fijne auto.... je moet gewwon geluk hebben... met elk auto ook een mondeo gehad ook fijne wagen.. skoda hoef ik niet, vind het slechte auto's maar de leeftijd zegt ook wel wat. de nieuwere skoda's zijn gewoon geen skoda's eer maar een {tja uhm beter beken dmerk uhmmm} netzoals deawoo opel is.... scania volvo enzovoort mijn pa vind bijvoorbeeld een alfa heemaal niks! dat zijn van die plastic toys met vel assecoiers niks degelijks.... kortom; geluk moet je hebben...
Nog even terug gelezen ! @ Kaatjesmam, wat een leuke foto's van je mooie kids ! @ Jo, Thijs valt ook soms uit bed. Ik heb een boek tussen het matras en het bed gestoken zodat hij daar tegenaan rolt als hij woelt in bed. Sinds dien is hij er niet meer uitgevallen. Wij hebben Pampers, maar die zijn naar mijn idee te goed, die kids voelen het helemaal niet als ze plassen ... het wordt meteen opgezogen. @ Lilly, Thijs heeft vandaag nog wat extra boxers gekregen, we gaan vanaf donderdag écht aan de slag met zindelijkheid ... de ene keer zegt hij dat hij graag een broekje aan wil, daarna wil hij weer zijn vertrouwde "luirer" hebben ... ik hoop dat de broekjes hem goed bevallen ! @ Carla, wat een mooie foto's van je meiden zeg ! Super ! Komt dat goede slapen van Dinja nou puur door het inbakeren ? @ Jo, ga je de spullen verkopen via Marktplaats of anders ? @ Djezelf, we hebben bij de Hema broekjes gekocht. Thijs wil wel plassen op het potje. Telkens als ik naar het toilet ga zeg ik dat extra opvallend zodat hij dat ook wil en dan plast hij steeds. Hij mag dan een Woezel en Pip sticker uitkiezen en opplakken. Vanaf donderdag gaan we echt aan de slag, dan krijgt hij zijn boxers aan. Het potje zet ik in de woonkamer zodat hij er aan denkt. Vandaag zei mij man, "Wat moet je dan zeggen als je een broekje aan hebt ?" Hij zei: "Mamma, ik moet plassen of mamma ik moet poepen", "Goed zo" zei mijn man "En dan zet mamma je op het potje". "Nee", zij Thijs, "dat doe ik zelf"... ben benieuwd ... hoop doet leven ! @ Marieke, ik ben nu zo'n 9 kg bijgekomen. De vorige keer in totaal 13, ben benieuwd ! @ Velo, ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten ! Morgen BEHANGEN ! Ben benieuwd ! Groetjes, Nikki F
@ Anniek, ja je moet zeker een beetje geluk hebben met auto's. Laguna's van voor 2003 staan echter wel bekend om hun problemen ... wisten wij niet ... 9-9-2009, dat is inderdaad een mooie datum ! Groetjes !
@ All, nog vergeten, heeft er iemand ervaring met spataders ? Ik heb ze nooit gehad. Kwam ik een paar dagen geleden onder de douche uit en keek in de spiegel, zag ik daar zo'n dikke kabel vanuit mijn lies. Ik schrok me rot. Het voelt soms ook pijnlijk aan. We waren toen nog in Oostenrijk, ik heb mijn VK toen gebeld. Zij zei dat dit vaak voorkomt in de zwangerschap omdat de benen het steeds zwaarder krijgen ... baal baal ... ik hoop dat het na de bevalling weer weg gaat, die kans bestaat ... Nog meer meiden die dit hebben ? Nu ga ik echt uitrusten Groetjes, Nikki F
@Lilly Vind het wel fijn om een beetje te weten hoe en wat. @Anniek Vannacht niks hoor, hihi. @Veertje Poeh, en dan loop ik nog kilometers af. Wat een verschil dan. @Marieke Ik ga er elke nacht 10/12x uit. @Jo Ons huis is hermetisch afgesloten, alle zonwering dicht @Nikki Nu maar hopen dat de beeb gaat voor 20/08/09... Keano heeft net voor de tweede keer in zijn leven een muis gesloopt. En ik kan niet overweg met de laptop pad, lekker hoor, grr.
Als we het dan toch over auto's hebben, ik heb net echt een leuk bericht gekregen. We krijgen volgende maand een nieuwe auto. We hadden een golf van Bar zijn werk en we krijgen nu een Audi a4 station. Ik ben echt super blij!!! Velo: oke ik mag niet klagen dan jij wint 10 tot 12 keer das echt niet normaal. Ik moet ook altijd zo lachen want jij post altijd op die geweldige tijdstippen. Nikki: ik heb nu ook een hele grote spatader in mijn knieholte, echt enorm. Voelt ook niet echt lekker, maar je moet wachten tot je zw voorbij is. Meestal trekken ze dan wat bij, maar het kan ook blijven. Dan zal je ze evt moeten laten verwijderen. Het is dus ff afwachten. Nou mensen ik hoop dat de dag een beetje mee gaat vallen, heb er nu al zin in Was net een vrouw in de AH die zat echt zo naar mijn buik te kijken, en zegt vervolgens 'Weet waar je aan begint' ik alleen maar "wat pardon????' en weg was ze. Raar mens
@anniek, grappig zeg mijn vader zegt echt precies hetzelfde over een alfa.. @nikki, al druk aan het behangen? hoop dat het niet te warm word.. Heb geen ervaringen met spataders gelukkig. @velobabe, Ik wou dat ik ook nog km's af kon leggen maar helaas. Laatst waren we naar de ikea en dat rondje red ik al niet meer dus hebben maar een rolstoel geleend zodat ik toch alles kon zien grrr.. @snachts eruit, ik ben er van de week een keer 13 keer uit geweest en vannacht was het een stuk of 7 keer om gek van te worden.. Nou tis hier al weer mooi weer dus Stijn zijn badje heeft manlief gisteren opgezet dus kan hij er zo in en kan ik mijn woezel en pip schilderijtje af gaan maken. Morgen moet Stijn voor de eerste keer naar de psz, ben echt benieuwd hoe hij het gaat vinden..
goedemorgen velo o jonge jonge wat vervelend lijkt me dat joh! overtijd lopen! Was je met Keano ook overtijd? {sorry als je dat al vaker verteld hebt!} veertje das idd wel grappig! Ik vind veel alfa's echt harstikke gaaf! Maar helaas, me pa moet de auto onderhouden.... Jessica JE HEBT MELD PLICHT! Marieke later als ik groot en sterk ben wil ik ook wel een audi a4! super gaaf!Echt eenmooie bak! Hier alleen een laguna als burgerlijke bak {op gas!} en dan nog 1 oltimer jeep en 'mijn' vitara {dus ook jeep}. nou ben er weer vandoor, moet ff me dochter met de stetoscoop laten spelen hahaha ze is de vk
Kaatjesmam, mooie foto's van je kids! En wat zie je er goed uit zeg zo vlak na de bevalling! Carla, mooie kids heb jij ook! En nog gefeliciteerd met de doop van Dinja! Hier wordt Dominique zondag 6 september gedoopt. Zindelijk: hier nog niet echt de tijd voor gehad. Heb er ook nog geen goed potje voor. Is in bestelling. Heb er wel 1 maar die is heel laag. Marciano plast daar gewoon overheen... Morgen gaat Marciano voor het eerst naar de psz. Ben benieuwd hoe dat gaat. Verder nog geen nieuwe beebjes erbij? Heb medelijden met de hoogzwangeren hier en met de dames die nu aan het bevallen zijn... Ik weet hoe het is...pfff Dubbel puffen!