@zindelijk, hier ging het gelukkig redelijk makkelijk. Stijn werd op een ochtend wakker en zei dat hij geen luier om wou dus ik hem verteld dat hij dan wel op de wc/potje moest plassen maar ja dat deed hij natuurlijk niet. De eerste week zonder luier plaste hij alles nat, de tweede week riep hij me als hij aan het plassen was en de 3de week riep hij net voordat hij moest plassen, ik moet dan wel meteen rennen anders waren we te laat en sindsdien geen luier meer, ben er best blij mee want hij was toen nog geen twee.. WIj hadden ook zo een laag potje waar Stijn over heen plaste, we zette hem daar altijd achterste voren op en dan ging het goed..
@Veertje & Djezelf: foei, toch Ik kan me voorstellen dat jullie de zwangerschap beu zijn, maar geloof me; je gaat dat wezentje in je buik nog missen Maar goed, hopen dat je niet tot 40 weken doorloopt: OK. Maar dan wel via een normale bevalling als het kan, toch? Anders zit je daarna met de gebakken peren... (ks = langer herstel, toch?) @Djezelf: leuk he, die tactische opmerkingen . Maar wel fijn dat hij het naar zijn zin heeft gehad! @Velo: ik heb geen verstand van naaimachines... Maar het lijkt me wel handig! Ik weet wel dat er cursussen voor zijn Is dat wat? @Marieke: leuke foto! Herken je Cas erin? Schrikken zeg, van die koevoet! Wat een geluk heb jij!!! Misschien moet je meteen een lot gaan kopen voor de staatloterij! @Jo: fijn dat Luc zo goed groeit! En dat gewicht komt vanzelf wel weer goed!!! Thiago was bij de geboorte slechts 5,5 pond. Nu zit hij redelijk bovenin in de gewichtslijn (3 jaar en weegt bijna 17 kilo). Maar goed, heb je een mannetje dat goed eet is het ook weer niet goed ... het is altijd wel wat, toch? @Nikki: balen zeg!!! Een leuke vakantie op die manier afsluiten... En dan ook nog met een kleintje erbij EN zwanger! Ik begrijp je helemaal!!! Sterkte met bijkomen! En succes met de zoektocht naar een nieuwe auto! @Carla: klinkt goed; dat slapen van Dinja! Lag ze te huilen of was ze gewoon onrustig? Jacinto slaapt ook niet best overdag... Ligt veel te 'knorren' in zijn bedje; niet echt wakker en niet echt slapen. En daarna gaat hij weer huilen. @Veertje: leuk kamertje!!! @Alle zwangeren: sterkte vandaag en morgen!!! Zojuist lag er een briefje in de brievenbus dat ze aan de deur stonden voor mijn 'Little Company' tas. Maar ik was de was aan het ophangen en heb de bel niet gehoord... Nu moet ik weer tot morgen wachten... Helaas. Heeft iemand van jullie ervaring met een 'plankje' achter de wandelwagen? Voor grotere stukken is dat wel handig met Thiago. Maar aangezien hij al 3 is, heb ik het niet zo heel lang meer nodig denk ik. Dus wil er niet teveel voor betalen... Iemand suggesties? Op MP staan er niet zoveel, helaas. O ja, ik heb een Quinny Freestyle XL wandelwagen en een Quinny Buzz buggy...
Cimu: ja, ik herken Cas er zeker in, maar ook mijn broertje. Echt heel grappig. Deze heeft alleen dikkere lippen. Ik heb ook al gekeken voor een buggyboard, maar kon ook niet echt iets vinden op mp. Misschien heb je hier wat aan, ze zijn alleen wel nieuw maar je kan ook kijken voor welke wagens ze geschikt zijn Meerijdplankjes - Babysale.nl - vind alles voor uw baby Veertje: spannend morgen voor Stijn, ik ben benieuwd wat hij ervan vind. Anniek; ja ben er ook wel super blij mee hoor, echt een enorme bak. Hij is wel een stuk duurder maar ook wel lekker ruim, dan kunnen we ook nog eens met de auto op vakantie. Zelf heb ik een Renault Megane, die is ook echt super!!! marlieke; marciano ook al naar de psz. Spannend. Ik ga weer verder met opruimen.
Goedemiddag! @anniek, hier nog niks loos hoor Ik ga ernog steeds van uit dat ik net als bij Ruben over ga lopen, sprak op de psz net nog een vk die zelf ook bij alle drie haar kids tot ruim na 41 weken liep. Ach, hij komt als hij er klaar voor is zullen we maar zeggen Voor de rest, sorry.....heb net de ochtend op de psz doorgebracht, bleek hier de gewoonte te zijn dat je de 1e keer blijft......Was wel leuk op zich om te zien wat ze allemaal doen maar ben kapot. Ruben is als een blok in slaap gevallen en ik ga ook ff liggen. Tot later.
Djezelf, bedankt voor de foto's. Ben er erg blij mee. Vind ook vooral degene met de naam erg leuk. Nogmaals bedankt.
He meiden: Het waait hier nog lekker dus ik heb niet zo'n last van de hitte gelukkig! @Marieke: ohh ben blij dat je er blij mee bent! Dan kan ik er straks een paar op mijn website bij zetten. Ik vond die van jou en je ventje ook erg mooi. Jullie kijken zo pittig naar elkaar! Het was jammer dat er niet veel foto's van jullie drieen tussen zaten die heel leuk waren. (maar dat lag dus echt aan mijn fotografie kunsten hoor!) @Lilly: Ik mocht kiezen of ik wilde blijven. pfoeh had dat neit vol gehouden hoor, zo'n hele ochtend. @cimu: welnee...ik ga gewoon voor een derde kind, dus dan kan ik er nog een keer van genieten Laat deze nu maar komen! (hihi) @zindelijk worden: gister dus gestart en hij bleef maar in zijn onderbroek plassen.. Vandaag buiten het potje neer gezet, Bobbi op het potje nog maar eens voorgelezen, en lekker in zijn blote billen lopen. Tot nu toe gaat het super! Hij gaat om de haverklap op het potje zitten en heeft tot nog toe alles op het potje gedaan. (inclusief een mega drol ) Ja, of ik die dus wilde bewaren!! Hij wilde niet dat ik hem weg zou gooien Whahahahaha de viespeuk! @veertje: dat is ook wel een slim idee ja, gewoon achterste voren. Met zo'n piemletje plassen ze er idd snel overheen. @Nikki: hè.... met dit weer behangen? petje af hoor! @uit bed: hier wisselt het echt per nacht. Soms red ik het om maar 2 keer eruit te moeten en soms is het echt om het uur! Kan er echt gek van worden!
@ll de dames die ondertussen bevallen zijn, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE NIEUWE GEZINSLID!!!! GENIET ER VAN! @de laatste loodjes: die wegen nog altijd het zwaarst, nog even volhouden dames. (Hoewel ik het me heel goed voor kan stellen, want ik zou nu al willen dat het voorbij was, dus wil niet weten hoe ik me voel als ik overtijd loop, waar de kans erg groot op is) Ik kom niet meer zo vaak op ZP af en toe nog in het oude clubje, helaas heb ik regelmatig last van mijn zwangerschapsmisselijkheid en staat mijn hoofd niet echt naar het volgen van de diverse forum onderwerpen. Wilde jullie allemaal wel even laten weten dat ik vandaag de 20-weken echo heb gehad en dat alles er op en er aan zit en dat het voor zover dat nu te bepalen is gezond is. Verder kan ik jullie melden dat ik met een door het dolle heen Noa zit omdat ze heel erg blij is dat ze krijgt waar ze om heeft gevraagd: een echt zusje!!! Heel het ZH mocht meedelen in haar vreugde. Zelf ben ik stiekem ook wel erg blij met een meisje, liep heel de tijd al te kijken bij de meisjeskleding en nu heb ik nog een extra troef om mijn mannetje zo ver te krijgen dat we hierna voor nog een kindje gaan. (Hij is overigens wel trots dat ie een dochter krijgt en ziet nu spontaan alle gevaren van jongens/mannen voor dochters in).
Djezelf: ja die vond ik ook leuk. Ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk. Heel bijzonder om te hebben. Ik heb geloof ook al van alles op de hyves gezet Succes met de zindelijkheidstraining Justfem: meis, van harte met jullie meisje en zusje voor Noa!!! Helemaal super. Ik hou gewoon af en toe hyves contact met je Ik roep al de hele ochtend dat ik moet stofzuigen, maar het is zo heet
@marieke: Heb zo net mijn website ook geupdate. Dus daar ben je nu ook te bewonderen! Er staan er nu 6 van jou en 6 van Lilly. (je mag ook wel wat in mijn gastenboek zetten hoor als je maar geen vermiding maakt naar zsp) @justfem: Wat leuk een meisje!!! gefeliciteerd en wat fijn dat alles ook goed is!
Zo, wat is er veel geschreven! @Marieke (en Djezelf), mooie foto's! Ik had ook foto's moeten laten maken van mijn dikke buik, maar ja, beetje te laat bedacht. @Justfem, gefeliciteerd, leuk hoor! Wat betreft auto's, wij hebben ook een Skoda gehad, op 1 mankementje na was het een prima auto. Toen ik autopech had, zei die man van Routemobiel dat hij echt zelden mensen met Skoda's moet helpen, omdat die gewoon niet snel iets mankeren. Het zijn echt niet meer die Oostblok rammelbakken van vroeger. Heee, wat ik nu ontdekte (goh, wie weet al bij iedereen bekend) is dat ze bij Hema online positiekleding en voedingsshirts verkopen voor leuke prijsjes. Altijd handig.
Wat een super gave foto's! Dinja staat sinds een paar dagen in haar gezichtje/nekje en halsjke helemaal onder de uitslag. HA zegt van de warmte dus hopelijk trekt het snel weer weg.
@Carla, zou ze het niet te warm hebben met dit weer als ze ingebakerd slaapt? Luc heeft uitslag in zijn ellebogen. Kan er weinig aan doen geloof ik, hij heeft alleen een romper aan en 's nachts een romper met een lakentje. Ik heb een afspraak met iemand die foto's op locatie maakt en haar portfolio uit wil breiden. Stond laatst een oproepje op het forum (was er ook binnen een paar uur weer af). Die komt dus binnenkort langs, heb er zin in. Helaas woont Djezelf echt aan de andere kant van het land.
@Jo: ze had de uitslag al voor dat we gingen inbakeren. en ze hjeeft het niet te warm, temp haar steeds als ze wakker wordt en is steeds netjes 37, dus niet te warm. Baker haar in in haar luier en verder niks aan.