Hier ook zoiets. Lig hier op de bank benen wijd, armen wijd staan er ineens drie gasten in mijn achtertuin om de steiger weg te halen. Fijn dat ze ff aanbellen
@ Marieke, ja, deze man heeft onze trouwfoto's gemaakt en ook de foto's van Thijs. Ben benieuwd ! Dus gewoon een topje dubbel, dat hebben we wel ! Bedankt voor je reactie op mijn hyves ! Het behangen is nu gelukkig eindelijk klaar. Nu kunnen we beginnen met inrichten en aankleden, het leuke werk ! @ Cimu, ik ben enorm blij dat het behangen klaar is ... volgende keer laten we het door een schilder doen ... wat een rotwerk ! Gelukkig is het wel mooi geworden ! Foto's volgen als het helemaal klaar is ! @ Djezelf, ja, het is een groot bedrag. Bij geboorte leggen we steeds 10,- per persoon bij elkaar ... ik moet nog goed denken was we vragen ... Het is nu 19.31 en ik heb nog geen donder gehoord ... Tot later ! xxx Nikki F
@djezelf Ik probeer overdag wel een tukkie te doen, elke dag een uurtje liggen. Ventje slaapt vaak van 14.00 tot 16.00. Vanmiddag om 13.45 bij de VK. Hubbie was ook mee. Zitten we al 15 min in de wachtkamer. Zien we een klein papiertje, spreekuur op de andere locatie... Wij daarnaar toe. Van 14.00 tot 14.30 zitten wachten. Uiteindelijk zelf van 14.30 tot 15.00 binnen. Hartslag van de baby 135, mijn bloeddruk 110/70. Man wat was ik kwaad dat ze het niet hadden doorgegeven, grr. Vorige keer vroeg de vk hoe laat wil je? Dus ik zeg nou voor 14.00 want dan kan Keano gewoon slapen daarna en ik ook (regelmaat). Zegt ze ik heb nog plek tussen 14.00 en 17.00 ook op de andere dagen, grr. Zat er echt ff door. Ze heeft gekeken of de harde buiken nog wat opleveren. Not, net 1 cm ontsluiting en mijn bmm is nog niet aan het verweken zeg maar. Eventueel komt ze dinsdagochtend langs om me te strippen, maar of ik dat wel wil? Wat zouden jullie doen? Heb wel 2 pilletjes gekregen om hopelijk eens 2 nachtjes te slapen...
Nou hier wel flink wat regen en onweer. HEERLIJK!!!! Jonathan mocht van mij lekker ff buiten in de regen met zijn blote lijffie. Nou dat vond hij geweldig! Heb de stof binnen van de ringsling! Wauw mooie stof hoor, het zit nu in de wasmachine, dan kan ik hem morgen maken en kan de baby overmorgen komen.
hier alleen vanmiddag 3 druppel en nu nog steeds hottt velo ik zou het doen hoor.. baad het niet nou dan niet! Als je beeb er echt nog niet klaar voor zou zijn zou hij/zij toch neit komen. nou verder niet veel weer bij de vk geweest weer goedgekeurd. Kindje wordt geschat op 7 pond... en vk schreef op; kindje is groot genoeg en ze schreef er nog bij; ligt erg breed.
@velobabe: je kan het altijd proberen toch dat strippen. Maar als je nu nog maar 1cm had, dan gaat strippen ook nog niet lukken volgens mij. @nikkiF: Hmmm ik weet niet of dat nou wel zo handig is; het behangen door een schilder laten doen
Velo: ik zou het zeker proberen Hier is het bij 3 druppels gebleven wel flink afgekoeld. Ik ga slapen, tot morgen
Velo: Oooh pfff lekker van de vk, en dat uitgerekend op zo'n bloedhete dag en jij die het zwanger zijn wel een beetje zat bent... voel met je mee hoor, hoop dat het onverwachts toch snel gaat en de kleine uk zich echt snel aan dient! hahaha ik zie allemaal plaatjes bij de verhalen over hoe jullie verkoeling zoeken ik heb gewoon de deur dicht gelaten en even snel in de namiddag boodschappen gaan doen... verder hebben de 2 kleine mannetjes en ik weinig bijzonders gedaan, veel te warm! Toen ik in de auto stapte stond de meter op 40,5 graden Djezelf: Laat die kleine nog maar even zitten toch? Zou wel fijn zijn als je je beeb ook mee mag nemen naar huis in de ringsling en niet achter hoeft te laten.. Lilly: Wil je me niet zo laten schrikken, ik viel ergens binnen in onze topic en daar zag ik een bericht van jou met: HET IS BEGONNEN.... blijk je het over het weer te hebben pffffff Hier gaat alles nog steeds super, BV loopt perfect en ik zie Levi groeien! Ben zoooooo blij dat het goed gaat met borstvoeding!!!!!! Gisteren is Noah heerlijk in een openlucht bad wezen zwemmen, wat heeft dat kereltje zich vermaakt! Het lukt me nog steeds om mee te lezen, maar reageren schiet er vaak bij in,... maar ik volg iedereen dus op de voet komop dames jullie kunnen het!