Goedemorgen!! @velo, en heb je een beetje geslapen? Ik leef met je mee meid...wbh strippen, je kan het altijd proberen. En die druppeltjes die Djezelf heeft? Is dat misschien wat voor je? @zomaar, sorry. Maar ik verwacht deze beeb niet vóór de 40 weken hoor dus nog minimaal 2 weken geduld hoor Wat heerlijk dat de bv zo goed gaat en dat je zo kunt genieten van je mannetjes. Hoe verlopen de gebroken nachten? @anniek, ik hoor het al, jij gaat weer voordringen Maar t geeft niks hoor Sjo, drumpapa brengt Ruben naar de psz en ik ga zo de bovenboel eens ff op orde brengen
Nog niks terug gelezen, maar zo te zien nog geen baby nieuws hier? Wordt het niet eens tijd dames? Hier een regeldag geloof ik vandaag, want pim doet hazeslaapjes en als ik hem aanleg drinkt ie ook goed, dus ben druk vandaag....hahah. Hij ligt nu ook weer te krijsen dus ik denk dat ik hem zo maar weer ophaal. Femke zal ook wel weer wakker zijn, maar die laat ik nog even liggen.
Wat is het rustig hier....... Is iedereen aan het bijkomen van de hete dagen Zomaar: fijn dat de bv zo goed loopt. Je hoort vaak dat het bij de tweede veel beter gaat. Fijn om te lezen dat het verder zo goed gaat. Lilly: Heb jij een beetje kunnen slapen vannacht??? weer lekker aan de poets Velo: hebben de pilletjes een beetje geholpen??? Hier echt een gaar dagje. Heb echt nog niks ondernomen vandaag. Kan wel de hele dag slapen
@marieke, aan toegeven ! Ik heb weer beroerd geslapen, word heel vroeg wakker steeds (kijk expres niet op de klok maar het is dan nog wel donker) van harde buiken en zeer bekken als ik wil draaien. KAn gewoon geen lekker slaaphouding vinden:x En tegen de tijd dat ik weer indut gaat t wekkertje..... @patje, zal wel pittig zijn regeldagen met nog een peuter erbij, sterkte! Hoe bevalt je mei tei?? of kan ie daar nog niet in? Hier weer lekker bezig geweest en ga zo ook weer verder. Ruben heeft het helemaal naar zijn zin op de nieuwe psz, dus ik ben erg blij dat we veranderd zijn. Vanavond ben ik er weer!
@lilly, de MT en de draagdoek bevallen prima!! Als Pim erin zit dan slaapt ie binnen een minuut!! Wat fijn dat Ruben het naar zijn zin heeft! @marieke, heel herkenbaar, heb alleen nog maar 2 wasjes opgehangen, en die moeten nu natuurlijk ook nog weer naar binnen.....gaap gaap, voelde me vanmorgen ook niet echt lekker. Heb heerlijk met femke tot 9.00 uur in bed gelegen.
Nog geen babynieuws? Hier een blunder van 2 kanten gisteren... Op de brief van de psz stond dat Marciano verwacht werd in de donderdagmorgen-groep op 19 augustus... Stond ik daar in de hal met Marciano en Dominique in de mc. Niemand te bekennen. Gewacht tot er iemand aan kwam. Toen bleek dat Marciano op woensdagmorgen moest komen. Dus eergisteren voor het eerst en niet gisteren. Ik had niet gelet op de datum maar op de dag die erop stond geschreven. Dus een fout van hun kant en mijn kant. Nu gaat ie volgende week woensdagmorgen dus voor het eerst naar de psz.
@marlieke, balen! Sta je daar...... Maar nu kan het niet meer fout gaan!! @patje, oh lekker joh! Ik kan ook niet wachten tot ik babylief in de doek kan doen... BV: voor wie nog een goed boek zoekt over BV: ik heb zojuist het boek van Mary Broekhuijsen en Stefan Kleintjes binnengekregen en ik ben al helemaal enthousiast. Alles staat er heel overzichtelijk in. Echt zo'n boek voor op je nachtkastje om regelmatig in te neuzen. Pfffff.... ik heb een hoop gedaan vandaag en stort nu een beetje in....maar ben alleen vanaaf dus moet nog vaatwasser uitruimen, koken, vaat doen, keuken doen etc., bed opmaken, honden uitlaten, ruben douchen en in bed stoppen, stofzuigen......... Heb ruben maar even voor een dvd-tje gezet want die had door dat mama een beetje brak was en begon te mekkeren. Naja, het zal allemaal wel weer goedkomen........
Nog niks van Velo gehoord??? Lilly, niet zo druk joh, straks breken nog spontaan je vliezen ervan.. Ohnee, dat zou niet erg zijn.. Hahaha, Marlieke, da's niet handig zeg!!
@Anniek Fijn dat alles goed is. Wanneer mag je weer op controle? @djezelf Gisteren was het 1 cm. Ze hoopt dinsdag op meer denk ik. Ik heb nu zoiets van als ik een beetje slaap wacht ik liever nog even af. @Zomaar Thanks! Blij om te horen dat het goed met jullie gaat. Bv geven is mooi he! Bedoel ik niet mee dat fv dat niet is hoor. @Lilly Ik ben niet zo van de pilletjes, tsja dan nu het slaappilletje maar daar ben ik echt enorm van opgeknapt. Een nachtje slapen bedoel ik dan. @Marieke Als het je lukt om te slapen: DOEN! @Lilly Misschien toch ook aangeven bij de vk? Super dat Ruben het naar zijn zin heeft op de nieuwe psz! De vaat doen terwijl je een vaatwasser hebt @Marlieke Foutje bedankt @Andi Je roept en daar ben ik Kan iedereen die 's nachts slecht slaapt aanraden met de vk te overleggen. Heb echt een hekel aan pilletjes, maar voel nu pas wat een verschil het maakt als je een keer gewoon 8 uurtjes slaapt
@velo, eh ja de vaat in de vaatwasser doen haha OHHHHH, ik heb echt te veel gedaan....heb nu al een uur achter elkaar harde buiken (zonder kramp nu anders zou ik nog wat gaan denken).... Ik wil alleen nog maar liggen
@Velobabe: oh wat heerlijk voor je, ff een goede nacht door geslapen! Het is je gegund.. (en nog wat ontsluiting ook ) @Lilly: pas je wel op voor jezelf?! (maar geeft toch ook weer een goed gevoel als je zo lekker veel gedaan heb he!) @Marlieke: haha gelukkig was het van beide kanten fout! Ach blijft de kleine nog een weekje langer klein... @Patje: ik heb die doeken nu dus binnen om een ringsling te maken, en ik zit me steeds zo te verheugen om mijn beebje er in te dragen. Ben dus nu reuze jalours op je @Marieke: goed toch dat je vandaag niets heb gedaan! Waarom zou je, rust nemen is ook heeeeeeel belangrijk. en die was kan morgen ook nog wel gedaan worden. Vandaag het matrasje binnen gekregen voor de babykamer. Dus eindelijk het bedje op kunnen maken. Ohhhh wat is dat toch ook weer een leuk klusje Even zwijmelen bij het bedje....heerlijk. KAN NIET WACHTEN!!!
Velo: ik ben echt blij dat je eindelijk wat beter hebt kunnen slapen. Weet je al wat je gaat doen??? Lilly; meis, jij bent echt druk geweest vandaag. Ga me bijna schuldig voelen Pak vanavond wel een beetje rust (mist het icoon met de straffende vinger!!) Djezelf: meis, heerlijk dat je het bedje heb kunnen opmaken. Ben wel een beetje jaloers. Heb echt geen idee hoelang de bouwvakkers nog bezig zijn en wanneer ik eindelijk het kamertje kan gaan doen. Vanavond zou ik eigenlijk naar Haarlem Jazz gaan. Ik ben echt te op, dus heb maar afgebeld. Ik ken het wel hoe het gaat, lekker uren slenteren en nergens kunnen zitten en heel erg druk. Ik denk dat dat nu ff niet aan mij besteed is. Manlief blijft thuis bij mij, dus dat vind ik wel heel lief. Tot later
@meiden die wachten om te kunnne dragen....je geduld wordt beloond. Ik liep net met Pim en Taz (hond)te wandelen door het dorp en mensen kijken echt heel erg naar je, zo van: ach moet je dat zien...wat lief!!! Super geweldig!! @mrlieke, dat was balen! Ik had hetzelfde met die datums, ik kreeg een mail van de handbal voor de teambespreking en aangezien we altijd op woensdag trainen dacht ik dat het op woensdag zou zijn, en er stond teambespreking op 20 augustus of evt. maandag of dinsdag avond, dus ik zeg, de 20ste kan ik niet want ik ga uit eten, maar het was die woensdag de 19de dus kon het wel. Er zijn dus meer mensen die deze dagen in de war waren, hahah.
@ Velo, wat een gedoe zeg, en wat vervelend dat ze zo reageren ! Strippen zou ik wel laten doen, kwaad kan het niet ! @ Anniek, fijn dat alles goed was bij de VK ! @ Djezelf, schilders behangen toch ook, of niet ? "Beun de haas" zoeken we in elk geval volgende keer ! @ Lilly, hoe vaak per week gaat Ruben naar de PSZ ? @ Regen, gisteren heeft het hier toch nog flink gereged en geonweerd. Gelukkig maar ! @ PSZ, zijn jullie niet bang dat die kids daar de griep oplopen ? We zijn immers risicogroep aan het einde van de zwangerschap. Thijs gaat na de vakantie in elk geval nog even niet, even afwachten hoe het zich allemaal ontwikkelt. Vandaag hebben we de commode verhuisd en het bed opgezet ! Ziet er al leuk uit. De kast wilde we vandaag halen maar de doos paste niet in de auto in combinatie met de autostoel van Thijs. Manlief gaat de kast daarom maandag ophalen. Thijs is vandaag begonnen met zindelijkheid ! Ging prima, kwam me elke keer zeggen als hij plassen moest ! We waren een keer te laat, had ik zijn gewone broek uit, maar het onderbroekjes nog niet ... daarna ging het prima want Thijs wilde wel graag in het onderbroekje rondlopen. Vanavond was hij moe, toen had hij het vergeten te zeggen. Hij is helemaal trots op zijn broekjes, "Luirers zijn voor kleine babies" zei hij helemaal trots ! Groetjes, Nikki F
Goedemorgen! Hier weer een barre nacht, was al vanaf 5 uur wakker dus toen Ruben wakker werd nadat ik naar de wc was gegaan ben ik maar met hem naar beneden gegaan. Kan ML tenminste slapen. @nikki, Ruben gaat 2 ochtenden naar de PSZ. Ik maak me eerlijk gezegd niet zo druk om die griep, misschien ben ik naief hoor, maar ik heb af en toe het idee dat er nogal wat ophef over gemaakt word. Als je al zwak/ziek bent is het een andere zaak, maar dan moet je je tegen iedere vorm van griep beschermen. Als je gezond bent kan het naar mijn idee niet zo heel veel kwaad. @patje, en dat zijn dan van die dingen waar ik zo naar uitkijk he.... Nou, ik ben het officieel helemaal zat hoor. Natuurlijk het is allemaal prachtig zo'n wonder in je buik, maar wat mij betreft is 35 weken meer dan genoeg Bij Ruben was het net zo, was die buik zoooo zat....heb hem ook nooit gemist zoals je zo vaak hoort. Ik wil me weer gewoon kunnen bewegen, lopen, bukken, rennen, spelen met mijn kind, SLAPEN!! En bovenalles wil ik mijn kindje zien natuurlijk MAar goed, geduld is een schone zaak en ik ga nog steeds uit van minimaal 40 weken......
Lilly: tja de gebroken nachten.... bij de 2de ben je er beter op voorbereid (vind ik) Levi komt soms wel 3 keer per nacht om de 3 uur gemiddeld. Vind dat geen probleem maar soms kan hij de slaap niet vatten (veel lucht in zijn buik) en dan ben ik midden in de nacht soms wel 3 uur met hem bezig, dat is wel ZWAAR maar gelukkig zijn er ook genoeg nachten waar hij meteen gaat slapen na het drinken! He, jij bent alweer langer zwanger dan dat ik ooit ben geweest wel een beetje rustig aan doen hoor, je bent nu echt hoog zwanger! Velo: Oooh wat fijn dat je eindelijk een nachtje goed hebt kunnen slapen! Enne BV is geweldig!!!!!! Is kan me daarom ook geen zorgen maken over 3 nachtvoedingen en zo, ben gewoon TE blij dat het zo goed gaat! Pff wou dat ik een paar cm ontsluiting naar je kon PBen! Nikki: Wat goed van Thijs! Scheelt een hoop als er 1tje uit de luiers is, hier is het nu echt een luier fabriek Marieke: das beter he dan een man die gaat stappen en drinken en snurken Djezelf: Leuk he kleine opgemaakte bedjes....! Binnekort ligt daar een heerlijk babytje in! Ik vond Levi vanmorgen vroeg (al voor de 2de keer) onder de dekens aan... bedje is uiteraard gewoon kort opgemaakt etc etc maar meneer woelt en wiebelt zo dat hij op een gegeven moment bijna horizontaal in zijn bed ligt en dus met hoofdje en al onder het dekentje ligt en dat voor een baby van 3 weken, Noah lag altijd netjes zoals ik hem neer gelegd had en begon pas na een paar maanden te schuiven etc... dus ben best geschrokken, ga nu maar alvast over naar slaapzakjes want dit vind ik doodeng! Dus dag dag leuk opgemaakte bedjes voor mij (hoop dat jij langer plezier hebt djezelf ) Wie heeft er ervaring met spuugen door de neus? Levi spuugt helemaal niet veel maar wat er uit komt komt ook altijd door neusje en mond tegelijk Zooooooo zielig... is dat normaal?
Lilly: wat rot voor je dat je zo slecht hebt geslapen. Kan je niet aan velo vragen wat voor een pilletjes zij heeft gekregen, misschien is het ook iets voor jou??? Meis ik kan me goed inleven met je gevoel hoor. Hier 31 weken en nog 8 te gaan voor mij dan, gezien het gepland staat. Ik heb weleens zoiets van ga ik dat echt wel volhouden??? Nikki: Cas gaat twee dagen naar de creche. Ik blijf dat ook gewoon doen. Tuurlijk denk ik er wel overna, maar wil wel proberen niet te veel erij stil te staan. Ze houden et goed in de gaten daar en er zijn al een paar kindjes die gewone griep hadden getest op mex griep, maar het bleek niks. Ze houden het dus goed in de gaten en probeer daarop te vertrouwen. Zomaar: Cas was ook zo'n draaier. Toen hij twee weken oud was toenlag hij steeds onder zijn dekentje. Ik ben me echt een paar keer echt rot geschrokken, sindsdien hier slaapzakken. Hij ligt er nog steeds in, omdat hij echt en wiebelkont is. Kijken hoe het volgende gaat. Ja wbt het spugen, het kan dat het idd ook uit de neus komt. het is heel zielig maar eigenlijk weinig aan te doen. Het is allemaal een open verbinding. Het wordt vanzelf minder. Als je je er echt zorgen over maakt zou ik ff het cb of ha waarschuwen. Zo, ik ga de schuur ff leeghalen en spullen naar grof huisvuil doen Kan ik toch nog een beetje mijn nesteldrang kwijt
Heb ff niet bijgelezen. Nog steeds bib. Beeb in buik. Heb gisteren mijn laptop (hard!) laten vallen. Werkt nu niet goed. Kan dus waarschijnlijk ff niet online helaas. Morgen kan er hopelijk iemand naar kijken. Groetjes, Velobabe
Velo: jammer nog geen beebje.... Balen van je laptop, hoop dat hij gemaakt kan worden. Wat een rust hier vandaag. Ik ben nu k2 zoekt k3 aan het kijken