@Velo, je maakt het wel spannend hoor, straks weten we niet of het aan de laptop ligt of dat je bevallen bent als je niet online bent ! @Marieke, ik zit ook hetzelfde met een half oog te kijken. @Zomaar, Luc is ook zo aan het wurmen. Nu stoppen we zijn lakentjes zelfs maar gewoon onder de bodemplaat van het wiegje, dat scheelt al. En hier wisselen de nachten ook. Meestal om de 2,5 a 3 uur voeden en vaak valt hij wel snel in slaap, maar soms krijgt hij krampjes en dan zijn we wel even zoet. Ik ga de was eens even binnen halen. Eerst even met de bezem door de tuin voor ik allerlei spinnen aan me heb hangen...brrrr! Ben moe, vanavond denk ik maar vroeg naar bed.
Goedenavond allemaal! Ben naar alkmaar geweest, nu kapot........ Ga zo lekker naar bed. truste allemaal!
@ Lilly, fijn voor je dat je er zo over kunt denken. Met mijn longproblemen vind ik het risico dat Thijs het krijgt bij de PSZ en dan mee naar huis neemt echt te groot. Ook zou ik dan voor niets 4 weken onbetaald verlof hebben opgenomen als ik hem toch laat gaan. Met hoeveel weken ben je bevallen van Ruben ? @ Zomaar, we zijn vandaag verder gegaan met ons project, helaas 3 keer moeten dweilen, maar goed, ook een aantal keren heel goed gegaan. Als we gewoon een paar weekjes blijven oefenen denk ik dat hij het wel onder de knie heeft. Je zult wel schrikken als dat manneke 's ochtends zo ligt. Wij hebben voor Thijs een aerosleep aangeschaft, dan krijgen ze vanuit de onderkant in elk geval zuurstof. Dit matje ligt onder het hoeslaken. Je hebt er dacht ik ook dekentjes van. Voor het spugen heb ik helaas geen adviezen. Zielig wel ! @ Marieke, wel goed dat ze het goed blijven volgen. Dat geeft een vertrouwd gevoel. We zijn nog steeds druk bezig met de babykamer. Zodra die klaar is ga ik ook verder met schilderen. Misschien heb ik het gemist, maar waarom krijg je een ks ? Wel fijn dat ze het zo vroeg al hebben ingepland. Lijkt me een hele geruststelling. Ik ga er van uit dat ik wel weer overtijd zal gaan, dus ik moet nog hooguit 12 weken en 4 dagen ... Onze kleine uk had net de hik, gelukkig is het nu weer over. Het hoort erbij, maar toch vind ik het ergens wel zielig. De kamer schiet al mooi op. Ik hoop dat we morgen de kast kunnen opzetten. Maandag komen mijn ouders op bezoek en mijn vader neemt de boormachine mee om een en ander op te hangen. Ben benieuwd ! Kan niet wachten tot de kast staat en ik al die leuke kleine friemelkleertjes erin kan hangen ! Groetjes Nikki F
hier ook een drukdoenigdagje geweest. Maar; mijn ringsling is af!!! Ben echt super trots hihihihi Heb nog nooit iets op een naaimachine gemaakt en vind echt dat hij (voor mijn doen) super gelukt is! Nu gesloopt, ga nog ff in bad hangen. Zal morgen een foto maken van mijn kreatie! trustuh
Goedemorgen! Hier een iets betere nacht gelukkig....... @djezelf, ik ben erg benieuwd naar je RS! @nikkif, ja als je al gezondheidsproblemen hebt is het misschien weer anders. Ik heb ook een paar jaar een griepprik gehad vanwege chronische bronchitis. Dus grote kans dat ik een oproep krijg voor die vaccinatie.....daar zal ik over na moeten denken. Van Ruben ben ik bevallen met 41 wk en 6 dagen Dus nog uiterlijk 3 weken en 4 dagen te gaan @jo, lekker geslapen? @marieke, en hebben ze K3 kunnen vinden @velo, goede nacht gehad? Ik hoop het voor je, en anders natuurlijk dat je bevallen bent....... Sterkte weer vandaag als je beeb er nog niet is. Wij hebben vanmiddag een BBq bij vrienden, hoop dat het gezellig word. Fijne zondag allemaal!
Ik ben jullie vreselijk aan het verwaarlozen. Ik heb wel steeds alles bijgelezen ('s nachts tijdens het voeden) maar typen gaat dan zo lastig. Er is een beetje blijven hangen: Nikki; wat een nare terugreis hadden jullie. En nu snap ik dat je je druk maakt om die mexicaanse griep vanwege je longproblemen. Djezelf en Marieke; ook weer erg mooie foto's !! Carla; die van jouw kindjes ook! De slaapproblemen: ik heb het echt met jullie te doen. Nu kun je niet slapen en straks mag je niet slapen van de nieuwe baas in huis... De ringsling; die van mij bevalt erg goed. Gisteren hadden we een feestje (soort kraamfeest vanaf 4 uur 's middags hoor, geen disco in de kroeg...) en hij heeft de hele tijd lekker geslapen. Het lukt me niet om hem er altijd in 1x goed in te doen. Voor het begin is een handoek er in wel erg handig. Verder gaat het ook goed. Joris drinkt goed en slaapt vaak ook wel goed. Hij loopt wel veel te kreunen in zijn slaap dus vannacht mocht ie voor het eerst alleen op z'n kamer slapen (en de babyfoon lekker zacht....oe slechte moeder...). Woensdag zijn we thuisgekomen en vanavond vliegt schoonmoeder weer naar NL. Ze bleek gordelroos te hebben dus durft niet meer aan de kinderen te zitten en besloot daarom haar vlucht te verzetten. Ik moet weer even aan de bak dus later meer.
G'mogguh; Vandaag ben ik wel 31 geworden, whoehoe We vieren het niet, heb echt geen zin in een huis vol visite. Dat komt wel weer als ik me wat minder zwanger voel @kaatjesmam: jeetje je beebje alweer bijna 2 weken, wat gaat het hard he! Dat van die handdoek had ik ergens gelezen ja; is wel een goede tip.
@djezelf, gefeliciteerd.. Wij vieren zaterdag onze verjaardagen, pff word al moe als ik er aan denk aangezien er een stuk of 50 man komt. Een paar weken terug had ik zoiets van we doen het wel dat weekend want dan weten we zeker dat de kleine er nog niet is en dan red ik het nog wel.. Ach ja zoals manlief heel erg lief zegt, jij mag de hele avond blijven zitten.. Beetje jammer dat ik tot nu toe nog geen oppas heb kunnen vinden voor Stijn dus hij ligt hier waarschijnlijk gewoon boven en daar ben ik wat minder gelukkig mee maar ja..
Leuke foto's Wij gaan lekker zo naar het zwembad.. Ga nu snel de spullen bij elkaar zoeken want Stijn staat hier om mijn benen te springen
srry niks bijgelezen wel de foto's van kaatjesmam gezien; Kei cool, ook die tekst onder de eerste hihi en veertje die gaat zwemen! lekker genietzo... en djezelf trots op haar sling, ben beneiuwd naar foto! hier gisterenavond laat opgezeten met ruim 2 uur voorweeën om de 4 minuten! Ze waren beetje pijnlijk, vroegen echt om mijj aandacht maar verdwenen dan ook wer, was echt een golf beweging. Ik heb het maar aangekeken en het werd niet erger dus heb de vk maar laten slapen. Ben zelf tegen een uur of 4 week in slaap gevallen en nu nog wel een gevoelige buik maja. nou ik ga ff kijken naar me bed op kossen, ml heeft hem er net opgezet
@Jarigen, gefeliciteerd!!! @Djezelf, ga je snel een foto plaatsen van je creatieve uitspatting? @Kaatjesmam, wat een leuke foto's! Hihi, hier nog een meisje dat af en toe wat teleurgesteld is omdat ze niet zoveel met de baby kan. En ook dat hij niet doet wat ze zegt. Dan wil ze zijn speentje geven en zegt dat hij zijn mond open moet doen, maar dat doet hij dan niet . @Anniek, je maakt het wel spannend zo! @Nikki, lekker aan het klussen? Ik wou gaan slapen, maar helaas denken Robin en Luc daar toch echt anders over, dus ik ben mijn bed maar weer uitgegaan. Straks even de schelp in de tuin vol water laten lopen, kan ze daar lekker in plonzen.
@Marieke Op mooie dingen moet je lang wachten zeggen ze. Morgen neemt hubbie de laptop mee naar de zaak. Zal dus morgen pas 's avonds posten als de laptop tenminste gefixt kan worden. Maar...verwacht ons beebje morgen niet hoor. We denken dat het eind van de week wordt. K2 zoekt K3 vond ik wel grappig. @Jo Mijn mail werkt ook niet anders kon ik iemand mailen, maar helaas. @Zomaar En een slaapzakje? @djezelf Wat handig van je joh, die ringsling. Nog gefeliciteerd!!! @Lilly Fijn dat je beter hebt geslapen. Had verteld dat ik 2 pilletjes heb gehad toch? Heb beide keren goed geslapen. Nu vannacht weer zonder proberen... @Anniek Je gaat voor mij bevallen als ik het zo lees. Heb wel veel harde buiken maar verder... Ons bed staat nog niet op klossen dus dan weet je wat wel wat ik denk Was de bbq gezellig?
@ Djezelf, ik ben heel erg benieuwd naar je foto ! En proficiat met je verjaardag ! Nu zijn we even oud ! @ Lilly, ik weet zeker dat ik me niet laat enten omdat in het vaccin versterkende stoffen zitten om het beter te laten werken. Juist van deze stoffen is in combinatie met zwangerschap onduidelijk wat de gevolgen kunnen zijn ... ben je 9 maanden bezig je volgens alle richtlijnen te gedragen, krijg je een spuit die misschien van negatieve invloed is op het kindje ... nee, daar ga ik niet aan beginnen. @ Kaatjesmam, wel fijn dat je schoonmoeder dan voor veilig gaat ... het schijnt voor baby's nogal een riskant iets te zijn inderdaad. Leuke foto's ! @ Veertje, veel strekte met het feest ... zou ik nu ook geen zin meer in hebben ! @ Jo, mijn man moest alweer de hele dag voor werk weg, ik mocht taxi spelen ... we hebben de kast dus helaas nog niet op kunnen zetten. Ik hoop morgen ... @ All, hebben jullie ook zo'n onbegripvolle mannen ? Ik ben vanochtend de hele tijd bezig geweest met opruimen en de vakantiewas in de kasten te hangen. Ondertussen zal hij dus met Thijs te ontbijten, ik wist van niets ... Ik ben gaan douchen en hij liep een uur voordat hij gaan moest al te stressen. Ik kwam beneden en toen bleek dus dat ze al gegeten hadden, ik had dus alleen lopen opruimen / poetsen / was vouwen / was inruimen. Ik kon even mijn vitaminepillen in mij strot duwen, gevolgd door een boterham om hem alweer te brengen. De hele dag niets gehoord van meneer, ik had zeker verwacht dat hij wel even zou bellen tussendoor. Om 18.00 belde hij dan dat het klaar was en dat ik hem kon ophalen. Toen ik hem vroeg waarom hij niet even tussendoor iets had laten horen kreeg ik als antwoord "Dat hadden we toch niet afgesproken, en ik belde toch om 18.00 !", Ja, anders had hij naar huis moeten lopen, dus hij moest me wel bellen toen ! Dan zich afvragen waar ik doodmoe van ben. Tsja, als je bijna 30 weken zwanger bent is het wel eens zwaar om een ondernemende peuter in huis te hebben die soms wel heel erg zijn eigen zinnetje wil doordrijven ... is dat zo moeilijk te begrijpen ? En dat peutertje loopt sinds 3 dagen dus in een onderbroekje en dat moet je ook in de gaten houden ... snapt hij ook niet, want als hij alleen met hem is gaat het elke keer mis, vanmiddag geen enkele keer ! Grrrrr, ik kan daar niet tegen als ik niet begrepen wordt, al helemaal als degene die me niet begrijpt mijn vent is waar ik al 13 jaar mee samen ben .... enige herkenning voor iemand hier ??? Groetjes, Nikki F
@NikkiF: Joh ik herken het helemaal! soms kan ik zooooo teleurgesteld zijn in mijn vent, dan lees ik hier verhalen van mannen die aan masseren doen, die eten koken etc etc Slaap slecht de laatste tijd, veel nachtelijke bezoekjes aan het toillet en Jonathan was veel wakker de afgelopen nachten. Maar eergister sliep ik eindelijk een keer zoo diep dat ik hem niet hoorde huilen. Manlief wel (hij hoort het nooooooooit normaal) en die maakt me doodleuk wakker met de mededeling dat hij huilt ipv dat hij er nou eens uitgaat??? Was echt super boos! Ach en als je hier in het topic terug leest, heb ik al vaker flink zitten mopperen op mijn vent! Ze hebben gewoon echt geen idee hoe het voor ons is! Succes met je holbewoner
Ha ha die mannen toch. Die van mij kan zich ook lekker ergeren als ik 'm wat vraag om te doen (want ja zonder vragen gebeurt er sowieso niks) terwijl ik zit te voeden bijvoorbeeld. En dan loopt ie te zeuren dat hij moe is. WAARVAN??? Hij slaapt de hele nacht door. Nou doet hij af en toe wel een poging hoor. En vanmorgen heeft hij Karlijn bezig gehouden tot 7:15 tot hij naar zijn werk moest. Nikki; ik maakte mezelf eigenlijk geen zorgen over de kinderen. Karlijn heeft al waterpokken gehad en Joris krijgt mijn antistoffen. Velobabe; je blijft er lekker nuchter onder dat je overtijd loopt. Knap hoor. Hopelijk slaap je zonder pilletje ook goed. Anniek; spannend hoor, die voorweeen van jou. Ik had ze die laatste week (!) ook. Vooral als ik in bed ging liggen. En maar steeds twijfelen of het nu begonnen was. Wel lekker om weer met z'n 4-tjes te zijn. Schoonmoeder was in HK een grote hulp, maar eerlijk gezegd was 3 weken wel genoeg.
@All: ik lees wel steeds wat jullie schrijven, maar heb weinig tijd om te reageren... Maar nu wel effe kort. Ik had gehoopt al wat babynieuws te zien vanochtend, maar helaas... Wie weet komt Anniek vandaag nog met nieuws @Zomaar: melk door de neus: heeft Jacinto ook! Zelfs tijdens het drinken druppelt de melk ook uit zijn neus. Ik moet zo naar het consultatiebureau, zal eens vragen of het normaal is. @Begripvolle mannen: voor de goede orde: ML is heel zorgzaam voor mij! Hij kookt, doet boodschappen en maakt schoon (sorry dames). MAAR hij zegt inderdaad ook steeds dat hij moe is en 's nachts slecht slaapt (terwijl ik bv geef en hij 's nachts zijn bed niet uit hoef). Hij ligt wakker van het knorrend geluid dat Jacinto maakt. Alsof hij zich continue ligt uit te rekken. Hebben jullie kids dat ook? Oh ja, ik was helemaal vergeten een foto te plaatsen van mijn mannen... Dus bij deze alsnog: Bekijk bijlage 11426 Op deze foto is Jacinto net geboren ('the morning after'). Inmiddels is hij alweer 1 maand oud
Op zich doet mijn man wel veel, maar vaak moet ik hem wel echt vertellen wat hij moet doen. En dat van voedingen in de nacht klinkt bekend. De wieg hangt naast zijn kant van het bed en dan hoor je Luc pruttelen en smakken. Dan geef ik hem een duw en vraag of hij hem kan aangeven. Gaat hij gewoon op de rand van het bed voor zich uit zitten staren. Krijgt hij weer een por van me en de vraag of hij hem voor Kerstmis nog aan me wil geven. Hij doet het wel hoor, maar zit te zuchten en te steunen. @Cimu, leuke foto, Luc heeft hetzelfde pakje, zie fotoalbum (maar mijn joekeltje past er nu al niet meer in). Ik ga boodschappen doen. Vanaf vandaag is het afgelopen met het gevreet en gesnoep, moet nu echt weer normaal gaan eten. Echt lijnen mag ik natuurlijk niet met de BV, maar ik wil er nog wel een paar kilootjes vanaf, zodat ik weer in mijn oude kleren pas. Zo maar eens naar de supermarkt, gezonde dingen kopen.
Goede morgen... Jo ja maak ik het nu al spannend??? hahaha Velo jou berichtjes lijken altijd erg ontspannend maar wordt jij niet een beetje wild van dat wachte? nikki vor een gedeelte echt wel herkenbaar hoor! Mannen komen niet voor niks van een andere planeet. Maar sommiige dingen die wij zo logisch vinden... argh... naja laat maar denk dat het merendeel je wel snapt hoor. kaatjesmam heelrijk weer met zijn viertjes! ennn ja de laatste week ja? slik... Bij kyana heb ik ze 3 wkn gehad maar wel minder als nu. cimu aahh wat een schattige foto! En dat pakje, daar heb ik het jasje van zo schattig! jo suc6 met het braaf zijn... ik ga geen bv geven en hoop ook de kilo's snel kwijt te zijn.
Ik geloof dat ik heel erg blij moet zijn met mijn mannetje, hij doet namelijk echt alles.. Als ik het een dag niet red om boodschappen te doen dan doet hij het na zijn werk en kookt ook nog (zoals hij zelf heel erg lief zegt dat ik alles goed moet maken als ik weer helemaal op de been ben want dan doet hij niks meer en terecht) Hij runt hier echt bijna het hele huishouden.. Vanmiddag mag Stijn voor de 2de keer naar de psz en hij heeft er toch een zin in, hij vraagt al of hij met juf mag buiten spelen Om half 4 moet ik bij de gyn zijn, ben benieuwd..