Goedemorgen! Hier nog niks hoor.....verlies wel sinds gisteren beetjes van de slijmprop maar ik weet dat dat niks hoeft te betekenen dus daar schenken we ook maar geen aandacht aan8) Verder ben ik moei, moei, moei........ Mannen.....tja ik ga uiteraard niet beweren dat ik de perfecte man heb Maar wat betreft begrip en hulp kan ik wel op hem rekenen, en dat is wel heel fijn want familie om te helpen of zo heb ik niet. Hij is echt mijn steun en teoverlaat én mijn beste vriend (ondanks alles), daarom ben ik ook nog bij hem denk ik.... Verder ben ik met de laatste dingetjes bezig, bedacht me vanmorgen ineens dat ik bij Ruben de enveloppen voor de kaartjes nu al geschreven klaar had liggen dus die heb ik zojuist maar even besteld Gisteren nog een lading luiers besteld (leuk he JO) en nu maar weer een dagje nesteldrang....maar wel rustig....want gisteren kon ik nog maar nauwelijks lopen. (alhoewel ik me net bedenk dat in de hoek waar nu die mand staat wle mooi de box zou kunnen staan, maar dan moet die mand naar boven en de box naar beneden om te kijken of het past....en.......en.......) Vanmiddag vk......
Vandaag laatste keer bij de vk. Volgende afspraak is bij de gyn. Alles was weer goed, beebje is alleen nog niet ingedaald. @Veertje: Ben benieuwd hoe het gaat bij de gyn. Moet je er helemaal voor naar alkmaar, of hebben ze een afdeling in hhw nu? @Lilly: Ja jij begint nu ook al flink tegen het einde aan te lopen he! Nog even volhouden meid.. (haha hoor mij, ik kan ook al niet meer wachten ) @Kaatjesmam: leuk om die foto's allemaal te zien! Wat een binkie zeg. Vond de beide kamertjes ook erg leuk. @Cimu: ook leuk om ff een foto van jouw mannen te zien. Ennuh...knorrend geluid wat moet ik me daarbij voorstellen?? Doet hij dat in zijn slaap? @Marieke: en ben je alweer gewend aan die vervelende bouwvakkers in je huis? Schiet het al weer een beetje meer op? Oh en nog bedankt voor je lieve berichtje in mijn gastenboek! @velobabe: inderdaad, nu dat de rest het zegt, jij blijft er wel vreselijk nuchter onder steeds. Zijn wij dan van die zeuren, of heb je ook wel eens dat het je teveel is? (Nee, niet zeggen dat ik een zeur ben hoor ) ff een leuk nieuwtje; mijn vk zit in een gebouw met meerdere gezondheidsdingen (weet niet hoe je dat noemt hoor ) En in de wachtruimte/ gang kunnen mensen hun kunst exposeren. Ik heb daarnet maar even de stoute schoenen aan getrokken en gevraagd of ik daar ook zou mogen hangen een keer met mijn foto's. Hihihi nu heeft ze mijn gegevens op geschreven en ergens in november is er plek. Doet me denken; Lilly en marieke, denk er even over of jullie er bezwaar tegen zouden hebben als ik een of twee foto's van jullie ook op zou hangen?
@Pakje: grappig dat meerdere dames juist dit pakje hebben Maar goed, aangezien ik het op de 9 maanden beurs heb gekocht, had ik niet verwacht de enige te zijn @Knorrend geluidje: tsja, ik weet niet zo goed hoe ik dat moet omschrijven... beetje kreunen. Het is zo'n geluid wat veel mensen maken als ze zich uit rekken... Moeilijk, hoor. Maar hij maakt dat geluid als hij half wakker is en half slaapt. @Jo: klinkt heel bekend! Hier de eerste 11 kilo binnen enkele dagen kwijt en dat was het dan... Maar zo overdreven veel snoep ik niet. Ik heb alleen enorme honger elke keer. Ach ja, we zien wel of de kilo's er snel af gaan. @Veertje: succes bij de gyn! @Anniek: tjsa, je weet het nooit. Je zou niet de enige zijn als je vóór 37 weken bevalt. Maar ik heb nog wel een paar dagen geduld @Djezelf: fijn dat alles goed was bij de VK! Vanmorgen ben ik met Jacinto naar het CB geweest. Hij heeft de APK keuring doorstaan . Verder weegt hij alweer 4730 gram en is al 56 cm Ongelofelijk dus! Hij is 1.5 kilo aangekomen in 1 maand en 6 cm gegroeid. Dus dat leuke pakje op de foto zal ook niet lang meer passen @Zomaar: ik heb nog even navraag gedaan over melk door de neus terug geven (en de druppels melk die bij Jacinto tijdens het eten al door de neus komen) maar volgens de kinderarts is dat 'normaal' als het verhemelte goed was bij de geboorte. Het kan komen door teveel voeding. En dat heb ik zeker...
Alles was goed bij gyn, de kleine ligt netjes met het hoofd naar beneden, was nog niet ingedaald en het ligt iets boven het gemiddelde qua groei.. Kon het iig niet uit mijn mond krijgen dat ik misschien wel een geplande keizernsnee wou, ik wil stiekem toch wel heel erg graag natuurlijk bevallen. Volgens haar heb ik 70% kans op een natuurlijk bevalling.. Helaas vertelde ze me wel dat de kans groot is dat ik overtijd ga lopen..
Hier de apk ook weer doorstaan......en weer alles goed bevonden. Ik ga vanaaf vroeg naar bed en hopelijk morgen weer puf om te reageren. Truste.
over de mannetjes... Ik mag gelukkig ook niet klagen hoor! Maar het is en blijft wel een vent en zien doen ze gewoon niet alles. Maar ben wel heel blij met hem want als hij eens een dip heeft waarin hij niet veel doet en ik scheld hem voorrot dan vind hij me nog steeds lief jesscia en staat de box mooi? en goedzo, een goede apk! Mooi.... Djezelf waw dat heb je ff goed geregeld joh! Cool hoor Cimu nee idd hahaha maar we zullen zien! En die voeding door de neus, ik heb er nog nooit van gehoord maja ben ook geen prof he. En wat groeit hij goed joh! Knap hoor, weet je zeker dat de bv geweldig is. veertje goedzo, en het indalen komt nog wel. HIer een heerlijk dagje gehad met een vriendin en kindje in speeltuin/zwembad. Maar ik wordt wel iets te zwanger om te denken dat ik nog alle glijbanen met me meisie kan pakken hahaha en nu weer flink gerommel, en "krampen' die ook nog eens aardig pijnlik zijn af en toe....
Heb de afgelopen tijd wel meegelezen maar niet gereageerd, sorry... Heb het druk. Cimu, wat een heerlijke mannetjes!!! Kaatjesmam, geweldige foto's hoor! Gelukkig dat sommige van jullie weer door de apk zijn... mbt afvallen... duurde deze keer wat langer maar zonder er iets extra's aan te doen gaat het nu ontzettend snel. Denk een beetje te snel want m'n bv loopt terug. Finn heeft net na de voeding nog een half uur gemopperd dus toch maar 100 ml flesvoeding gegeven. Hij had het zo op en daarna viel hij meteen als een blok in slaap. Klinkt misschien gek maar heb echt een brok in m'n keel.. wil nog zo graag een paar maanden doorgaan met de bv! Hij slaapt wel al een week door! Gaat om ong. 21.00 uur naar bed, geef hem slapend rond 23.00 uur een voeding en wordt dan rond 08.30 uur wakker!!!!! Jippie kan weer een beetje bijslapen! Mannen... Ik heb echt een man die heel veel doet als hij thuis is maar 's nachts is hij nog nooit eruit gegaan!!! Hij wordt gewoon niet wakker. Vorige week een avond met Finn alleen en z'n moeder heeft de fles gegeven en een schone broek gegeven. Dat stoort me dan wel maar hij is dan aan het voetballen met Dylan. Nu ik toch aan het klagen ben.. Vanmorgen ging hij om 05.30 uur voor een week weg voor z'n werk. Maakt hij me wakker dat hij zijn portemonnai niet kan vinden :x! Hij heeft gisteren natuurlijk gezellig in de kantine van de voetbal gezeten en niet al z'n spullen klaar gezet. Ik zei alleen maar 'misschien in je voetbaltas?' . Tuurlijk zat hij daar maar hij kan toch eerst zelf gaan zoeken?? Ik ga ff lekker tv kijken en dan slapen.. Trusten!
over mannetje: ja, ik he wel een lieverd hoor. Hij doet heel veel als hij er is, maar hij moet wel vaak werken. Soms vraag ik weleens of hij een uurtje eerder wil komen omda ik het dan echt niet meer trek en dan probeert hij wel altijd te komen. Maar wakker worden 's nachts8)nou echt niet Cimu: wat een leuke foto, super lief!!!! Kaatjesmam: wat heerlijk dat jullie nu met z'n viertjes compleet zijn, en wat een leuke foto's Djezelf: ach ja het went wel weer. Alleen hier geen middagdutje meer Gelukkig slaapt Cas wel door het lawaai heen, al slaapt hij wel korter. Het is voor een goed doel, en hopelijk is het einde snel in zicht. Gefeliciteerd met je verjaardag nog Wat leuk dat je je foto's daar mag ophangen, en tuurlijk mag je ook foto's van mij gebruiken ( ben dan wel benieuwd welke) Anniek: jeetje ook alweer bijna 37 wekenwat gaat het hard zeg. Wanneer was jij met Kyra bevallen??? Veertke: waarom denkt de gyn dat je overtijd gaat lopen??? Sorry heb al twee dagen heel erg veel pijn bij mijn middenrif. Het is soms bijna niet te houden Vandaar weinig online gweest. Ik had het ook bij Cas en toen had ik hoge bloeddruk, dus ik durf niet echt goed de gyn te bellen. Straks nemen ze me wel op, en dan moet ik nog weken plat, dat kan ik Cas echt niet aandoen Ik doe dus ff heel rustig aan, als het morgen niet beter is dan bel ik de gyn wel even. Vandaar ff niet zo'n uigebreide reactie. Morgen beter
ok ben ik toch nog ff @djezelf, goed gedaan meis, en mijn fotoos mag je gebruiken hoor! @funny, ik kan maar 1ding zeggen......als je door wilt gaan met de bv moet je géén bijvoeding geven. Klinkt misschien lastig maar zo kom je echt in een visieuze cirkel terecht die er alleen maar toe leid dat je bv nog meer terug zal lopen.....(even voor de duidelijkheid als jij over wil op kv zou ik daar verder niks over zeggen hoor, maar je geeft zelf aan dat je eigenlijk door wilt met de bv). Het beste wat je kunt doen is een paar dagen rustig aan doen, de boel de boel laten en vaak aanleggen, het liefst elke 3 uur. Kortom stimuleren, stimuleren, stimuleren. Maar voor de rest is het helemaal je eigen keus he, moge dat duidelijk zijn @anniek, box staat nog niet.....had wel ruimte gemaakt maar na een flinke dip vanmiddag, en een vk die ook zei dat ik nog wel even geduld moet hebben.......had ik zoiets van laat maar........ @velo, hoe istie nou??? Nu ga ik echt naar bed! Toedeloe!!
@Cimu, Luc knort ook heel veel en hard. Vooral na een voeding als hij 's nachts weer moet slapen. Robin knorde ook wel als baby, maar haalt het niet bij hem. @Funny, je geeft alweer 4 maanden BV, knap hoor. Volgens mij moet je inderdaad dan vaker aanleggen om de productie te verhogen, maar misschien heeft het idd ook wel met het afvallen te maken. Luc wil zowat de hele dag gevoed worden. Het is ook zo'n grote jongen. Af en toe ben ik dat wel eens zat, links, rechts, een half uur of uur later heeft hij weer honger en vannacht kwam hij zelfs 4 x! Gelukkig komt hij normaal maar 2 x, want dit was wel vermoeiend. @Marieke, wie weet ligt de baby wel tegen je middenrif te drukken, daar kun je ook flink last van hebben. Hoe is de bloeddruk tot nu toe in je zwangerschap? Ik ga slapen, val zowat om.
@ Djezelf, ik ben enigszins blij te lezen dan ik niet de enige ben in deze situatie ... grrrr ... het is al zo warm, we hebben nog zo veel te doen ... mijn rug doet al zo'n zeer ... Thijs is al zo aan het peuterpuberen ... dan ook nog een man die je niet begrijpt is eigenlijk net wat veel van het goede ! En masseren ... wat is dat ? Wat leuk dat je je foto's mag ophangen bij de VK ! Super, dan zul je wel snel meer klanten hebben want ze zijn super ! @ Kaatjesmam, kan me voorstellen dat het geweldig is om geen "vreemden" meer om je heen te hebben maar gewoon te genieten van je gezinnetje. @ Cimu, twee mooie mannekes heb jij ! Nogmaals gefeliciteerd ! Fijn dat alles goed was bij het CB en dat hij zo goed groeit ! @ Jo, veel plezier met boodschappenn doen. Ik hoop dat ze veel lekkere maar ook gezonde dingen hebben ! @ Veertje, had je bij Stijn ook een KS of niet ? Fijn dat alles goed was ! @ Anniek, ik hoop voor je dat het gerommel door zal zetten ! @ Marieke, oei, doe maar rustig aan meid ! Ik hoop dat je je snel beter zult voelen ! @ Lilly, fijn dat alles goed was bij de VK ! @ Hitte ... hier is het zooooo warm nu ! Ik hoop echt dat het morgen wat koeler zal zijn want dan moet mijn man weer werken en ben ik dus weer sinds 3 weken alleen met Thijs ... @ Babykamer ... het is bijna klaar ! Alles is ingeruimd en het ziet er zo leuk uit, ben er helemaal blij mee ! Mijn vader heeft de plank boven de commode vanavond opgehangen en een plug in het plafind gedraaid. We moeten daar een haakje in draaien en dan kan mijn knutsel daar aan hangen boven het bedje. Woensdag neemt mijn moeder de haakjes mee, dan hang ik het op. Ik maak dan ook foto's, dan kunnen jullie de kamer bewonderen ! Groetjes, Nikki F
Goedemorgen! Net een paracetamol ingenomen, was weer een heerlijke nacht met krampjes, Robin die wakker werd van Luc's gehuil en zo waren we dus wel even bezig. Net een sollicitatiebrief verzonden voor een vacature van 12 uur, zou wel ideaal zijn. Al konden ze nog niet precies zeggen hoe die uren verdeeld waren en als het teveel versprokkeld is over de week, begin ik daar niet aan. Maar ja, eerst maar eens zien of ik wel word uitgenodigd. We wachten weer af. Luc begint nu steeds vaker geluidjes te maken, echt leuk.
Wat een schatje zeg!! Ben jullie even aan het verwaarlozen, maar ben druk met van alles en nog wat, maar ik hou wel ff in de gaten of er alweer babynieuws is. Ennuh, wanneer gaan we een nieuw topic openen voor de mama's met 2 kids? Er komt straks een hele lading nieuwe mama's van twee aan dus misschien handig om alvast een nieuw topic te gaan openen? Ach, ik trek gewoon de stoute schoenen aan......ondanks dat ik weinig tijd heb, maak ik er toch even snel één!!
Hoi meiden, Hebben jullie de hete dag (gisteren) weer overleefd? Was warm he? Ik lees wel mee, maar op iedereen afzonderlijk reageren word moeilijk. Kop op meiden (die hoogzwanger zijn), nog eventjes geduld en dan...GENIETEN! (maar ook een heel druk leven ineens...)