@NikkiF: Het word vandaag een stuk minder warm. Gelukkig voor je! Succes met je eerste dagje weer alleen. en ben blij dat je je wat beter voelt nu je weet dat mijn vent ook een Z.....Wasser kan zijn. @Jo: Wat een schatje!!! Leuk hoor om die foto's te zien! @Patje: jahoor maak maar een nieuw topic. (dan kom ik zeker die kant op over 7 weken, pfffff) @Marieke: en gaat het al wat beter? Ik ga ff heel belerend doen hoor, dus als je het niet wil horen.. niet verder lezen ... ...als je zo'n last heb en je bent bang dat je misschien opgenomen moet worden; NIET aan struisvogel politiek doen hoor!!! Uiteindelijk benadeel je je zelf, cas, je ventje en de beeb alleen maar meer. Het zou heeeeel K**** zijn, maar er is vast wel een oplossing voor te vinden! Succes hoor meid, knuf vanuit hier! @Velobabe: JA We hebben je door!!! Je bent aan het bevallen geslagen. Want je bent hier niet meer geweest...dusssss Kom op met je goede nieuws!!!!!!!!!!!!!!! @Funny: Ohhww ook dat herken ik van mijn vent. Hij gaat altijd eerst roepen en dan pas zelf kijken. En als hij al gekeken heeft....dan ligt het er alsnog, heeft hij gewoon niet goed gekeken! Jonathan is weer naar de psz. Ga ik het geboortekaartje even afmaken.
funny rustig aan hoor, met 2 kids is het ook ewl druk lijkt me. en wat balen van de borstvoeding! Jessica hoe wil de vk dat nou zeggen? en ach die bos komt nog wel Marieke Jep ook {volgens de vk} donderdag alweer 37 wkn. Ennuh bennog nooit van een kyra bevallen das carla. Maar das flauw, ik snap je wel hahaha. Ik ben van Kyana bevallen op 38.5 wkn... Ik was 2 wkn later als "lilly" uitgerekend en ben 2 wkn eerder dan haar bevallen... flauw he! Eens kijken fo het nu weer gaat lukken wahahaha Nikki oe spannendddd leuk! Ben benieuwd hoe het eruit ziet Jo ooo wat een schatje, Kyana stond helemaal naast me ooo wat een lief babybroertje wat een schatje... Djezelf leuk het geboort ekaatrje, suc6! en VELO zou je ja?????? HIer een mega klote nacht gehad. Hier hangt een spier vast in mijn been/kont en kan ik niet op staan of fatsoenlijk lopen. Ook een spier in mijn doos doet ontzttend veel pijn.... Kyana was/is ziek. Moet nog e.a. opruimen. Bij de buren stond om 7 uur bouwvakker voor nieuwe kozijnen... en als toetje komt er vanmiddag de kringloop om een oude bank mee te nemen... zucht! naja... zal jullie verder niet lastig vallen met mijn klaagzang
@nikkif, ja ik had bij Stijn ook een ks en mocht er voor nu voor kiezen maar wil toch stiekem wel heel erg graag op de natuurlijke manier bevallen.. Dus ik ga daar gewoon voor, de gyn zei wel dat ze bij een natuurlijke bevalling nu wel sneller ingrijpen en alsnog een ks doen maar doe gok neem ik dan maar, ze zei dat ik 70% kans heb op een natuurlijke bevalling.. Ze houden me nu iig beter in de gaten als de ontsluiting weer niet vordert, ze gaan dan meteen zoeken waar het aan ligt.. @jo, wat een ontzettend leuke foto's.. @patje, maak hem maar, ik hoop er over ongeveer een week bij te komen Hier gelukkig al 2 nachten redelijk geslapen, ben alleen maar wakker geworden om zo een 5 keer naar de wc te gaan maar daarna gelukkig weer snel in slaap gevallen. Stijn is gisteren weer naar de psz geweest en hij wou niet eens meer mee naar huis, is iig een teken dat hij het leuk vind.. Zijn eerste knutselwerkje hangt hier en hij is heel erg trots..
Velo: Oooh zou het? Cimu: Thanks, ja mijn man zei al dat het 'normaal' zou zijn... maarja vrouwen he die moeten altijd alles zeker weten Enne jouw kereltje groeit goed zeg! Moet zeggen dat ik Levi ook echt zie groeien! (maar denk niet ZO veel hihi) enne dat knorrende geluid doet Levi ook HEEL erg, als hij net slaapt en voordat hij wakker gaat worden, dan is hij onrustig en maakt hij knorrende kreunende geluiden. Verder heb ik hele mooie foto's gezien! Jo lekker ventje hoor! Gelukkig is het vandaag wat minder warm voor de zwangere dames! Zo ga weer snel aan de bak
Velo: en al bevallen??? of doet je laptop het nog niet Anniek: sorry ach het begint alletwee met een k Haha dus je hebt kans dat je dit keer ook eerder bevalt, nou we zullen zien Jo: wat een heerlijke pretletter zeg, smelt....... Djezelf: ik hou het echt wel in de gaten hoor, maar het is gewoon soms ff lastig..... Ik hoop dat het tijdelijk is. Ik had de vraag hier ook ff gesteld aan de vk van dit forum, en die zegt dat rond deze tijd je middenrif gaat uitzetten dus dat het daar ook vandaan kan komen. Ik kijk het nog ff aan en als het erger wordt ga ik zeker bellen. Veer: ah vandaar. Wel lekker dat ze je nu goed in de gaten houden. Bij mij zeiden ze trouwens 50/50 kans, maar omdat deze uk redelijk groot wordt geschat jizen ze liever voor een geplande keizersnee. Ben blij dat het weer koeler is, heerlijk De pijn is iets minder maar wel aanwezig, ik kijk het rustig nog aan. Ik heb het mobiele nummer van de gyn dus ik mag hem altijd bellen. Vk van dit forum zei dat dit ook de tijd is dat het middenrif gaat uitzetten (vervelend maar daar gaan we dan maar ff vanuit)
Pfffff oh meiden ik ga ook weeeeeer zeuren hoor! Ik ben het wederom zat! Heb pijn in mijn rug, Jonathan is erg lastig bij tijd en wijlen (driftbuien) en ik moet er niet aan denken dat ik nog 7 weken zo moet rond lopen. AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGHHHHHHHHH Wil nu eigenlijk gaan slapen, maar dan word ik weer zo brak wakker (badend in het zweet) en dan slaap ik vanacht nog slechter! Heb mijn man maar frambozenbladthee laten halen. Dit schijnt de BMM te verweken. MOOI dan kan dat kind er ook uit!
Djezelf: je mag lekker zeuren hoor...... We snappen allemaal wat je bedoeld. Je wil ook nog zo graag genieten, maar soms met die andere doerakken om ons heen wordt het je toch wel heel moeilijk gemaakt. Meis nog ff doorbijten, je kan het. Dikke knuf
Dames, nog even doorbijten hoor!!! Ik denk aan jullie!! @anniek, misschien weet je nog wel dat ik een spatader bij mijn doos had? Heb jij daar geen last van? Ik hoop het niet voor je want dat is echt mega pijnlijk en vervelend!!
patje mmm ja zou eens kunnen vragen of me vriend kan kijken... of straks met me doos voor de spiegel! hahah kan het zo echt niet emer zien maar! Tnx voor de tip zal eens kijken. Denk zelf dat het met mijn bi te maken heeft maar goed, irri is het wel
@anniek, ik kon hem ook heel goed voelen met mijn vinger, echt zo'n kronkelende ader! Haha, ik zie je al staan met een spiegel.
Goedenmiddag! Heb een ongelooflijke klote nacht gehad:x Paar uurtjes geslapen. Vanmorgen wel even wezen stadten met een vriendinnetje. Ruben moet nodig nieuwe kleren en schoenen, maar die schoenen willen niet echt lukken......of heel winters, of heel duur....dus donderdag weer ff kijken. Ben wel super blij met het weer!! @anniek, en al wat gevonden?? @jo, wat een heerlijke lach! @djezelf, ik begrijp je hoor. Hoe mooi het allemaal ook is, op een gegeven moment ben je het ook gewoon zat.....Sterkte, nog even doorbijten! Is het kaartje mooi geworden?? Ik ga morgen nog ff lekker naar de kapper, is wel nodig ook (ben sinds maart niet meer geweest omdat ik mij BOB wilde laten groeien, nou dat is gelukt maar vraag niet hoe het nu zit......).
Nog niks van velo???? spannend Lilly: balen dat je zo'n beroerde nacht hebt gehad Hopelijk gaat het vannacht beter. Hoe is het eigenlijk nu met je harde buiken??? Ik ken het probleem met de schoenen, maar ik heb besloten om volgende maand maar weer te gaan kijken. Anniek: en?
@Lilly: oohw die schoenen ja! Drama vind ik dat. Wil graag goeie schoenen voor hem, maar die prijzen zijn echt absurd. @anniek: wauw wat beschrijven jullie dat soort dingen heerlijk ongegeneerd!!!!! Ik hoef (in tegenstelling tot de andere dames ) niet heel nodig te weten hoe je "close encounter" was hoor! Kaartje schiet al lekker op. Buik doet erg zeer, voelt alsof hij er af valt. Mun buufje kwam net binnen en die was er van overtuigd dat mijn buik ineens weer flink gegroeid was. (zou wel die pijn verklaren natuurlijk) Oh en die expositie: Werd gebeld door de planning-mevrouw, is het pas in 2010 Dat duurt nog wel ff... Ach heb ik mooi de tijd om een mooie serie te maken. Ik (lees: mijn foto's) hang daar van november tot eind januari. Dus de mevrouw vroeg of ik niet een sinterig/kerstig sfeertje aan de foto's mee kon geven. (wel leuk!)
@marieke, harde buiken zijn dagelijkse kost, vooral 's avonds (lees: nu) @djezelf, zwakke maag?? Leuk hoor een kerstexpo, mijn fotoos mag je rustig gebruiken trouwens @schoenen, ben nu even internet aan het afstruinen en er is een hoop leuks. Ik wil namelijk wat leuke gympies voor nu, een soort tussenschoen om het zo maar te zeggen. Het liefste met klitteband. Hij heeft nu alleen maar Crocs en all stars die toch echt te klein beginnen te worden (net zoals de rest van zijn garderobe.....) Wat groeien jongetjes toch snel.....
Hi meiden! Voor de zwangere: Leef met jullie mee!!! Kom op, jullie kunnen het!!!! Velo????? Misschien is je laptop nog kapot maar hoop voor je dat je ergens anders mee bezig bent! Jo, wat een poppie! Je smelt echt bij zo'n lach! Lilly, je hebt helemaal gelijk en ik wil heel graag doorgaan met de bv. Juist omdat het zo goed gaat/ging en ik het gewoon heel fijn vind! Hij drinkt uit een fles voor m'n gevoel meer (op het kdv) maar ik kolf waarschijnlijk minder af dan dat Finn eruit drinkt. Hij slaapt al ruim een week door dus dan lijkt het dat hij toch genoeg heeft! Hij komt overdag ook om de 4 uur dus als hij te weinig zou krijgen zou hij toch wel huilen??? Meiden iets anders... Vanavond was mijn moeder bij mij. En ze is eerder naar huis gegaan omdat ze zich zo irriteerd aan Dylan.. Ik zit met tranen in m'n ogen. Zal het kort proberen uit te leggen. Mijn moeder heeft zelf 3 kinderen die rustig en makkelijk waren. Dylan is niet de makkelijkste. En vooral als hij moe is dan kan hij echt het bloed onder je nagels vandaan halen. Maar het is mijn kanjer en ik hou zo veel van dat mannetje dat het zo'n pijn doet als ik aan mijn moeder zie dat ze hem echt niet leuk vind (op dat moment). Finn is heel anders en daar gaat ze ook anders mee om. Vanavond had hij weer een hysterische bui terwijl ik Finn aan het eten geven was. Mijn moeder kon dat blijkbaar niet aan zien en dacht dat het beter was om weg te gaan. Ik heb nu de neiging om te zeggen dat ze beter helemaal niet meer kan langskomen als ze zich zo irriteerd aan Dylan. Ze zal hem moeten accepteren want hij is een deel van mij. Ik kies toch echt voor mijn jongens ook al is ze m'n beste vriendin.
Ach funny.....dat moet echt pijn doen..... Behalve dat vind de bewoordingen 'makkelijk' altijd een beetje ongepast, dat bedoel ik niet als aanval naar jou toe. Maar ik kan er gewoon zo boos:x om worden wanneer kinderen worden afgewezen omdat ze hun gevoelens uiten, echt dat haalt bij mij het bloed onder mijn nagels vandaan. Dat je er als kind alleen mag zijn wanneer je meegaand, en stabiel gehumeurd bent,nooit huilt en het liefs met 3 dagen doorslaapt. Kinderen zijn ook mensen denk ik dan en die hebben ook stress, en die gaan daar ook op verschillende manieren mee om. DAarnaast is de peutertijd een hele turbulente en ingrijpende tijd voor een kind. Ze komen er verdomme achter dat ze zelf een persoontje zijn, maar tegelijkertijd hebben ze mama nog zo hard nodig en dan krijgen een hoop van die kindjes ook nog te verwerken dat er een baby bij komt!! Mag zo'n kind dan af en toe even laten zien dat hij het moeilijk heeft:x Als ik jou was zou ik het er zeker even met je moeder over hebben, als ze zoals je zegt je beste vriendin is dan zou dat toch moeten kunnen......?? Verder, natuuuuuurlijk zijn je mannen je alles, en zo hoort het ook. Laat Dylan vooral lekker Dylan zijn, en dat hij zich zo uit zou ik ook lekker zo laten, dat betekent dat hij het in ieder geval niet opkropt. Nu ga ik je fotoos bekijken want zie net dat je er nog wat geplaatst hebt.