Onze kleine meid is 2 (88 cm en 11,1 kg) en die ligt de komende maanden nog wel in haar ledikant. Tegen de tijd dat we het kamertje klaar moeten hebben (augustus/september) zal ze wel verhuizen naar een juniorbed.
Yessssss, ons huis is verkocht! Zal pas echt helemaal rust hebben als alles getekend en rond is, maar ben wel heel blij. @Fioon welkom! Wij verhuizen dit voorjaar, waarschijnlijk laat ik mijn dochtertje de eerste maanden nog wel in haar ledikantje en met de rest van haar meubeltjes doen. De baby wil ik de eerste tijd op onze eigen kamer, hadden we met Robin ook gedaan. Daarna nemen we wel een juniorbedje voor haar en een nieuwe kledingkast en alle andere meubeltjes kunnen dan mooi naar de babykamer. We zijn er nog niet helemaal uit, maar waarschijnlijk doen we het op die manier.
Bedankt alemaal! De baby komt bij ons ook de eerste 5 maanden ofzo in een wiegje naast het bed. Maar ik vind het gewoon zo leuk om de babykamer al helemaal klaar te hebben staan... Daarom twijfel ik zo.. Mmm zal er nog eens goed over nadenken Gefeliciteerd Jo79! Lekker gevoel is dat he, als je huis dan echt verkocht is, vooral in deze tijden!
Oeh nou kwam ik deze tegen: Is ook leuk voor in de kamer van ons zoontje, met gewoon een witte ladekast erbij ofzo... (hij heeft blauw behang met een 'zee/boten randje') En dan de ledikant tegen de tijd dat de baby uit de wieg gaat naar de babykamer doen en Jamie een groter bed.. Het enige nadeel is dat de kast maar 1 legplank heeft en dan een hanggedeelte, is veel te weinig. Maar misschien kunnen we er zelf meerdere legplankjes inmaken (ik gebruik nooit het hanggedeelte eigenlijk...) Mmmmm toch eens met manlief overleggen
@knuf wat vervelend dat je zo onzeker bent, maar zeker te begrijpen! ik hoop voor jou dat alles goed blijft gaan en dat je in februari een prachtecho zult hebben. @carla beterschap. @kar67 ik had hetzelfde vond de vk ook niet betrokken en bij de bevalling kreeg ik ook een invalster, maar nu lijkt mij vk wel een heel ander iemand. @anniek wat vervelend dat je een bloeding hebt gehad hoe is het nu met je? zo nog even 2 pagina's bijlezen! ik voel de kleine nu echt trappen! woensdag krijg ik de 20 wekenecho, ik kan niet wachten! mijn dochter geeft mijn buik nu kusjes en chipjes haha want de baby moet ook chipjes eten, zo lief.
@fioon welkom! mijn dochter is 2 jaar en 3 maanden als de kleine geboren wordt, dus die gaat over naar een peuterbedje. kraamzorg is hier helemaal geregeld, ik kreeg een brief binnen dat alles in orde is en ik gegarandeert kraamzorg krijg. roken: ik ben gelijk gestopt toen ik zwanger raakte en ik heb er totaal geen moeite mee. bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook maar na 3 maanden ben ik toen weer gaan roken.
knuf misschien mag ik me er niet mee moeien maar ik zou haar eerder omleggen, gewoon om de simpele reden dat ze dadelijk aan genoeg moeten wennen. maar goed dat is ieder zijn keuze. fioon wat een mega gaaf kastje! en idd zelf war meer plakjes erin maken en dan een leuke, ruime lade kast. bijvoorbeeld die MALM van de ikea, die heb je in groter daar kan ook héél veel in... sorry ik draaf misschien door.... nou ik ga boodschappen doen
Fioon: Leuk dat kastje, er zijn ook nog heel veel spullen verkrijgbaar in een beachhouse look misschien dat daar nog iets bij te vinden is? Ik ben nog aan het twijfelen wat ik ga doen met Noah en zijn bedje... ach heb ok nog ff zullen we maar zeggen Mandy: Oh wat jammer dat je bij de eerste na 3 mnd weer begonnen bent, dan heb je de ergste fase toch wel gehad (van het stoppen bedoel ik ) super dat je nu weer gestopt bent! Volhouden hé! Jo: GEFELICITEERD et het verkopen van je huis! Anniek: Kraamzorg heb ik dus wel geregeld... ik beval midden in de vakantie periode, daarin wou ik geen risico's nemen.... Kar: Bah een steekpartij.... niets over gehoord maar kan me voorstellen dat je er dan niet zo gerust op bent! veertje: hoewel je het waarcshijnlijk niet meer leest have fun! Lilly: Hoe was het shoppen en lunchen? Manlief belde me net en hij heeft de avond vrij genomen Ga dadelijk eens lekker uitgebreid koken en daarna X-factor kijken
Dat is misschien ook wel waar. We moeten eerst komende zomer maar eens verhuizen. Daarna zien we wel hoe we dat met het bedje gaan doen.
Fioon, Dylan is ruim 3 als de 2de komt dus kan het niet echt met jullie vergelijken. Hij heeft een 1 persoonsbed sinds hij 2,5 is en slaapt sindsdien geweldig! Hij heeft dus een nieuwe kamer en zijn oude 'baby' kamer is dus voor zijn broertje (wordt wel een beetje verandert). Ik hoor al de hele middag dat akelige verhaal van dat kinderdagverblijf... ik word er helemaal naar van! Zal je maar gebeuren! Jo, wat lekker snel je huis verkocht! Zeker in deze tijd! Gefeliciteerd! all, had ook al heel snel m'n kraamzorg geregeld. Zit nu te wachten op m'n kraampakket, volgens mij had ik die al moeten krijgen... Lilly, lekker gewinkeld? zomaar, fijne avond met je man! Wij hadden vanmiddag besloten lekker op tijd naar bed te gaan en dan een filmpje te kijken.... Ga zo eten, hmmm boerenkool!
Dames ik moet alles nog lezen, dat doe ik straks als zoonlief op bed ligt, ben alleen dus heb de laptop van drumpapa tot mijn beschikking Ken je van die dagen dat alles gewoon lukt? Ik heb gewoon voor 130 euro aan zwangerschapstruitjes van mamalicious voor 38 euro En bij miss etam nog 2 dingen met 30% korting en 3e gratis 8) Ik lag helemaal in een deuk, heb straks nog meer om aan te trekken tijdensmijn zwangerschap als normaal Ben dus erg blij......Lunchen had ik thuis al gedaan want gingen wat later weg dan gepland maar de koffie verkeerd met warme appelbol was ook niet vervelend Soms heb je van die dagen, dan lúkt het gewoon Tot straks!
Fioon, welkom hier! Ons zoontje is (waarschijnlijk) net 2 wanneer deze uk zich aankondigt. Marciano gaat vanaf dat ik ongeveer 7 maanden zwanger ben naar een andere slaapkamer met zijn ledikantje. Ons kleine ukkie gaat dan in de wieg op de babykamer. Ik denk dat Marciano een 1-persoonsbed krijgt wanneer de jongste ukkepuk ongeveer 4 maanden is. Marciano pastte op die leeftijd niet langer in de wieg dus waarschijnlijk zal dat voor deze ukkepuk ook gelden. En die gaat dan dus van de wieg in het ledikantje. Jo, gefeliciteerd meid! Anniek, ben blij dat het bloeden weer is gestopt meid! Mandy, leuk dat je de kleine nu goed voelt bewegen. Ik twijfel soms nog of ie het wel is. Het is niet echt duidelijk en ook niet vaak. (zo eens in de 3 dagen dat ik denk wat te voelen) Verder weet ik het niet meer... zwanger he?
mandy jep kyana heeft een peuterbedje en dat gaat super, kyana komt niet uit bed of niks! KOmt waarschijnlijk ook omdat we zo vroeg begonnen zijn! wij hebben wel dat ijzer bedje van de ikea, hier kunnen ze ook bijna niet uitvallen en we hebbeneen tijdje het matrasje van het ledikantje erlang gehad liggen. zou wel opletten dat er een goede rand aanzit. maar wij hebben hier totaal geen problemen gehad
@aniek onze kids zijn even oud, haha nu durf ik het ook aan! wij hebben 2 bedjes op het oog ook bij de ikea die jij hebt of een rood/roze van hout met een zijsteun eraan.
die wat wij hebben is écht mega ideaal! ze kan er lekker inslapen, kan er niet uitvallen maar kan er ook zelf uitklimmen! een betere keuze had ik niet kunnen maken! en gewoon doen hoor. kyana ligt er al heel wat maanden in. enige nadeel van die peuterbedjes vind ik dat er een groot denkbed inmoet en dat je dat een heel eind onder het matrasje moet stoppen. het mega grote voordeel vind ik weer dat ze fijn klein zijn en hun toch nog het ledikanten gevoel hebben. vind ik overigens bij het ijzeren bedje heel erg omdat het fijn hoog is, heeft een beedje het ledikantjes idee.
ja daarom hebben wij ook besloten om eerst een peuterbedje te nemen ipv een eenperoonsbed, dan is de overstap niet zo groot. ik heb nog een dekbed liggen van 140 bij 200 die is goed toch?
@Lilly: Waar.......! Ik wil ook zo veel voor zo weinig! @fioon: welkom..en wat een leuke kast zeg! Mijn zoontje sliep met 1.8 jaar ook in een peuterbedje. Gaat prima, maar had denk ik ook liever zo'n ledikant gehad waar je de spijlen van uit kan halen. @mandy en anniek: ik heb een dekbedje die voor een peuterbedje geschikt is. 100 bij 120 ofzoiets. (gekocht bij JISK geloof ik) @annniek: fijn dat het weer over is! @kar: vreselijk he die steekpartij. Ik dacht dat het om twee baby's en die leidster ging, maar er schijnen dus ook nog 10 baby's in het ziekenhuis te liggen Wat bezielt zo'n griezel? nou ff bij de mac gegeten. Gatverdamme wat was het vies zeg! echt super koud! Maar jonathan vond het heerlijk, bleef maar roepen donnults, tatjes eten!