Oeeh marieke, dat is schrikken...... Ik hoop dat je nu lekker ligt te slapen. En wat naar dat je daar in je eentje moest blijven zeg Sterkte vandaag!
Marieke; joh hoe gaat het nu met je?? wat zullen jullie geschrokken zijn! Ohh meid, ik hoop dat je in je omgeving iemand kan vinden om je wat te ondersteunen, @Lilly: veel plezier vandaag!! Wij hebben net de bruidstaart gegeten, hadden we bewaard in de vriezer (ben dol op tradities!! zeker als ze zo smakelijk zijn!! ) Jonathan is opgehaald door oma en is nu onderweg naar sprookjeswonderland. Ik ga zo lekker even slapen zodat ik veel energie en vooral ruimte heb voor vanavond
@Marieke, dat is schrikken! Ik hoop dat het snel weer goed gaat en je de komende weken dat soort dingen even niet meer krijgt! @Funny, oh, dat geeft toch niet dat je zo'n onderwerp start. Het verschilt ook zo per kind. Fijn dat je weer op je oude gewicht terug bent. Ik moet nog een kilootje of 6. @Nikki, oh ja, hier slaapt ze met vakanties vaak ook wat minder, maar ja, een andere kamer, ander bedje etc., is toch vaak even wennen. En overdag maken ze natuurlijk ook veel mee. Wij hadden ook voor neutrale meubels gekozen die je nog kunt gebruiken als ze wat ouder zijn, zonder dat het echt baby-achtig is. @Lilly, kan me voorstellen hoor, dat je het zat begint te worden. Vergeet je niet nog een foto van je grote toeter te maken? Altijd leuk om later terug te zien. En ik heb dit keer dingen ook anders aangepakt, zoals borstvoeding, kraamvisite etc. Daardoor ben ik nu veel meer uitgerust en ontspannen dan ik bij Robin was, terwijl ik er nu twee heb.
@marieke, hoe issie nou?????? Aviodrome is een aanrader als je een peuter hebt die gek is op vliegtuigen. Hij vond het GE-WEL-DIG!!! Nu snel eten en dan visite!
He meiden, Gelukkig de harde buiken zijn weg. Hebben tot half twee vanmiddag geduurd. Dus gwoon 13 uur achter elkaar om de paar min harde buiken gehad Ik hoop echt dat dit eenmalig was. En mensen blijven maar zeggen, geniet ervan he. Trouwens wat kan toucheren pijn doen zeg:x woowie dat was niet fijn. Gelukkig mocht ik gewoon naar huis, op de voorwaarde dat als het weer enigzins begint ik meteen moet komen. Daar gaan we gewoon even niet vanuit Lilly: oh misschien is dat ook wel een goeie optie voor cas. Hij is er echt helemaal dol op. We wonen vlak bij Schiphol, dus hij ziet ze best vaak. Morgen gaan we bij dat uitkijkterras van schiphol wat drinken, dus ik ben benieuwd wat hij ervan vind. Veel plezier met je visite Djezelf: was de taart nog net zo lekker??? heel veel plezier vanavond. En nog gefeliciteerd natuurlijk Trouwens we gaan toch proberen om onder het kaartje uit te komen en toch de foto van jou te nemen. Ik hou je op de hoogte. Jo: ik ben ook van plan om het dit keer anders aan te pakken. Heb met Cas niet 1 keer geslapen in de kraamtijd, was altijd maar bezig. Elke dag elk uur wel een kennis of een vriendin hier, nee dit keer echt niet. We hebben ook bewust de datum van de keizersnee voor ons gehouden, zodat vrienden niet de hele tijd gaan bellen,. Ik hoop dat ik net zo uiterust ben als jij dan bent. Zo vanavond ff helemaal niks. Mysteryland is ongeveer in mijn achtertuin, dus om lf uur krijgen we een enorme vuurwerkshow. Als ik dat vol ga houden. Heb nm uiteidelijk 1,5 uur geslapen. Nou tot later
@marieke, wat fijn dat het nu over is......pfffffff........ Dit weekend is een speciaal event in het aviodrome met springkussens en zo. oh visite is er
Marieke, pff wat zal jij geschrokken zijn!! (en eenzaam..). Blij te lezen dat het weer beter gaat... Probeer maar lekker bij te slapen vanavond! Lilly, gefeliciteerd!!! Djezelf, jullie ook gefeliciteerd! Smaakte de taart nog? Ik ben ook gek op tradities... alleen onze bruidstaart kwam niet heel smakelijk uit de vriezer.. Jammer want hij was zo lekker! Jo79, die kg gaan vanzelf weer weg... Mijn lichaam is gewoon veranderd. Begin dinsdag weer met sporten, mag wel wat strakker... Hoop dat m'n bv niet te veel terugloopt want gaat nu weer een beetje beter. Had vroeger op de lagere school een vriendinnetje die net zo heet als jij (weet ik van hyves). Had ik wel een leuke naam voor een dochter gevonden. Ik ben heel tevreden hoe het nu gaat maar toch zou ik het de volgende keer (niet dat die komt..8)) weer anders doen. zh bevallen is daar 1 van ..
@ Lilly, ik ben degene die erover begonnen is en heeft opgeschreven hoe we het graag willen gaan doen, daarom dacht ik dat jouw opmerking tegen mij was gemaakt. Misverstand dus ! @ Marieke, dat is schrikken zeg ! Weten ze niet waar het door komt ? Doe maar rustig aan meid, en als het niet goed voelt zou ik weer terug gaan naar het ziekenhuis. Wat een geluk dat het nu weer over is ! Rust maar lekker uit ! Druk bezig met de tekst voor het geboortekaartje, ga er nu maar weer mee verder. Manlief is er weer eens niet, fanfare organiseert een tentfeest en hij zit bij de organisatie ... heerlijk ... mijn schoonvader brengt hem vannacht thuis. Morgen weer de hele dag pleite, receptie voor WMC-succes en daarna weer werken in de tent ... Thijs zei vandaag zelfs, met tranen in zijn ogen "Pappa moet niet weer weg gaan !" ... af en toe vraag je je inderdaad af wanneer het eindelijk eens goed geweest is, toch ? Groetjes, Nikki F
nikki wil je mijn ongezouten mening? Ik vind het belachelijk dat iemand 40 uur in de week werkt en dan ook nog hele weekende weg is! Ik zou mijn kids missen! Kyana is altijd erg blij als john in het weekend tijd voor haar heeft.... Ik vind het echt verschrikkelijk! Lijkt of zijn leven stukken belangrijker is dan zijn gezinsleven. Tuurlijk weet ik niet vanuit hier hoeveel hij daadwerkelijk weg is en als hij thuis is hoe hij betrokken is bij het gezin e.d. want niet alleen de kwantiteit maar ook de kwaliteit is belangrijk! Ik heb het als niet leuk ervaring dat mijn vader altijd héél veel werkte en veel weg was, dit wilde ik absoluut niet voor mijn kids. Sorry als ik misschien heftig reageer maar dit is mijn eigen mening... marieke rustig aan gedaan vandaag hoop ik. Hoop dat jij een goede nacht maakt, je hebt het dubbel en dik verdiend. zomaar zoef, zoef! Druk? funny ik denk dat je dt altijd zal doen meid. Maar het gaat zoals het nu gaat en als dat goed is is het goed. No body is perfect! nou hier nog even rust... bloeddruk is wee rbeetje gestegen, ben tenminste niet meer zo dizzy. We hebben vandaag een strijkijzer met zo'n unit gekocht, hopelijk kan ik nu makkelijker strijken zonder steeds pijn aan mijn vingers te krijgen, ga hem morgen proberen. truste...
Nikki: tja, wat moet ik erover zeggen. Ik ben blij dat mijn ma in het weekend lekker zijn tijd neemt met Cas. Ik kan daar ook echt van genieten om te zien dat Cas lekker bezig is met papa. Ook ontlast het mij ook een beetje. Ik zou er niet goed tegen kunnen, maar ik zit niet in jouw situatie. Weet hij wel dat Thijs zo reageerde??? Anniek: fijn dat je bloeddruk ietsje hoger is, dat kan echt al wat schelen. Je kan je echt zo beroerd voelen Ik ga idd zo lekker slapen, ben echt helemaal op. Slaap lekker allemaal
Marieke; jee wat schrikken zeg en echt balen dat je daar zo alleen lag. Hopelijk blijft die kleine nog een tijdje zitten! Nikki; vervelend dat je man zoveel weg is. Zeker straks met 2 kids is het wel erg fijn als hij je helpt in het weekend. Kun je het wel met hem bespreken? Ik heb die van mij net het huis uit geschopt met Karlijn naar het zwembad. Gisteren moest hij werken (gelukkig niet heel vaak op zaterdag hoor) en iets anders doen buiten is niet echt een optie. Zo warm.....En ze moest er echt even uit. Ik heb vanmorgen vroeg wel een uur gelopen met Joris in de wagen. Even eruit. Erg lekker.
Goedemorgen allemaal!!! Nikkie, tja ik begrijp dat je daarover 'valt'. Kan hij niet anders of is het echt z'n hobby. Misschien hebben jullie de financien wel nodig? Mijn man kan ook heel veel weg zijn (zoals nu ruim een week en veel in het weekend) maar dat 'hoort' nu eenmaal bij zijn baan. Hij neemt Dylan wel vaak mee in het weekend als hij overdag even weg moet (geweldig vind hij dat in de vrachtwagen!). Dylan werd vannacht wakker en kwam bij mij liggen (ook wel weer lekker want lig anders toch maar alleen).. hij ligt nu nog te slapen!!!!!! Volgens mij heb ik dat nog nooit meegemaakt! Zal je net zien dat Finn wat eerder wakker is als normaal (om 07.15 uur). Ben weer aan het kijken voor een paar dagen Disneyland Parijs... even weg met z'n 4-en. En anniek, hoe gaat het strijken? Marieke, beetje goed geslapen? Nog harde buiken gehad? Kaatjesmam, heeft Joris last van de warmte? (of is hij niet anders gewend??) Lekker even met papa zwemmen is voor Karlijn een feestje!
@Anniek: advies is altijd welkom! Ik heb een draagzak geprobeerd, maar ik vind dat niets... Daar liggen ze zo onhandig in. Ik heb wel een BabyBjörn zak, maar daarmee kan ik niet gaan zitten. Dus die gebruik ik wel als ik loop enzo, maar niet als ik met Thiago wil spelen. Maar het komt allemaal wel goed! Wat vreemd, die bloeddruk van jou! Eerst te hoog, dan te laag... Sterkte ermee! @Lilly: beter laat dan nooit: nog gefeliciteerd met ML! Ik hoop dat het Aviodrome leuk was!!! Wel balen; die ups&downs (voornamelijk de downs dan). Succes met de laatste loodjes!!! @Djezelf: 1 jaar getrouwd!!! Gefeliciteerd! Was het etentje leuk/lekker? En wat leuk, die traditie van taart bewaren! Wij hadden wel het bovenste stukje taart apart laten zetten, maar waren het vergeten mee te nemen naar huis (dom, dom). Aangezien we meteen de volgende dag op vakantie gingen, konden we het niet meer ophalen. Maar ons huwelijk houdt ook stand, gelukkig, ondanks dat! (Inmiddels al 11 jaar) @Funny: wat fijn dat het zwemmen goed ging! Ik wil het straks met Thiago ook weer oppakken. Bij het zwembad hebben ze kinderopvang, dus ik denk dat ik dat probeer. Tegen die tijd maar even kijken of ik al een wildvreemde op mijn kind wil laten passen Waarom zou je volgende keer niet meer in het zh willen bevallen? @Marieke: ik schrik me rot van jouw berichtje over 6 uur aan de ctg! En dan helemaal alleen liggen; petje af hoor! Wel fijn te horen dat het nu weer beter gaat! @Nikki: vervelend voor je dat je man zoveel weg is. Als je het zelf zo vervelend vindt, zou ik het wel met hem bespreken! Zeker straks als de kleine er is, is het wel fijn als ML wat meer thuis is en uithelpt! Succes! @Kaatjesmam: Ik ken dat: Thiago heeft ook energie over en moet er eigenlijk nodig even uit. Maar ja, ML voelt zich niet lekker en ik kan dan dus ook Jacinto niet bij hem laten. Hopen dat het komende week beter gaat!
@Lilly, hebben wij dezelfde man? Die van mij was ook gisteren jarig ! @Nikki, kan me voorstellen dat je het zat begint te worden dat hij zo'n tijdrovende hobby heeft. Vooral als straks de tweede er is, kun je wel wat extra handen en aandacht voor de kinderen gebruiken. @Funny, ha, wat grappig van mijn naam. Hij kan trouwens ook voor jongens, er is toch zo'n voetbaltrainer ofzo die zo heet . Maar ik vind het meer een meisjesnaam. @Kaatjesmam, heb je zo'n muskietennet om de wagen? Dat heb ik wel, niet alleen voor de muggen en wespen, maar ook een beetje voor mensen die te pas en te onpas willen frunniken aan mijn kind (hihi, die tip kreeg ik van een vriendin). Misschien wel handig met die opdringerige Chinezen. Nou, ik ga boven stofzuigen...leuk !
Goedemorgen!! Bedankt voor de felicitaties allemaal! Gisteren was echt heel leuk, Ruben keek zijn ogen uit! Steeds weer dat vingertje, kijk hier en kijk daar!! @djezelf, oh ben ook gek op die tradities! Alleen hadden wij de top vand e taart ingevroren in de vriezer in de schuur en het bleek dat die vriezer de temp. verschillen buiten niet aan kon en in de winter was alles ontdooid...... (zou dat dan toch ongeluk hebben gebracht) Was het etentje lekker?? @cimu, ik ga deze keer voor een geweven draagdoek, daar in kun je je kindje echt stevig tegen je aan dragen. Misschien een idee?? @anniek, hoe issie vandaag?? @nikki, wat vervelend dat hij zoveel weg is. Is dat standaard of tijdelijk? Mijn man heeft nu ook een periode dat hij wat meer weg is dan anders ivm de cd etc. Maar het werkt bij ons wel goed wanneer ik duidelijk aangeef wanneer het genoeg is, en wat en wanneer het me te veel word. Zo heeft hij deze week een oefen avond afgezegd omdat hij vandaag weg moet voor een vergadering met de platenmaatschappij. Ik bedoel maar, dat mannen soms ook niet aanvoelen hoe ze gemist worden. Sterkte ermee! @kaatjesmam, hier is het gelukkig wat koeler inmiddels.....pfff... Ik zit in dubio..... Ik wil graag een fietskar kopen. Het moet er eentje zijn die je ook als wagen kunt gebruiken en waar het liefste ook een babyschelp in kan zodat de baby niet perse in MC hoeft. Ik ga hem zeer regelmatig gebruiken want ik heb doordeweek geen auto voor de deur en ik werk als gastouder en heb meerdere kleine kindjes. Dus het liefste een beetje een degelijk ding, niet te groot en makkelijk in en uit te klappen zodat ik niet elke dag in gevecht ben met dat ding. Maar...mijn budget is niet zo enorm groot. Nu hadden ze er een bij de hema in de aanbieding voor 150 euro. Maar ik kan ook via MP een 2e hands kopen die normaal ruim 500 euro kost en waarvan ik weet dat ze goed zijn. Wat de doen: Nieuw, dus garantie maar misschien mindere kwaliteit. 2e hands, dus al gebruikt, geen garantie meer, maar misschien evengoed nog steeds beter dan die nieuwe..........
@jo, jij ook gefeliciteerd!! Mijn man heeft wel een tweelingbroer, dus als jij mijn schoonzus bent??? Oh ik ben echt mega moe...... Lig hier voor pampus terwijl Ruben even een filmpje kijkt. Daarna kan hij naar bed en dan ga ik lekker douchen (ja lig nog in joggingbroek hemd en Ruben loopt in pyama)
Oh ne ik heb toch maar op de dure kar op MP geboden en ze zijn al akkoord gegaan!! Nu nog op zoek naar een baby schaal....joehee!!
@Lilly, haha, nou niet dat ik weet. Hij is enig kind, maar het heeft mij ruim 7 jaar gekost om die familie te begrijpen, het lijkt wel een soap hoe zijn familie in elkaar steekt. Allemaal gescheiden, hertrouwd, weer kinderen uit een ander huwelijk, stiefkinderen, weet ik veel. Ik kijk dus nergens meer van op. Wanneer mag je je fietskar halen? Bah, ben al de hele dag aan het ruimen en schoonmaken. Kan er niet even zo'n hoogzwangere met nesteldrang zich op mijn huis uit leven?
@jo, sorry, deze hoogzwangere heeft met pijn en moeite gezogen en gedweild en doet verder niet veel anders dan liggen.......Mijn lijf schreeuwt om rust en laat ik er voor deze ene keer eens naar luisteren We gaan de kar morgen halen Ben er zo blij mee, kan dat krakkemikkige ding van het gastouderburo weg, net als de loodzware duobuggy. Deze fietskar kun ook als wagen gebruiken. Allen zijn die babyschalen niet zo heel makkelijk te vinden 2e hands.... nou ja we hebben nog ff.....
@Lilly: Leuk zo'n kar! Waar wij wonen is zo'n kar echt niet handig. (woon aan een dijk en om op de weg te komen moet is dus eerst de klucht op) Maar anders had ik er ook graag een gewild, lijkt me heerlijk! Heb je een foto?? @NikkiF: he wat rot voor je dat hij zoveel weg is je man! Ik zou wel proberen het hem duidelijk te maken. Succes ermee joh @Kaatjesmam: Nog steeds zo warm daar bij jou? Hoelang houdt dat aan dan? Is het daar vaker warm dan hier? Of is het te vergelijken het klimaat?? @de Taart: Hij was neit zo lekker als tijdens de bruiloft, maar nog zeker wel goed te doen!!!! Lekker met het marsepein enzo hmmm Het etentje was ook erg gezellig en super lekker. Voor de kenners; we waren bij Linke Loetje (dat ken jij uiteraard wel he kaatjesmam) Daar is het eten altijd heeel goed en NOOIT te weinig. 'Had lekker een visdrieluik vooraf en Tonijn als hoofdgerecht. Man man wat heb ik gesmuld!!! Ben dan altijd benieuwd of we nog wel genoeg te vertellen hebben aan elkaar op zo'n avond maar het valt me dan toch weer alles mee @jo: nee sorry, zit nog te wachten tot ik zelf die nesteldrang krijg. Maar ben bang dat ik hem deze zwangerschap ook weer oversla