Nee heb zo geen foto. Maar het is zo'n blauw met gele KidCar....misschien ken je ze wel... (ik zie ze namelijk best vaak). Nesteldrang, vandaag wat minder gelukkig maar sommige dagen........poeh.....dan word ik gewoon moe van mezelf... Nu wil ik vooral bevallen....ben klaar met poetsen en ruimen en shoppen en dingen voorbereiden....
goededag dames Jessica ik had al op msn gezegd hihi Jo hihi dat met een netje is idd niet zo gek hihi {anniek krijgt ideetjes hahaha} cimu mmm ok... nou dan weet ik het ook ff niet hihi. funny hhi nog niet gestreken ssstttt denk ook niet dat ik dat vandaag nog wel ga doen, ben echt kapot moe... morgen weer een dag.
hey dames, nog geen nieuws hier? Hier hebben we drukke dagen achter de rug ivm het oogstfeest. De koningin is veilig aangekomen en vertrokken en ik heb de nodige WKD-tjes achter de kiezen. En voor diegene die niet weet wat WKD is: Een blauw drankje met alcohol (wodka) Het was heerlijk!!! Het enige nadeel was de bv, als ik s'nachts thuis kwam moest er gekolfd worden en de opbrengst ging naar de hond, dus de hond gad ook een kater , en om 8.15 ging de wekker om weer te kolven om niet uit de regel van Pim te lopen...nou dat is knap zwaar als je om 3.00 in je nest ligt , maar goed het was erg gezellig en ik had het wel verdiend om weer eens lekker los te gaan, want morgen is mijn verlof afgelopen!! Bleh, heb helemaal geen zin om te gaan werken. Ik ga zo maar eens lekker onderuit op de bank, Pim slaapt en Femke ook dus ik ga even lekker relaxen. Sorry voor het ego berichtje.... ohja, wel even marieke een hart onder de riem steken!! Hoe is het nu met je?
Dames die nog een leuke wieg zoeken: http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/161422-mooie-wieg.html#post5405273
Patje, werkse meid... gaat het snel he?? Lilly, zou ik ook wel willen maar hebben geen ruimte om hem neer te zetten... jammer hoor! Laatste loodjes meid, denk aan je! Djezelf, heb deze keer ook geen nesteldrang gehad... (heb ook een schoonmaakster sinds een half jaar ) terwijl ik met Dylan de ramen wel 6 x had gelapt!!! cimu, zou juist de 'volgende' keer wel naar het zk gaan.. Finn kwam levensloos ter wereld dus was kritiek. Het zh had niet meer kunnen doen dan de vk maar dat was omdat hij na een paar minuten ging ademen. Stel dat dat niet was gebeurt dan kunnen ze in het zh toch meer. Heb daarna nog 3 dg in het zk gelegen en dat was heel fijn. Jo79, jij ook nog gefelicteerd!! en ik vind jouw naam echt voor een meisje hoor!!! Anniek, dat strijken kan wel wachten (kan een kraamhulp ook heel goed ) doe maar rustig aan! Vandaag een heerlijk druk dagje gehad met m'n mannetjes! Katjes bij m'n zusje bekeken, verjaardag en daarna een kaboutertocht en bijendag in 't Twiske (recreatiegebied bij ons) gedaan!
Marlieke, heb toch ff gespiekt naar de wieg... alsof ik die van ons zie!!!! hahaha! Precies dezelfde!
@ Anniek, ik ben het helemaal met je eens. Gelukkig is dit niet elk weekend het geval, ik ben ook heel blij dat het nu weer voor een hele tijd goed geweest is. Ben er ook behoorlijk pissig over geweest hoor, vooral over die k***e voicemail elke keer als ik hem probeerde te bereiken. Hij belde dan wel elke keer terug, maar goed, bereikbaar zijn voor je zwangere vrouw is het minste, toch ? Hij is verder gelukkig wel betrokken, voelt alleen totaal niet aan waar ik op dit moment behoefte aan heb (steun, af en toe eens een massage aan rug of voeten, en gewoon wat meer aandacht) Maar goed, nu de drukte weer voorbij is zal het wel weer bijtrekken ... hoop doet leven ! @ Marieke, ja, hij stond erbij toen Thijs het zei. Hij vond het zelf ook heel vervelend maar er stonden mensen op hem te wachten en daar kan hij dan geen "nee" tegen zeggen ... kon hij dat ook maar tegen ons een keer niet ... @ Kaatjesmam, ja, we hebben het wel besproken. Hij denkt er nu over om volgend jaar uit de organisatie te stappen. Dat scheelt elke maand een vergadering en zo'n joekel van een belastend weekend. @ Funny, nee het is puur hobby. Het is wel een intensieve hobby en ze zijn een paar weken geleden samen vice-wereldkampioen geworden op het WMC in de hoogste afdeling voor fanfares. Dat schept natuurlijk weer een hechtere band. Ik ben zelf ook lid geweest, 17 jaar, dus ik begrijp wel dat het lastig is om te kiezen maar toch, ik heb hem gezegd dat het vanaf nu even niet meer allemaal om hem moet draaien. Dat begreep hij wel. @ Cimu, hij begrijpt mijn standpunt nu gelukkig wel ... een begin ! @ Lilly, het is gelukkig met fases zo. Hij ziet dat inderdaad niet, dat "gemist worden". Mannen komen echt van een andere planeet ... Over de fietskar, ik zou dan gaan voor de beste kwaliteit, tuurlijk voor je eigen kids in de eerste plaats, maar ook omdat er kinderen van anderen in zitten. @ Jo, ik heb mijn nesteldrang weer goed kunnen uitleven vanavond. Het slapen van Thijs ging super vanavond, dus ik heb de babygarderobe gestreken ... zelf de rompertjes ... hoezo gek ... @ Djezelf, ja, we hebben er veel over gesproken. Een andere vraag, heb je al een foto van je draagdoek geplaatst ? Ben erg benieuwd ! @ Patje, woon jij ook in Limburg of niet ? In ons dorp was namelijk dit weekend ook oogstfeest ! @ Katjes, mijn tante heeft 4 kittens in de aanbieding, nu 4 weken oud. Over twee weken zijn ze gratis af te halen ... moet je wel even naar Limburg komen ... Wie interesse heeft ... @ Mannen ... moet even iets terug nemen, je hebt ook nog begripvolle mannen die je direct een lieve reactie sturen als je ze mailt ... mijn zangleraar, echt een geweldige man ! Groetjes, Nikki F
Nog geen nieuwe beebjes. Het wordt wel spannend nu weer. Leuk hoor. Djezelf: de hitte houdt nog wel even aan en het is een stuk erger dan in NL en dan vooral door de luchtvochtigheid. Grote voordeel is wel dat de winter heel zacht is. Vorig jaar hadden we echt zulk lekker weer, ik kijk er nu naar uit. En Linke Loetje is inderdaad heel leuk. Gezellig hoor even weg met je man. Wij hadden ook onze trouwdag deze week, maar waren het zelf bijna vergeten. Ik ben nu 's avonds wel iets minder uitgeput dus we beginnen wel weer wat tijd met en voor elkaar te krijgen. Ik besef dat ik het wel heel luxe heb met mijn hulp. Ik heb haar gevraagd om nu iedere dag tot 4 uur te blijven zodat ik 's middags kan slapen als ik het nodig heb. Morgen Karlijns eerste schooldag. Ik ben er echt een beetje zenuwachtig voor. Ze gaat vast huilen als ik wegga (en ik dan nog veel harder ben ik bang....)
Goedemorgen!! Marlieke, wat een superlief wiegje! Die raak je vast wel kwijt! Spannend morgen Kaatjesmam! Ik hoop dat Karlijn het een beetje goed zal doen.. Poeh, Lilly, je bent er nog!! Je begint het nu zeker langzaamaan wel beu te worden? Slaap jij trouwens nog wel een beetje lekker? NikkiF, katjes.. 't Is dat wij er over een paar weken zélf een katertje al krijgen van vrienden van ons.. Kijk, dit gaat ons bolletje worden.. Gabriël heeft de naam verzonnen.. Syzie (Hij noemt alle katten Siesie, dus wij hebben de naam een beetje veredeld.. )
@Jo: ook nog gefeliciteerd met ML! @Marlieke: een wieg van 36jaar oud weg doen? Is hij niet al die tijd in de familie geweest? Anyway: erg leuke wieg! Die ben je vast snel kwijt. Jammer dat Dominique er niet in wil slapen... @Nikki: Fijn dat ML het begrijpt: dan komt het vast vanzelf goed! @Funny: jeetje, dat heb ik niet helemaal meegekregen. Ik weet hoe erg dat schrikken is; dat was bij Thiago namelijk ook het geval. Hij moest 8 minuten beademend worden, voordat hij zelf ging ademen. Was dat thuis gebeurd ipv in het zh, dan was hij nu een vlindertje geweest . Vandaar dat ik deze keer ook in het zh ben bevallen. @Patje: vandaag je eerste werkdag: sterkte! Ik hoop dat het meeviel/leuk was! @Kaatjesmam: jeetje: eerste schooldag... Spannend! Ben heel benieuwd hoe het is gegaan!!! @Andi: wat een scheetje, dat katje! Lief hoor! Vanmorgen met Thiago bij het cb geweest. Ogentest was goed! Gewicht & lengte is nu ook gemiddeld. Vorig jaar zeiden ze nog dat hij te zwaar was en op dieet moest... Nou, daar heb ik me niets van aangetrokken en het is vanzelf goed gekomen, dus. Thiago heeft ook een hele lelijke plek op zijn wangetje. Volgens de KA van het CB zou daar wel eens een bacterie in kunnen zitten en nu moet ik gaan smeren met een antibiotica creme. Als de lelijke vlek maar wegtrekt; dan vind ik alles prima. Ik heb ze meteen even naar het wangetje van Jacinto laten kijken. Dat is namelijk helemaal rood en droog. Volgens de ka van het cb is dat een lichte vorm van exceem... Nu moet ik gaan smeren met Vaseline Lanette creme (had ik nog nooit van gehoord). Dus apotheek gebeld; die zeiden weer dat ik het via de ha moest bestellen, want dan krijg ik het vergoed van de verzekering. Dat ook weer geregeld. Dus dat wordt een hoop gesmeer de komende tijd... Zal wel een smeerboel worden .
cimu is een milde creme, wordt bij ons op het werk ook gebruikt. Verder weet ik het fijne er ook niet van... VANAVOND VOLLE MAANNN
Hoi allemaal.. Ff kort berichtje vanaf hier. Gaat hier allemaal goed, beetje brak van het weekend. Later reageer ik weer meer. Morgen iig 37 weken volle maan zal nog niet voor mij gaan werken, Volgens mij was het bij Stijn wel volle maan dat ik beviel..
@Anniek: thanks! Ben benieuwd of de volle maan zal werken... Ik zal voor alle 37-weken-plus-sers duimen!!!
Zo, ff pauze, toch wel weer lekker werken! Wat een snoezig katje! @Nikki, nee ik kom uit overijssel. En nu snel kolven....haha sta op knappen!
Anniek, ben benieuwd of volle maan voor jou gaat werken! (En voor Lilly natuurlijk ook!) Van mij hoeft het nog ff niet.. De kapper komt woensdag en dan wil ik eigenlijk nog niet bevallen zijn... Cimu, een grote smeerboel bij jou dus? Als het maar helpt, hè?
Hier ook ff snel een bericht. Het gaat hier weer een stuk beter, gelukkig. Heb vanmorgen weer controle gahad bij de gyn, en alles ziet er weer rustig uit. Kleine ligt boven het gemiddelde, dus dat gaat ook goed. Heb verder niet echt bijgelezen, maar pak hem vanaf hier weer op Is Lilly al geweest vandaag????
Goedenmiddag!! Totaal onverwacht ben ik vanmorgen bevallen van een prachtige zoon! Om 5.30 werd ik wakker van de eerste weeen en om 11.42, na 5 minuten persen was daar: JOB Hendrik! Hij doet het harststikke goed en heeft direct gedronken. Het was een droom bevalling, maar daarover later meer!
JOEPIE eindelijk mag ik! GEFELITEERD MEID het is je gegund! heerlijk thuis! Geniet ervan en neem de tijd.... andi je bent de volgende ofja wij dan he want jij bent ook de 17e uitgeteld? ikke ook volgens de vk
@Lilly, waaaaat, al bevallen ? LEUK!!! GEFELICITEERD MET JOB! @Anniek, ja, nu gaan we op jou wachten ! @Marieke, wat fijn dat het weer goed gaat! Volle maan heeft bij mij de eerste keer wel gewerkt. Bah, ik ben het spuugzat, Luc heeft zo'n regeldag of weet ik wat voor een jankdag. Ik zit al aan de paracetamol, want ik heb me toch een koppijn van dat gekrijs, getroost en gevoed gekregen. Heb nu maar wat afgekolfde voeding uit de vriezer gehaald, want ik ben na tig keer echt een keer uitgevoed en leeg. Kijken of dat werkt.