Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @andi, hoe is het nu met je?

@lilly, van harte proficiat met julli zoon JOB!
    Geniet ervan.

Ik was me gister moe zeg na 12 uur werken! Ben als een blok in slaap gevallen!

2. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Patje, hier nog steeds voorweeën om de haverklap.. 't Is echt slopend.. En dan zei de vk gisteravond nog doodleuk tegen me dat zodra ik échte weeën heb dat ik dat echt wel herken. Nou, ik geloof daar geen mallemoer van, want met Gabriël heb ik het ook niet herkend. Dat kwam pas met 8 cm ontsluiting.. Hmpf..

3. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Andi, even doorzetten nog meid. Hier 4 weken lang elke nacht voorweeen gehad. En de laatste nacht juist niets. Toen stond ik op met het echte werk!

Funny, wat grappig dat jouw wieg precies op de onze lijkt.

Anniek, go girl! Ga lekker bevallen jij!

Last but not least:
    Lilly, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje, JOB!

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @Andi: Ja dat is niet leuk, de hele nacht weeen en dan geen enkel resultaat.
    Ik hoop voor je dat eht dan wel snel doorzet!

@Lilly: vind het nog steeds raar hoor dat je al bevallen bent..
    gek he, misschien omdat ik jou in levende lijve gezien heb ofzo.

@NikkiF: wij doen gewoon kraamvisite.
    Heb van anderen gehoord hoe dat met een kraamfeest gaat.
    Dan kan de helft niet en die komen dan alsnog op een andere dag.
    Directe familie en buufje komen ook eerder natuurlijk..nou dan zie ik het nut van zo'n kraamfeest niet in.
    (scheelt ook dat ik niet miljoenen kennissen heb. Dan dat ik max. 50 kaartjes verstuur.)

Net bij de Gyn. geweest. Wat een leuk mens was dat zeg!!!
    Een soort Adele Bloemendaal, beetje druk, veel humor maar ook lief.
    Als ik met haar erbij moet bevallen dan zie ik er niet tegenop!!!!!
    (ben echt opgelucht)

Beebje was ook alles goed mee, nog geen mm ingedaald, maar wel bewegelijk.
    En wat een mooie echoapparaat hebben ze daar zeg!
    Ik kon zelfs huidsschilfertjes zien in het water.

5. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Poehhh.... Marlieke, da's ook niet hoopgevend zeg.. 4 weken lang elke nacht voorweeën.. :p

Fijn djezelf dat je zo'n super gyn had! Ik duim voor je dat je haar mag hebben bij je bevalling!

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nikki
    ja hoor paturein mag wel, alleen als je baby er dan uitkomt heb je kans dat hij niet roept; voor beschuit kom ik eruit maar; paturein das pas fijn! ;)

Andi
    hou op schei uit, erg herkenbaar!
    Ik heb hier van de week ook beneden gezeten met voorweeën waar is best wel een zuchtje voor meost laten. Vanacht ook weer, wordt er ook beetje mismoedig van! Dus zoveel uurtjes heb ik vanacht ook weer eens niet gehad... helaas!
    Ik voel met je mee

overigens....
    het was gisteren GEEN volle maan! Dat hadden ze bij john op het werk gezegd maar ik heb maar eens gegoogled en het is gewoon helemaal neit waar! Volle maan is vrijdag pas {4 sept}

7. veertje

veertje Fanatiek lid

Dan moeten we vrijdag maar met zijn alle gaan bevallen :D

Las allemaal dingen over voorweeen, hier vannacht 2 gehad, werd er gewoon wakker van, voor de rest de hele nacht een zeurend gevoel gehad, beetje gevoel van ongesteld worden dus ik denk dat de kleine toch aan het indalen is want voor bevallen lijkt het me nog iets te vroeg aangezien ik bij stijn 40.6 weken was..

8. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Nou, Anniek, dan gaan we gewoon voor de vrijdag.. :D (Liefst eerder natuurlijk ;)) Pff, ik had met Gabriël helemaal geen last van voorweeën, dus vind dit wel effe een fikse domper! Hoop voor ons dat het gauw gaat doorzetten, want dit is echt vermoeiend! Kun jij nog een beetje slaap inhalen 's middags? Gabriël slaapt hier gelukkig erg lang, dus dan kan ik de verloren uurtjes een beetje inhalen..

Ohh, veertje jij nu ook alweer 37 weken! Dan mag het bij jou ook los! :p

9. veertje

veertje Fanatiek lid

ja vandaag eindelijk 37 weken, ben bang dat de kleine nog wel even op zich laat wachten.
    Maar zet vrijdag wel in mijn agenda ;)

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    andi
    ik ben geen middagslaper, wordt daar vaak alleen maar moeier van en voel me dan niet fijn in me vel.
    EN ja ik hoop ook dat de voorweeën me eens met rust laten ik heb ze al vanaf 34 wkn, dat ik er wakker van wordt. Had ze wel al eerder savonds steeds maar niet snachts zo erg...
    Maar de ergste tegenvaller is wel dat het dan geen voeten in aarde heeft gehad he!

11. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Zat ff op die volle maan te googlen;

die is er dus op 4 sept en de volgende pas weer op 4 oktober...
    hmmmmm
    nja dan ga ik ook wel voor aankomende vrijdag.
    Als ik op die volgende moet wachten loop ik weer een week over.

Zal zo mijn tas vast ff inpakken dan voor vrijdag ;)

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    :$ ohhh dan moet ik van de week alvast maar ff foto's maken.
    Anders ben ik dus gewoon te laat he..:D

13. veertje

veertje Fanatiek lid

Ja je mag dan wel opschieten :D
    Hier nog maar even snel de vloer gezogen en gedweilt, heb ik namelijk voor vrijdag geen tijd meer voor :D

Stijn vertelde me net dat de baby pas over 23 nachtjes slapen komt pff dan moet ik nog ffies..

maar 4 okt is mij ook te laat hoor haha

14. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Jammer dat je 's middags dan je slaap niet kunt pakken Anniek! Normaal ben ik ook geen middagslaper, maar tegenwoordig.. Pfff.. echt wel. Vind het heerlijk even te kunnen gaan liggen.
    Gaat de vk donderdag nog bij jou kijken of al dat voorwerk al wat gedaan heeft?

Haha, Djezelf, dan is het idd wel handig om foto's te maken.. :D

Oef veertje, hoop het niet voor je dat Stijn gelijk heeft.. ;)

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
  16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Wat een pracht van een bevalling.
    Jij bent wel hele dikke vriendjes met moeder natuur!!!

O He dotje pas je wel even je banner nog aan ;)

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Lilly: wat een mooie bevalling, fijn dat het zo is gegaan meis. Wanneer komen de foto's;):D

Djezelf: ja dan moet je maar snel foto's gaan maken:D Wat fijn dat de gyn een leuk mens is, dat scheelt weer. Hoe voel je je verder???

Andi: jammer dat het loos alarm was. Het lijkt wel of iedereen meer last van voorween heeft bij de tweede. Het zal vast niet lang meer duren. Je gaat gewoon samen met Anniek voor de vrijdag:D

Veertje: gefeliciteerd met je 37 weken, heerlijk je mag gewoon legaal bevallen.

Heb net ff een bakkie gedaan op mijn werk. Was wel weer ff leuk om mijn collega's te zien. Dan merk ik toch wel dat mijn wereldje erg klein is geworden de afgelopen weken. Ik zit natuurlijk alweer best wel lang thuis. Ga zo maar ff proberen wat te slapen

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.090
    3.874
    113
    @Nikki, wij hadden dit keer een kraamfeest, maar Jan en Alleman bleek op vakantie, dus die mogen we alsnog ontvangen. Al scheelt het wel hoor dat er duidelijk minder interesse is bij een tweede. Ik vind het niet zo erg. En Paturain kun je gewoon eten hoor :).
    @Djezelf, fijn dat je zo'n aardige gyn hebt. Ik vind dat wel wat uitmaken, het zijn al meestal niet de meest leuke handelingen die ze verrichten, dus het is wel fijn dat je je dan bij haar op je gemak voelt.
    @Carolien, balen van de verbouwing.
    @Lilly, wow, fijn joh, dat je bevalling zo goed is verlopen. Gek hè, bij een tweede voel je alles veel beter aan (al kon ik het amper geloven dat ik na 1,5 uur al persweeën kreeg). Ik heb ze niet eens meer laten toucheren, deed me teveel pijn, ben gewoon op gevoel gaan persen toen ik dacht dat ik er klaar voor was. En jij dus ook de tweede er veel sneller uitge'plopt', dat geeft dus hoop voor alle dames die weer ellelange bevalling verwachten.
    Hoe voel je je nu?

Luc is vandaag gelukkig weer een stukje makkelijker.

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly
    mooi verhaal joh...
    ben zo benieuwd naar welk record ik ga vestigen. net nog n de papieren van kyana gekeken... ben benieuwd wat me nu te wachten staat

andi
    ik heb er de vorige keer p, gevraagd maar ze wilde toen nog een weekje wachten... dat ze donderdag maar goed vroeten ;)

20. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @Marieke: ja jij bent zeker al weer een tijd thuis.
    Kan me voorstellen dat het dan wel ff lekker is om op je werk langs te gaan.
    Ik ga volgende week ff, moet nog wat geld terug krijgen en kan meteen dan een aantal collega's spreken.
    Helaas is het bij ons een zootje, dus ik hoop niet teveel 'elende' verhalen te horen :D

@Veertje; ja joh, 37 weken, jij zit nu officieel ook in de "je-mag-nu-bevallen" periode.

Zo net ff pizza-quick op wat boterhammen gesmeert, lekker met kaas onder de grilll en n u weer verder met zo'n engelse serie.
    Heeeeeerlijk zo'n dagje geen kind om me heen!

Deel Deze Pagina