Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Anniek, dat is bij Stevens in Schinnen, een erg goede schoenenwinkel voor kleintjes. Er is altijd een run op de nieuwe collectie ...
    Ik ben al hee erg blij dat het plassen zo goed gaat. Gaan we de deur uit, dan krijgt hij een luier, maar dat vindt hij niet leuk, hij wil liever de onderbroek. Dat vind ik al een goed teken.

@ Kaatjesmam, ik hoop dat de tweede bevalling wat sneller zal gaan dan de eerste.
    Thijs durfde eerst niet te poepen als hij een broekje aan had, nu wel, maar doet dat dan in zijn broekje (boxershort :) ). Gelukkig heeft hij nogal stevige keuteltjes zodat niet alles onder zit ! ;)

@ Jo, ze bestaan nog steeds en omdat Thijs zijn tenen wat naar binnen draait zijn deze schoenen goed voor zijn voeten, het is al enorm verbeterd. Voor meiden heten ze nu "Twins" en voor jongens "Tracks". Erg leuk, en gelukkig ook wat moderner nan vroeger ! ;)
    Wat een heerlijke foto van Luc, je ziet dat hij van zijn bad geniet !

@ Andi, dat is nou precies de reden waarom ik de zuiger ook lekker laat staan waar hij staat, onze kapper komt ook vanavond !

@ Marieke, ja belachelijk, ik was blij dat ik tussendoor kon gaan met mijn nummertje en later terug kon komen na een telefoontje.
    We zijn super blij met Thijs zijn slaapjes nu ! Echt een enorme vooruitgang. Houden zo ! ;)
    Succes met schilderen !

Thijs heeft een creatieve bui nu. Tekenen met stift, potlood, snippers opplakken met kwast en lijm, stempelen en de stempels inkleuren ! Heerlijk om te zien, zo druk bezig, tongetje uit zijn mondje, helemaal geconcentreerd !

Groetjes,
    Nikki F

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Grrr mijn man is heel erg dom geweest..

Wij zijn opzoek naar een nieuwe auto dus hij had wat gezien op internet dus mailt die link door naar mij en naar mijn vader zodat hij hem ook even kon bekijken, niet bijnadenkend dat we het net daarvoor over de naam van ons beebje hadden (we zijn er namelijk nog steeds niet uit dus we mailden de laatste ideeen naar elkaar)
    We waren net bijna uit de naam maar hij heeft mijn vader dus gewoon die hele mail gestuurd waar onze mailtjes naar elkaar dus ook nog in staan.
    Dus als mijn vader het hele mail verkeer tussen mijn man en mij heeft gelezen, weet hij het geslacht en de 4 namen waar we uit gaan kiezen grrr..

Begrijpen jullie het nog :D

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    veetrje dan bel je je paps en vraagt om het mailtje te verwijderen!
    dat zouden mijn ouders wel doen.

Hier overigens een heel rustig mannetje in mijn buik!

andi
    ben benieuwd wanneer het bij jou loos gaat!

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Mijn man moet er vanavond even heen en dan wist hij het mailtje even, als ik het nu aan mijn vader zou vragen maak ik misschien wel slapende honden wakker en ik weet dat hij erg nieuwsgierig is..

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Veertje wat balen zeg, hopen dat je pa het niet leest...

Anniek stilte voor de storm?!?!?!

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Ja hopen maar.
    Het geslacht vind ik niet zo erg, vind de naam erger.
    Heb mijn man net al gemaild dat ik dan geen van die namen kies omdat ik dat echt niet leuk vind.
    Maar dat maakt het nog moeilijker voor ons want we komen als niet uit de naam..

7. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Lilly, wat een mooi mannetje!!!

Jo, wat een leuke foto! Zo vrolijk!

Veertje, oeps... begrijp dat je hier heel triest van wordt. Mijn man had zich bij Dylan versproken tegen mijn moeder en zusje, vreselijk! toch hebben wij de naam gehouden want we waren het helemaal eens over de naam. Misschien heeft hij het niet gezien en kan je man hem deleten!

Dylan was voor de geboorte van Finn zo goed als zindelijk maar daarna ging het een paar weken helemaal mis. Hadden we ons op voorbereid want dat blijkt een 'gewone' reactie te zijn. Nu bijna nooit meer een ongeluktje en gelukkig op de WC en niet meer op het potje.
    Maar Dylan is iets ouder als de meeste van jullie kids...

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    @Veertje, als je vader het mailtje nog niet gelezen heeft, kan je man hem intrekken.
    Via Outlook --> ga naar het verzonden mailtje en open dat --> ga in dat mailtje naar acties of overige acties (ligt eraan welke versie je hebt) en dan naar bericht intrekken.
    @Nikki, oh ja, dat geloof ik graag dat die schoenen met hun tijd zijn meegegaan, gelukkig wel!
    Lekker dat Thijs zo creatief bezig was, leuk om te zien.
    @Marieke, doe rustig aan hoor!
    @Andi, irritant hè, die voorweeën, steeds loos alarm en als het dan nog weinig uithaalt is het helemaal jammer. Bij Robin heb ik nooit voorweeën ofzo gehad, maar bij Luc had ik ze al ruim 2 weken daarvoor. Nou, uiteindelijk had ik er toch 3 cm ontsluiting van gekregen, ondanks dat het niet doorzette, dus dat scheelde.

De CV-man kwam gelukkig op tijd. Die vorige bewoners hebben alleen al die jaren niets aan onderhoud gedaan, dus dat was een lekkere rekening. Nou, nu werkt hij weer prima en wij kunnen de herfst en de winter in.

9. veertje

veertje Fanatiek lid

Mijn vader heeft hem zeker weten gelezen omdat hij hem doorstuurd naar mij zodat ik het ook kon zien want hij dacht dat ik hem niet gehad had..

10. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Jo: fijn dat de cv man op tijd was.

Veertje: dat is idd echt balen:( Probeer Jo haar truc anders, hopelijk lukt dat. Jeetje wat balen zeg

Zindelijkheid: ja dat is hier idd nog ver te zoeken. Cas moet altijd plassen voordat hij gaat douchen, maar hij durft niet op het potje of op de wc te zitten. Potje staat gewoon in de badkamer dus kan hij er wel alvast aan wennen.

Nikki: heerlijk he, dat die kids af en toe helemaal op kunnen gaan in hun ding. cas kan ook zo heerlijk creatief zijn. Thijs zal het wel van zijn moeder hebben;)

Hier vandaag toch maar niet geverft, dat was toch ff teveel. Misschien vrijdag dan.......
    Nou ik ga zo lekker mijn kleine mannetje ophalen. ik heb hem gemist

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Veertje: Oeh das zeker balen! :(

Lilly: Tsjeeeeeeeeeeee wat een lekker koppie met haar al!!!! Leukertje hoor!

Ben zo benieuwd wie de volgende gaat worden, er zijn nu meerdere dames die "mogen" bevallen! Lees zo vaak ik kan mee! Reageer alleen vaak niet... :)
    Levi heeft HEEL veel last van lucht, hij laat me een partijtje scheten echt niet normaal... terwijl hij wel gewoon boert na het drinken, hij heeft daar ook acht last van, kreunt eerst heel erg en wordt een beetje huilerig en dan komen er meestal een paar scheetjes :( iemand enig idee waar het aan kan liggen of iemand die dit herkent :(

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Nikki, nou, hier komt de kapper toch niet vanavond! Werd vanmiddag wakker gebeld door hem dat hij panne heeft met z'n auto! Ik schoot al meteen helemaal in de stress.. Zag het al helemaal voor me dat ik me een ongeknipt hoofd aan het bevallen was..(Waar je je al niet druk om kunt maken :D).. Dus ik gauw op internet gezocht naar het telnr van de dichtsbijzijndste kapper hier en gebeld of er nog plek was. Ja, twee gaatjes, dus dat was mazzel! Was alleen wel heel erg benieuwd hoe Gabriël het zou gaan doen, want die is tot nu toe alleen nog maar door de thuiskapper geknipt en niet bij een echte kapper, maar het ging echt zoooo goed! We hadden een superleuk mens en Gabriël mocht in een speciale kinderstoel met stuur en wielen, helemaal top! Toen ik aan de beurt was, had hij zich ook super gedragen, dus ik ben apetrots op mijn vent.. :D Papa is dinsdag aan de beurt en dan wel door de gewone thuiskapper. :)
    Komt er dus op neer dat ik nog steeds moet stofzuigen :)

Ohhh, veertje, wat baaaalen! Heb je je vader al gebeld of hij het mailtje wilt verwijderen??

Nou, Jo, dat geeft me weer hoop dat die voorweeën bij jou wel wat deden.. :p Gelukkig dat de CVman op tijd was! Kun je idd met een gerust hart de herfst en winter in!

Ach, wat vervelend dat levi zo'n last van lucht heeft! Zal hem zeker ook wel dwars zitten? Ik zou niet weten wat je ertegen kunt doen..
    En ik ben ook heel benieuwd wie de volgende gaat zijn die gaat bevallen! :D (ikke,ikke,ikke... Whaha :D)

13. veertje

veertje Fanatiek lid

Mijn vader heeft niks gelezen :D
    Mailtjes zijn netjes verwijderd door manlief en daarna heeft manlief hem even uitgehoord en hij wist echt niet waarover mijn man het had, daarna uitgelegd dat het over de babynamen ging..

14. veertje

veertje Fanatiek lid

haha toen we weggingen bij mijn ouders zei mijn vader nog even snel tegen mijn moeder dat hij man mijn nooit meer alleen achter zijn pc mag laten :D hij wil het toch wel erg graag weten..

15. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ohhhh, gelukkig Veertje!! Wat een mazzel!! Poeh, da's een opluchting voor jou, zeg!!

16. veertje

veertje Fanatiek lid

ja ben der echt heel erg blij mee en mijn man ook want die voelde zich er behoorlijk klote onder..

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    poeh veertje! das nu ff geluk hebben!

Andi
    nee! ikke ikke ikke

hier al de hele ag weinig leven, héél af entoe voel ik een kleine verschuiving! Buik voelt ook al de hele dag wat zeurderig aan, ben moe, heb pijn inmijn rug..... geen idee wat ik heb! Hoop maa rop stilte voor de storm idd.
    Morgenavond zijn mijn ouders weer terug dus het mag wel gebeuren hoor!
    Ga nu zo maar ff lekker douche met mijn dochter... misschien wel de laatste keer......

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Whaha, dan gaan we samen Anniek, ook goed?? :D

19. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    hier een dag vol visite gehad en (waarschijnlijk daardoor) smiddags weer erge pijn in mijn buik.
    Manlief moest eerder terug komen omdat ik niets meer kon.
    Hmmm toch maar weer ff wat rustiger aan doen.
    pff

Zal morgen wat uitgebreider reageren;
    voor nu alleen ff voor
    Veertje: Oef wat zullen jullie opgelucht zijn!

tot morgen meiden

20. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Veertje, dat is inderdaad balen. Kun je hem niet bellen en vragen de mail te deleten ? Ik zou ook een andere naam kiezen denk ik ! Ow, ik lees dat het opgelost is, gelukkig meid !

@ Marieke, Thijs wilde ook helemaal niet op potjes zitten toen hij jonger was. We hebben nu een speciale, via BabyWalz besteld. Een vriendin had die ook, het is van de buitenkant een blauw bankje en van binnen zit het potje, groen, en ook een wc verkleiner die je, wanneer dat wil, op het toilet kunt leggen. Thijs vindt het "groene potje" helemaal geweldig.
    We hangen de kunstweken van Thijs steeds op. Dat vindt hij prachtig en laat het zien aan bezoek ! :)

@ Zomaar, Thijs had daar als baby ook veel last van. Ik heb nu al Infacol in huis gehaald voor de nieuwe baby.

@ Andi, Thijs heeft een hekel aan de kapper, vooral nu, hij had een knoopje achter in zijn haar en dat deed een beetje pijn. Huilen ... maar goed, hij ziet er nu weer mooi geknipt uit en pappa en mamma ook !
    Ik vind een huiskapper ideaal, maar ze heeft niet zulke originele ideeen. Graag zou ik na de bevalling gewoon een salon binnen stappen en zeggen "knip maar eens wast leuks, alles mag, behalve kort haar", daar heb ik echt zin in, maar ben bang dat onze huiskapster dat niet zo leuk zal vinden ...

@ Anniek, ik hoop echt voor je dat het stilte voor de storm is !

@ Geboortekaartje, hebben we vanmiddag besteld ! Ik ben heel benieuwd hoe het uiteindelijk zal worden. Ze gaan ze bestellen en dan krijgen we een proefafdruk te zien !

@ Huis in de verkoop ... maandag gaat het dan eindelijk van start !!! Spannend !

@ Slapen, ga mijn manneke in bed stoppen nu, hopen dat hij zijn goede slapen vol zal houden ! ;)

xxx
    Nikki F

Deel Deze Pagina