Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    He meiden,

nou ik kom ook even zeuren hoor.
    ML is vanochtend om 06.00 naar duitsland vertrokken en komt morgenavond pas weer terug.
    Erg belangrijk..maar ik ben zoooooo moe en Jonathan is erg veel eisend nu.
    Zie er erg tegen op om morgen weer de hele dag alleen met hem te zijn.
    Ik ga het me dan nu ook niet al te moeilijk maken heb ik besloten.
    Avondeten was dus zo'n diepvriesmaaltijd (was nog best te hachellen),
    Jonathan is nu nog ff aan het spelen,
    badderen doen we morgen wel weer...

...zo kleine onderbreking:
    Hij ligt nu in bed, godzijdank!!
    Ik hoor alweer alles verschuiven in zijn kamer maar ik kies ervoor om het te negeren.
    ;)

Wij gaan morgen naar de kapper.
    (dejavu..had ik dat al geschreven??)

@kaatjesmam: wat een mooie foto's!

@NikkiF: heb nog geen foto van mijn ringsling, maar dat komt ook omdat ik neit goed weet hoe ik dat mooi kan fotograferen.
    Hij zit nu voor geen meter omdat ik alleen maar een beer heb die fungeert als baby en mijn buik zit vreselijk in de weg ;)
    Ik beloof dat ik een mooie foto maak als de kleine er is!

2. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Ik kan ook echt niet meer op mijn benen staan:( Wat kan zwanger zijn toch vermoeiend zijn, en ik heb vanavond ook nog eens een afspraak:$ nou ik ga echt maar een uurtje.

Kaatjesmam: wat een mooie foto's zeg. Oei, het begint hier ook echt te kriebelen.

Marlieke: wat een lekkere meid zeg, en wat wordt ze ook al groot.

Anniek: wat balen zeg dat de voorweeen weinig hebben gedaan, lekkere domper:( Ben het ff vergeten, maar ze laten je toch niet heel lang doorlopen met je BI???

Lilly: wat heerlijk dat het zo goed gaat met Job en met jou natuurlijk. Wat vind Ruben er eigenlijk van????begrijpt hij het een beetje???

Andi: wat fijn dat de vk zo meedenkend is. Je weet nu wel waar je aan toe bent. 10 kilo, das toch best netjes??? ik zit nu ook op de 10, maar ik moet nog 6 weken:p Vorige keer was ik 27 kilo aangekomen, dus ben al blij dat het echt niet zoveel is als vorige keer.

Djezelf: oww meis, ik voel zo met je mee. Bar die moet ook weer volgende week naar duitsland en die week erop naar Frankrijk. Ik kan echt al heel erg tegen die dagen op zien. Ik heb al met een vriendin afgesproken dat ik daar ook een dagje ga doorbrengen(zij heeft een meisje van dezelfde leeftijd als Cas) en dan heb ik echt geen kind aan hem. Kan Jonathan niet een half dagje naar oma;)

Nou ik moet ff op visite, tot later

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Funny: Levi spuugt gelukkig niet zoveel, alhoewel het de laatste paar dagen wel ietsie erger is geworden dat er met een boertje een deel terug komt, maar dat is echt gewoon wat teveel was... ik heb het idee dat de infacol nu al begint te werken dus ik hoop dat dat het was! Heb jij dat ook al geprobeerd? En wat een schattig koppie heeft die kleine vent van jou!

Veertje: Tsjeeeeee wat een geluk!

Anniek, Andi, Veertje: Vervelend zeg die voor weeen.... (denk ik tenminste want ik heb bij beiden geen voorweeen gehad) maar kan me voorstellen dat fijn anders is en je constant gaat twijfelen of het niet misschien toch het echte werk is. Ik hoop dat jullie snel jullie beebjes in handen hebben!

Jo: Tsja hahaha ik was van de week Levi's luier in een restaurant aan het verschonen op de babyverschoon tafel maar die was gewoon midden in het toilet, scheten laten wat hij deed en "achter" zijn kont stonden mensen gewoon te wachten totdat de toiletten vrij waren :D MAAR ik was allang blij dat het toen alleen maar bij lucht bleef :p
    En wat jammer van de foto's... wou ze niet rijden met dit weer of wou ze ook buiten foto's maken?

Kaatjesmam: Er bestaat 1 soort pil die je BV niet terug laat lopen... maar ik doe het of gewoon HELEMAAL niet ;) of manlief met een jasje :p

Marlieke: Wat een snoepie!

Djezelf: Is wel lekker dat je nu maar ff 1 kind hebt toch? Voordat je het weet heb je er 3 ;) Mannen zijn net kinderen :p

Marieke: Toch veel plezier op je visite, enne rustig aan hoor!!!!!! Je lijf heeft je niet voor niets al een keer gewaarschuwd!

Lilly: Hoe vind Ruben zijn kleine broer?

Pfff volgens mij begint de infacol al iets te doen.... Levi ligt gewoon al 2 keer OVERDAG in zijn bedje te slapen, nou dat deed hij dus echt niet he, hij sliep overdag alleen maar bij mij. Nou maar hopen dat het zo blijft en dat hij nu minder last van zijn buikje heeft! En ik hoop hoop hoop zo dat ik vannacht weer eens wat meer dan een uur of 4 kan slapen... ben een beetje OP. Maar verder doet mannetje het prima!

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Zoooo zeg het is me een keer gelukt om even de tijd te nemen om te internetten :D:D:D:D:D:p

5. veertje

veertje Fanatiek lid

@anniek, hoe is het nu? heb je de kleine alweer goed gevoeld?

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Mijn grote kanjer! Als we dan toch bezig zijn... ;)

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Kleine kanjer!

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nog 1tje dan :p

9. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    de aller laatste.....

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ah zomaar
    aaahhh liefff aahhh zo schattig! en zo gaaf...aaahhh

marieke
    bi is in principe niet genoeg aanleiding om het kindje te halen. maar denk dat ze niet zo heelmoeilijk zullen gaan doen, hebben me vandaag dus ook getoucheerd enzo en dat hoor je ook vaak dt ze dat niet doen voor de 40 wkn he.

zomaar
    voorweeën zijn idd niet leuk. niet eens in mijn ogen omdat ik dan twijfel maar gewoon omdat ze me uit me slaap houden en dat vind ik het ergste... bah

veertje
    lief dat je vraagt, heb hem idd alweer wat beter gevoeld. gelukkig wel ik houd niet zo van die medische tralala ;)

maar ach het komt als het komt he... voel me nu al niet meer zo shit als vanmorgen! ff het huis uit geeft ook weer rust in mijn koppie...
    morgen langs me ouders zowiezo misschien hun zometeen nog ff verwelkomen, dat weet k nog niet {komen thuis van vakantie}
    en boodschappies doen...
    en van het weekend is vriendlief weer home dus das wel fijn!
    argh nu ik dit allemaal tiep komt er weer zo'n harde buik

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @zomaar, lieeeeeeeeeffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!

@jo, geloof gewoon tnt, maar heb het niet zelf aangenomen.....

12. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Lieve Anniek... nogmaals zegt niets! Ik ben getoucheerd en 3 wk voorweeen waarvan de laatste week niet geslapen, bloedverlies etc had ik echt geen enkele ontsluiting. Was nog niet eens verweken!!!! Ben toch echt de volgende ochtend bevallen. Dus er is nog hoop... ;).

Andi en Anniek, hopen dat jullie vannacht beter slapen!

Lilly en Zomaar jullie ook maar dan voor een andere reden ;)! Jullie mannetjes houden jullie lekker bezig....

Wat een geweldige foto's heb ik voorbij zien komen!!! Mooi hoor!

Kaatjesmam, ik heb een spiraal laten plaatsen en daar zag ik erg tegenop (veel negatieve ervaringen in mijn omgeving). Het plaatsen was echt niet prettig en heb vrij lang gevloeid maar is nu top! Wordt (als het goed is) niet meer ongesteld! (wat een mooie foto's!!)

Zomaar, nee nog nooit geprobeerd. Finn heeft vandaag een dagje dat hij veel last heeft van z'n buikje, spuugt veel en poept veel maar wat zal het zijn... Ik heb gelukkig de mazzel dat hij 's nachts goed slaapt dus dan kan ik iets meer hebben overdag :D.
    Ben naar het zh geweest voor dat bultje. Het is een 'schoonheidsfoutje' en niks aan te doen. Het is een botje wat op z'n schedel zit. Gelukkig niks aan de hand 8)!
    Tja mannen.... die van mij hoort 's nachts ook niks! Gelukkig slapen ze 's nachts goed door maar als er 1 wakker is ben ik degene die eruit gaat!

Lilly, en opgeknapt van je dutje??

Djezelf, ml net terug van een week weg en ik dacht dat ik een gat in de lucht zou springen... Ben echt wel blij (super blij) dat hij er weer is maar aan de andere kant red ik me prima met de jongens en doe dan alles zoals ik het wil... Hij is zo'n sloddervos dat ik af en toe het gevoel heb alleen maar bezig ben zijn bende op te ruimen terwijl hij weer gaat voetballen! Zo dit is eruit... hihi. Nee hoor ben blij dat hij er weer is!
    Kies inderdaad maar even voor het gemak want je kleine mannetje vraagt veel aandacht!

13. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Õh sorry meiden, hoor mij nou klagen terwijl ML van funny een hele week weg is en die van Marieke ook meerdere keren weg is.
    Hihihi dat is ook wel mooi van dit forum, je gaat dingen ook wel weer in het juiste perspectief zien!

Ben me net te buiten gegaan aan 1.5 stokbrood met knoflookboter en een hand vol snoep en chocomelk....
    aarrgghhh heb nu spijt (en een erg volle buik :D)

@Anniek: Wel fijn dat je de beeb weer beter gevoelt heb!
    Ik zal hier ook voor je duimen dat je beebje zich snel aandient.
    Hoe zit dat eigenlijk met BI, als je bent bevallen is dat dan ook vrijwel meteen voorbij. Of heb je daar dan ook nog weken (oid) last van?

@funny: Goed nieuws dat het gewoon een schoonheidsfoutje is!
    En een hele week zonder je vent...pfoeh lijkt me ook erg lastig!!!!!

@zomaar: Leuk hoor om je foto's te zien!! Wat een mooie kiddies heb je!

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Net een heel bericht getypt ... een verkeerde knop en pats ... alles weg ! GGGRRRRR ....

Even kijken of ik het nog weet !

@ Zomaar, fijn dat de Infacol werkt. Ik hoop dat dat zo blijft ! Wat een mooie mannekes heb je ! Super !

@ Marlieke, wat een mooi meisje ! Heerlijk ! Geniet ervan !

@ Lilly, wat fijn dat je zo goed opknapt !

@ Djezelf, ik kan me voorstellen dat het moeilijk te fotograferen is ... we wachten het af !

@ Andi, fijn dat alles goed was en dat je goede afspraken hebt kunnen maken !

@ All, vandaag veel gedaan. Naar de stad voor een nieuwe batterij voor de horloge van ML en staatsloten gehaald ... kletsnat geworden door een flinke bui ... Thijs ook, die moest er flink om lachen ! Naar Belgie gegaan, een overdekt winkelcentrum. Een mooie polo gekocht voor ML, een cool roze hemd voor Thijs en een varkens spaarpotje voor de baby en een klein knuffeltje voor Thijs omdat hij zijn haren had laten knippen ... Ook nog even boter gehaald, kunnen we morgen koekjes bakken ... nog nooit eerder gedaan ! Even gebeld met een zaal voor het kraamfeest en info netjes in de computer gezet. Mijn zusje kwam nog even op bezoek met mijn kleine neefje en petekindje. Een drukke dag, maar oke. Ben wel moe nu, maar gelukkig niet zo uitgeput als ik ook wel eens kan zijn ... Gelukkig !

Groetjes,
    Nikki F

15. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Wat een mooie foto's!! Schattige en stoere kindjes!

Zomaar en Lilly; dat is wel pittig zo weinig slaap. Bij mij hangen de wallen af en toe al op m'n knieen en Joris slaapt eigenlijk wel heel goed (ik moet er 2x uit voor de voeding).
    Het is ook op 1 hand te tellen dat m'n man er uit is geweest. Als ik alleen maar ga voeden dan is het ook onzin dat hij wakker wordt. Als hij wakker is om een andere reden is een beetje hulp wel lekker. Dat doet hij dan ook wel hoor.
    Waar hij me wel op de kast kan krijgen is de opmerking: "ja maar jij hebt de rest van de dag toch niks te doen en kan zelfs een middagdutje doen" Het is een semi-grapje maar toch....grrrrr.....

Ja en hoe lastig die mannen ook kunnen zijn, het blijft vervelend als ze weg zijn. In je eentje is het echt pittig; zwanger of met 2 kids. Wat een helden zijn we (nou ja ik had mijn kind een week uitbesteed dus eigenlijk jullie alleen...)

Ik zie ook een beetje op tegen die spiraal. Voorlopig zullen we het inderdaad ook bij de jasjes houden (nou ja binnenkort dan, nu nog niet hoor...), maar om dat nou weer een jaar te doen. Anders misschien de minipil.

Joris heeft ook erg veel last van krampen. De 17de zijn we in HK en dan ook maar dat spulletje kopen. Dat hebben ze daar gelukkig wel.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Nog niemand bevallen...?

Ik vond die oefenweeën ook zo irritant, vooral omdat ik ze dit keer gewoon meerdere malen heb gehad, zonder iets gebeurde. De eerste keer was is nog opgetogen, maar de derde keer had ik al zoiets van, het zal wel.

Wat een leuke foto's heb ik voorbij zien komen! Nu zie ik wel naast jullie kindjes dat die van mij toch wel erg groot is :D!
    Vinden jullie de oudste ook opeens 2 x zo groot? Ik had het gevoel dat Robin in een dag tijd enorm gegroeid was vergeleke met de baby.

Luc ligt nu lekker in de box onder de mobile, dat vindt hij erg leuk en volgt al die beestjes met zijn ogen.
    Zal hem zo aankleden, niet normaal joh, van sommige dingen draagt hij al maat 68.
    Ik moet van het weekend maar weer eens wat dozen met kleertjes achter de schotten en slaapzakken vandaan halen. Mijn man mag die dozen pakken, ik ben veel te bang voor spinnen. Kan ook een hele hoop op MP zetten van Robin.

17. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @37+ Zwangeren: vandaag is D-day; volle maan!!! Dus allemaal effe een kindje uitpoepen vandaag/vannacht, ok??? ;)

In ieder geval allemaal heel veel sterkte met de voorweeen en andere pijntjes! Ik weet nog goed hoe vervelend het was, maar geloof me: het eind is in zicht!!!

@Zomaar: wat een ontzettend lieve mannetjes! Leuke foto's ook, zeg! Hoe is vannacht gegaan? Ik ga zo ook maar even Infacol halen, want Jacinto slaapt overdag ook alleen op mijn arm; hij heeft ook erg veel last van lucht (ik hoor zijn buikje rommelen en hij moet steeds scheetjes laten).

@Funny: ik zat ook te denken aan een spiraaltje. ML wil zich wel laten helpen, maar dan heeft hij nog even de tijd.

@Jo: ik ben gisteren begonnen met maatje 62 wassen :). Ze groeien hard, he!

Sorry: ik lees alles wel mee, maar heb weinig tijd om te reageren. Ik zal dus 3/4 vergeten zijn.... sorry! Maar dames met beeb begrijpen het vast wel en dames met bib (beeb in buik); wacht maar, tot jullie de kleine hebben!!!

Nu heeft er een honger, dus ik moet aan de slag!

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Aaah, zomaar, wat istie lief!!!! :D

Ik heb alles wel gelezen, maar kan hier niet blijven zitten om rustig te antwoorden..
    Ik weet niet wat ik heb, maar ik voel me zo ontzettend opgejaagd! Het is nog maar 10 over 8 en ik heb inmiddels de was al afgehaald en opgevouwen en weggelegd, de mand met strijk beneden klaargezet, want die MOET ik doen en we zijn al helemaal aangekleed en zit hier inmiddels m'n boodschappenlijstje al te maken.. Ik heb echt gewoon geen rust in mijn kont! Eigenlijk niet eens de rust om hier te zitten! :$
    Had zo'n rare nacht! Werd om half 4 wakker van de pijn in mijn rug en harde buiken. Ben 2x naar de wc geweest en na een uur ben ik eindelijk in slaap gevallen, in de gedachte dat als ik wakker zou worden dat de (voor)weeën weg zouden zijn. 7 uur, wekker gaat, nee hoor, niet weg! Maar ik kan er nu, doordat ik zo druk en onrustig ben, geen regelmaat in ontdekken. Ene keer is wel pijnlijker dan de andere keer en het drukt ook licht pijnlijk in m'n liezen en m'n onderrug doet pijn!
    Ik weet echt niet waar ik last van heb, maar ik type hier nog wat spul en dan MOET ik gewoon weer verder.. Kan niet stil blijven zitten en voel me klaarwakker.. :$

Dus daaaaag, ik moet weer verder!

19. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Andi, het lijkt erop dat je begonnen bent...ik hoop het iig heel erg voor je!

Jo, maat 68! :$ Hier meestal 56 en soms 62...

Zomaar, een echt ventje he? En wat een dromerige oogjes heeft ie! Heerlijk! En je oudste is ook een leuk kereltje!

Djezelf, af en toe je te buiten gaan is heerlijk, maar geeft idd zo'n vol gevoel na de tijd...

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Marlieke, d'r is mij niet verteld dat onrust daarbij hoort.. Kan me het althans van Gabriël niet meer herinneren.. Herken jij het wel? :p
    Hè, wat doe ik hier nog.. Ik moet boodschappen doen.. (jeetje, wkart voor 9.. Ben geloof ik nog nooit zo vroeg gegaan.. :()

Deel Deze Pagina