Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    grrr... batterij van m'n laptop op dus alles voor niks getypt!

Andi, hoor ik wel vaker hoor... hoop voor je dat het gaat beginnen!!

Djezelf, die kg gaan er later wel weer af! Geniet maar lekker van je stokbroodje, hihi!

Heb vannacht met Dylan 3 uur wakker gelegen. Hij was zo aan het hoesten, sneu hoor! Finn werd vanmorgen om 08.20 uur wakker!! Zit te twijfelen of ik wel met Dylan moet gaan zwemmen maar hij wil zo graag!

2. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Andi: ik hoop voor je dat het gaat beginnen. Je hoort tovh wel vaker dat je onrustig kan worden......... ik ga voor je duimen.

Djezelf: voel je vooral niet schuldig hoor. Bar is meestal maar een nachtje weg. Ik merk wel dat ik elke dag heel erg uitkijk naar zes uur, zodat ik niet alles alleen hoef te doen. Als hij dan weg is, dan baal ik oook echt enorm.

Zomaar: ik had het al op de hyves gezegd maar superlieve foto's

Jo; maatje 68:$ jeetje dat gaat echt hard. Kan me goed voorstellen dat Robin ineens een stuk groter lijkt.

Ik heb morgen een vrijgezellendag. Ik ben benieuwd of ik het ga volhouden. Ik ga vandaag ook echt heel rustig aan doen zodat ik volledig uitgerust ben. Manlief is er ook niet dit weekend, die gaat kamperen met de vrijgezellenmannen. nou ik moet ff weg

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Achhh, arme Dylan, Funny! :( Al besloten of je gaat zwemmen?

Ohh, leuk Marieke, vrijgezelleboel!! Hoop ook voor je dat je het volhoudt, is toch wel gezellig!

Nou, ik hoop ook wel dat het hier gaat beginnen.. heb net de wc schoongemaakt en het fornuis, de boodschappen zijn binnen en ik wil zo nog ff stofzuigen en strijken. M'n onderrug doet nu wel best zeer, maar het is constant en niet afwisselend. Rare boel.. :( We merken het wel! :p

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zo enik heb eens heerlijk geslapen!
    dames wat een verademing!
    Hoefde maar 3 keer te plassen en kyana heeft geslapen tot 9.20 uur! hƩƩrlijk!
    Me ventje is wakker inmijn buik, wel rustig maar wel bewegen....

andi
    raar maar waar ik wil ook echt vanalles, bij mij heb ikecht in me hoofd wat ik wil. Moet smorgens alleen erg opstarten altijd, door de lichamelijke probleempjes

djezelf
    uhm mijn bi van kyana is nooit overgeweest helaas.
    Maar het kƔn zijn dat de bi na de bevalling idd in 1 klap over is... hoeft helaas niet. Maar mij is het nooit duidelijk geweest of ik nog steeds bi had of dat dat toch echt die fibromyalgie is want dit is pas na kyana officieel vastgesteld en kon zowel de reumatoloog als de reumaverpleegkundige geen zinnig antwoord op geven....

nou andi
    vanavond dan maar?

ik ben overigens vandaag precies 24 en een half! hahaha
    en kyana morgen 2 en een half!

5. veertje

veertje Fanatiek lid

@andi, spannend hoor..

Nou vanavond volle maan, ben benieuwd..
    Het enige wat ik doe sinds gisteren middag is mijn darmen legen maar ja dat zegt niks over of ik ga bevallen...

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    funny
    mmm moeilijk... misschien gewoon gaan? doet het warme klimaatje misschien goed?

man weg???
    ik haat hier de late diensten altijd bleh duurt zo lang

7. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Anniek, vind ik helemaal prima vanavond.. :D Wie weet doet die volle maan toch nog wat ;)
    *stuiter*
    Ik ben echt helemaal hyper.. Zo raar.. :$

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Andi: Dat klinkt toch wel spannend hoor!

Anniek: Fijn zeg! Heb je weer eens een beetje kunnen bijtanken! Mijn BI was wel direct over! Thank god!!!! Heb wel 8 dagen lang een sluitlaken gedragen, was heerlijk met de BI.

Veertje: Oh dat had ik bij Noah ook, erge diarree maar met Levi "gewoon" 3 keer die dag op het toilet gezeten :D

Marieke: Vrijgezellendag met een dikke buik, dat kan best zwaar zijn idd maar hoop dat het gezellig word!

Funny: Oh zielig (ook de mama ivm slaap!) Hoop dat Dylan snel weer opknapt!

Jo: Ik moet ook alweer maat 62 gaan wassen, dat zal een kwestie van dagen zijn voordat hij daarin zit... Maar euhhh 68 een ECHTE grote vent dus!

IK KAN IEDEREEN INFACOL AANRADEN..... mijn kleine man heeft het laatst gedronken om 23.00 en heeft geslapen tot 06.30 :$:$:$ (oke heb hem vannacht ook voor het eerst ingebakerd) maar ik weet zeker dat 80% komt omdat hij rustiger is omdat hij minder last heeft van lucht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEEEEERLIJK :D Hoop dat het zo lekker blijft gaan!

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zomaar
    wow das fijn! heerlijk zeg
    hier geen infacol maar sabsimplex {maja woon bij dl in de buurt} schijnt dezelfde werkzame stof te hebben. infacol is alleen hier nieuw en sabsimplex bestaat al jaren maar is in nl niet {meer} verkrijgbaar}
    maar super! heerlijk
    en wat fijn dat bij jou de bi meteen over was, een verademing!

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zomaar, wat superfijn dat de Infacol helpt, zeg!! Ik ga het onthouden!

Grmbldegrmbl.. Ik dacht toch weer serieus dat het hier begonnen was.. heb echt om de haverklap voorweeƫn en die zijn nog eens goed pijnlijk ook! Poos aangekeken, ik vk gebeld, vk komt kijken, nee hoor.. HELEMAAL NIKS! Zelfs de baarmoedermond was nog staand.. Dus al die voorweeƫn halen hier geen mallemoer uit..
    Ik verwacht nu in ieder geval niet dat het dus vandaag gaat gebeuren.. Jasses.. *snik* :(

11. veertje

veertje Fanatiek lid

@andi, jeetje wat vervelend, had het ook bij Stijn een nacht lang weeen om de 3 min en de vlos komt na 3 uurtjes kijken en had nog niet eens 1 cm, echt zo vervelend al die pijn voor helemaal niks..

Ik ga hier nu lekker even mijn bedje in, mijn moeder heeft Stijn net opgehaald en mijn man haalt hem daar weer op als hij klaar is met werken.
    Zondag nemen mijn ouders hem mee naar het dolfinarium :D

Mijn man en ik hebben net besloten vandaag niet te gaan bevallen (erg he?)
    Ik ben namelijk ontzettend verkouden en ben bang dat ik het nu zo niet ga redden en mijn man wil morgen graag naar een nieuwe auto kijken in limburg! das is 2,5 uur rijden..
    Onze auto is namelijk een beetje aan het stuk gaan en het is het niet meer waard om te laten maken, dat geld steken we dan liever in een nieuwere auto..

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.871
    113
    @Zomaar, geweldig! Dat heb ik ondanks de infacol nog niet mee mogen maken. Hij wil gemiddeld nog 2 voedingen per nacht. 's Avonds slaapt hij altijd heel lang, dan tukt hij een uur of 4 of langer door.
    Als hij twee maanden is, ga ik wel met de fopspeen proberen steeds zijn voeding wat uit te stellen, ging bij Robin ook wel goed op die manier, met 3 maanden sliep ze door. Maar ja, elk kind is weer anders natuurlijk.
    @Anniek, fijn dat je lekker hebt kunnen slapen, dat scheelt een hoop.
    @Andi, ik ben benieuwd hoor...misschien is vandaag wel de grote dag.
    @Marieke, veel plezier met de vrijgezellendag en hopelijk trek je het een beetje.
    @Funny, en nog gaan zwemmen?

Luc wil weer eten, heb net op tijd de hond uitgelaten, want ik was nog geen minuut binnen en het begon te regenen. Daarna een broodje eten en Robin naar bed doen.

13. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Zomaar, infacol helpt idd heel goed. Hier ook aan de infacol. En die kleine dame gedraagt zich nu niet bepaald damesachtig...:D

Marieke, veel plezier alvast met je vrijgezellenfeestje. Een vriendin die gaat trouwen?

Andi, balen meid. Maar het kan toch nog altijd ineens heel snel gaan hoor. Zeker met een 2e...

Anniek, ook al last van voortekenen, lees ik.

Nou 37+ dames, van mij mogen jullie. Ik vind het lezen van groot nieuws altijd nog het leukst hier...:)

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    andi
    das idd vreselijk balen, helaas zo herkenbaar.
    Ik moet zeggen gevoels matig heb ik me maar weer even neergelegd...... Misschien zal het vanavond minder zijn.
    Doe wel weer van die gekke dingen als bitterlemon drinken en framboosblad thee! hahah baad het niet schaad het niet he!

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Andi: He balen meid, kan me voorstellen dat het een flinke domper is.

Marlieke: hahaha ze laat scheten als een kerel dus :D

Jo: Levi wou graag overdag ook wat langer slapen en dan in de nacht de cshade inhalen, maar ik maak hem overdag mooi om de 3 uur wakker om te drinken als hij niet uit zichzelf komt! :) Nu ook hij ligt al de hele dag HEERLIJK in zijn bedje te slapen maar ik ga hem om de 3 wakker maken! Ben benieuwd hoe vaak hij vannacht komt, nu heeft hij overdag natuurlijk ook heerlijk geslapen dus verwacht hem vannacht wel een keertje, en das dan ook prima. Noah tut ook maar Levi krijg kokhals neigingen van een tutje ;)

VELOBABE: WAAR BLIJF JE???? WIJ WILLEN ALLES WETEN EN FOTO'S ZIEN!!!!!

Veertje: Misschien moet je dan ff de tekst onderaan je berichtjes aanpassen ;):p stel je voor dat hij/zij goed luistert...
    Ik riep tegen Noah in zijn blog met 35,3 weken dat hij over 2 weken maar mooi geboren moest worden... en dat heeft hij toen ook gedaan dus pas maar op :D

Anniek: Sex al geprobeert? en de trap op en af rennen en euhhhh annanas en euhhhm toen wist ik het even niet meer hihi

Wat een rust vandaag en heb voor mijn gevoel ineens zeeeeeeeen van tijd, ga nu ff lekker een beetje bij proberen te slapen!

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zomaar
    sex? was da? wahahaha
    vanavond maar eens proberen he! Was het gisteren avond "van plan" maar tja was zo moe en waren wat laat thuis... pff!!

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  18. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Anniek, that's the spirit!!!!

Meiden woensdag is wel een hele gave datum om te bevallen!!!!!

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.871
    113
    Haha, ja, dus de benen nog even bij elkaar houden of de baby er nou uit wil of niet :D!

Aarrgggrrr...elke middag verandert Luc in een veelvraat, hij wil dan zo belachelijk veel drinken, zoveel heb ik niet. En janken en gillen, maar na tig keer aanleggen ben ik gewoon leeg. Gisteren was ik het spuugzat en had ik een flesje kunstvoeding voor hem gemaakt. Na 1 slok keek hij me raar aan en liet alles weer net zo hard zijn mond uitlopen...lust hij niet! Pfff...Tja, ik weet ook wel dat het allemaal niet goed is voor de productie, maar ja, al dat gehuil is ook zo vermoeiend. Het ligt niet aan de fles hoor, want afgekolfde melk gaat er net zo makkelijk in.

@Anniek, haha, even een kijkje genomen op de Knastercross-site :D!
    @Funny, ja, eerst stelde ik alles uit als Robin verkouden was, tot ze op het kdv gewoon maanden achtereen verkouden bleef, toen ben ik gewoon alsnog vanalles gaan doen, zolang ze maar geen korts had en dat ging prima.

20. veertje

veertje Fanatiek lid

Nee woensdag mag ik niet bevallen, mijn man is dan jarig..
    Lijkt me wel stoer!
    Mijn man wil dat we bevallen op 20-09-2009.
    Ik denk nog steeds dat het de 16de komt en mijn vader denkt de 17de dus ben benieuwd..

Deel Deze Pagina