Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    anniek en djezelf bedankt, ik ga het dekbedje van 140/200 gebruiken! ik had die voor onszelf gekocht een tijd terug was een duur 4 seizoenendekbed maar hij was te krap, ik ben blij dat ik hem bewaard heb.

ooo ik krijg nu zin in de mac! alleen wel warm dan en een lekkere koude mac flurrie hmmmm.

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mmmmm mac of burgerking

mandy
    welk roze/rode bedje bedoelde je dan?

lilly
    sorry helemaal overheen gelezen maaruh! super hoor, goed gesjopt!

ik dacht leuk hier in het dorp naar een winkeltje te gaan waar ze sindskort ook wat positiemode verkopen te gaan... grr wat heb ik me geergerd! ze hadden werkelijk niks fatsoenlijk! jakkie

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    niet van de mammut serrie hoor. het is meer rood en met 2 figuurtjes aan het hoofdbord, je hebt hem ook in het wit en blauw dacht ik. ik ga even kijken op de site hoe hij heet, ben zo terug!

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    het bed heet kritter hij is rood.

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    o die jah, die ken ik
    tja ik ben niet zo rood aangelegd, ik vind die wat wij hebben daar kunnen alle kleuren bij. wat ik nog een nadeel vind aan de kritter is dat alleen boven aan een plakje zit, ik weet niet of noa ook wel eens door het hele bed heen gaat?
    valt bij kyana nu inmiddels wel mee gelukkig.

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ja noa ligt altijd helemaal bovenin en soms omgekeerd dan is die van jou inderdaad toch handiger ja! haha makkelijk hoor zo'n forum want hier had ik zelf nooit aan gedacht!

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @fioon, welkom! Ruben is al 2,5 als nr 2 geboren word en ergens in de komende maanden krijgt hij een nieuw bed zodat zijn ledikant naar de babykamer gaat. Ik zelf zou ook een ledikantje erbij hebben gekocht denk ik als ruben 1,5 geweest was bij de komst van de 2e. Ruben slaapt tot nu toe heerlijk in zijn ledikantje.

@jo, gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis!

@zomaar, heerlijk onverwacht je lief toch bij je! Ikke wel alleen helaas :( Maar ga zeker ook x-factor kijken :D

@djezelf, Babyplus (mamalicious met 70% korting :) ) en miss etam 50% korting + 3e gratis :) :)

Kan nog steeds niet geloven hoeveel ik heb voor zo weinig geld 8)

Nu snel een goede echo, dan kan ik het aan!

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Oh, die kritter van Ikea hebben wij ook op het oog, maar dan gewoon die witte uitvoering.
    @Lilly, dat is leuk shoppen!

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mandy
    ach toch leuk als je iemand een beetje kan helpen! misschien bemoei ik me wel met dingen waar ik me niet mee moet bemoeien maar goed, ik probeer altijd goed overwogen keuzes te maken en dan deel ik ze dus maar.
    nog een reden om die kritter niet te kopen vind ik de kleur, ik vind het echt een kinder bedje maar als noa 8 is zal ze het babyachtig vinden... denk ik dan he.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Als mijn dochter 8 is, ligt ze gewoon in een volwassen bed, zo'n juniorbedje is volgens mij tot een jaar of 6? Die kritter is er in verschillende kleuren. Wij hebben witte meubeltjes, dus zo'n wit bedje vind ik er het beste bij passen. Maar wie weet nemen we een heel ander wit bedje, we zien wel. Dat ijzeren bedje vond ik ook wel leuk, maar mijn man niet.

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jo
    die wat ik heb kan ik helemaal uitbouwen tot een gewoon groot bed... waar ik zelfs inpas geloof ik!
    weet niet of dat dus ook bij de kritter is?

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb het ff opgezocht
    en idd de kritter is gewoon een junior bed
    die ijzeren die ik heb is een meegroeibed.
    dat is dus het verschil. Wij hebben de minnen en die is dadelijk gewoon een groot bed van maximaal 206cm

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Aaah weer wat geleerd, dat wist ik ook niet. We waren over die afdeling gelopen en even gekeken wat we er leuk uit vonden zien, verder niet zo in verdiept.

Val om van de slaap, welterusten iedereen!

14. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Nou ik ben ook direct maar even in de kinderbedden gedoken (nou ja niet letterlijk dan). Karlijn slaapt nog prima in haar ledikant maar ik heb geen zin om daar 2 van te hebben. Dus voordat baby2 uit het wiegje is gegroeid (Karlijn lag daar 6-8 (?)maanden in) moet zij over naar een groot bed.
    Ik vind die Minnen helemaal super of een ander metalen bed (m'n nichtje heeft een 1 persoonsbed van ikea). Kijk ik net op de website, hebben ze die natuurlijk niet in China. Balen. Andere winkels dan Ikea hoef ik hier sowieso niet te proberen. Nou ja, er moet toch een mega klamboe overheen dus dan zie je er toch weinig van.....

Fioon, welkom!

Lilly; lekker dagje. Leuk zoveel nieuwe kleren.

Verder weet ik het niet meer zo goed wat iedereen geschreven heeft.

Manlief moet vandaag werken (zaterdag) maar heeft dan een week vrij ivm Chinees nieuwjaar. De hulp ook, dus moet weer eens uitvogelen hoe een stofzuiger ook al weer werkt hahaha (ah kan best een weekje zonder stofzuigen toch?)

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hallo,

mag ik hier ook inhaken?
    Moet nog wel even alles doorlezen, zodat ik een beetj eop de hoogte ben van iedereen.
    Weet dus sinds een paar dagen dat wij ons 2e wondertje verwachten....
    Vind het zo onwerkelijk en lig er gewoon wakker van snachts :oops:

We hebben hier al een 3 jarige dame rondhuppelen.
    Tegen de tijd dat Brusje ter wereld komt, is ze hard op weg naar de 4 en gaat ze al bijna naar school.
    Hier hebben we bewust voor gekozen.
    Scheelt wel tillen in ieder geval als ik straks een dikke buik heb.
    Hoop zo dat ze nu ook snel zindelijk zal zijn.

Mochten jullie vragen hebben...KOM MAAR OP ;)

16. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    We hebben voor Dylan een bed van steigerhout laten maken (hij heeft een jungle kamer...). Maar hij is ook wat ouder als de meeste kids van jullie. Denk dat als hij jonger was geweest ik ook voor een junior bedje had gekeken.
    Heb wel nog een tip: bij babyplanet verkopen ze bedranden. Die kan je in lengte veranderen en onder het matras schuiven. Zo vallen ze niet zo makkelijk uit bed!

Welkom Wendelaa!

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

wendelaa
    welkom, en lees maar niet alles terug hoor

jo
    ik me dus ook niet ver genoeg want dacht werkelijk dat je die kitter ook uit kon schuiven, vandaag me opmerking.

funny
    o ook gaaf van steigerhout!

nou wij hebben nog een lekker druk dagje voor de boeg! tot vanavond!

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Welkom Wendelaa!

We zijn er maar druk mee met die bedjes :) :)
    Voor ons was het makkelijk, het dochtertje van mijn vriendin ging over van junior naar groot bed, en haar bedje konden we zo krijgen. Moet even geschilderd (is nu paars) maar dat vind ik leuk.

@kaatjesmam, oh jee een week alles zlef doen haha :) Maar manlief is vrij, misshcien dat hij weet hoe de stofzuiger werkt? ;)

Ik ben weer flink misselijk maar niet zo erg dat het er uit komt gelukkig.

Ik ga zo lekker wandelen en hopen dat drumpapa snel thuis komt wan tik wil zo graag naar de kapper :rolleyes: Maar ja, hij moet helemaal uit Ter apel komen dus het zal nog wel ff duren........

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Gelukkig heb ik t beddenprobleem niet meer, Eva slaapt al een paar maanden in een 1persoonsbed.
    Foto staat in mijn album.
    Wij moeten alleen allemaal van kamer verwisselen, dus hebben t druk zat de komende maanden;)

Lily, zie dat je maandag voor het eerst naar de VK moet...Spannend!

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    @Wendelaa, welkom, leuk ook bed ook!

Vandaag weer echt zo'n pechdagje, auto-alarm heeft kuren, gaat steeds af of de auto wil niet meer open, dus manlief mag weer uren bij de garage zitten, die hier niet in de buurt zit (want hier was vandaag geen monteur aanwezig die daar verstand van heeft), dus ik zit alleen thuis. Zo maar de hond snel uitlaten, want Robin ligt in bed.

Deel Deze Pagina