Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Jo: Misschien dat hij "gewoon" bij jou wil zijn en dat het helemaal niet gaat om het eten... Hij wil dan misschien gewoon lekker tuttelen en bij je liggen? Anders zou je de KV kunnen mengen met BV.. maar idd is niet goed voor de productie, hier komt de KV er dit keer niet in! (heb met Noah ook zo zitten worstelen...)

Funny: Ah fijn dat het toch leuk was het zwemmen!
    Denk dat het doorslapen ook iets eenmaligs was hoor... kan me ook niet voorstellen dat Levi een BV kindje NU al zou doorslapen elke nacht... Noah geloof ik ook pas met een maandje of 4 zoiets.

Anniek: Mijn man moest er zelf niet aan denken toen ik een HELE dikke buik had aan het einde bij Noah... maar bij Levi stond hij al maanden droog en vond hij het zeker het proberen waard :):D Resultaat NIKS NOPPES NADA, had alles voor niets gedaan :p

Lilly: Hoe was jouw nacht? Hoe is de kraamhulp?
    Heerlijk aan het genieten van je 2 stoere kereltjes? Job lijkt echt enorm veel op Richard of niet?

2. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Goh, 't is net of ik mezelf zit te lezen.. Hier is de vk al 2x langsgeweest en heb net ook een fiks potje zitten janken ;)

Pff.. Seks, hahaha, neee, ik zie dat hier echt niet zitten en al helemaal niet in de wetenschap dat het met dikke kans toch niks uithaalt..

Woensdag lijkt me qua datum ook wel leuk om te bevallen, maar nee, niet die dag. Mijn mams heeft dan wat belangrijks te doen, dus dan zou ze er niet bij kunnen zijn en dat zou ik jammer vinden!

Heb hier net lekker m'n frustratie eruit geslapen. Gabriël ligt nog te slapen, dus ik zet straks lekker filmpje Sense and Sensebility voor mezelf op. ff Relaxen :)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.871
    113
    Dat had ik ook hoor, ik liep toen al 8 dagen overtijd en kon geen donder mee. Leuk gezegd hoor, om dan maar de hele dag in bed te blijven, maar ik wou dat er gewoon wat gebeurde. 's Nachts alles bij elkaar gejankt, volgens mij kon de hele buurt meegenieten :). Volgende dag gestript en nog een dag later bevallen.

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Andi, ik hoop dat het een begin is ! Oow, ik lees van niet ... veel sterkte meid !

@ Marieke, veel strekte dit weekend ! ;)

@ Zomaar, geweldig dat het zo snel helpt ! Wat ben ik blij dat ik het al in huis heb ... Thijs had er ook zo enorm veel last van !

@ Anniek, jij woont toch in Limburg ? Maak een fietstocht over de hobbeltjes in Thorn, misschien helpt dat wel ! ;)

@ All, dames, ik ben vreselijk moe vandaag. Thijs slaapt 's middags niet meer, maar was ook moe dus lagen we samen in bed belt mijn collega met allemaal sores van school ... bah, moest Thijs er weer uit en had ik niet kunnen rusten. Ben nu ECHT doodmoe ... en ik zou willen dat de weken wat sneller gaan ... ik wil gewoon dat ukkie ! ... geduld ...

Groetjes,
    Nikki F

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nikki
    hahah das niet ver van hier idd hhahaha allemaal over die kinderkopjes maar ik wed dat ik dan eindig bij de pannekoeken bakker.

funny
    ;)

zomaar
    nou hier ben ik degene die droogstaat pff

andi
    jonge wat vervelend gewoon!

wbt de data....

4-09-09 {vandaag dus} is ook wel leukhor ben precies 24 jaar en 6 maanden
    5-09-09 is kyana precies 2 jaar en 6 maanden
    tja en 09-09-09 is oo wel cool
    of had ik dit al verteld? naja sorry dan dubbel hahahah

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hello ladies!!

Ik kwam even spieken aan het front maar helaas nog geen bevallingen, wel wat valse starten:x

Hier even een zware dag. JOB wil namelijk bijna de hele nacht drinken en/of bij me liggen. Ik heb dus de afgelopen nachten nauwelijks (echt nauwelijks) geslapen en dat was me vandaag (dag 5 = kraamtranendag:D) even te veel.

Heb dan ook echt een rustdagje gehouden.

Job wil overdag ook wel eens langer slapen maar vandaag heb ik ook geprobeerd hem elke 3 uur te wekken. Hopelijk heeft het effect, ik ga ook kijken of een kledingstuk van mama in de wieg wil helpen.

Hij slaapt namelijk wel als hij bij mij ligt. Maar samen in 1 bed slapen durf ik niet.

Verder gun ik de hoogzwangeren echt een vlotte bevalling.
    Ondanks de vermoeidheid vind ik het echt genieten en het is onvoorstelbaar hoe gek je weer op zo'n kleintje kunt zijn.
    Dus als er nog moeders zijn die denken dat ze nooit zoveel van hun volgende kindje kunnen houden als van hun eerste; don't worry!!

7. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @lilly: ff zonder gekheid dat is echt waar ik me soms druk om kan maken.
    Hoe kan ik in godsnaam van een tweede net zoveel houden???

Hier ook af en toe voorweeen. Heb niet het idee dat het zoveel zooden aan de dijk zet hoor, zo sterk zijn ze nu ook weer niet.

@ Andi en Anniek: kop op meiden, hier ff een hart voor onder jullie riem!

ga nu ff verder kijken naar popstars.

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Anniek, ja daar ben ik ook al eens geweest, kun je lekker eten ! ;)

@ Lilly, ik hoop dat het snel wat beter gaat zodat je rust krijgt en beter kunt genieten van alles. Sterkte meid !

@ Djezelf, ga ook Popstars kijken nu ! :)

Groetjes,
    Nikki F

9. joehoe leef ook nog hoor!

tis alleen zo druk.. en gun mezelf weinig tijd om ff te reageren!

met de BI gaat het wat minder.. loop nu ook bij een ostheopaat.. en kom rustig de dagen door!
    airco is definitief overleden bij ons op het werk.. en het is echt og steeds heel warm
    zo vies plak benauwd. heb dan ook snel hoofdpijn!
    Hoop dat het snel gemaakt is!

verder eigenlijk niks bijzonders.. prbeer weer rgelmatig mee te lezen.. en kijkn of er nog beebjes geboren zijn!

10. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Even Djezelf gerust stellen. Meid, dat komt allemaal goed hoor. Van een 2e houd je echt evenveel als van de 1e! Ik kon het eerst ook niet geloven maar het is toch echt zo!

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.871
    113
    Ja, ik hou ook net zoveel van de tweede hoor, dat gaat vanzelf!
    We waren al weer lekker vroeg op, dit keer door Robin die iets over zessen wakker was. Luc ligt nog in bed, hij is al een uur wakker, maar kijkt gewoon wat rond.
    Vanavond ga ik hem gewoon om half 12 maar voor een voeding wakker maken, want nu slaapt hij steeds van een uur of 9 tot een uur of 2 's nachts. Dan drinkt hij heel veel, wordt 2 uur later weer wakker, dan weinig en dan bij zessen ofzo wil hij weer wat.
    @Zomaar, ja, volgens mij is het 's middags een combinatie van honger en bij mij zitten. Hij blijft ook vaak maar op zijn hand sabbelen en smakken en als ik hem een flesje afgekolfde melk is hij wel tevreden en gaat hij slapen.
    @Xenas, sterkte met je BI.

Nou, ik ga me zo aankleden, straks even naar de Makro.

12. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Zo meiden, ik denk ff kijken of er nog baby's zijn geboren.

Djezelf: meis, ik heb hetzelfde. Ik hoor ook van iedereen dat het niet zo is, maar het is nu nog zo lastig voor te stellen. Ben ook bang Cas wat te kort te doen, omdat hij nog zo jong is. Zucht..... we gaan het gewoon vanzelf ervaren.

Nou ik heb vandaag het vrijgezellenfeest. Het liefst zou ik nu al afbellen, maar het is een supergoeie vriendin van mij. Ze trouwt al op Bonaire en daar kan ik al niet bij zijn omdat ik niet meer mag vliegen dan:( dus dit moet ik gewoon ff doen. Helaas heb ik maar twee uurtjes geslapen.
    Ik hoop dat ik vanavond/vannacht goed nieuws lees

Fijne dag allemaal:)

13. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Hier geen beeb hoor.. *zucht*
    Zou me nog niks verbazen als ik overtijd ga. Stellen we ons ook maar op in, dan kan het alleen maar meevallen!

Hier nog zo eentje die zich er zorgen om maakt of ik wel net zoveel van m'n tweede kan houden als m'n eerste.. Ik kan me dat gewoon niet voorstellen!

14. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    pffff Anniek, 24 en een half. Ik voel me echt bejaard nu.
    Karlijn en Joris schelen trouwens nu ook precies 2,5 jaar. Zou wel grappig zijn.

Vermoeiend he, die babies die maar niet willen slapen. Ik heb 's nachts nu gelukkig nog niet mogen klagen maar ik weet het nog heel goed van Karlijn. We gingen toen shifts draaien en na 2 weken konden we niet meer normaal tegen elkaar praten (alleen over wie de zwaarste nacht had gehad). Is gelukkig wel weer goed gekomen hoor.
    Joris kan overdag nog wel eens een dagdeel niet willen slapen en alleen maar aan de borst hangen. Vandaag slaapt hij echter bijna de hele dag al. Zal wel feest worden vanavond.
    Karlijn was vannacht wel een paar uur op. Alleen maar huilen. Ik denk dat de school + broertje toch wel behoorlijk wat impact heeft. ML heeft dat grotendeels aangepakt, maar ik lag er wel wakker van (en mocht daarna weer op voor de voeding van Joris). Vandaag dus een moeie familie.

Ik heb een beetje moeite met kolven. Zo stom, bij Karlijn heb ik me echt suf gekolft (moest na 3 maanden 3 dagen weg voor werk, dus moest behoorlijke voorraad aanleggen. En ik werkte 4 dagen per week) zonder problemen. Het zit echt tussen m'n oren.

Nog 1 klaagje; ik baal nog steeds zo van de hitte. Ik zit echt opgesloten heb ik het gevoel. Ik hoop zo dat het binnenkort beter wordt.

Zo , als ik weer op zp ga kijken wil ik weer baby nieuws hoor. Doe je best!!!

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum

Zonder gekheid, dat had ik ook hoor! Ruben en ik zijn ook zo 2 handen op 1 buik, ik begrijp hem zo goed en ben zo gek op hem.

Maar echt.....de 2e nacht met Job lag hij tegen me aan en ik keek naar hem en hij was zo lief, ik zei tegen hem; kom maar in mijn hart hoor mannetje en toen was het gebeurt:)

Je moederhart is groter dan je beseft;)

Vannacht 1x 2 uur geslapen, en 1x 3 uur geslapen, een nieuw record!!:D

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Nou hier ook geen babynieuws hoor..
    En ook geen denderende nacht helaas..... Wordt steeds wakker met pijnlijke harde buiken en dat eigenlijk alweer veel te lang! En dan moet ik ooknog plassen. En slaap ik dan bijna heb ik pijn in een been en dan moet ik draaien maja met een reuze lijf is dat een onderneming, jakkie.
    Mja nog ff....
    Heb nog steeds pijnlijke harde buiken maar ik verwacht er maar niks van.

kaatjes mam
    ;) ik was bij kyana 22 jaar en 1 dag ;)
    en wat vervelend dat het zo heet is joh! dan zit je indd zo verschrikkelijk binnen.

houden van....
    Ik heb me in het begin ok wel erg druk gemaakt maar nu niet meer zo. Weet gewoon dat het wel goed komt en daar vertrouw ik op.

17. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Ik kwam effe checken voor babynieuws.... helaas... Misschien dat ik vanavond tijd heb om bij te lezen...

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik was daar ook HEEL bang voor, Noah is zooooooo speciaal voor mij en heb nog nooit zoveel van iets/iemand gehouden als van hem... Wist eerlijk gezegd helemaal niet dat het kon ZOVEEL van iemand houden!
    MAAR meteen het eerst moment dat ik Levi op mijn buik had bekroop me een gevoel van intense liefde! Bij Noah duurde dat ietsie langer, had eerst een paar dagen nodig om aan het idee te wennen dat ik dan nu ECHT moeder was geworden, kon dat amper bevatten en geloven. Nu bij Levi is dat niet zo onwerkelijk en sloeg ik dus dat gedeelte over en ging direct naar houden van! Dus JA het komt allemaal goed!!!! Alleen weet ik dat de liefde groeit en groeit en groeit totdat je weer het gevoel hebt compleet over te lopen :p

Lilly: Gefeliciteerd met je nieuwe record! :D

Kaatjesmam: Mag ik vragen waarom je wilt kolven?

Jo: Ik begrijp wat je bedoeld, Noah had dat bij de laatste voeding ik had toen niet genoeg melk meer en dan ging hij echt NIET slapen, na weken proberen en een kind wat helse pijn had door zijn liesbreuk ben ik hem op een gegeven moment ook nog na het voeden een flesje KV gaan geven. Had wel echt geprobeerd tot het uiterste maar omdat Noah alleen maar huilde van de pijn de hele dag door bleef mijn voeding terug lopen van vermoeidheid en stress. Maar mij bleef het gevoel geven van falen... maar op een gegeven moment moet je toch kiezen wat het beste is voor je eigen gevoel en je kind, is dat dan op dat moment een flesje KV dan is dat zo.

Hier is Levi 1 keer "wakker" geworden voor een voeding (hij kreunt dan zo hard in zijn slaap dat ik daar wakker van wordt maar eigenlijk slaapt hij dan nog) om 04.00 en hij had zijn laatste voeding (ik had hem weer wakker gemaakt) om 23.30, dus al met al hardstikke netjes vind ik zelf.

19. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    oh gelukkig ben ik niet de enige die er dus zo over denkt.
    Ik moest bij Jonathan overigens ook wennen aan het 'moeder' zijn.

Nog geen babynieuws dus, ondanks de volle maan?

Vanochtend wat foto's gemaakt van mijn buik.
    Zusje heeft ze gemaakt en er zitten wel een paar leuke tussen.
    Zal ze snel laten zien.

20. veertje

veertje Fanatiek lid

Hier helaas nog geen beebje, wel een nieuwe tweedehands auto :D

Wel net weer wat pijnlijke hardebuiken gehad, zo een half uurtje lang maar daarna niks meer.

Stijn gaat morgen lekker met mijn ouders naar het dolfinarium dus hebben we alle tijd om te bevallen ;)

Deel Deze Pagina