Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Nikki, misschien is hij gespannen dat hij daarom zo reageert? Het is absoluut niet goed te praten hoor! Ik heb de afgelopen dagen ook het even gehad met ML... en het erge is dat hij eigenlijk niet veel doet (misschien is dat het wel) ...

Kaatjesmam en Jo... wat een dubbel gevoel he?? Ik denk er niet teveel overna hoe snel het met Finn gaat want dan word ik helemaal een beetje 'triest'. Hij wordt zo wijs en groot... De kleertjes heb ik wel opgeruimd maar ik kan ze nog niet wegdoen. Er is toch een hele kleine twijfel of ik ze nog ga gebruiken...

Marieke, hoe was je feestje?

Ik ben erg moe.. verjaardag van m'n mams gehad en ben een beetje verkouden (net als Finn en Dylan). Ga dus lekker naar m'n bedje..

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nikki
    dat had ik al begrepen uit je verhaal ;) moet ook niet niet over je heen laten lopen

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Funny, het zal altijd een apart volkje blijven ... ;)

@ Anniek, nee, mijn hormonen springen er dan zowat uit ... ;)

Groetjes,
    Nikki F

4. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Sorry even een korte reactie.

Ik ben echt kapot van gister. Het was super geslaagd, maar ik mag vandaag de prijs ervoor betalen. Echt mijn bekken:(

Nikki: mannen, echt niet te geloven. Hij snapt het echt niet geloof ik. Succes iig. Jeetje Thijs is idd wel rap als hij nu al niet meer wil slapen.

Funny: ja het was superleuk, maar wel vermoeiend. Was wel grappig als enige die nuchter was, owww die meiden waren echt dronken.

Djezelf: lekker dat het nu helemaal aan kant is bij je, ik twijfel om hem ook te gaan kopen. Trouwens gefeliciteerd met je 37 weken.

Marlieke: idd wel heel dubbel. Heel veel sterkte!

Sorry voor mijnn korte reactie. Heb een beetje mot hier:( Manlief vind het andig om nu behang af te stomen. Morgenochtend komen de stucadoors en moet het dus weg zijn. Ik ben zo pissig dat hij dat weer op het laatste moment doet, hij heeft er het hele weekend tijd voor gehad.:x:x Ik wil gewoon slapen, snapt hij dat niet. ooooooooooowwwwwwwww ik ben er morgen weer, en dan weer wat vrolijker

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    marieke
    tjonge mega handig zo'n man! grr

nikki
    ja idd hormonen helpen ook nog een handje dan idd

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    GGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRR mannen GGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRR

7. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Jep.. ;)

Pfff... Marieke.. Mannen komen van Mars heh???

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.088
    3.870
    113
    @Nikki, ja, op marktplaats. Nooit eerder kledingpakketten op gezet, dus geen idee wat het oplevert. Maar ach, alles is meegenomen, doe er toch niet meer mee.
    Kan me heel goed voorstellen dat je boos bent op je man, en nog bozer omdat blijkbaar uit zichzelf hij zich er geen voorstelling van kan maken waar het om gaat.
    Ik was toen ik hoogzwanger was met mijn man en de hond aan het wandelen. Van verre kwam er een enorme hond aangerend, die neemt een sprint en springt zo tegen mij op, waardoor ik achterover viel de bosjes in. Toen het baasje erbij kwam, moest ík die vent erop aanspreken (wat een eikel, kreeg geeneens excusus, heb zelfs mijn schoen nog uitgetrokken en naar zijn kop gesmeten, aangezien hij gewoon doorliep :). Mijn man heeft me wel overeind geholpen, maar helemaal niets tegen die vent gezegd. Ik wist niet op wie ik kwader was, die vent, die hond of mijn man. Ben heel boos hard naar huis gelopen in mijn eentje. Hallo zeg, je kunt toch wel voor je vrouw opkomen. Bij mij is het dus andersom, die zegt weer helemaal niets, pfff. Verder is hij wel lief hoor :D, maar af en toe...
    @Marieke, ook al zo'n 'handige' man zo te horen. Die van mij had gisteren geklust en laat dan alle klusspullen boven liggen op de babykamer. Ruim op!

Ik ga zo Robin naar de peuterspeelzaal brengen. Nu ben ik zowaar een beetje zenuwachtig, slaat nergens op, want ze is ruim een jaar naar het kinderdagverblijf gegaan, dat vond ze ook geweldig, maar toch, ze wordt wel groot zo! Lees straks weer verder.

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jo
    als ik jou was zou ik niet te grote pakketen neerzetten!
    ik heb pas alle kleding van kyana verkocht en dat gewoon los gedaan of met een setje oid...
    Mijn ervaring is dat je veel minder voor je pakket krijgt omdat er vaak dingen inzitten die andere dan weer net niet mooi vinden!
    je kunt beter gewoon per stuk verkopen, maar goed daar moet je ook zin voor hebben natuurlijk.
    en dat opruimen.... zucht is echt een mannenkwaal hoor! Hier hebben we een joekel van een garage, mijn vriend had die al heel ver opgeruimd en gedaan en heel goed zijn gereedschapjes enzo opgeruimd en nu heeft hij geklust en overal ligt weer wat en het is gewoon de garage ingekwakt!!!! argh

10. veertje

veertje Fanatiek lid

@marlieke, wat een vervelend nieuws, sterkte..

@jo, spannend hoor de psz.. Hoe vond ze het?

@anniek, ja zo kan je het wel noemen ja :D als moet ik eerlijk bekennen dat mijn man iets ergers was als ik met zijn nesteldrang :D
    Hij wou alles nog beter schoon en opgeruimd hebben als dan ik :D

Hier een drama nacht gehad :( had gewoon 2 nachten achter elkaar goed geslapen dus ik dacht dat doe ik afgelopen nacht ook ff maar helaas.
    Werd om 3 uur wakker omdat mijn darmen even heel erg gek gingen doen en vanaf 4 uur tot half zes oefen weeen gehad.
    In het begin kwamen ze om de 6 min dus ik had zoiets van oke zal het nou overgaan in echt weeen maar ja daar waar ze niet pijnlijk genoeg voor.. Na een half uur kwamen ze alweer om het kwartier dus helaas weer niet doorgezet..

Vanmorgen op controle geweest bij de gyn en alles was goed :D

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo dames,

Moet nog bij lezen hoor maar ik wou even laten weten dat we vandaag voor het eerst naar het CB zijn geweest met onze kleine reus :p
    Toen hij geboren werd was hij 51 cm en 3380 gr.... nu is hij 56 cm en weeg maar liefst 4855 gr uhm uhm :) groeit best goed op zijn mama's melk! De arts dacht zelf dat hij ouder was dan dat hij is.

Verder gaat het met mijn 2 mannen super goed maar voor de rest is het 1 groot drama, mijn relatie staat op losse schroeven... ben er heel "bang" voor dat ik binnenkort alleenstaande moeder van 2 kindjes ben. Is het zo dan is het zo, ben niet bang dat ik het niet zou redden maar had het me wel "even" anders voorgesteld zeg maar....

12. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hallo,

Bedankt meiden voor jullie medeleven! Mijn oma is helaas afgelopen nacht overleden...:(

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Marlieke gecondoleerd....

Mijn oma is ook pas overleden, Dinja was toen 1 week oud...

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ik was toen idd pas de 17e uitgerekend!!!!

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi carla
    had ik goed onthoude, dacht alleen dat je later uitgerekend was hihi

zomaar
    wat ontzettend vervelend. Wil je veel sterkte wensen, lijkt me erg moeilijk. Hoop dat het wel nog goed komt, maar ik vind jeberichtje heel stellig. Hoop dat het drama niet al te groot is, bedoeld at er niets ernstigs gebeurd is.... dat een relatie niet lekker loopt is al erg genoeg.
    En wat goed van je kleine mannetje! KNap hoor

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.088
    3.870
    113
    @Anniek, ja, daar zat ik ook al aan te denken, misschien dat ik sommige merkkleertjes er als een setje ofzo op zet, maar het meeste gaat in een pakket, want ik heb gewoon geen tijd om er teveel mee bezig te zijn. Word er zo ziek van met MP dat mensen niet meer reageren, niet op komen dagen, 5 minuten van tevoren afbellen en weet ik wat voor gezeur. De meeste kleren heb ik gehad en waren ook niet allemaal mijn smaak die ik verkoop. De allerleukste kleertjes heb ik bewaard. Kon ik gewoon niet weg doen.
    @Marlieke, gecondoleerd. Dat is toch heel snel gegaan :(, sterkte!
    @Veertje, fijn dat alles goed was!
    @Zomaar, blijkbaar doet hij het goed op je voeding! Ik hoop dat je relatie nog te redden valt. Poeh, lijkt me wel zwaar, je zit al in zo'n woelige periode na de bevalling.

Robin vond het leuk op de peuterspeelzaal en het was heel goed gegaan. Ze heeft rustig meegespeeld en af en toe wat toe gekeken, maar was niet bang geweest en heeft niet gehuild. Ging dus prima, donderdag mag ze weer.
    Luc ligt al uren lekker in de tuin in zijn wagentje onder het vliegennet te slapen. Is echt lekker weer.

17. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Marlieke: Gecondoleerd, hoop dat ze vredig heen gegaan is. Sterkte

Jo: Kindjes slapen heerlijk in de buitenlucht he!

Veertje: Fijn dat alles goed is, nu maar hopen dat de kleine niet al te lang meer op zich laat wachten.

Andi.... Al bevallen?

Heb terug gelezen maar de stukjes over "vervelende" mannen overgeslagen ;)
    Mijn exemplaar valt soms gewoonweg niet mee te leven, kan niet communiceren en klamp zich angstvallig aan zijn zoon (mijn stiefkind) vast, alles wat er mis gaat is dan ook standaard mijn schuld. Na zoveel jaar heb ik mijn portie wel gehad, ik krijg geen bedankje voor het zorgen voor zijn kind maar ik krijg er juist gezeur mee en door. Ga niet te veel in detail maar ik zit er HELMAAL doorheen, het is zo erg opgelopen dat zorgen voor hem een last is geworden ipv een lust omdat ik stank voor dank krijg van hun 2.... :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
    Soms lijkt het alsof ik alleen maar hier in huis ben omdat ik handig ben, koken poetsen naar school brengen etc etc. Zodra ik mijn hart wil luchten of ik wil iets dan is er niemand thuis. Alles wat er mis gaat in de relatie tussen mijn stiefkind en mij ligt STANDAARD aan mij, hij/hun kunnen niets oplossen ik moet ongewenst gedrag en dergelijke maar "gewoon" negeren krijg ik dan te horen. Tja na zoveel jaar is de emmer nu een beetje aan het overlopen en vraag ik me af waar IK beter in mijn vel zit... alleen met mijn mannetjes of hier in deze situatie waar helaas geen verandering in gaat komen....

sorry voor mijn gewauwel, is niet een erg duidelijk verhaal maar het lucht een ietsie pietsie op om het even neer te tikken. IK HAAT HET GEWOON dat mijn "man" niet voor mij vecht en mij zo op zou geven.

18. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ohhh, Marlieke, gecondoleerd... *knuffel* :(

Oh, zomaar, jeetje meid, ik kan voorstellen dat je je daar goed kut door voelt als jij maar steeds als de boevrouw afgeschilderd wordt.. 't Is ook niet makkelijk om een stiefouder te zijn of een stiefouder te hebben, er botsen vaak dat soort dingen, maar ik vind het echt héél rot voor je dat je man het niet voor jou opneemt.. *knuffel*

Ben nog niet bevallen nee.. Hoop dat het niet te lang meer gaat duren ;)

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    voor ik uberhaupt wat lees {sorry ik had het gelezen maar zie dat ik niet gereageerd had!!!!}
    MArlieke
    gecondoleerd... een mooie leeftijd maar het is en blijft zzooo moeilijk! sterkte.

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    andi
    oe jij ook nog niet aan de puf
    hier ook niet ook, we gaan gewoon smaen voor 09-09-09

jo
    ja idd gaat wel veel werk inzitten maar ik moet wel zeggen het heeft me ontzettend veel geld opgeleverd en ik doe het na mijn mannetje weer zo!

Zomaar
    pff jeetje... Maar na het lezen van jou verhaal is me wel best duidelijk dat zelfs vechtenzinloos lijkt!
    Het lijkt me héél moeilijk om een stiefouder te zijn. Als ik het me goed kan herinneren is de mama van dit mannetje ook niet of nauwelijk betrokken he? En ik kan me ook herinneren dat het allang zo gaat... toch?
    Ik snap dat het allemaal erg veel is, het is ook een grote stap maar als ik lees dat je eigenlijk zeker weet dat hij niet voor jou gaat vechten....... lijkt de keuze wel iets makkelijker?!
    Nou als je iets kwijt wil horen we het wel, mag ook via pb hoor!
    toitoitoi

Deel Deze Pagina