@velo, dat klinkt al net zo mooi als mijn bevalling Ik ben uiteindelijk bevallen met 39 wk en 4 dgn. @cimu, ik heb 2 maal de mirena gehad en die beviel mij prima, geen omkijken naar en ik werd ook niet meer ongesteld. @anniek, druk aan t bevallen?? Verder.......pfffff....ben ik moe. Vannacht weer om de 2 uur wakker en ik moet zeggen dat is best pittig als je nog een peutertje van 2 hebt rondlopen. Ik geloof dat ik vanmorgen dan ook ff een onuitstaanbaar wicht was tegenover manlief.......en die doet zó zijn best. Maar ja, slaaptekort, hormonen en teveel van jezelf eisen is nou eenmaal geen allerbeste combi. JOB is nu wel weer heel relaxed dus ik heb goede hoop dat hij de productie weer genoeg heeft opgekrikt en dat we een betere nacht tegemoet gaan. Morgen komt de wijkverpleegkundige langs. En helaas kan Ruben niet naar de psz omdat man iets op het werk moet doen en hem dus niet kan ophalen. En een kwartier fietsen met een fietskar en dan sjouwen met de MC dat zie ik nog ff niet zitten. Voor mij niet maar ook voor JOB niet. Wij koetelen hier dus nog ff lekker aan....Man is volgende week ook nog vrij dus dat is wel heerlijk luxe.... (sorry voor t ego bericht maar er blijft weinig hangen momenteel....)
jessica helaas niet heb wel al heel wat uren buikpijn, ga dus eigenlijk ook niks mee doen vandaag, beetje chillen straks douche met me meisje. Eten koken hoeft niet want dat staat in de koelkast van gisteren. marieke tja, waar die blijft??? geen idee hahaha
Nog geen babies?? wij eten ook weer eens lekker makkelijk. (ML heeft een personeels uitje en is pas rond 12 uur thuis.) Ga zo ff van die kant en klare nasi opbakken, eitje erdoor, sate-stokkies en kroepoek.
Moet nog bijlezen vanaf 571 maar eerst de nieuwe blz. @Marieke Fijn dat je me niet vergeten bent Over de kilo's van mij hoeven ze niet zo snel te verdwijnen, mij gaat het te snel, baby geboren=buik weg. @Carla Het was een bevalling bij Imageo licht, net niet bij echt kaarslicht maar veel fijner dan in het zh! Lijkt me schrikken met die navelstreng. @Cimu Liever een knip dan net geen totaalruptuur zoals de vorige keer. @Funny en Anniek Die knip was nodig, hoofdje (36 cm) paste niet net als Keano's hoofdje vorige keer (37 cm). Knip gedaan om inscheuren en alsnog naar het zh moeten te voorkomen. @Nikki Het gaat goed hoor, maar 's avonds en 's nachts is Jamie onrustig en heeft dan lang de hik. @Kaatjesmam 80D is hier te klein @Lilly Herkenbaar.
Robin is snotverkouden geworden en had ook verhoging. Ik ben zo bang dat ze het weer aan Luc geeft. Ze vond het vandaag wel weer superleuk bij de peuterspeelzaal. Volgens de 'juffen' had ze het prima gedaan, ze speelt lekker mee en voelt zich al helemaal thuis. Ze wil trouwens niet eens mee, vindt het veel te leuk daar! Alleen het stilzitten wil nog niet helemaal lukken in de kring, dan loopt ze snel weg, maar ja, ze is net 2 geworden, dus dat komt nog wel. @Djezelf, voor jou een avondje neergeploft op de bank? @Anniek, hopelijk gaat de buikpijn over of zet het juist eens goed door! @Lilly, ja, hier volgt na een onrustige dag of nacht vaak ook een rustige dag en nacht. Hij heeft nog steeds zijn hongerige momenten om de zoveel dagen, meestal 's middags, dan is hij onverzadigbaar. We hebben hem nu ook maar Lurk genoemd i.p.v. Luc . Alle bijna bevallers: willen jullie het een beetje verdelen? Elke dag een bevalling ofzo. Ik ga even Expeditie Robinson kijken. Ik ben altijd zo blij dat ik dat ik vanaf mijn comfortabele bank die mensen zie zwoegen en niet zelf in dat programma zit.
Nou... wil jullie laten weten dat mijn "man" de keuze min of meer voor mij heeft gemaakt, hij kiest in alles voor wat hij wil en dus ook in alles voor zijn kind, ik kan me aanpassen en hij vind dat hun niets hoeven doen. Zo niet dan hield het op. Conclusie: we zijn uit elkaar.... we gaan nu fijntje ons huis verkopen en kijken hoeveel duizenden euro's schuld we daar van over gaan houden. Natuurlijk ben ik mega blij en trots op mijn kinderen maar man oh man wat heb ik een fout gemaakt en ik wou dat ik hem NOOIT tegen was gekomen en dat ik precies dezelfde kindjes met een man had gekregen die wel een drol om mij geeft.
@ Kaatjesmam, ja vreselijk is dat als je je kind zo huilend achter moet laten ... Thijs gaat naar de PSZ bij mij op school. Als hij dan huilt bij het afscheid ga ik na 5 minuten nog eens stiekem gluren, meestal is alles dan weer voorbij. Gelukkig maar ! @ Jo, ja ze zijn streng hier als je reclame maakt, over mijn schilderijtjes mocht ook al niet. De foto's zijn zeer de moeite waard ! @ Cimu, vele vriendinnen van mij hebben ook Mirena en zijn eigenlijk allemaal erg tevreden, slechts één vriendin heeft hem weer weg laten halen. Zelf wil ik na deze bevalling ook weer Mirena. Je moet wel minimaal 12 weken wachten na de bevalling, anders kun je hem verliezen ... @ Veertje, ik hoop dat het snel gaat beginnen ! @ Djezelf, Thijs had een paar weken geleden ook een paar van die dagen ... heerlijk ... daar zit je niet meer op te wachten, maar het hoort wel bij de leeftijd. Vandaag was hij erg moe en ook een beetje prikkelbaar ... ik was nog veel erger moe ... we zijn maar even naar de stad gegaan ... even uitwaaien ! Sterkte ermee ! @ Anniek, fijn dat alles goed was bij de VK ! @ Lilly, ik kan me voorstellen dat je het af en toe helemaal gehad hebt hoor ! Sterkte meid ! @ Jo, super dat het zo goed gaat bij de PSZ ! Thijs ging ook met 2 maar had in het begin veel moeite met afscheid nemen ... als je hem dan ook zag tussen al die anderen, als kleinste ukkie, had ik soms spijt dat we hem al zo vroeg hadden laten gaan. Nu heeft hij nog even uitstel om te beginnen, juf vond het prima. Groetjes, Nikki F
Jeetje zomaar, Wat een klote nieuws is dat!! (zo ga het niet eens sensureren!) Word helemaal verdrietig van het idee, zitten jullie nu nog wel bij elkaar in huis of heeft een van beide een ander plekje gevonden?
Zomaar: jeetje de tranen schieten serieus in mijn ogen. Wat ontzettend klote!!!!! Ik wil zo graag iets bemoedigens zeggen, maar ik weet echt ff niet wat. Ik ken je dan wel niet persoonlijk, maar ik leef echt met je mee. Ik wens je echt heel veel sterke, en wij zijn er wel voor je als je het even kwijt moet. Ik heb het ook al eerder gezegt je mag me ook altijd mailen of pb-en ofzo Hele dikke knuffel
@Zomaar: jeetje wat vervelend voor je! Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen! Heel veel sterkte! En een dikke digi-knuffel voor je!
@Zomaar, wat een rotnieuws! Heel veel sterkte hoor en je mag me altijd pb-en! Zwaar hoor . @Nikki, ja, ik heb ook wel lichte twijvel gehad of ik haar wel met 2 jaar daarheen moest doen, maar dat kwam eerder door andere mensen 'oh, zo jong, straks kan ze helemaal niet meekomen, lopen die andere kinderen over haar heen etc. Maar ja, ik heb ook zoiets van als het niet gaat, tja, dan haal ik haar er gewoon weer vanaf. Maar tot nu toe vindt ze het geweldig, ik weet wel dat ik zelf als kind wat meer verlegen was dan zij is. Ik ga straks even golfen. Ja, jullie horen het goed, ik golf (ik zit bij een club die qua ballerigheidgehalte nog mee valt). Ik heb een slechte knie, waarmee ik geen onverwachte bewegingen mee mag maken, dus de meeste sporten vallen af. Ik ben er 3 jaar geleden mee begonnen, maar ondertussen 2 zwangerschappen verder, dus ik heb het de laatste 2 jaar heel weinig gedaan. Volgende week ga ik weer op les, maar om niet al te prutserig over te komen, wil ik even oefenen. Ik wil van het voorjaar mijn gvb halen, maar pfff, het is wel moeilijk. En dan komt er opeens zo'n kind van 6 naast je staan en die slaat een voor een die ballen recht en ver en ik sla 3 keer mis, kluiten uit de grond, de verkeerde kant op .
Zomaar.. jeetje wat kut! Ik heb d'r gewoon geen woorden voor, meis! Wat ongelofelijk moeilijk!! Jasses, ben d'r ook helemaal verdrietig van.. Vind het echt ongelofelijk shit voor je... Hele dikke knuffel van ons!!
@ zomaar, jeetje meid, veel sterkte.. @nikki, ik hoop ook dat het snel begint.. gisterenavond weer fijn 1,5 uur mogen oefenen, wil nu toch voor het echte werk gaan..
Zomaar, wat erg zeg voor je! Heb je in je omgeving wel mensen die je nu kunnen steunen? Volgens mij ben je hartstikke sterk, maar sowieso is een breuk super heftig en dan zit jij nu ook nog met 2 kleintjes. Dan kun je wel wat hulp gebruiken. En ga jezelf nou niet voor je kop slaan omdat je vindt dat je een fout hebt gemaakt. Zoiets verwacht je toch gewoon niet? Heel veel sterkte! Jo; kom je hier een keer langs? Ik woon midden op een golfbaan (en heb nog nooit gegolft...) Karlijn was vandaag weer stoer toen ik haar naar school bracht. Gelukkig maar, ik zag er enorm tegen op, maar probeerde super relaxt te zijn tegen haar. Ik denk dat ze woensdag mijn stress oppakte. Ze eet daar ook heel veel (groente en rijst!!), dus dat is ook wel fijn, aangezien mijn brouwsels 's avonds onaangeroerd blijven (tja die pannenkoek gaat er wel in, maar ik bedoel die groene dingen...) Vanmorgen heb ik voor de eerste keer weer gesport. 1 van de vrouwen hier heeft wat hip-hop exercise dvd's op de kop getikt, met een soort Will Smit die zichzelf heel knap vindt. We huren hier dan een zaaltje dat een groot scherm heeft. We doen dat nu i.p.v. yoga. Het was echt heel lekker. Wel pittig en ik denk dat ik morgen niet meer kan lopen. Joris sliep overal doorheen. Binnenkort ben ik weer net zo strak als Velo
Iedereen aan het bevallen? Hier een behoorlijke K dag.. Gisteren ontzettend last van mijn darmen gehad en als kado heb ik een aambei gekregen.. Pff wat doet dat zeer zeg. Had het ook bij Stijn zijn zwangerschap.. Net maar weer zalf besteld..
nee helaas niet aan het bevallen zomaar jeetje wat ontzettend moeilijk en heftig! Ik heb nahet lezen van jou berichtjes het idee dat die vent geen gevoel in zijn lijf heeft! vreselijk! ik wens je veel sterkte pfff en wat zegt hij dan dat je kiest voor jou kids?????