Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Lieve zomaar...ik weet niet wat ik moet zeggen..
    Het grijpt me heel erg aan, ook omdat het hier ook heel dichtbij geweest is gezien alles wat er gebeurt is en ik er serieus rekening mee gehouden heb dat ik alleen verder zou moeten. Dus ik denk een beetje te weten hoe je je voelt.

En lieverd jij kon toch van tevoren niet weten dat de situatie zo zou escaleren? Je denkt samen problemen te lijf te gaan en hij laat je in de kou staan, dat had je niet kunnen weten. Dus maak jezelf geen verwijten en kijk naar het moois dat je er aan over hebt gehouden. Al kan ik me voorstellen dat er een grote donderwolk boven je hangt.
    Denk aan je kindjes en jezelf, jullie zijn het belangrijkste nu en jullie hebben elkaar nodig. Hele dikke knuffel, en als er iets is dat ik voor je kan doen..... (je hebt mijn nummer;)).

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Pffff......
    Hier was vannacht het geregel weer over gelukkig!
    Job is weer zijn lieve relaxte zelf en mijn tieten weer lekker vol:D
    (Lolo eat your heart out:p)

Man moest vandaag een dagje aan het werk dus ik heb mijn eerste 'alleen met de kids' dagje. En tot nu toe loopt alles boven verwachting goed. Ik heb zowaar kunnen schoonmaken en wassen en heb nu een momentje voor mezelf terwijl ze allebei slapen:)

Ga eens kijken of ik wat kan teruglezen en reageren.........

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @kaatjesmam, dat klinkt lekker sportief;) Ik mag over een paar weken ook weer aan de bak. Ik heb een zwanger en fit cursus gedaan bij de sportschool en daar zitten ook 6 lessen na de bevalling bij. Eens kijken of we nu ook weer terug naar onze oude zelf kunnen want er zitten er hier nog 5 kilo aan:x

@anniek, je geduld word wat meer op de proef gesteld deze keer...houd je het lichamelijk nog een beetje vol?

@nikki, ik kreeg mijn mirena de laatste keer geloof ik al 6 weken na de bevalling.....zou het zo verschillen per arts?;) Ach, en helemaal gehad is een groot woord hoor maar je kunt op een gegeven moment wel erg erg erg moe zijn (en ik geloof dat ik dan niet helemaal op mijn best ben...:$)

@jo, golfze:D
    ach, das tegenwoordig toch helemaal niet meer alleen voor balletjes, toch??;) En Lurk:D:D:D, Job kan er ook wat van hoor! Wil hem vanavond eens gaan wegen, hij zat maandag al bijna op zijn geboortegewicht dus ben benieuwd of hij er nu al overheen zit....

@veertje, al dat voorwerk is vast niet voor niks! Hopelijk begint het snel...

@velobabe, hier weer een 'rustige' nacht gehad na 2 onrustige dus er is hoop!!

@djezelf, volgens mij houd jij erg van nasi en sate:p
    Wij hebben gisteren pizza gegeten (manlief was weg) en vanavond gooi ik lekker kant en klare quiches de oven in:)
    Morgen of vanavond wil ik zelf boodschappen doen, eens kijken of we weer gezond kunnen eten want die extra 5 kilo moeten er nog wel af natuurlijk.

Enne, wanneer ga jij eens bevallen? Ik wil mijn kindje op de foto:D

Nou ik ga nog ff op mp struinen, wil een babyschaal voor in mijn fietskar......

4. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Zomaar, ..... ik heb er geen woorden voor..... ik leef met je mee en wil je een heel dikke knuffel geven.

Nog niemand bevallen?

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Zomaar, wat een vreselijk nieuws meid ! Ik kan het niet geloven dat een man zo reageert, niet tov jou, en al helemaal niet tov jullie kinderen waarvan een pas geboren is ! Afschuwelijk meid, jij verdient een betere man ! Respect voor je dat je zo sterk bent en daadkrachtig. Heel veel sterkte !

@ Jo, de reactie van anderen op het brengen naar de PSZ weegt ook wel mee ja, en Thijs ging maar een ochtend en de PSZ is bij mij in het gebouw waar ik werk. Allemaal erg veilig. Of nummer 2 ook al zo vroeg gaat weet ik echter niet ... waarschijnlijk zullen we dan al ergens anders wonen en gaat hij/zij dan naar de PSZ in het dorp waar we wonen en niet bij mij op school, dat is dan ook weer heel anders voor mijn gevoel ...
    Wat leuk dat je golft ! ML doet dat ook wel eens met klanten, en is altijd enthousiast erover ! Veel plezier !

@ Veertje, ik kan het me voorstellen. Bij Thijs had ik vanaf 36 weken voorweeen dus iedereen dacht dat het dan ook niet zo lang meer kon duren. Als ik naar de stad was en er 15 minuten was had ik al spijt dat ik gegaan was, moest ik bij elke etalage zogenaamd even kijken voordat ik weer verder kon ... uiteindelijk toch pas bevallen met 41 weken + 3 ... en ze verwachten nu weer zeker 41 weken ... ik hoop het niet ;)

@ Lilly, wat fijn dat de rust weer teruggekeerd is ! :)
    Mijn gyn wilde de mirena niet eerder zetten. Ik moest op nacontrole 6 weken na de bevalling met Mirena, maar ik mocht hem weer netjes mee terug naar huis nemen, met een nieuwe afspraak 6 weken later. Misschien verschilt het ook per persoon.

@ Kaatjesmam, dat klinkt lekker sportief ! Leuk dat ze dat doen !

@ Zindelijkheid, ik heb al een paar dagen helemaal geen plasjes meer in onderbroekjes ! Het gaat de goede kant uit ! :)

Groetjes,
    Nikki F

6. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Zomaar, hier valt niet tegenop te vechten... Als hij er niets voor wil doen dan heb je geen keus. Ik leef echt heel erg met je mee.. In welke omgeving woon je ook alweer? Kom je een keer langs met je jongens... kijk maar of je daar behoefte aan hebt. PB me maar!

Cimu, bij mij is de spiraal geplaatst na 8 wk (mag hier in het zh na 6 wk!).

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Lieve lieve dametjes, jullie zijn schatten! Dank je wel voor alle lieve woordjes (en smsjes ;))

Ik heb vandaag mijn familie ingelicht was erg bang voor de reactie van mijn vader (kan nogal stressen en heb juist stabiliteit nodig) wonder boven wonder heeft hij precies het juiste gedaan, mij het gevoel gegeven dat we er wel uit komen met zijn allen (hij zei zelf ook... jij zal wel bang geweest zijn he, maar je vader word ook een dagje ouder en slimmer :D) dus mijn ouders zijn helemaal geweldig en gaan me zeker enorm steunen! Zo ook mijn oudere broer en schoonzus (heb ik een hele goede band mee). Ik was zo bang voor rare reacties, je voelt je op de ene of andere manier toch een beetje een 'mislukkeling' ;)

Gisterenavond stortte ik even in, vanmorgen stond ik op en heb ik me gerealiseerd dat ik sterk moet zijn voor mijn kindjes, die voelen alles donders goed aan! Ik kijk alleen nog maar naar de positieve dingen, ik/wij zullen met zijn 3tjes zeker een warm thuis op kunnen bouwen. (ben in gedachten al Noah's kamertje aan het inrichten :)) Ben vandaag naar de woningbouw vereniging gaan en sta gelukkig al 7 jaar ingeschreven en heb grote kans dat ik heel binnenkort een eigen eengezinswoning heb! Ga ook weg uit Nijmegen en weer in mijn geboortedorp/stad wonen waar ik 24 jaar heb gewoond en mijn familie nog steeds woont.

Verder heb ik me net al gerealiseerd dat hij het me zelfs heel moeilijk gaat maken qua inboedel... Bah zei net nog tegen mijn ouders dat ik verwachtte dat hij daar heel fair in zou zijn... Nou mijn oren begonnen net al te klapperen, wederom blijk ik hem helemaal niet te kennen. :x Dacht dit heel netjes op te gaan lossen maar nu ben ik er niet meer zo zeker van of hij daar ook zo over denkt.

Volgende keer probeer ik weer op jullie te reageren hoor, maar mijn hoofd loopt soms even over. Dit weekend is hij gelukkig WEG

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.087
    3.870
    113
    @Zomaar, wat fijn dat je familie zo goed reageerde! En voel je alsjeblieft geen mislukkeling, je hebt toch een hoop lef nodig om juist zo'n stap te zetten.
    Stond je dan in je geboorteplaats nog al die tijd voor een woning ingeschreven? Wel een geluk hoor, dat je dat achter de hand hebt, ik hoop dat je snel een gezellige woning vindt voor jullie drietjes.

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @zomaar, wat fijn dat je familie zo goed reageert....en ik snap je gevoel hoor. Toen mijn man was vreemd gegaan had ik ook het vreemde idee dat het ook mijn schuld was of zo. En dat mensen mij een mislukkeling zouden vinden omdat ik een man had die vreemd was gegaan en ik zo 'dom' was geweest hem te vertrouwen, zo iets....En wat vervelend dat je nu al weet dat de inboedel problemen op gaat leveren.....daar hoort het nu helemaal niet om te gaan. Alles moet gewoon netjes afgehandeld worden zodat jij je energie in de kinderen en JEZELF kunt stoppen.

@nikki, ja misschien ligt het eraan in hoeverre je BM al weer is samengetrokken of zo??

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @Zomaar:

Wat fijn dat je familie zo ondersteunend reageerd!
    Dat scheelt een heleboel.
    Ik kan me nog herrineren toen mijn ex en ik uit elkaar gingen,
    ik ook dacht dat we wel "gewoon"met elkaar de zaken konden regelen (wat betreft inboedel etc)
    Nou in dit soort situaties leer je iemand pas echt kennen.
    Ga maar van het ergste uit, dan kan het alleen maar mee vallen.

Wel super dat je al redelijk snel zicht heb op een eigen woning.
    Nou meid heel veel sterkte de komende periode.
    En ook mij kun je pb-en hoor!
    Al wil je alleen maar ff spuien via msn ofzo, geef maar een brul, dan geef ik mijn adres!

11. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Zomaar, wat ben je sterk voor jezelf en je kleine mannetjes! Jij gaat het helemaal redden hoor! En je bent absoluut geen mislukkeling maar juist iemand die kiest voor haar geluk en die van haar jongetjes. Die hebben er niks aan als hun ouders ruzie maken!!!
    Ik wil je graag helpen met spulletjes ... weet niet hoe of wat maar misschien kan ik je wat spulletjes van Dylan en Finn geven.. Eerst maar eens een mooi plekje voor jullie 3-en!
    Probeer een beetje tot rust te komen dit weekend.
    Wat goed van je familie.. lekker gevoel he??!!

Dikke X

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ohhh, Zomaar, wat fijn dat je familie je zo ontzettend goed opvangt! Wat superfijn voor je, dat scheelt al een hoop, zeg!
    Ik vind dat je er supersterk in staat, je doet het goed hoor wijffie!
    Komt echt helemaal goed met jullie drietjes!
    En wat fijn dat je waarschijnlijk al snel een eigen eensgezinswoning kunt krijgen, joh! Kun je lekker naar je eigen dorpie terug. Lijkt me toch ook wel fijn. :)
    Je doet het supergoed! Hele dikke knuffel van ons!

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zomaar
    fin dat je familie zo "positief" reageerde!
    het komt wel goed hoor, zeker als je eenmaal zelf een woning hebt!

hier nog verder niks...

14. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    getver hebben jullie een beetje het nieuws over het ziekenhuis in Hoorn gevolgd?
    Pff ik schrik daar wel van hoor.
    Maakt dat ik nog meer zelf ook zorg dat ik op de hoogte ben van mijn eigen kwaaltjes etc.

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Zomaar, wat fijn dat je familie je zo enorm steunt. Dat moet erg goed voelen, en dat verdien je ook, want je komt op voor jezelf en je kleine mannekes en dat verdient alleen maar respect. Was erg zeg dat hij over de inboedel nog een boel problemen wil gaan maken. Ik kan dat niet geloven. Het bevestigt wel alleen maar dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Ik hoop dat je snel een leuk huis zult krijgen. Veel sterkte meid !

@ Djezelf, nee ik heb niets gehoord. Wat is er aan de hand in het ziekenhuis ?

Ga nu slapen ! Had een goede vriendin op bezoek en ML had repetitie. Moest toch nog even spieken hier ... :)

Groetjes,
    Nikki F

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.087
    3.870
    113
    #5936 Jo79, 12 sep 2009
    Laatst bewerkt: 12 sep 2009
    Goedemorgen!

Gisteren had Luc een regeldagje, maar vannacht ging prima, 1 voeding gegeven en zo kon ik weer even bijtanken.
    Met Robin gaat het ook wat beter, ze was gisteren nog wel stil en zag wat witjes, maar ze snottert een stuk minder. Alleen snapt ze niet dat ze Luc nu geen kusjes mag geven of alleen boven op zijn hoofd.
    Nou, ik ga mee aankleden, kunnen we weer boodschappen doen. Nu maar even naar een andere plaats, want hier is het feestweekend en megadruk.
    @Djezelf, ja, dat is inderdaad slecht nieuws, maar nu ze zo in het nieuws zijn, zullen ze wel 3 x beter uitkijken voor ze weer fouten maken (zou je denken). En hoeveel fouten er wel niet worden gemaakt in ziekenhuizen die het nieuws nooit halen.

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zomaar wat fijn dat je op zteun van je familie kan rekenen.
    ik heb helaas een paar geleden ook een scheiding meegemaakt en weet maar al te goed hoe mannen kunnen veranderen in korte tijd en dat je ze totaal niet meer teriug kent. Ik wens je heel veel sterkte in de komende tijd en hoop dat je voor je zelf en je kids snel alles op orde hebt en dat weer echt kunt gaan genieten van je mooie gezinnetje.

18. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Goedemorgen, is er al baby nieuws??

Ik heb heerlijk geslapen... beide mannetjes werden om 07.15 uur wakker.

Djezelf, het is echt niet verkeerd om jezelf goed in de gaten te houden en dingen te bespreken! De gyno is uit z'n functie gezet en het zh heeft z'n 'fout(en)' toegegeven, hopelijk zijn ze inderdaad nu allert!

Dylan heeft al een paar dagen een erg vreemde bui.. heel veel aandacht vragen door te praten, praten en nog eens praten. Ondeugend en een vrezelijk mama's kindje (al vind ik dat niet zo erg want er wordt lekker veel geknuffeld.. hihih)

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @funny, de gyn is (nog) niet uit zijn functie ontheven hoor. Uit het onderzoek zou blijken dat het om een eenmalige fout gaat en dat er ook niet 1 persoon aangewezen kan worden als hoofdschuldige. ER zijn zeg maar een hele hoop mensen geweest die fouten gemaakt hebben. De gyn zou verder een hele goede staat van dienst hebben..... De vk die erbij was schijnt wel sinds de bevalling al ziek thuis te zitten.

Weet je, ik begrijp dat de ouders graag willen dat de gyn gestraft word maar ik denk dat alle betrokkenen al met de ergste straf moeten leven die je maar kunt bedenken.

20. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Gister werd bekend dat er al vier babietjes onder verdachte omstandigeheden zijn overleden.
    Ik las in een krantenartikel (nee geen telegraaf ;) ) dat er door onvoldoende informatie doorgeven deze fouten gemaakt zijn.
    Ook speelde een ruzie tussen een VK en de Gyn een grote rol hierin. :(

Tuurlijk weet ik dat overal waar mensen werken, fouten gemaakt kunnen worden.
    Vandaar dat ik zelf ook goed alles in de smiezen houdt.
    (deed ik al en nu helemaal!!)
    Beter iets een paar keer teveel navragen dan één keer te weinig!

Al meiden bezig met bevallen??
    Ik heb het idee dat ik echt jullie viertjes moet afwachten voordat ik aan de beurt ben.
    Dus.....

Deel Deze Pagina