@Naailes: lijkt mij ook wel leuk. Had dus voor die ringsling NOOIT iets gemaakt op de naaimachine. (heb er ook geeneen) Kinderkleertjes zal ik idd ook niet snel maken, maar als ik zie wat mijn buufje maakt voor verkleedkleren; Errug leuk! Oh ik ben overigens ook niet zo'n ..uhm...hoe zeg je dat... nou ja van de afwerking enzo. en de ringsling is prima gelukt. Om een lang verhaal dus kort te maken; ik ga een naaimachine aanschaffen.. alleen nog ff sparen. @Biggetjes: we staan op de wachtlijst voor ergens in de lente. Geeft ons ook nog mooi de tijd om een hok en de ruimte te maken. Hier zullen ze vandaan komen: www.lowcreekranch.nl @Psz: drinken moet hij ook gewoon mee en ik moest de was doen. (was maar een klein emmertje hoor) Wat byzonder dat de prijzen etc zo uit elkaar liggen! Ook van dat fruit hoor ik op, dat krijgen ze hier ook niet. Alleen een biscuitje tijdens het drinken. @Zomaar: nou het is je vergeven hoor dat je ff niets onthoudt!! Je heb er een goede reden voor, zorg maar eerst ff lekker voor jezelf, wij wachten wel op je! Hoe is het met de andere hoogzwangeren? hier nog helemaal niets! alleen iets meer pijn onderin mijn botjes. Straks jonathan weer ophalen van de psz; we gaan koekjes bakken! (hmmm lekker hoor!) @marlieke: ohhh we kunnen na onze zwangerschap het dus ook nog op de dementie gooien! Heel fijn
@psz,Hier krijgen ze drinken en een koekje, moet wel zelf een beker meegeven en die krijg ik vies terug want ze wassen hem niet af.. Vanmorgen flinke voorweeen gehad, ben toen onder de douche gaan zitten en toen werden ze erger dus ik al stiekem een beetje blij maar helaas toen ik onder de douche vandaan ging waren ze weer weg. Nu alleen nog een zeurend gevoel, net alsof ik ongesteld moet worden..
@Veertje... dat klinkt toch allemaal heel hoopvol! Veel succes Ik ben nieuw hier en net zwanger van de 2e! Lees gewoon hier even mee en kijk of ik het ook gezellig vind
@Zomaar, ik hoop dat je snel je eigen stekkie hebt! En niet teveel hypotheekschuld krijgt . Heb je iemand in je omgeving die veel van financiën afweet of ben je daar zelf goed in? Kan een hoop schelen. @Djezelf, wow, wat een superschattige varkentjes. Wist helemaal niet dat die bestonden. @Veertje, irritant hè, die weeën die weer verdwijnen. Hopelijk zet het snel door! @Cygnet, het is hier heel gezellig en verslavend, dus je bent gewaarschuwd en welkom hier! @Marlieke, ja, daarom zit ik ook wat te dubben, mijn moeder zegt hetzelfde. Die maakte vroeger veel kleren en mijn oma ook voor ons, maar ja, tegenwoordig kun je het voor dat geld niet meer maken. Het lijkt me wel handig om een kussensloopje ofzo te maken, broekspijpen in te korten of gewoon wat simpele dingen. Maar ja, ik weet het nog niet hoor. Ik moet Robin klaarmaken voor de peuterspeelzaal. Ze zei al 'Robbie lekker met de kindjes spelen', dus ze weet het helemaal. Ik heb Luc maar een halve zetpil gegeven, want die was niet helemaal in zijn knollentuin. Het werkte wel, want hij ging daarna heerlijk slapen.
psz: hier geloof ik dat we rond de 45 euro per maand betalen voor 2 ochtenden, ze moeten zelf fruit meenemen en krijgen ranja van hun.
@ Jo, ik denk ook dat het in een soort golfbeweging gaat, goed ... minder goed ... goed ... minder goed ... enz ... ben benieuwd wanneer het zich weer rechttrekt. @ Funny, jij ook sterkte met het slapen ! En vast veel plezier bij Euro Disney ! Wat een leuk vooruitzicht ! Nummer 3 ... zijn we nog niet uit ... we denken dat we dat wel zullen ervaren als nummer 2 1,5 is of zo, dat je dan een gevoel krijgt van "het is oke" of "nog een erbij is echt leuker". Ben benieuwd ! @ Zomaar, ik hoop dat het gaat lukken met het huis ! Ik zal voor je duimen ! Sterkte meid ! @ Veertje, ik hoop dat het een begin is meid ! @ Tandarts, vandaag geweest. Thijs voor het eerst naar de nieuwe tandarts en ... ze mocht alle tanden bekijken ! Ik helemaal verbaast ! Super ! Daarna nog even naar Villa Happ geweest, een mooie outfit voor zijn derder verjaardag gekocht ! @ Verkoop huis, ML ging gisteren friet halen en toen sprak een man hem aan dat hij a.s. dinsdag met de makelaar naar ons huis komt kijken. Hij heeft serieus interesse ! Duimen meiden ! Groetjes, Nikki F
@ Marieke, ik had ook een heel stukje voor jou getypt, maar het is weg ! Nou, ik voel me eigenlijk heel goed, alleen vandaag last van lage bloeddruk. Erg vervelend, ben dan duizelig en zo. Verder heb ik wel heel goed kunnen slapen, geen krampen meer gelukkig. Heerlijk is dat dan ! Ik hoop dat ik deze keer ook met 38 weken mag bevallen ... vind dat niet leuk om te horen 41 ... maar goed, we zien het ! Hoe gaat het met jou ? Groetjes, Nikki F
@veertje: wat irritant die voorweeen! Steeds het idee hebben dat het nu eindelijk begint en dan weer niets. Blech! Hoe is het nu? Al wat verandering? @Cygnet: welkom, en het is inderdaad erg verslavend hier. en gefeliciteerd natuurlijk!! @Funny: oh leuk hoor Euro-disney! (ben zelf ook een erge disney fan) wij gaan zeker ook, maar dan moet Jonathan nog wel even wat groter zijn. We zijn net begonnen met de disney-films te kijken met hem. Dombo is nu zo favoriet dat hij hem het liefst de hele dag door kijkt. @NikkiF: nou zal voor je duimen!!! Zou mooi zijn he! @Carla: ja dan komt dat dus wel een beetje overeen met hier. (Maar moet je ook schoonmaken?) @Jo: in zijn knollentuin Haha weer een uitdrukking geleerd vandaag!
Ik dacht vanmiddag laat ik eens kijken hoeveel tijd er tussen zat, heb het netjes opgeschreven 12:06 uur 12:16 uur 12:31 uur (deze duurde erg lang en was erg pijnlijk) 12:45 uur en de laatste was alweer om 13:14 uur.. Sinds dien wel wat lichte krampjes.. Word er gek van.. Vanmiddag deed die ene echt zeer, moest meteen aan Stijn zijn bevalling denken, de rest was heel erg goed te doen nog. Het mag van mij wel doorzetten..
Nou het klinkt wel alsof het nu toch wel het begin van het echies is! Toch maar nog even "klussen"met manlief, dan zet het vast wel door Spannend hoor!
Ik hoop dat het voor het echie is Manlief en ik zeiden vanmorgen al tegen elkaar, klussen om het kind er in te krijgen en klussen om het kind er weer uit te krijgen.. Hij weet iig wat hem vanavond te doen staat haha..
@zomaar, heel veel sterkte en succes! Ga voor je duimen dat je dat huis krijgt, wanneer krijg jedaar bericht over?? @djezelf, wat een GEWELDIGE beesten! Ben jaloers!
@ Djezelf, dank je wel. Ik ben heel benieuwd, ik hoop echt dat hij serieus is. @ Cygnet, welkom hier ! @ Veertje, nu heb je wel genoeg oefenweeen gehad, toch ? Nu mag het echte werk gaan beginnen ! Groetjes, Nikki F
Wie weet zet het door, veertje, ik hoop het wel voor je. Sorry dat ik hier nu even niet zo trouw meeschrijf, maar ik zit nogal met mezelf in de weg zo op het eindje.. heb verrot geslapen vannacht en voel me echt zombie. Begin het wel een beetje beu te worden dat ik zo inmobiel ben..
@andi, ik moet helemaal niet bevallen, jij moet bevallen.. Hier is het overigens de rest van de middag al rustig..
@ Andi, ik kan het me voorstellen meid. Nog even volhouden, dan wordt het wachten beloond met een mooi manneke. xxx Nikki F
Whaha, naja, je mag best voorgaan, hoor Veertje.. Tuurlijk beval ik liever eerder, maar ach, ik zie ze bij ons in het topic al echt met bosjes bevallen, dus ben momenteel niks anders gewend..