Cygnet: welkom hier en natuurlijk nog gefeliciteerd!!!! Zomaar: ik hoop voor je dat jet het huisje krijgt. Wanneer krijg je het te horen???? sterkte meis, en schrijf maar lekker mee wanneer je zin hebt. Veertje; kinkt wel veelbelovend. misschien zet het vannacht goed door..... Andi: ik snap het helemaal hoor meis, ik hoop dat je vanavond weer beter slaapt of dat je gewoon gaat bevallen. Djezelf; volgens mij kan je je onderschrift wel op 2 zetten hoor, want knuf die schrijft vanaf april/mei al niet meer mee. Ben je weer eerder aan de beurt (en ik ook) Nikki: hier gaat het met zijn ups en downs. vandaag een hele goede dag gehad en gister was weer heel slecht. Mijn buik is echt enorm, en zit ook erg hoog dus wel veel last van adem te kort en pijn bij middenrif. Maandag weer naar de gyn, ben benieuwd wat hij gaat zeggen. ik stuur je straks nog even een mail. Vandaag ben ik naar de Apenheul geweest. Was wel even rijden, maar Cas vond het helemaal te gek. Hij ligt nu op bed en soms hoor je hem ineens weer tegen zijn nieuwe knuffel aap praten. Nu maar even met de benen omhoog, want mijn enkels zijn niet meer zichtbaar
hallo dames eindelijk heb ik ff tijd voor jullie... ik probeer wel bij de maartmama's 2007 te schrijven en af en toe in het september topic maar alles zo goed bijhouden lukt me momenteel niet... Hier gaat het allemaal prima, we zijn vollop aan het genieten en devin drinkt zijn flesjes al best goed. In het begin was het er moeilijk want hij snapte niets van de speen, gisteren middag is john een andere vorm speen gaan halen en nu gaat ie super! Heerlijk Gisteren avond om 23 daarna om 3 en om 7 dus echt super. Hij is wel een hele rustige drinker {tja waar niet in eigenlijk} dus je moet wel ff de tij dnemen maar dat geeft niet want het is heerlijk genieten. Met mij gaat het ook goed alleen heb nog steeds last van naweeën. Vloei overigens weinig heb wel onzettend last van mijn rug, maar ik moest mijn benen hoog optrekken tijdens de bevalling en hij is in 3 persweeën gelanceerd hahaha Nou ga zo nog even een foto proberen te spammen als ik daar de tij dnog ff voor krijg. John doet kyana in bad dus zou best moeten kunnen...
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/33866-maart-2007-mama-s-5449.html kijk hier maar ff, vriendinnetje van de maart mama's is vanmiddag op bezoek geweest
Anniek, wat een mooi ventje zeg!! Geniet maar lekker! Zomaar, neem je tijd! Vind je heel sterk! Veertje, volgens mij ga je voor het weekend bevallen hoor... dit klinkt zo 'serieus'... Andi, duurt vast niet lang meer meid... ik dacht de laatste dagen "langer als 42 wk laten ze me niet lopen" . Kom op!! Djezelf, heb je Bambi al? Wie is de volgende???? Gygnet, welkom! Hou je het al bij?? hihih!! Marieke, leuk he apenheul? Finn was 2 wk oud en zijn toen ook naar Apenheul geweest.! Nikki.. oh wij zijn er ook zeker nog niet uit.. Denk eigenlijk dat we het bij onze 2 heerlijke mannetjes houden maar zeg nooit nooit... Al zou ik 3 jongens wel geweldig vinden.. (stiekem)
@ Marieke, wat vervelend dat het zo wisselend gaat. Ik ben benieuwd wat de gyn zegt. Mijn buik is ook zo enorm ... tenminste, ik denk dat dat zo is. Als ik naar zolder moet voor de wasmachine ben ik buitenadem ... al helemaal als Thijs mee wil en niet zelf de trap op wil lopen ... Leuk zeg, zo'n dagje Apenheul ! Leuk dat die kleine er nog over droomt ! Ik zie je mail wel komen ! @ Dromen ... Thijs slaapt nu weer ! Na twee ellendige avonden ging het vanavond goed. Hij bleef uit bed komen, maar ik bracht hem terug (was op onze slaapkamer was aan het vouwen) De laatste keer sprak ik hem streng toe dat hij echt niet meer uit bed mocht komen. Hij huilde wat en zei dat hij niet meer alleen kon slapen ... ik zei dat ik boven bij hem was dus dat hij niet alleen was. Toen werd hij weer rustig. Ik heb nog even wat gelezen en toen ik ging kijken sliep hij lekker. Gelukkig, heeft moeders ook even rust @ Anniek, wat een geweldig mooi manneke ! Heerlijk ! En wat fijn dat het zo goed gaat met drinken. Super ! Geniet ervan meid ! @ Funny, mijn man is thuis met 3 kinderen geweest dus hij is dat helemaal gewend. Nu hebben we zoiets van "eerst nummer 2 eens op de wereld zetten", maar als het daarna weer kriebelt én als we dan een huis hebben met 4 slaapkamers waar elk kindje lekker de ruimte heeft, dan lijkt het me super ! Groetjes, Nikki F
@Anniek: wat een mooi binkie zeg. echt al een jongens koppie. @Funny: heb heeeeel veeeel films op videoband, (stuk of 35 geloof ik) Alles classics,helemaal geweldig ware het niet dat ik geen videorecorder meer heb Ben nog nooit overgestapt op de dvd's dus Dombo is geleend en ik heb ooit junglebook2 gehad. Naar Bambi was ik dus toevallig heel hard op zoek maar is bergens meer te vinden. (ja de 2 delen samen voor 35 euro pff) @Marieke: grappig, dat had ik toevallig vanmiddag ook al gezien, Had ook het idee dat knuf nergens meer schreef maar wist het niet zeker meer. Ga zo mijn onderschrift ff aanpassen. He wat leuk, apenheul! Ik denk dat dat voor Jonathan ook geweldig zou zijn. Hij slaapt ook met een aapje (en een elmo) @Veertje: balen dat het weer afgezwakt is! Nou hup aan de klus jullie! @NMr3: Nu ff niet, maar wij willen graag een derde, dus dat topic kan ook wel geopend gaan worden. maar doe dat maar over een 1,5 jaar idd
@Jo; hoe gaat het nu met Luc? Ik heb naailes van mijn moeder gehad. Ik heb toen niet zo heel goed opgelet en het verder vooral mezelf geleerd. Ik ben ook niet erg nauwkeurig dus het gaat nogal eens mis (net ringsling voor m'n vriendin gemaakt die en halve meter tekort was...), maar het is me wel gelukt om m'n trouwjurk te maken. Toen kon ik wel opbrengen geduldig te zijn. Verder maak ik weinig hoor. Het is inderdaad vaak duurder dan kopen. @Zomaar; hopelijk komt het snel allemaal goed met je financien. Wat een gedoe zeg. @ Funny; leuk zeg Euro Disney! We hebben hier in Hong Kong ook Disney land, maar ben ik nog nooit geweest. Ik denk dat Karlijn het wel heel leuk vindt (en papa en mama nog leuker) @djezelf; hier ook af en toe Disney films. We hebben net de DVD van tinkerbell gekocht. Die is echt super. Zo lief. Karlijn wil ook steeds Bambi kijken (hertje kijken, mama!!), maar die is best spannend. @Veertje; knap hoor als het je nu nog lukt om te klussen @nikki; spannend met je huis. Zou wel super zijn! @Andi; sterkte daar! @Anniek; fijn dat het zo goed gaat! Hoe ging je bevalling? Gisteren dus naar HK geweest. Joris is in alles gemiddeld (behalve natuurlijk dat hij bovengemiddeld slim en knap is...), hij is nu 4650 gram; al 1,5 kilo aangekomen! De dokter was minder blij met mijn bloedingen. Nog steeds best heftig en veel rood bloed. Op de echo zat nog wel wat, waarschijnlijk bloed wat er nog uit moet komen. Ze gaan wat bloed onderzoeken (denk ik...ze heeft in ieder geval wat in een potje gedaan) en ik heb antibiotica en over 3 weken weer terugkomen. Misschien nog een curretage..bleehhh... Verder heb ik behoorlijk veel pijn in mijn bekkenbodemspieren. Ik denk dat ik toch een beetje teveel doe. Het hiphop dansen laat ik maar even voor wat het is voorlopig.
vraagje: krijg je in NL een geboorteakte mee als je je kindje inschrijft bij de gemeente? We hebben die nodig voor karlijns nieuwe paspoort, maar ik kan 'm natuurlijk niet vinden.
Kaatjesmam, volgens mij krijg je die mee en er wordt later wat opgestuurd... Ik heb altijd (gratis) toegang tot alle Disney parken over de hele wereld... hihi! Ben ook nog nooit in HongKong geweest! Djezelf, woon je nog steeds op hetzelfde adres? Heb je adres toen gekregen voor de ovu testen, weet je nog? We kijken over 1,5 jaar weer verder ... !!!!! Ga zo zwemmen met Dylan hopelijk gedraagd Finn zich weer voorbeeldig in z'n maxicosi..
@anniek, wat een heerlijk mannetje!!! Enne, ik las je vraag.....volgens mij kon ik de 3e dag weer poepen
@Funny: ja ik woon nog steeds op hetzelfde stekkie. He maar wat gaaf, dat je gratis toegang heb tot alle parken! Jij werkt toch voor Disney? (staat me nog iets van bij) Hmmm..niet nog toevallig een vacature vrij? @Veertje: Je hebt pb! @Kaatjesmam: hmm misschien is dat sporten ook wel niet bevordelijk voor het genezen van je wonden. (in je bm zit toch echt een wond van de placenta. Hoop voor je dat er niets gecurreteerd hoeft te worden! Oh ja die tinkerbell heb ik ook, maar heb geen meisje dus hij is net ff te zoet voor jonathan. (die loopt hier steeds shere-khan de tijger na te doen ) Mijn moeder heeft net jonathan opgehaald. Ik ben weer zo erg moe, hebben/hadden jullie dat ook de laatste weken? Een stukje lopen en mijn lijf voelt zo verlammend moe. Ben dus erg blij dat het ventje ff weg is. Duik straks ook maar weer mijn bed in. (maar moet ook nog alle maxi-cosi/ kinderwagen bende wassen)
gooi het er maar uit zomaar!!!! Djezelf; volgens de gyn had het niet met het sporten te maken. Dacht ik nl. ook. En nee; ik was totaal niet moe die laatste weken. Deed alles lachend zonder klagen. Snap niet waar je het over hebt....
Zomaar, gooi het in de groep meid! Djezelf, zeker mag je het na de bevalling op after-zwangerschaps-dementie gooien... Marieke, apenheul, leuk! Wij zijn er laatst ook geweest. Wat voor aap heeft ie uitgezocht? Marciano heeft een bruine slingeraap van ons gekregen. Anniek, knap ventje hoor! Veertje, hoe is het nu? Al (aan het) bevallen? Cyteg, welkom! All, hier een vrolijk, kletsend dametje. Ze wil overigens niet in haar bedje slapen overdags. Zodra ik de trap met haar oploop begint ze al te huilen. Dus 's morgens en 's middags slaapt ze in de box. Wel gezellig moet ik zeggen. Ze heeft een mobile boven d ebox hangen van winnie the pooh en zijn vriendjes. Telkens wanneer Winnie voorbij komt krijgt ie een mep van haar. De andere 4 (teigetje, ieoor en knorretje) laat ze met rust, maar Winnie...
Nee hier nog niet aan het bevallen. Helaas, ben het spuugzat.. Vanmorgen al weer een paar voorweeen gehad en verga van de gewone buikpijn, mijn darmen lopen helemaal leeg en ben kotsmisselijk, denk iets van een virus ofzo..
Pffff het zit op dit moment echt allemaal even tegen.... Gisteren voor jan met de korte achternaam anderhalf uur op en neer gereden met 2 kleintjes... Had met het UWV hier in Nijmegen contact opgenomen over een uitkering... omdat ik in Uden ga wonen moest ik naar het UWV in Veghel kreeg ik te horen daar kon ik alvast formulieren op gaan halen zodat als ik dadelijk een eigen huisje heb er al een goedkeuring klaar zou liggen... Nou om een heel lang verhaal kort te maken, ze konden daar dus niets voor mij betekenen, die formulieren zouden niet eens bestaan en ik kan pas iets aanvragen als ik ingeschreven sta in mijn nieuwe gemeente (dus als ik een huis heb :x) Verder ben ik vandaag naar een speciale openingsactie gegaan van een praxis hier in het dorpje wijchen, een prullenbak die van 50 euro weg mocht voor 10.... sta direct met mijn 2 kleintjes om 9 uur openingstijd daar voor de deur.... UITVERKOCHT er bleken meer dan 200 mensen voor de deur te staan waardoor ze maar eerder open zijn gegaan om escalaties ed te voorkomen :x 1tje per klant... jaja zag echt families met 3 of meer de deur uit lopen... wat waren er een hoop mensen boos.... Ik dacht ah mooi dat scheelt een hoop geld ik moet namelijk een COMPLETE inrichting bij elkaar kopen, bijna alles wat in dit huis staat was uit mijn ex partners vorige huis dus er is weinig van mij bij... Tja soms zit het mee soms zit het tegen zullen we maar zeggen.... Ik krig dinsdag een telefoontje als ik het huis heb! Hoop het zooooo want mijn ex heeft het gewldige idee dat over 3 weken zijn ouders uit frankrijk hier zolang bij ons intrekken om voor zijn zoon te zorgen Ze mochten mij al niet toen ik nog een relatie met hem had dus laat staan hoe dat nu zal zijn.... ga niet met mijn kinderen in een huis zitten waar ik in de grond getrapt ga worden.... Ineens ben ik niet meer goed genoeg om zijn kind op school af te zetten en MOET het op deze manier... WIL GEWOON VERDER MET MIJN LEVEN bah bah en alles wat ik nu kan doen is afwachten.... wachten op een nieuw huis en wachten totdat het hier verkocht is.... Anniek: Mooie foto's hoor! Erg lief! Kaatjesmam: Nu nog steeds veel bloed ja? Hmmmm das idd wel vreemd, hier nog wel EENS een ietsie pietsie beetje Nr 3.... ik wou ook nog een nr 3 maar dan over een paar jaar... hmmm
@Kaatjesmam: *kan zich ineens weer van alles herinneren* @Zomaar: kom maar op; je mag hier ff lekker vloeken en tieren hoor. Daar zijn we ook voor! @Veertje: joh meid, je lijf is zich echt aan het klaar maken voor de bevalling hoor. Alles leeg aan het lopen om ruimte voor de beeb te maken! ( ) @Marlieke: Whaha ze heeft gewoon een hekel aan die luie beer!
@Kaatjesmam, ja, wij kregen gelijk een geboorte akte mee. @Funny, dat is handig, overal gratis toegang bij Disneyparken. Dat is wel een voordeel van zo'n werkgever. @Zomaar, bah, wat een baaldag(en)! Alsof je niets beters te doen hebt. Trouwens, ik hoorde van iemand dat je je uitkering beter per internet kunt aanvragen. Die kreeg het niet gewoon via het UWV toen hij er heen ging, maar wel via internet, wazig hoor. Spreekt elkaar ook zo tegen. Ik heb ook al zo'n dag waarop alles fout gaat. Naar de verkeerde dierenwinkel geweest (die namen lijken ook allemaal op elkaar), terwijl je die kinderen weer in en uit de auto heb moeten doen, wagentje weer inklapen, was nog betaald parkeren ook en ik had al een kaartje. De hond blijkt geen zalmkoppen te lusten of begrijpt niet wat ze er mee moet (ze heeft een huidprobleem en moet elke dag verse vis eten). Mijn op maat gemaakte boxkleed werd bezorgd...in de verkeerde kleur. En dan is het hier nog een grote zooi en komt er geen einde aan het opruimen en schoonmaken.
Allereest mijn vraag over doorslaaptips. Het ging meer om in slaap komen tips. J is 's avonds onrustig, overdag niet. Badje helpt soms wel, maar meestal maakt het geen verschil. @Lilly De Maxi Cosi kan ook toch, denk dat ik dat eens probeer (met wandelen hoor, nog niet fietsen). @Funny Dat zou ik dus echt niet doen, maar jij ook niet meer Bedoelde niet echt doorslapen, bedoelde meer lekker in slaap vallen. Ok en misschien langer dan 2 uurtjes achterelkaar. Afbouwen..aah... 3 jongens, je hebt er toch al 3 (je man niet vergeten). @Nikki Vastbinden, haha, nee flauw. Keano slaapt in een slaapzak in zijn ledikant dus hij kan er niet uit. Ik duim voor de verkoop. @Jo Geen naailes, wel een nieuwe naaimachine van Singer (kruidvat). Balen van je boxkleed, waar had je het besteld? @Zomaar Knuf van mij. @Marlieke Heb je wat tips mbt het maken van een kussensloop o.i.d.? Dat lijkt me het makkelijkst om te proberen. @Veertje Het is bijna zover!