@Zomaar: had je berichtje nog neit gezien. Wat een K** dag heb jij!! Soms lijkt alles wel tegen te zitten he! Ik ga super hard voor je duimen dat je dat huisje wel toegewezen krijgt! Wat je schoonouders betreft; je moet (als het kan) ff je poot stijf houden nu hoor. Laat je niet uit je huis verjagen omdat hij heeft besloten dat ze ook wel in jullie huis kunnen nu voor een paar weken. Dat kan alleen als jij een andere woning heb. Sjemug, moet je toch niet aan denken dat je met hen opgescheept zit, terwijl je door zo'n emotionele periode gaat. Sterkte hoor!!!
@Jo: lieve hemel, elke dag verse vis voor je hond?! En dat noemen ze nou een hondeleven?? Moet het dan ook rauw zijn of mag je het ook koken ofzo, misschien dat hij het dan wel lust? @Velobabe: Een naaimachine bij de kruidvat? Was dat pas geleden? Ik ben ook nog steeds opzoek. Had er wel een bij de blokker gezien, maar toen ik ermee in mijn handen stond kwam er een vrouwtje naar me toe met de mededeling dat dat een hele slechte was. Maar Singer is een goed merk toch?!
@djezelf Ik heb er 80 euro voor betaald, nu is 'ie 75. Heb hem nog niet gebruikt, alleen de gebruiksaanwijzing gelezen toen ik 's nachts niet kon slapen tijdens de laatste nachten van mijn zwangerschap... Hij ziet er wel heel mooi uit. Of hij goed werkt, vast wel. Als je weet hoe, hihi. Singer is idd. een goed merk. Heb net een buggyboard besteld, lijkt me toch wel handig.
@Nikki, hier komt Robin ook wel haar bed uit, maar gaat dan nog spelen. Ze kruipt vanzelf binnen een half uur ofzo haar bed weer in en gaat dan slapen, dus ik maak me er maar niet druk meer om. Maar ja, als hij een beetje bang is ofzo in het donker of alleen op zijn kamer is dat weer wat anders. Waarschijnlijk een fase ofzo. @Djezelf, ja, ik voer sinds een maand of 4 alleen maar vers aan de hond, maar dan kant en klaar versvoer, dus dat hoef ik alleen te ontdooien en klaar is Kees. Maar goed, bijna nergens heb je dat met kant en klare vis en ik ga er ook geen uur voor rijden. Dat met die vis moeten we een maand doen en kijken of er verbetering in zit. Mijn moeder belde toevallig net al op, die zei ook dat ik die vissenkoppen maar in een klein laagje water moest koken, wie weet dat de hond het dan wel lekker gaat vinden en anders lust hij vast de bouillon wel die er vanaf komt. Vlees met botten en kraakbeen kun je beter niet koken, want dan verandert de structuur, waardoor botten makkelijk gaan splinteren en dan zit je dus zo bij de dierenarts met darmproblemen. Ik weet alleen niet hoe dat met vis zit, wat er allemaal in zo'n kop zit. @Velo, dat boxkleed had ik van iemand van Marktplaats die ze zelf maakt. Het ziet er verder prima uit, maar de ene kant zou roodwit geruit zijn en is zwart-wit geruit. De andere kant is zwart met witte polkadots wat wel de bedoeling was. Ach, het staat ook leuk, maar was niet de bedoeling, zal straks even mailen. Die Singer zag ik ook een tijdje terug in het foldertje, was inderdaad goedkoop, maar goed, ik heb al een naaimachine, een Toyota. Een oudje, maar hij doet het nog wel goed. Ik heb bij de Wibra zo'n theeserviesje voor 1,50 voor Robin gekocht, ze is nu lekker druk in de weer ermee. Heb een bak met water buiten neergezet waar ze lekker 'thee' mee kan maken.
Velo, oeps je hebt gelijk... ML is net een klein kind af en toe .. Sommige dagen leg ik Finn 's avonds in bed en valt hij zonder mopperen in slaap maar de afgelopen dagen zie ik dat lippie al vertrekken en begint dan heel hard te huilen. Echt zo hard dat ik 'm lekker bij me neem en dan later in z'n bedje leg. Mag niet klagen hoor want voor 20.00 uur liggen ze lekker te slapen.. Zomaar, laat jezelf niet wegjagen hoor!!! Je hebt 2 kleine kinderen en zij moeten zicht (nog) aanpassen aan jou! Zijn ze allemaal van de pot gerukt! Hopelijk heb je dinsdag goed nieuws! Veertje, je lichaam is er echt aan toe! Beebje kom nou ... Djezelf, ze willen geen parttimers (meer). Mijn baan staat op het moment een beetje op de tocht. Heb een vast contract maar dat zegt ook niet alles. Heb het nog steeds vrezelijk naar m'n zin en zie het wel.. Voor mij is het net iets te ver.. hoofddorp. Voor jou helemaal volgens mij.. Jungle book blijft favoriet bij Dylan.. trouwens Bolt vind hij ook leuk (eigenlijk alles wel). Ik vind Tinkerbell ook erg leuk alleen hij niet zo.. Kaatjesmam, hoop dat je niet weer het ziekenhuis in moet... heb er eigenlijk nog nooit eerder van gehoord. Was je placenta niet na je bevalling eruit gehaald met een operatie? Sterkte. Zit lekker gooische vrouwen te kijken.. vandaag een heerlijk dagje met m'n kleine mannetjes gehad. Ondanks de migraine..
Jo79, echt het verschil met jongens en meiden.. Denk dat Dylan ook wel met een thee serviesje kan spelen maar hij is vanmiddag de hele middag opzoek geweest naar slakken...
Heb net ff gegoogled; singer is doorverkocht aan die chinesen. Dus de kwaliteit is niet meer wat het was. (maar de de prijs is ook niet meer zo hoog als toen ) Zag dat je hem online kon bestellen, maar ga eerst wel ff kijken of hij ook in de winkel te vinden is. 75 euro is natuurlijk niet veel geld (in vergelijking met al die andere prijzen) @theeserviesje: ja hier ook en theeservies, af en toe krijg ik een kopje. Maar na +/- 14 sec. is hij hier ook alweer afgeleid en wat anders aan het doen! (pffff doe mij ook een meisje!!!!) @funny: Bolt: die is ook errug leuk!!! Ik denk dat dombo en junglebook bij jonathan nu zo in de smaak vallen omdat er zoveel dieren in voor komen. Veel actie en niet te veel gepraat. Tja hoofddorp klinkt erg ver. *gaat toch maar eens kijken waar dat eigenlijk ligt* @Veertje en Andi: en en en .... al wat verandering???
Dylan roept de hele dag (als hij naar het kdv) is geweest dat hij mega mindy is...8) Heb geen naaimachine maar kon het wel (20 jr terug.. ihihih) breng nu alles naar m'n moeder of schoonmoeder.. Djezelf, brother bear of The wild is ook erg leuk... veel dieren! Bambi zit in de 'kluis' dus kunnen de winkels niet meer inkopen.. komt goed .
oh ja Brother Bear! Ja die heb ik ook op video volgens mij. Ga toch even kijken zo. Zijn jullie ook popstars aan het kijken? Ik wil eigenlijk naar bed, ff boekkie lezen. Denk dat ik dat toch ff ga doen.
Hier nog geen beeb, wel vaak nog voorweeen maar niet echt regelmaat in te vinden.. Moet zeggen dat het nu al een uurtje of 2 rustig is..
@ Kaatjesmam, wat fijn dat alles goed was met Joris, maar wat vervelend dat je nog steeds die bloedingen hebt. Ik hoop dat dat snel stoppen zal, zonder verdere vervelende ingrepen ... Ik hoop dat het lukt met het huis, maar het is pas de eerste die komt. We zien het, het is wel heel spannend ! @ Djezelf, ik heb dat nu al, die moeheid. Ik denk ook dat ik Thijs binnenkort eens lekker naar opa en oma breng om zelf even bij te tanken ... @ Marlieke, krijg je haar dan 's avonds wel goed weggelegd ? @ Veertje, ik wens je enorm veel sterkte meid ! @ Zomaar, ik kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt na zo'n dag ! Vreselijk meid ! Ik kan me ook voorstellen dat je niet met je ex-schoonouders in een huis wilt zitten. Ik hoop enorm dat je dinsdag goed nieuws zult krijgen. Veel sterkte meid ! @ Jo, ik kan me voorstellen dat jij baalt als een stekker vandaag ! Hoop dat het morgen beter gaat ! Thijs komt echt uit bed, daagt uit, vindt het leuk om te zien als ik daar kwaad over wordt, dus moet me inhouden om hem dat lolletje niet te gunnen. Na 10 keer terugbrengen snapt hij het wel en valt hij, na een kleine huilbui, toch zelf in slaap. Even een kleine down zullen we maar zeggen, zal inderdaad een fase zijn ... ik hoop alleen van harte dat hij daar in november weer overheen is ! @ Velo, bedankt voor het duimen ! Thijs heeft overdag ook altijd weinig geslapen hoor, ik denk dat sommige kids ook minder slaap nodig hebben dan anderen. Veel succes ermee ! Thijs heeft deze week zijn verjaardagscadeau gekregen ... ja, we hebben het gekocht en ML heeft hem vanavond in elkaar gezet. Hij krijgt hem als hij jarig is, een hele coole fiets ! Hij vindt fietsen helemaal geweldig ! Nou, 't is al laat dames, ik ga eens afsluiten. Groetjes, Nikki F
Velobabe, zeker heb ik een tip.Haal een oud kussensloop uit elkaar en leg hem (vastspelden) op de stof waarvan je er 1 wilt. (Eerst goed kijken hoe ie genaaid was). Daarna knip je hem uit de stof (houd 1 cm aan voor de naad) en naai je hem in elkaar zoals je oude kussensloop. Zo heb ik het ook geleerd op naailes. Een betere tip heb ik helaas niet voor je. De naden even goed persen zodat ie altijd mooi zit. NikkiF, ja hoor. Wanneer ik haar rond half 8 (na de 1-na-laatste fles) in haar bedje leg slaapt ze zo weg. Het is echt alleen overdag een probleem...
Rustig hier! Wij gaan straks naar de pompoenenfair in het dorp verder op. Leuk hoor, alvast wat herfstversiersels kopen om de woonkamer op te leuken. Maxi-cosi en kinderwagen zijn schoon en ook baby klaar. ML is nu bezig met zo'n draai/muziek ding voor boven de box. Geluid doet het wel, alleen hij draait niet meer...beetje jammer!
'looo dames.. Hier ook nog geen beebje, maar ik denk niet dat het al te lang meer gaat duren, want ik heb sinds vanmorgen last van rood slijmverlies en last van rugpijn met vlagen... Dus wie weet gaat het hier nu eindelijk eens doorzetten!
Waar is iedereen? Aan het bevallen ofzo? Bah, ik heb een keelontsteking en voel me niet lekker. Vanavond gaan we uit eten, dus ik gooi er zo maar een paracetamol in. En natuurlijk was de post weer langsgeweest met een pakje toen we boodschappen aan het doen waren :x, wordt maandag weer bezorgd. De logica ontbreekt mij echt wanneer ze het wel of niet bij je buren afleveren of meenemen (behalve als je moet tekenen). Zo irritant. Moet nog zoveel opruimen en schoonmaken, klaag, klaag, sorry voor mijn gezeur.
@andi, dat klinkt veelbelovend......dat was bij ook een van de eerste dingen Succes, ik hoop voor je dat het doorzet!
@Andi, en...? Spannend hoor. Ik ga zo uit eten. Wil ik wat leuks aantrekken, vergeet het maar, overal zaten babykotsvlekken op, dus ik heb nu een of andere stomme combinatie aan. Ik had een paracetamol genomen en was in bed gekropen. Heeft mijn man de afgekolfde melk, die ik in de ijskast klaar had gezeten voor vanavond aan Luc gegeven toen hij huilde. Zucht. En ik heb amper nog iets van voorraad, want dit had ik daar speciaal voor gekolfd en bij elkaar gesprokkeld.
Vk is hier net geweest en ik heb een vingertop ontsluiting.. Ze heeft er wel goeie hoop voor dat het doorzet, maar de weeën moeten wel regelmatiger en langer worden, maar ze dacht wel dat het nu begonnen zou zijn(zeker weten doet ze het niet, maar ze heeft goeie hoop). Snotver.. Die weeën doen wel zeer, maaaarrrr we kunnen het wel...