@andi: succes!!!! we zullen aan je denken. @veertje: ja, das een mooie datum en is toch al morgen dus..... @jo: veel beterschap!!! Hier een drukke dag gehad met klussen, en ik moet ook weer verder. Tot later!!
Ohh Andi! Wat spannend, en wat een leuke datum gaat dat dan worden! Hier nog geen enkele verandering, ja heb zitten janken van vermoeidheid! Dat is ook nieuw voor me, was wel al moe, maar dit spant de kroon!! Pompoenfair was overigens errug leuk, net alsof je 100 jaar terug in de tijd gaat. Zelfgemaakte dingen (kaas, allerlei soorten jam, honing, ter plekke gerookte makreel etc) Maar ook van die knutseldingen. en dan natuurlijk honderden pompoenen en allerlei soorten en maten. Erg leuk vond ik! @Jo: veel plezier met het uiteten gaan! Gaan jullie met zijn tweetjes of met een groepje?
Andi, en...??? Hopelijk heb je vanavond je beebje in je armen! Spannend hoor! Djezelf en veertje... mag nu beginnen hoor.. Dan na 12.00 uur bevallen!!!!! Jo, beterschap meid! Ben je dicht bij huis aan het eten? Oppas? Anders kan je 'ff' naar huis om bv te geven als hij wakker wordt. Dat heb ik de eerste keer gedaan. En anders flesvoeding mocht je echt niks meer hebben... Ik geef Finn al een paar dagen 1 x per dag een fles voordat hij 's avonds naar bed gaat (200 ml ) ik kolf dan 80 ml af en dat is voor de voorraad. Dit hou ik hopelijk nog een tijdje vol.
Ik hoop dat het snel begint Vanavond wel 2 pittige voorweeen gehad maar het heeft helaas niet doorgezet
pfff nou het mag van mij ook wel beginnen. Heb wel krampen, maar kan nou niet zo 123 zeggen of het voorweeen zijn. (zal wel weer gewoon moeten plassen )
@ Marlieke, gelukkig gaat het 's avonds goed ! Dan kan ik me voorstellen dat het overdag stiekem ook wel heel erg gezellig is ! @ Andy, ik hoop dat het echt een begin is ... het moet haast wel, toch ? Ik duim voor je meid ! @ Jo, dat begrijp ik inderdaad ook niet, wanneer zo'n pakje nou waar bezorgd wordt ... erg vervelend, vooral als je op iets speciaals wacht ! Ik hoop dat je nog wat bij elkaar gekolfd krijgt ... ik herken dat probleem helemaal, ik kreeg ook de flessen niet erg ruim gevuld. Succes ! @ Marieke, doe maar rustig aan ! Ben je nog aan het klussen op de babykamer, of verder in huis ook nog ? @ Poetsen ... we hebben vandaag alles flink onder handen genomen, zelfs naar Intratuin geweest voor winterheide en chrisantenbollen die de tuin nu mooi fleurig maken. Kunnen we dat morgen allemaal planten en dingetjes die we nog niet van het lijstje hebben kunnen afstrepen nog poetsen ... Wat een karwei ... @ Uit eten, wij zijn naar de Griek geweest vanavond ! Heerlijk gegeten, Thijs ook, en hij was super lief ! Lopen we naar buiten, hield de man aan de tafel naast ons mij tegen. "Als jullie meisje net zo lief wordt als jullie jongetje, dan is het toch helemaal geweldig", hij zei dat hij aan mijn buik duidelijk kon zien dat we een dochtertje zouden krijgen. Ben benieuwd ... naar mijn idee ziet mijn buik er precies hetzelfde uit als bij Thijs. Maar goed, we'll see ! Groetjes, Nikki F
Ik heb via de hyves vernomen dat ze bevallen is!!!!! Andi, meis gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!!!! Ik hoop dat verder alles goed is gegaan. Hopelijk lezen we snel je verhaal en worden we gespamt met foto's @nikki: nou niet persee de babykamer. Donderdag komt de vloer voor de nieuwe zolder en voor de 1ste etage. Cas die gaat naar onze kamer(die krijgt een Cars kamer) de nieuwe uk komt in Cas zijn en wij gaan naar boven. Dus nu de laatste schilderwerkzaamheden en dan kan donderdag de vloer erin. De planning is dat we volgende week zondag klaar zijn. Trouwens Grieken schijnen dat wel heel goed aan te kunnen voelen, dus waarschijlnijk toch een meisje. Veertje: you're next!!!!! Djezelf: je mag je onderschrift weer aanpassen hoor Ennuhh.... opzich doe ik wel rustig aan hoor, maar ik ben het echt zat die troep. Ik denk dus ook dat ik pas echt rust heb als het echt klaar is( en dat is hopelijk volgende week zondag) Dan kan ik nog precies drie weken van mijn verlof genieten tot die kleine komt. Nou vandaag weer een klusdag, nou ja vooral voor mijn man dan. Vanmiddag even bureau halen bij ikea voor de nieuwe studeerkamer. Morgen controle gyn, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Gefeliciteerd.. Nu mag ikke :d dus kom nou maar op met die rot weeen.. ben het helemaal zat..
@ Andi, gefeliciteerd met jullie zoontje!!! @Veertje, kom op, jij vandaag een baby, oke? @Funny, ja, gisteren is het dus ook een flesje kv geworden. 's Avonds een fles kv geven en zelf kolven is inderdaad ook wel een idee, maar ik probeer eerst een maand of 3 bv te geven voor mijn hele productie weg is of in de war, maar ja, voor nu lijkt me af en toe zo'n flesje kv niet zoveel kwaad kunnen. 200 ml, wow, die lust wel wat ! @Nikki, ik dacht dat jullie een jongetje kregen, maar goed, blijkbaar niet goed opgelet. Voor ons was het ook een verrassing, ik dacht eerst een meisje, maar toen het zo'n enorm kind bleek te zijn, begon ik aan een jongen te denken. Trouwens, weinig verschil tussen mijn buik, kwalen etc. Bij Robin heb ik alleen heel veel buikpijn gehad en bij Luc een aardig makkelijke zwangerschap. Het eten was gisteren leuk en lekker. We waren met zijn tweetjes, want het was nog voor mijn man's verjaardag. Ben al de hele ochtend aan het opruimen, we gaan zo ergens een broodje eten, want we zijn vergeten brood te halen gisteren.
Ja vandaag lijkt me wel wat maar ben bang dat het niet gebeurd.. Zie er zo tegenop als mijn man morgen weer moet werken en ik er weer alleen voor sta.. Morgenochtend iig wel naar de gyn, heb weer een andere, kan ik mooi kijken of hij me een klein beetje wil/kan helpen..
Andi GEFELICITEERD MET JE WONDERJTE!!! Kom maar op met het verhaal en de foto's (uhm..van de baby dan..die van de bevalling hoeven voor mij niet zo nodig hoor ) @nikkiF: wat byzonder dat zo'n man dat denkt te zien, en het dan ook nog tegen jullie zegt. Nou ben benieuwd of hij gelijk had. @Veertje: Jep nu mag jij!!! (en dan ik, whoehoe) @Marieke: ga het meteen aanpassen! Wil graag vandaag nog wel bevallen, maar zal wel niet. Straks naar een verjaardag, helemaal bij Haarlem...pffff maar kan daar wel lekker gaan zitten en niksen!
@ Andi, gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje ! Ik hoop dat alles goed is gegaan ! Geniet ervan ! @ Marieke, het was geen Griek die het zei, een echte Limburger ... sommige mensen denken dat ze dat altijd zien ... afwachten maar ! Succes nog met klussen ! Veel succes morgen ! @ Jo, we weten zelf niet of het een jongen of meisje zal zijn, spannend hoor ! Leuk, uit eten ! Hier was het omdat we de hele dag geklust hadden en de keuken nu zo enorm blinkt dat we dat nog even zo willen houden ! @ Djezelf, ja anderen zijn er vaak nog meer mee bezig dan jezelf, maar het maakt me wel extra nieuwsgierig nu ! Vandaag de tuin mooi gemaakt, heeft ML net een grote pot laten vallen ... is nu weer aan het zwoegen om alles op te ruimen. Maar goed, de tuin ziet er mooi uit nu ! Even mijn onderschrift aanpassen, dat gaat snel nu ! Groetjes, Nikki F
@Andi 30 juni en 25 augustus zijn net zulke mooie dagen als vandaag voor jou! Gefeliciteerd met je zoontje en broertje voor je kleine venteke! Ik hoop dat alles goedgegaan is. @Veertje Ik duim voor je dat die rotweeen snel komen---> @Marlieke Persen? Hoe bedoel je? Hoop deze week de machine uit te pakken en met de kussensloop te beginnen.
Dames, foto en bevallingsverhaal is hier te lezen! Dank jullie voor de felicitaties!! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/164970-mijn-tweede-bevalling-heftig.html#post5551296
Ik ben er effe een paar dagen niet en moet meteen 10 pagina's bijlezen... Ik ga meteen effe aan de slag!